Nzn, tie Isuzu rodos toks s... Kodel ne Volvo, Man? Tikrai manau patikimesni. Bet aisku ir kainos didesnes
Tai buvo Isuzu pristatymas Vilniuje. Autobusas geras, variklis „Isuzu 4HK 1E5S“ , veikia tyliai be priekaištų ir taip pat labai minkštai važiuoja. Pavarų dėžė „Allison 2100“ irgi veikia be priekaištu. Viduje viskas labai gerai ir gana kokybiškai padarytą. Sėdynės minkštos, patogu sėdėti. Man tas Isuzu patiko, griauna jūsų stereotipus apie Turkiškus autobusus.
Pagrindinis vežėjas mieste ir rajone yra Telšių autobusų parkas. Tačiau kelis priemiestinius maršrutus aptarnauja privatininkai. O mieste kursuoja privatus maršrutinis taksi. Berods tik vienas mikroautobusas. Taip pat autobusų parkas turi kelis tarpmiestinius maršrutus.
Pradėsiu nuo miesto maršrutų, kadangi jais autobusai veža daugiau keleivių nei priemiestyje.
Jei tiksliai išsiaiškinau, mieste yra 7 autobusų maršrutai:
1. Masčio mikrorajonas – Naujosios kapinės
Važiuoja kasdien (ir poilsio d.) maždaug nuo 7 val. ryto tuo pačiu grafiku, išskyrus paskutinį reisą apie 21 val., kuris būna tik darbo d. Maždaug nuo 9 iki 19 važiuoja du kartus per valandą. Maršrutą aptarnauja 2 autobusai, apie pietus kelis reisus atlieka trečias autobusas, kai kiti paeiliui ilsisi.
Yra 4 reisai į „Regiono kelius“ kažkur netoli Naujųjų kapinių, važiuojant ir pro kapines.
Tądien 1 maršrute dirbo:
Atliko tik kelis reisus ir po to važiavo į priemiestį.
2. Miškų urėdija – Degaičiai
Darbo dienomis 3 iš 7 reisų iki geležinkelio stoties, o ne Degaičių. Į Miškų urėdiją važiuoja 8 kartus. Šeštadienį nevažiuoja, o sekmadienį yra vienas reisas apie 9 val. Miškų urėdija – geležinkelio st.
Maršrutas dažniausiai aptarnaujamas mikroautobusu Gruau ant Renault važiuoklės.
Rachitikas Gruau. Durys atsistumia automatiškai.
3. Geležinkelio stotis – Ryškėnai
Važiuoja tik darbo dienomis. Vienas reisas ryte į AB „Gelžbetonis“, kuris yra už geležinkelio, todėl pro geležinkelio stotį nevažiuoja. Taip pat vienas reisas po pietų moksleiviams nuvežti nuo Ryškėnų pratęstas iki Lauko sodo. Maršrutą aptarnauja vienas autobusas, važiuojantis maždaug kas valandą. Tačiau apie pietus, kol vairuotojas pietauja, vieną ar du ratus apsuka kitas autobusas. Autobusai važiuoja nuo maždaug 5 iki 18 val.
Visą dieną mieste dirbo Van Hool'as
Arna atliko vieną ar du reisus apie pietus ir po to važiavo į priemiestį.
4. Ligoninė – Rainiai
Darbo d. maršrutą aptarnauja vienas autobusas, važiuoja apie 12 kartų, t.y. maždaug kas valandą nuo maždaug 6.30 iki 18 val. Iš ligoninės į Rainius autobusai pravažiuoja pro geležinkelio stotį, todėl kai kurie reisai tik iki stoties, o dar keli iki Viešvėnų kažkur Rainių link.
4. Ryškėnai – Rainiai
Šeštadienį ir sekmadienį. Apie 10 kartų per dieną. Kai kurie reisai pro ligoninę, kai kurie ne. Vienas reisas sutrumpintas iki geležinkelio stoties.
5. Masčio mikrorajonas – UAB „Lestema“
Darbo dienomis du reisai ryte.
6. Ligoninė – Masčio mikrorajonas
Darbo dienomis maždaug nuo 6 iki 18 val. Maršrute dirba vienas autobusas, tačiau apie 9-10 val. porą ratų apsuka antras autobusas.
Visą dieną maršrute dirbo "Karosa". Ji tikriausiai nuolat dirba šiame maršrute.
