Parašė music
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reklaminiam leidinuke "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaita vilniečiams, 2006 m." rašoma: "Pirmąją tramvajaus liniją planuojama pradėti tiesti kitais metais"
taipat yra truputis skaičiukų:
Pirma linija Stotis - Santariškės 10,4 km.
18 stoteliu
Kelionės laikas 25 min.
Talpumas iki 190 keleivių.
Važiavimo kaina tokia pat kaip autobusu ar troleibusu.
Kaina: 420 mln.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent, kad reklaminis. Nes apie tai kaip bus finansuojama ir iš kur jie gaus tuos 420mln bent jau aš nieko rimto ir aiškaus negirdėjau. Beje, talpumas gan mažas.Parašė tadux Rodyti pranešimąReklaminiam leidinuke "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaita vilniečiams, 2006 m." rašoma: "Pirmąją tramvajaus liniją planuojama pradėti tiesti kitais metais"
taipat yra truputis skaičiukų:
Pirma linija Stotis - Santariškės 10,4 km.
18 stoteliu
Kelionės laikas 25 min.
Talpumas iki 190 keleivių.
Važiavimo kaina tokia pat kaip autobusu ar troleibusu.
Kaina: 420 mln.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taciau jie zada pirkti 15 traukinuku kas sudarytu 5- 10 min intervala. Aisku reklamos visada grazios.Parašė Edd Rodyti pranešimąBūtent, kad reklaminis. Nes apie tai kaip bus finansuojama ir iš kur jie gaus tuos 420mln bent jau aš nieko rimto ir aiškaus negirdėjau. Beje, talpumas gan mažas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek pamenu, Kernavės tiltas turėtų būti truputį į šoną nuo Hansabanko - tarp Hanzos ir 20a. meno muziejaus.Parašė Thomasasz Rodyti pranešimąTas kernaves kreivasis yra beviltiškas... Juk ten kur jis turi prasidėti pastatys Hansa Banka...
DDD
Man kažkaip pasirodė viename iš matytų paveiksliukų, kad abi tilto jusotos "apsižergia" tą merginos su kregždutėmis skulptūrą
, o po to "neria" po Konstitucijos prospektu ties žaliuoju šlykščiuoju Vyroko riestainiu 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent. Jei būtų daromas giliai kaip kad siūlai.Parašė Edd Rodyti pranešimąKaip tai "neapsimokėtų, nes nusileidimas ir pakilimas iš tunelio užimtų per daug laiko"? Taigi jau yra tokių metro-tramvajų ir kažkaip visur viskas gerai. Kodėl turėtų pakilimai/nusileidimai užimti labai daug laiko?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia VT keleivių srautų žemėlapis ne automobilių eismoParašė maxas Rodyti pranešimąpaziurek cia:

							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš paklausiau "kodėl pakilimas turėtų trukti ilgai?". O tu atsakei "būtent". Kas būtent? Teko važiuoti metro Prahoje, pakilimas kelios minutės. Nematau tame problemų.Parašė music Rodyti pranešimąBūtent. Jei būtų daromas giliai kaip kad siūlai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na tai ar greičiau įlipt tarkim Pylimo gatvėj važiuojant į stotį išorėj ar sugaišt kelias papildomas minutes nusileidinėjant į požemį, nors viršuj pravažiuotų tik vienas-kitas automobilis?Parašė Edd Rodyti pranešimąAš paklausiau "kodėl pakilimas turėtų trukti ilgai?". O tu atsakei "būtent". Kas būtent? Teko važiuoti metro Prahoje, pakilimas kelios minutės. Nematau tame problemų.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Automobilų važiuoja ne vienas-kitas.Parašė music Rodyti pranešimąNa tai ar greičiau įlipt tarkim Pylimo gatvėj važiuojant į stotį išorėj ar sugaišt kelias papildomas minutes nusileidinėjant į požemį, nors viršuj pravažiuotų tik vienas-kitas automobilis?
 Tos kelios minutės pakilimui nėra daug, tuo labiau, kad tokių stotelių, kurios būtų po žeme iš viso būtų tik kelios. Beje, jei dalis trasos būtų po žeme, tai metro-tramvajus ja judėtų greičiau ir ji būtų tiesesnė, nei tuo atveju, jei būtų ant žemės. Taip, kad tos minutės sumažėtų kitoj vietoj. 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vienas kitas automobilis, čia gal naktį? Automobilių ten ne daugiausiai mieste, bet tarp Reformatų ir Cvirkos stotelių tikrai užtektinai, o apie gausybę troleibusų ir autobusų nesikartosiu, jų gal ženkliai sumažėtų, kai būtų nutiestos visos (metro)tramvajaus trasos, ir panaikinti besidubliuojantys maršrutai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar pagalvokim. Ar ekonomiškai pagrįsta būtų dėl nedaug, bet užtektinai automobilių kelių šimtų metrų atkarpoj daryti metrotunelį? Atsakymas: NE.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVienas kitas automobilis, čia gal naktį? Automobilių ten ne daugiausiai mieste, bet tarp Reformatų ir Cvirkos stotelių tikrai užtektinai, o apie gausybę troleibusų ir autobusų nesikartosiu, jų gal ženkliai sumažėtų, kai būtų nutiestos visos (metro)tramvajaus trasos, ir panaikinti besidubliuojantys maršrutai.
 
