Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žinoma, nenoriu suversti merui visko, nes kai kurie komentatoriai labai jau mylį jį.
    Labai tikiuosi, kad ši būsima / planuojama rekonstrukcija pakeis požiūrį į stotį, nes realiai pasikeis stotis, bet pakeis požiūrį į VT, kuris, mano subjektyviu manymu, turi tapti dominante, o ne automobiliai, bet nenoriu priešinti vienas su kitu, tiesiog šiuolaikinių miestų infrastruktūroje dominuoja išvystytas VT, o ne automobiliai (na, daugmaž visi čia, forume, tą supranta), kuriais prigrūsti keliai ir kiemai iki apsivemimo. Bet netikiu mūsų savivaldybe, žinant, kokio lygio bebrai ten dirba.

    Comment


      O tai kiek čia tas metro kainuotų? 5 MLRD €?

      Čia gi sėmkos, po 7000€ vilniečiui.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        /\ Iš Metro sąjūdžio:

        Pirmosios metro linijos atkarpos Pilaitė–Centras 1 km kaina
        Metro linijos (900 m) 30 mln. Lt
        Metro stotelės (100 m) statyba 10 mln. Lt
        Metro sistemos įranga 1 km: telekomunikacijų tinklai, elektros tinklai, valdymo sistema, liftai ir eskalatoriai, ventiliacija, priešgaisrinė sistema, nusausinimo sistema, bilietų pardavimo ir tikrinimo įranga 40 mln. Lt
        Bėgiai 1 km 15 mln. Lt
        Nenumatytos išlaidos 1 km 6 mln. Lt
        Iš viso 101 mln. Lt
        Gaunam apie 29,25 mln. Eur/km (tiesiant daugiausia atviru būdu).

        Nuo stoties iki Europos a. per senamiestį yra apie 3 km.

        Viso 87,75 mln. Eur
        Paskutinis taisė lukass; 2018.06.19, 10:33.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Gaunam apie 29,25 mln. Eur/km (tiesiant daugiausia atviru būdu).

          Nuo stoties iki Europos a. per senamiestį yra apie 3 km.

          Viso 87,75 mln. Eur
          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ymas-56-956718

          Metro sąjūdžio valdybos pirmininkas Juozas Zykus yra sakęs, kad nutiesti pirmąją 7 kilometrų ilgio metro trasą truktų 4 metus, ji kainuotų apie 300 mln. eurų. Vilniaus dydžio miestui reikalingas apie 45 kilometrų ilgio metro linijų tinklas.
          Anot metro Sąjūdžio vien tinklas kainuotų 1.5 Mlrd (tai teorinis idealizuotas skaičiavimas, realus skaičius ko gero 2,5 Mlrd) Rolling stock dar 1 Mlrd.
          Planavimas+projektavimas+nuosavybės perėmimas būtų dar 1 Mlrd.
          Tai jau 4,5 Mlrd, suapvalinus kaip ir sakiau - apie 5.

          Manau kad Vilniui tai būtų tikrai geras value for money
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Apie Metro net nėra kalbų, mes stadiono nepastatom, tai dar metro... Manau optimaliausia būtų minėtas tramvajus iš Stoties į NMC, jei tinklas pasiteisiną, tramvajaus tinklą didinti. Kaip rašiau sukurus trasą Stotis - Pylimo g. - Jogailos g. - Vilniaus g. - Goštauto ir atgal Vasario 16 - Tauro - Mindaugo - Stotis.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ymas-56-956718

              Anot metro Sąjūdžio vien tinklas kainuotų 1.5 Mlrd (tai teorinis idealizuotas skaičiavimas, realus skaičius ko gero 2,5 Mlrd) Rolling stock dar 1 Mlrd.
              Planavimas+projektavimas+nuosavybės perėmimas būtų dar 1 Mlrd.
              Tai jau 4,5 Mlrd, suapvalinus kaip ir sakiau - apie 5.

              Manau kad Vilniui tai būtų tikrai geras value for money
              Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:



              Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.

              Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
                Apie Metro net nėra kalbų, mes stadiono nepastatom, tai dar metro... Manau optimaliausia būtų minėtas tramvajus iš Stoties į NMC, jei tinklas pasiteisiną, tramvajaus tinklą didinti. Kaip rašiau sukurus trasą Stotis - Pylimo g. - Jogailos g. - Vilniaus g. - Goštauto ir atgal Vasario 16 - Tauro - Mindaugo - Stotis.
                Stadiono nepastatom, nes jo niekam nereikia.

                Metro nepastatom, nes valdžia neturi vizijos ir lyderystės bei pasitikėjimo savimi priimant strateginius sprendimus.

                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
                  Apie Metro net nėra kalbų, mes stadiono nepastatom, tai dar metro... Manau optimaliausia būtų minėtas tramvajus iš Stoties į NMC, jei tinklas pasiteisiną, tramvajaus tinklą didinti. Kaip rašiau sukurus trasą Stotis - Pylimo g. - Jogailos g. - Vilniaus g. - Goštauto ir atgal Vasario 16 - Tauro - Mindaugo - Stotis.
                  Niekas net nesvarstytų tokių vienpusių tramvajaus linijų tiesimų skirtingomis gatvėmis, nes tas gatves reiktų kapitaliai remontuot, o tai beveik dvigubai daugiau gatvių.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
                    O iš kur tuos 2,5 mlrd. paimti?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      O iš kur tuos 2,5 mlrd. paimti?
                      Pasak p. Zykaus, duotų turtingi azijiečiai verslininkai, neturintys kur tų pinigų dėt.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Pasak p. Zykaus, duotų turtingi azijiečiai verslininkai, neturintys kur tų pinigų dėt.
                        Tai kodėl neduoda?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:
                          Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.
                          Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
                          Metro tikrai nereikia nes viskas puikiai tiktų greitajam tramvajui, kaip pvz:

                          Raudona juosta, puikiai tiktu tramvajui nuo Pilaitės iki NMC turim plačia skiriamąja juostą ir tramvajus netrukdytų transportui.
                          Žalia puse maršruto taip pat eitu žaliąje veja(Lazdynai) , o daugiau galima puikiai sujungti su senamiečio gatvėm.
                          Mėlyna analogiška žaliai.

                          Tad ne kosminės išlaidos ir Vilniasu VT pusėtinas, tik dar trūktų atkarpos į Santariškes, daug žmonių važiuoja iš rajonų į Vilniaus ligonines.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tai kodėl neduoda?
                            Pasak „Metro sąjūdžio“ valdybos pirmininko Juozo Zykaus, pagrindinė problema, trukdanti pradėti metro projekto realizavimą – politinio apsisprendimo nebuvimas.
                            Kas trukdo pradėti metro statybas Vilniuje?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Niekas net nesvarstytų tokių vienpusių tramvajaus linijų tiesimų skirtingomis gatvėmis, nes tas gatves reiktų kapitaliai remontuot, o tai beveik dvigubai daugiau gatvių.
                              Puse iš jų ir taip reikia renovuoti, tad nematau bėdos.

                              Comment


                                Jei tuo troleibusu/traukiniu/tramvajum nuo dabartinės stoties iki NMC važiuosi tiek pat laiko kiek nuo stoties iki Kauno, tai NMC darbuotojai taip ir nepesikraustys gyvent į Kauną. Geriausias variantas būtų jei dabartinė stotis pavirstų "Prekių stotimi", kuriai nebeverta daryti šitas numatomas investicijas. Tuo tarpu nepraleisti vienintelės būsimos progos RBII projekto metu naująją liniją nuvesti tiesiai į NMC. Iš vakarų pusės į NMC galima rasti laisvų plotų. Bet kaip suprantu toks ""utopinis"" sprendimas turi būti priimtas jau dabar.

                                Ir tada tas planuojamas dabartines "stoties investicijas", ne barstyti po miestą (savivaldybės, ministerijos ar kas ten dar galvojama prie stoties), o nukreipti į tą patį NMC, kurio reikšmė tuomet dar labiau išaugtų.

                                Comment


                                  Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                                  Metro tikrai nereikia nes viskas puikiai tiktų greitajam tramvajui, kaip pvz:

                                  Raudona juosta, puikiai tiktu tramvajui nuo Pilaitės iki NMC turim plačia skiriamąja juostą ir tramvajus netrukdytų transportui.
                                  Žalia puse maršruto taip pat eitu žaliąje veja(Lazdynai) , o daugiau galima puikiai sujungti su senamiečio gatvėm.
                                  Mėlyna analogiška žaliai.

                                  Tad ne kosminės išlaidos ir Vilniasu VT pusėtinas, tik dar trūktų atkarpos į Santariškes, daug žmonių važiuoja iš rajonų į Vilniaus ligonines.
                                  Tačiau tiesiant tramvajus būtų išdraskytas dabartinis VT tinklas, troleibusų linijos (tramvajaus juk niekas net stotelės neleistų dubliuot). Taip pat sukeltų sumaištį tarp vairuotojų.

                                  Vien 10 km linija Stotis-Santariškės turėjo kainuot apie 220 mln. Eur.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                                    Puse iš jų ir taip reikia renovuoti, tad nematau bėdos.
                                    Tačiau ne su komunikacijų iškėlimu ir kitais pan. darbais. Taip pat nebūtų patogu keleiviams (juk Pylimo ir Algirdo gatves skiria nuokalnė).
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Jei tuo troleibusu/traukiniu/tramvajum nuo dabartinės stoties iki NMC važiuosi tiek pat laiko kiek nuo stoties iki Kauno, tai NMC darbuotojai taip ir nepesikraustys gyvent į Kauną. Geriausias variantas būtų jei dabartinė stotis pavirstų "Prekių stotimi", kuriai nebeverta daryti šitas numatomas investicijas. Tuo tarpu nepraleisti vienintelės būsimos progos RBII projekto metu naująją liniją nuvesti tiesiai į NMC. Iš vakarų pusės į NMC galima rasti laisvų plotų. Bet kaip suprantu toks ""utopinis"" sprendimas turi būti priimtas jau dabar.

                                      Ir tada tas planuojamas dabartines "stoties investicijas", ne barstyti po miestą (savivaldybės, ministerijos ar kas ten dar galvojama prie stoties), o nukreipti į tą patį NMC, kurio reikšmė tuomet dar labiau išaugtų.
                                      Stotis NMC tikrai gera idėja, bet vien tunelis po Nerimi turbūt kainuotų pusę visos trasos kainos.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:

                                        Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.

                                        Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
                                        Nesu kompetentingas spręsti apie optimaliausius metro linijos maršrutus, Vilniuje gyvenau prieš 15 metų, ir vienintelis maršrutas buvo Saulėtekis - Katedra su antru troleibusu
                                        Paskutinis taisė sankauskas; 2018.06.19, 11:24.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X