Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As kalbejau apie garazine numeracija, o ne apie miesto marsrutu numeracijaParašė ROKISKIS Rodyti pranešimąatsakau,kad butu aiskiau..... nuo 1980 m. kai gavo Rokiskio AP pirmuosius IKARUS -260 (gn.38,41,43,47,53,57,59,61,380,381) , po miesta buvo 5 marsrutai,jie vaziuodavo kas 10 min. atkeliavus i Lietuva blokadai visi Ikarus-260 buvo pastatyti i teritorijos patvari ir lauke geresniu laiku.....deja buvo prikelti tik du Ikarus (38,57)kiti nurasyti (foto is ROKISKIS archyvo).....o mieste nebeliko marsrutu nr.1,2 (juos sujunge ir tapo nr.4) tiesa nr.2 per diena vaziuoja 2 kartus,o pagrinde nr.3,4 ir vasaros metu nr.5 (Autobusu stotis -Sodai) 
 masinos Rokiskio AP numeruojamos belekaip,neisskiriant nei klasiu,nei tipo. Numeracija jie turi 3xx ir 4xx. Kam tie simtai reikalingi 3xx,4xx?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia paprasčiausiai išlikusi senoji ATĮ numeracija, kai 1981m. pradėjo numeruoti nuo 301 GN. Iš pradžių buvo ir grupavimas: 300-350 Laz'ai, 351-379 Paz'ai, nuo 380 Ikarusai ir dyzeliniai Laz'ai. Taip iki 1990m ir užsipildė iki 387 numerio. Vėliau, pradedant 388 Hyudai'um numeracija buvo tęsiama, persirito per 400, taip ir numeruojama iki šiol. Ta pačia proga noriu ROKIŠKIO paprašyti informacijos apie autobusus, turėjusius GN 390, 401, 404 ir 407. Mano sąraše šios eilutės tuščios.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąAs kalbejau apie garazine numeracija, o ne apie miesto marsrutu numeracija 
 masinos Rokiskio AP numeruojamos belekaip,neisskiriant nei klasiu,nei tipo. Numeracija jie turi 3xx ir 4xx. Kam tie simtai reikalingi 3xx,4xx?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tik i priemesti
 
 Parašė Al1 Rodyti pranešimąKAVZ'as moksleivius vežioja, ar ir į priemiestį išvažiuoja?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko neypatingos pastarųjų dienų nuotraukos iš Kauno.
 
 Klaipėdos AP Setra, Kaunas-Klaipėda, per Jurbarką.
 
 
 Busturo Setra, Šiauliai-Marijampolė.
 
 
 Utenos AP laužas Helmark, Utena-Kaunas.
 
 
 Jonavos AP Setra, Jonava-Kaunas.
 
 
 Sugedusi TOKS'o Setra.
 
 
 Mersiuko jau užfiksuotas Jurbarko naujas pirkinys - EOS. Jurbarkas-Vilnius.
 
 
 Kautros Temsa, Žagarė-Kaunas.
 
 
 Kautros Setra. Į Vilnių nuveža Štutgarto/Kelno keleivius, grįžti turi tuščias...
 
 
 Nelabai matosi, bet ir šioje Setroje jau yra švieslentė, jos jau sumontuotos nemažoje dalyje senesnių Kautra autobusų.
 
 
 
 
 Na, čia dar klausimas ar tas tarpmiestis yra pelningas. Maršrutai į Kauną pelno neneša, dėl Vilniaus tai ten nemaža konkurencija su TOKS.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl našta? Jei "Kautra" ir TOKS gyvena iš tarpmiestinių. Tiesa, "Kautra" aptarnauja ir dalį priemiestinių, bet tai jau kita kalba - jie pilnai dotuojami. O su Rokiškiu tai dar neaišku, ar savivaldybė padengia visus priemiesčio maršrutų nuostolius. Galbūt nuostoliai dengiami tarpmiesčio pelno sąskaita.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gerb. Vakari,gal turi siu autobusu foto
 trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose.
 
 
 
 Parašė Vakaris Rodyti pranešimąBuss fanui - šiaip jau Rokiškis visiškai nepakeliui maršrute į Joniškį iš Vilniaus , o prieš A1 eilinį kartą "nukeliu kepurę" - eilinis supperinis reportažas , o prieš A1 eilinį kartą "nukeliu kepurę" - eilinis supperinis reportažas . Paskutinį kartą Rokiškyje teko būti berods prieš 3 metus. Deja, tik kelias valandas. Daugiausia ką teko matyti tada - tai  priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutais zujančius žaliuosius MB O303. Spalva kaip suprantu - "komufliažinė". 397-asis tada irgi aptarnavo miestą (tiesą sakant, niekada jo ir nemačiau tarpmiestiniame maršrute). Tąkart didžiausi trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose. . Paskutinį kartą Rokiškyje teko būti berods prieš 3 metus. Deja, tik kelias valandas. Daugiausia ką teko matyti tada - tai  priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutais zujančius žaliuosius MB O303. Spalva kaip suprantu - "komufliažinė". 397-asis tada irgi aptarnavo miestą (tiesą sakant, niekada jo ir nemačiau tarpmiestiniame maršrute). Tąkart didžiausi trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, ne. Tik užsirašiau pakeistus VN.Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimągerb. Vakari,gal turi siu autobusu foto
 trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gaila,dabar jos jau turetu verte
 
 
 Parašė Vakaris Rodyti pranešimąDeja, ne. Tik užsirašiau pakeistus VN.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2009 metų rugpjūčio pradžioje parke matėsi tik kai kurie iš išvardintų "trofėjų", tačiau buvo ir keletas kitų. Fotografuota per tvorą, todėl atsiprašau už kokybę.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąPaskutinį kartą Rokiškyje teko būti berods prieš 3 metus. Deja, tik kelias valandas. (...) Tąkart didžiausi trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose.
 
 "Kandidatų į metalo laužą" aptvare - 386, 384, 363 ir 387:
  
 
 387 atskirai:
  
 
 377 buvo jau nurašytas:
  
 
 370 (2011 m. nuotraukos, pastarąją žiemą dar turėjo važinėti, bet taip ir nepajudėjo):
  
 
 Iki šiol važinėjantis 376 (2011 m. nuotraukos):
  
 
  
 
 Besiilsintys "miestiečiai" 397, 402 ir 403 (jų nuotraukas pavieniui taip pat galite rasti fotobus-e):
  
 
 Taip tada atrodė 550 (2011 m. nuotraukos):
  
 
  
 
 Dėl pirmųjų nežinau, tačiau 404 ir 407 praeitą vasarą "leidosi" nufotografuojamiParašė Vakaris Rodyti pranešimąTa pačia proga noriu ROKIŠKIO paprašyti informacijos apie autobusus, turėjusius GN 390, 401, 404 ir 407. Mano sąraše šios eilutės tuščios.  
 Comment




 
							
						 
							
						
Comment