Papildomai apie 9-10 valandą važiavo ši Arna. Ją kartais galima išvysti ir tarpmiestyje Kaune ar Klaipėdoje. Po pietų važiavo į priemeistį. Čia jau ji stovi stotyje, atlikusi 1-2 ratus mieste.
7. Masčio mikrorajonas – Sodas „Klevas“
Kasdien tuo pačiu grafiku. Darbo dienomis trys, o šeštadienį du reisai nuo sodo „Klevas“ pratęsti iki Lieplaukės. Du reisai darbo dienomis prasuka pro geležinkelio stotį. Maršrute dirba vienas autobusas, iš viso 6 reisai per dieną.
Į autobusus įlaipinama pro priekines duris, nors piko metu mačiau, kaip į kai kuriuos autobusu lipo ir pro antras duris, bet daugiausiai moksleiviai. Bilieto kaina tik 1,30 Lt.
Tiesa, "Karosos" antros ir trečios durys nenaudojamos keleivių išlaipinimui - tik pro priekines. Taip pat tik pro priekines įlipama bei išlipama į Arnas. Bei Mini Deltą.
Beje, visi autobusų maršrutai driekiasi pro autobusų stotį. Deja, bet autobusų maršrutai su traukinių grafiku visiškai nesuderinti, po 18 val. į geležinkelio stotį nuvažiuot ar iš jos grįžti autobusu nebeįmanoma.
3 maršrutinis taksi. Ryškėnai – Rainiai.
Tik darbo dienomis, 8 reisai per dieną. Pro geležinkelio stotį. Jį aptarnavo vienas privatus parūdijęs senas MB Sprinter.
Priemiestinių maršrutų nėra daug ir beveik pusė jų skirta moksleivių vežiojimui.
Pradėsiu nuo privatininkų. Jų teko matyti tris. Aišku, pelningiausi priemiesčio maršrutai atiduoti privatininkams. Į Tryškius veža šis MB O611D.
Į Upyną, Viekšnalius važiavo šis retas egzempliorius anglas LDV Convoy. Jame sėdynės yra sumontuotas 2+2, praėjimas turbūt tik apie 25 cm. Taigi, jame yra 20 sėdimų vietų.
Beje, nei vieną kartą (o važiavo tris kartus: 2 į Upyną ir 1 į Vieškanius) nebuvo užsidėjęs jokios maršruto lentelės.
Į Varnius pavakaryje važiavo šis privatininkas. Čia jis dar prieš važiuojant į Varnius netoli stoties.
Autobusų parko autobusai. Taip pat dirba ir mieste. Tądien dirbo tik priemiestyje.
Puvėsis MB į priemiestį važiavo net tris kartus.
Tądien važiavo į priemiestį. Bet kartais galima pamatyti ir Kaune.
Atvažiuoja į stotį. Važiavo į Lieplaukę.
Prieš tai apsuko kelis ratus mieste 1 maršrute. Po pietų važiavo į Varnius.
Telšių AP turi 4 tarpmiestinius maršrutus: 2 į Kauną ir 2 į Klaipėdą. Į Kauną vienu maršrtu autobusai važiuoja kasdien, o kitu tik pirmadieniais ir penktadieniais - studentų maršrutas. Į Klaipėdą autobusai vyksta du kartus per dieną kasdien.
Tądien po pietų į Klaipėdą išvyko naujasis Irisbusas. Deja, jis vežė orą. Iš Telšių išvyko tik trys keleiviai.
Iš Kauno grįžęs MB.
Dar užmiestyje tądien buvo du autobusai, kurie į Telšius turėjo grįžti vėliau vakare.
Priemiestinis privatininko mikroautobusas iš Mažeikių. Važiuoja darbo dienomis. Tas pats privatininkas, kuris aptarnauja Mažeikių - Viekšnių maršrutą.
Mažeikių tarpmiestinis Klaipėda - Rietavas - Telšiai - Mažeikai atvyko į Telšius visiškai tuščias, išvyko su vienu keleiviu.
Šilutės AP į maršrutą Šilutė - Mažeikiai leidžia nuo gan neblogų minkštųjų autobusų iki laužų bei miesto žemagrindžių...
Ant perono stogo konstukcijos atramų poezijos miniatiūros, išgraviruotos lazeriu nerūdijančiame pliene. Šiaip kiek mačiau visos lietuviškos, o ši - žemaitiška.
O mieste kursuoja privatus maršrutinis taksi. Berods tik vienas mikroautobusas.
