Šiaip pasižiūrėjus ji dar geros būklės. Ir pirmosios kartos. Verkių g. ji stovi nesaugoma atviroje aikštelėje ir kažin ar ji šiuo metu ten stovi, o jei stovi, ar nėra jau suniokota... Būtų gerai, jei kas nupirktų ir restauruotų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip pasižiūrėjus ji dar geros būklės. Ir pirmosios kartos. Verkių g. ji stovi nesaugoma atviroje aikštelėje ir kažin ar ji šiuo metu ten stovi, o jei stovi, ar nėra jau suniokota... Būtų gerai, jei kas nupirktų ir restauruotų.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPravarė pro diagnostinę liniją. Ten yra visa reikalinga aparatūra diagnostikai ir valstybinei techninei apžiūrai.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Autobuso Kuban nuoma
http://trakai.olx.lt/pictures/autobu...-iid-568528256
UAB "NORTH SPACE" (nurodytas tas pats telefonas)
http://www.cvbankas.lt/vairuotojo-ek...iuje/1-2519537Paskutinis taisė Zorro; 2014.06.12, 12:25.
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąNežinau ar pataikiau į šią temą.
Molėtų AP PAZ-3205 Molėtų autobusų stotyje. Foto 2014 06 16
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąParašė WastedYears Rodyti pranešimą"Moki - veži" reklama yra ištisinė – štai pavyzdžiai ant ПАЗ-3205 iš Utenos (1, 2) ir Zarasų. Be to, "Moki - veži" reklamos Molėtuose neteko matyti.
O nuotraukose – "variacijos" vienos iš gamyklinio dažymo schemų "tema".
Comment
-
Nežinau ar čia pataikiau.
Buvę VVT nuomojami Berkhof Jonckheer-G iš BGS'o, kurie pasibaigus nuomos sutarčiai prieš dvi savaites (birželio 13 dieną) pastatyti į pardavimą. Du iš jų (169?, 179?, galimai gali būti ir likę du ten pat - 176? ir 177?/178?) užmatyti Oro uoste. 11 Berkhofų stovi šioje aikštelėje Liepkalnio gatvėje. Kas įdomiausia, kad patingėta nuklijuoti VVT garažinius numerius /\
Priekiu į Liepkalnio pusę atsukti 5, kuriuos pavyko nufotografuoti pro atidarytus vartus
Ir priekiu į Oro uosto pusę atsukti likę 6. Iš eilės: 283, 266, 184(?), 279(?), 170(?)
Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.06.28, 15:58.
Comment
-
/\
Geras, net negalvojau, kad Vilniuj jų tiek daug buvo, galvojau keletas ir tiek. Negalvojo šiais autobusais tų sukriošusių Karosų pakeisti, juos nuperkant, jei jau parduodami ar per daug už juos nori? Gal kas taip pat žino kas bus daroma rudenį kai vėl daugiau autobusų reikės ir galų gale iš kur BGS'as jų tiek turi, oro uoste kažkeliolikos autobusų juk tikrai nereikia.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Geras, net negalvojau, kad Vilniuj jų tiek daug buvo, galvojau keletas ir tiek. Negalvojo šiais autobusais tų sukriošusių Karosų pakeisti, juos nuperkant, jei jau parduodami ar per daug už juos nori? Gal kas taip pat žino kas bus daroma rudenį kai vėl daugiau autobusų reikės ir galų gale iš kur BGS'as jų tiek turi, oro uoste kažkeliolikos autobusų juk tikrai nereikia.
Šiaip Vilniui jie netiktų tik dėl vieno - salono išplanavimo. Įprastuose Volvo 7700A durų schema yra 2+2+2+0 (galiorkoj durų nėra). Šiuose durų schema 1+2+0+2. Atvyko su išmontuotom kamerom, dėl ko kone visi vairuotojai skundėsi nematydami galinių durų bei pro juos įlipančių/išlipančių. Be to, šiuose autobusuose nėra antiprispaudimo sistemos, kuriuos turi Volvo 7700A. Nors važiuoklė, variklis ir elektronika visa analogiška mūsų turimiems ilgiems Volvo, skirtumas akivaizdus tik vienas - kėbulo tipas.
Viešųjų pirkimų konkurse parašyta, kad bus perkami naudoti ilgi autobusai (tiksliai nepamenu kiek) ir nurodyti tam tikri reikalavimai, tad automatiškai atkrentą "baltųjų švyturėlių" pirkimasPaskutinis taisė ssnaiperis; 2014.06.28, 22:57.
Comment
Comment