LAbanakt.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė music Rodyti pranešimąDabar pagalvokim. Ar ekonomiškai pagrįsta būtų dėl nedaug, bet užtektinai automobilių kelių šimtų metrų atkarpoj daryti metrotunelį? Atsakymas: NE.
 
LAbanakt.
tokius projektus reiketu igyvendinti ziurint i ateiti o ne i dabartine situacija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pilnai pritariuParašė tadux Rodyti pranešimątokius projektus reiketu igyvendinti ziurint i ateiti o ne i dabartine situacija.
 
Negalima gyventi tik žiūrint kaip yra šiandien. Taip mąstant tik šiandieninėm kategorijom, neatsižvelgiant į perspektyvą, įgyvendinti visi tokie projektai jau būtų moralei pasenę ir neefektyvūs. Juk per mėnesį ar per metus nei metro, nei net tramvajaus nenutiesi.
							
						Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvos krikščionių demokratų Vilniaus skyrius savo rinkiminėje programoje į savivaldybių tarybas Vilniaus krikščionys demokratai iškėlė idėją įrengti metro linijas sostinėje, sakoma partijos pranešime. Krikdemai siūlo atlikti išsamią metro įrengimo Vilniuje galimybių studiją.
Pasak jų, nors metro linijų įrengimas kainuotų brangiau nei tramvajaus, tačiau miesto transporto spūsčių klausimus spręstų gerokai veiksmingiau ir nepalyginamai mažiau terštų Vilniaus miesto oro erdvę.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11557549
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaži kur jie buvo paskutinius 3 - 5 metus? Tuomet, kai buvo rengiamos galimybių studijos? Kai jau visos studijos atliktos ir nuspręsta kas bus tai atsibudo.Parašė pablonis Rodyti pranešimąLietuvos krikščionių demokratų Vilniaus skyrius savo rinkiminėje programoje į savivaldybių tarybas Vilniaus krikščionys demokratai iškėlė idėją įrengti metro linijas sostinėje, sakoma partijos pranešime. Krikdemai siūlo atlikti išsamią metro įrengimo Vilniuje galimybių studiją.
Pasak jų, nors metro linijų įrengimas kainuotų brangiau nei tramvajaus, tačiau miesto transporto spūsčių klausimus spręstų gerokai veiksmingiau ir nepalyginamai mažiau terštų Vilniaus miesto oro erdvę.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11557549
 Tegu rūpinasi bažnyčių apšvietimu, ar dar kuo nors, o ne apie metro klaiksta.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rinkimai artėjaParašė deep'as Rodyti pranešimąKaži kur jie buvo paskutinius 3 - 5 metus? Tuomet, kai buvo rengiamos galimybių studijos? Kai jau visos studijos atliktos ir nuspręsta kas bus tai atsibudo.
 Tegu rūpinasi bažnyčių apšvietimu, ar dar kuo nors, o ne apie metro klaiksta.
na bet juk nieko nuostabaus - kalbos apie "tramvajų' jau seniai pavirto į "myliu-nemyliu zuoką"
Comment
 
Comment