Šiaip 2 turėtų būti. Jūsų minėtas Nr. 3 ir dar yra Nr. 2, kursuojantis Mažeikių g. - Masčio mikroraj.
Sveikintinas reportažas. Įdomu pažiūrėti į savo gimto miesto VT iš šalies. Gaila, kad autobusai ne pirmos jaunystės. Bet girdėjau, kad buvo skelbtas konkursas ir Telšiams kaip ir kitiems miestams teks keletas naujų autobusų.
Tai matyt 2 mikroautobusas nevažiuoja pro autobusų stotį. Man irgi buvo keista, kodėl nėra nei vieno autobusų maršruto, išskyrus 3 ryte į pramoninį rajoną už geležinkelio.
Taip, bus dujiniai. Ir jie tikrai piko metu nebus tušti. Tačiau jų dalia bus taip pat vežti kai kuriais maršrutais moksleivius į priemiestį.
Tai matyt 2 mikroautobusas nevažiuoja pro autobusų stotį.
Taip, bus dujiniai. Ir jie tikrai piko metu nebus tušti. Tačiau jų dalia bus taip pat vežti kai kuriais maršrutais moksleivius į priemiestį.
Tai taip, bet tikiuosi bent keletą skirs ir miesto maršrutams. O gal žinoma, kokie tiksliai modeliai bus ir kada jie jau galėtų pasirodyti kely?
Taip, nr. 2 maršrutinis prasuka tik pro Turgaus a. kiek pamenu. O pramonės rajone surenka darbuotojus iš tokių gamyklų kaip "Žematijos pienas", "Baltijos mineraliniai vandenys" ir pan.
Beje pastebiu kad rajono autobusu parku vairuotoju bendri kulturos bruozai: 1. marsrutines lenteles. Kai dirbau EKU, maciau, kad dauguma nesivargindavo uzsidet reikiama, arba vaziavo su ta pacia keliais marsrutais, arba is viso be jokios, tipo zmones ir taip zino kur as vaziuoju, nors tikrai jokio skubejimo ten nebuvo, 20 min vaziuojam, 2 val stovim. 2: dirbdami su dideliais autobusais nei uz ka pasauly nedarys kitu duru ishskyrus priekines. nesvarbu kiek zmoniu vaziuos. Geriau su putom prie burnos aiskint kad grafikas itemptas ir as nespeju. Bet jei durys ir neveikia, ju ten niekas ir neskuba taisyt.
Nors ka noret, kai zmogus dirba uz 1000 arba max 1200 litu per menesi. Cia kazkoks sielu spjovimas i ta visa darba... Atsedejau ir tiek, o lenteles, keleiviai - eina jie nx...
Nors ka noret, kai zmogus dirba uz 1000 arba max 1200 litu per menesi. Cia kazkoks sielu spjovimas i ta visa darba... Atsedejau ir tiek, o lenteles, keleiviai - eina jie nx...
O dažnai už tą 1000 Lt dirba pensininkai. Ir dar jiems mažai?
Beje pastebiu kad rajono autobusu parku vairuotoju bendri kulturos bruozai: 1. marsrutines lenteles. Kai dirbau EKU, maciau, kad dauguma nesivargindavo uzsidet reikiama, arba vaziavo su ta pacia keliais marsrutais, arba is viso be jokios, tipo zmones ir taip zino kur as vaziuoju, nors tikrai jokio skubejimo ten nebuvo, 20 min vaziuojam, 2 val stovim. 2: dirbdami su dideliais autobusais nei uz ka pasauly nedarys kitu duru ishskyrus priekines. nesvarbu kiek zmoniu vaziuos. Geriau su putom prie burnos aiskint kad grafikas itemptas ir as nespeju. Bet jei durys ir neveikia, ju ten niekas ir neskuba taisyt.
Nors ka noret, kai zmogus dirba uz 1000 arba max 1200 litu per menesi. Cia kazkoks sielu spjovimas i ta visa darba... Atsedejau ir tiek, o lenteles, keleiviai - eina jie nx...
Kuo vyresni, tuo bjauresni būna... Tai susiję su mentalitetu, išsilavinimu ir pan. Ne visi bjaurūs, bet tie sovietinio auklėjimo diedai - tai siaubas Nesuprantu, kodėl administracija jų nebaudžia, nereikalauja kokybės. Keleiviai irgi dundukai - nereikalauja.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment