Parašė LBP
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
X
-
Neturiu laiko ir noro skaityti/komentuoti šitiek blevyzgų, bet
Kiek kompetetingas esi pats, ar kiti šio forumo nariai, kad tie argumentai galėtų būti traktuojami rimtai?Parašė udrius Rodyti pranešimą2. Metro bus neefektyvus transporto problemų sprendimas - šioje temoje buvo pateikti bent 125 argumentai
Eik tu sau!!!!!!!!!Parašė udrius Rodyti pranešimą3. Čia kurio uosto sutvarkymas - upių - jei upių - tai sprendžiama ne tik vieno miesto problema , kaip daroma su Vilniaus projektais, bet viso regiono problema - nes Kauno upių uostas aptarnaus 200 km trasą, į kur ieis Šakių, Jurbarko, Šilutės, Šilalės ir Klaipėdos regionai.
Kas ir kada, paskutiniu metu, buvo 'prijungta' prie Vilniaus miesto savivaldybės?Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, plėtra dirbtinė - prijungiant artimiausius kaimus ir miestelius, vien dėl to, kad būtų galima būtų sakyti - Vilnius plečiasi ir reikia dar daugiau pinigų jam plėsti. Plėtra yra dirbtinė.
Grigiškės 'prijungtos' 2000-aisiais. Kas poto?
Tarkim, perkelia...Parašė Adata Rodyti pranešimąBeje, jei kyla problemų su kamščiais, iškelkite dalį ministerijų į Klaipėda, Kauna ir kitus miestus, tada rimtų problemų neliks.... PONAI, LAIKAS PRADĖTI DAIKTUS VADINTI SAVO VARDAIS !
Kas mokės už stipriai išaugusias išlaidas? Kaip bus kompensuojamas mažėjantis tarp-ministerinio darbo efektyvumas? Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?
Comment
-
O pats esi labai kompetentingas?Parašė pablonis Rodyti pranešimąNeturiu laiko ir noro skaityti/komentuoti šitiek blevyzgų, bet
Kiek kompetetingas esi pats, ar kiti šio forumo nariai, kad tie argumentai galėtų būti traktuojami rimtai?
Comment
-
Kokias problemas sprendė Vilniaus vandes turizmo plėtra? Jokias! Net buvo minčių atsisakyti šio projektoParašė pablonis Rodyti pranešimąEik tu sau!!!!!!!!!
Comment
-
Nuo 1996 metų vilniaus gyventojų skaičius smarkiai mažėjo. Prijungus - šiek tiek padidėjo, tačiau atsistatyti pradėjo tik 2005 metais... Skaičiai buvo patiekti.Parašė pablonis Rodyti pranešimąGrigiškės 'prijungtos' 2000-aisiais. Kas poto?
Comment
-
Apie kompetenciją patylėsim. Turėjau susidurti su kai kuriais valdininkais neseniai Rygoje. Reikia pasakyti, nesugeba net normalaus pranešimo perskaityti... Baisu buvo žiūrėti...Parašė pablonis Rodyti pranešimąTarkim, perkelia...
Kas mokės už stipriai išaugusias išlaidas? Kaip bus kompensuojamas mažėjantis tarp-ministerinio darbo efektyvumas? Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?
Comment
-
Čia dar nematytas argumentasParašė udrius Rodyti pranešimą1. Mums reikia METRO ir BET kokia kaina!
Comment
-
Matosi jog esi tipiskas Vilnietis pablonisKuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Tarkim, perkelia...
Kas mokės už stipriai išaugusias išlaidas? Kaip bus kompensuojamas mažėjantis tarp-ministerinio darbo efektyvumas? Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?[/QUOTE]
Koks dar tarp-ministerinio darbo efektyvumas, prigalvojat naujadarų ir didelis laimėjimas. Čia man labai panašiai kaip su tuo metro. Metro bet "metro/tranvajus". Suprask, pigus kaip tramvajus, efektyvus kaip metro. Jaučiu visas pasulis žvengtų. Sakytų, tai metro po žeme būna, o jūs kodėl tramvajum metro vadinat??
Ministerijos turi dirbti Lietuvos žmonėms, o ne sau, jų tapusavio bendravimas gali vykti elektroninis. Tik mažiau korupcijos būtų. Ir šiaip ministerijos žiuriai išpūstos, kitaip tariant didelės pinigų plovyklos. O paskutinis pasakymas viska atskleidžia, kad nenorite su Lietuvos kaimiečiais gyventi. O apie specelistus jūsų, tai žinote....
Jaučiu pinigai baigtūsi, kaip Amerijoje tai tuoj pasimatytų viskas.... Kai mano senelis sakytų Ateis vyrai iš miško ir šikna ištarkuos už kvailas mintis, nes jos kvailus darbus nudirba. Su Vilniečiais taip ir bus...Paskutinis taisė Adata; 2009.02.11, 17:05.
