Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nidoje iki pliazo

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nidoje iki pliazo
      Žiemą šis maršrutas uždaromas, o vasarą žmonių būna gerokai daugiau, kad tilptų į vieną tokį autobusą. Pirkti kelis tokius neapsimokėtų, nes vien sezoniniais maršrutais jie nelabai atsipirktų
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Nidoje yra sezono metu du miesto maršrutai jie vadinasi mazasis ir didysis ratas ir vaziuoja kas pusvalandi ,o Druskininkuose tiktu labai ir piko metu nes jame vietos gal ir daugiau kaip sprinteryje,sėdimų vietų mazoka ,bet stoveti gan padoriai yra vietos na ir visai neblogai būtu ,kad italai pagamintu šiaurinius variantus

        Comment


          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
          Nidoje yra sezono metu du miesto maršrutai jie vadinasi mazasis ir didysis ratas ir vaziuoja kas pusvalandi ,o Druskininkuose tiktu labai ir piko metu nes jame vietos gal ir daugiau kaip sprinteryje,sėdimų vietų mazoka ,bet stoveti gan padoriai yra vietos na ir visai neblogai būtu ,kad italai pagamintu šiaurinius variantus
          Naujoje versijoje yra dešimt sėdimų vietų, o iš viso autobusiukas gali vežti 31 keleivį (tikriausiai pusė iš jų stovi ant vienos kojos). Apie Druskininkuose važinėjančius Sprinterius gal geriau žino Eris, bet tarpmiestiniuose jų Sprinteriuose yra 19 sėdimų vietų, plius mieste važinėjantys gali imti stovinčius keleivius.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Tai kas, kad gali. Bet mikroautobusai nepritaikyti vezti stovincius keleivius ir tuomet judejimas salone yra visiska tragedija.

            Comment


              Užsivedęs nuo Kautros autobusų pasikapsčiau internete, taigi seniau nuomai siūlyti autobusai:

              http://web.archive.org/web/200102050...iti/nuoma.html
              http://web.archive.org/web/200402090...ra.lt/lt/main/

              Kokybė nėra geriausia, bet manau bus įdomu pažvelgti į netolimos praeities Kautros autobusus.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Iš tikrųjų, tai čia tie patys laužai, su kuriais KLAPas turi daugiau bėdų, nei pas mus. Šitas, atrodo, vienintelis važiuojantis iš 5 turimų (4 kažkur paslėpti). Dar ten stovi 8 (turėtų 10) tokie ir 3 geltoni dujiniai Saffle 2000/Volvo B10M-65 CNG.
                O šiaip, pagal tai, ką šiandien mačiau, galiu spręsti, kad arba VA pritrūko dažų, arba važiuojančių autobusų:
                Atvaizdas

                Atvaizdas
                Mettal, tie kiti 4 Volvo dujinukai irgi dirba maršrutuose. Dažniausiai 11, 12 ir 18 maršrutais.

                Comment




                  Keturi galiniai MB O405 N2U taip pat keliauja į Vilnių. Tik nežinau į VAP ar Kolegitą. Čia fotografavau vakar vakare.

                  Comment


                    Susiję pranešimai nukopijuoti ir perkelti į naujas temas:
                    Vilniaus troleibusų fotogalerija

                    Kauno troleibusų fotogalerija
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė adju Rodyti pranešimą
                      Ne į Druskininkų autobusų temą, bet kol nepaseno, tai įkeliu kelias šiandienines nuotraukas iš Šilalės autobusų stoties.

                      Autobusų spiečius. Iš kairės į dešinę:
                      Šilalėje išsimiegojęs ir besiruošiantis grįžti į Kauną Kautros Neoplan Transliner N 316; Šilalės AP Setra S 215 UL; Volvo F408 ir pasislėpęs Mercedes Benz 1013.
                      Atvaizdas


                      Tie patys iš arčiau:
                      Atvaizdas


                      Neaišku iš kur grįžtantis Deltaplan (regitra sako, kad Volvo B6 )
                      Atvaizdas
                      Ojėi kas ten per "Volvo F408" toks... Niekada nesu matęs nieko panašaus ir tuo labiau girdėjęs apie tokią važiuoklę F408. Regitra tą mašiną vadina pagal važiuoklės pavadinimą, nors išties tikrasis pavadinimas yra autobuso kėbulo pavadinimas. Taigi čia tikrai Delta, tik koks kėbulo modelis - neaišku, nes kol kas tik pas mus yra bent 5-6 tokie analogiški agregatai.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Ojėi kas ten per "Volvo F408" toks... Niekada nesu matęs nieko panašaus ir tuo labiau girdėjęs apie tokią važiuoklę F408. Regitra tą mašiną vadina pagal važiuoklės pavadinimą, nors išties tikrasis pavadinimas yra autobuso kėbulo pavadinimas. Taigi čia tikrai Delta, tik koks kėbulo modelis - neaišku, nes kol kas tik pas mus yra bent 5-6 tokie analogiški agregatai.
                        Išties labai retas ir įdomus egzempliorius. Bet man kyla įtarimas, kad dešinioji kėbulo pusė (prie vairuotojo vietos) yra paimta iš Ikarus autobuso.