Comment
-
Parašė AIRzol Rodyti pranešimąDėja dėja. Čia turėtų diskutuoti nebent specialistai, kurie išmano šitą reikalą, su visa statistiką ir skaičiavimais.
labai keistas poziuris. kiekvienas ,kuris gyvena vilniuje mato,kad nera to keleiviu srauto . sutinku,kad galite tiesti metro tunelius ateiciai naujiems rajonams ,tada uztektu dabar neuzstatytuose vietose vykdyti atviru budu zemes darbus,kas jau nebutu taip nezmoniskai brangu. nes reikes ateityje ir keliu lygiu sankryzu ,kur dalis srauto eitu po zeme,dalis kaip dabar ir estakadomis. o israusti metro tuneli po dabartiniu miesto centru iki kokios stoties ar oro uosto.....jus dar tiek pinigu neuzdirbote,kad galetumete sau leisti toki malonuma.
Comment
-
Taip bet jie jau turi, o tamsta bandai įrodyti, kad "tramvajus trukdys klausytis radijo". Kažkur girdėta, ar ne ?Parašė udrius Rodyti pranešimąIš kurių didžiausia dalis turi menamus "metro" . Tame jūsų metro miestų sąraše yra ir Talinas.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKokias problemas sprendė Vilniaus vandes turizmo plėtra? Jokias! Net buvo minčių atsisakyti šio projekto
jokiu ir neissprende. Lietuvos upes per seklios ir per mazos,kad tiktu turizmui . jomis gali plaukioti tik su baidaremis ir motorinemis valtelemis. neri ties vilniumi kai kuriose vietose , kokia karstesne vasara ,kai upe nusenka is vis gali pereiti ir plaukti neprireiks:-))
Comment
-
Tuomet klausimas, kam tos ministerijos iš vis reikalingos. Ypač tokiu pavidalu, kaip pastatas su krūva biurokratų. Tegu dirba iš namų, arba objektuose.Parašė Adata Rodyti pranešimąMinisterijos turi dirbti Lietuvos žmonėms, o ne sau, jų tapusavio bendravimas gali vykti elektroninis.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTaip bet jie jau turi, o tamsta bandai įrodyti, kad "tramvajus trukdys klausytis radijo". Kažkur girdėta, ar ne ?
Mes norim irodyti ,kad tavo uzpakalis plikas ir neturi uz ka pasistatyti metro. tai vienas argumentas. Antras -nera tokiu keleiviu srautu,kad reiketu statyti metro.geriau tokias sumas pinigu jau panaudoti kitoms ekonomikos sakoms pletoti.
Comment
-
ilestmort
metro - tai ne ekonomikos šaka. o srautai yra - tik jie visi paskutiniai idiotai sėdi automobiliuose.Parašė praeivis Rodyti pranešimąMes norim irodyti ,kad tavo uzpakalis plikas ir neturi uz ka pasistatyti metro. tai vienas argumentas. Antras -nera tokiu keleiviu srautu,kad reiketu statyti metro.geriau tokias sumas pinigu jau panaudoti kitoms ekonomikos sakoms pletoti.
Comment
-
ilestmort
tegu išvis nedirba. išvaikom ministerijas ir seimą!!!!Parašė Sula Rodyti pranešimąTuomet klausimas, kam tos ministerijos iš vis reikalingos. Ypač tokiu pavidalu, kaip pastatas su krūva biurokratų. Tegu dirba iš namų, arba objektuose.
Comment
-
ilestmort
o kas yra tipiškas vilnietis? tas kur ne tipiškas kaunietis?Parašė DSaulius Rodyti pranešimąMatosi jog esi tipiskas Vilnietis pablonis
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąmetro - tai ne ekonomikos šaka. o srautai yra - tik jie visi paskutiniai idiotai sėdi automobiliuose.
jei tu matai kilometro ilgio lengvuju automobiliu kamsti ir manai,kad cia butu keleiviu srautai. kokie trys autobusai ir po viso tavo srauto. o metro ,kai sudarytas is keliu vagonu ,tai.....nebutu nei vieno stovincio keleivio,uztektu erdves ir gulimoms vietoms irengti:-)))
Comment
-
ilestmort
gerai. aš sau linkiu snaudžiant metro gulimoje vietoje skrosti skersai miestą, kol tu stovi automobilių kamštyje.Parašė praeivis Rodyti pranešimąjei tu matai kilometro ilgio lengvuju automobiliu kamsti ir manai,kad cia butu keleiviu srautai. kokie trys autobusai ir po viso tavo srauto. o metro ,kai sudarytas is keliu vagonu ,tai.....nebutu nei vieno stovincio keleivio,uztektu erdves ir gulimoms vietoms irengti:-)))
Comment
-
Ne įdiotai, neuždrausi žmonėms gyventi patogiai. Vien iš idėjos nepersės žmonės iš savo transporto į viešąjį, bet to beabejo reikia siekti.Parašė ilestmort Rodyti pranešimąmetro - tai ne ekonomikos šaka. o srautai yra - tik jie visi paskutiniai idiotai sėdi automobiliuose.
Apskritai tokias problemas reikia spręsti kompleksiškai. Viena metro linija pratiškai jokių problemų neišspręstų, o apraizgyti visą miestą metro linijomis būtų neracionalu Vilniaus atveju, nes miestas yra per daug išsimėtęs.
Comment
Comment