                        Comment


                          dėl "Kautros" bei "Kauno autobusų" bendradarbiavimo šiek tiek plačiau paskaitykite čia:
                          http://kaunas.lt/index.php?2909106123

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Gal galėtum parašyti to Neoplano garažinius arba valstybinius numerius? Dėkui.
                            CFC 686 garažinis nr 160.

                            Comment


                              Kol kas neišsiaiškinau, kas čia yra
                              pagal regitrą Valstybinis numeris: DFE727 yra SCANIA K113.

                              Comment


                                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                pagal regitrą Valstybinis numeris: DFE727 yra SCANIA K113.
                                Jei neklystu, tai čia Regitra parodė tik važiuoklės modelį. O kėbulo modeli išsiaiškinti ne taip lengva.

                                Comment


                                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                  Jei neklystu, tai čia Regitra parodė tik važiuoklės modelį. O kėbulo modeli išsiaiškinti ne taip lengva.
                                  Spėju koks VEST
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                    ir "tarptautinis" MAZas
                                    Atvaizdas

                                    Normalus gamintojai daro ,kad bamperiai butu daug maz vienodame aukstyje kaip ir lengvuju masinu. Aisku baltarusams tai negalioja:-))) Ju konstruktoriai bamperi galejo pakelti dar auksciau,neaisku kokia jo paskirtis: dekoratyvine ar tam,kad nepakisti po savim lengvosios masinos. Net sunkvezimiu puspriekabiu gamintojai ir tie gale priekabos montuoja atramini vamzdi lengvosios bamperio aukstyje. Na bet baltarusai tai kaip visuomet kaip iskrite is menulio:-))

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Normalus gamintojai daro ,kad bamperiai butu daug maz vienodame aukstyje kaip ir lengvuju masinu. Aisku baltarusams tai negalioja:-))) Ju konstruktoriai bamperi galejo pakelti dar auksciau,neaisku kokia jo paskirtis: dekoratyvine ar tam,kad nepakisti po savim lengvosios masinos. Net sunkvezimiu puspriekabiu gamintojai ir tie gale priekabos montuoja atramini vamzdi lengvosios bamperio aukstyje. Na bet baltarusai tai kaip visuomet kaip iskrite is menulio:-))
                                      Kuo bamperis nuleistas žemiau, tuo mažesnis oro srautas patenka po autobusu, kas suteikia daugiau stabilumo. Aišku, galbūt apie tai būtų galima kalbėti važinėjant Vokietijoje, bet tarptautiniame maršrute ir dar tokiose šalyse, kaip tos tarp kurių kursuoja iš autobusas, apie aerodinamiką ir aptakumą neverta šnekėt....
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                        Kuo bamperis nuleistas žemiau, tuo mažesnis oro srautas patenka po autobusu, kas suteikia daugiau stabilumo. Aišku, galbūt apie tai būtų galima kalbėti važinėjant Vokietijoje, bet tarptautiniame maršrute ir dar tokiose šalyse, kaip tos tarp kurių kursuoja iš autobusas, apie aerodinamiką ir aptakumą neverta šnekėt....

                                        Aptakumas aisku irgi svarbu,bet dabartiniais laikais yra priimti tokie standartai,kad sunkiasvore masina negaletu po savim 'paspausti' lengvojo automobilio avarijos atveju. Todel ir daromi zemi bamperiai ,kad sutaptu daug maz viename lygyje. Baltarusai ji padare aukstai. Jei ivyktu avarija ,lengvasis automobilis ,ypac zemesnis,tiesiog palistu po autobusu. O tai irodo autobusa kurusiu inzinieriu neismanyma.

                                        Comment


                                          ikrausiu dar pora grozybiu is Retro Jurmala



                                          nuostabusis 66









                                          kam idomu cia daugiau is renginio

                                          http://s131.photobucket.com/albums/p...urmala%202008/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X