Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Visa šita diskusija kaip kurčio ir nebylio ginčas.
    Dėja dėja. Čia turėtų diskutuoti nebent specialistai, kurie išmano šitą reikalą, su visa statistiką ir skaičiavimais.
    www.lt-lv-forum.org/

    Comment


      Neturiu laiko ir noro skaityti/komentuoti šitiek blevyzgų, bet

      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      2. Metro bus neefektyvus transporto problemų sprendimas - šioje temoje buvo pateikti bent 125 argumentai
      Kiek kompetetingas esi pats, ar kiti šio forumo nariai, kad tie argumentai galėtų būti traktuojami rimtai?

      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      3. Čia kurio uosto sutvarkymas - upių - jei upių - tai sprendžiama ne tik vieno miesto problema , kaip daroma su Vilniaus projektais, bet viso regiono problema - nes Kauno upių uostas aptarnaus 200 km trasą, į kur ieis Šakių, Jurbarko, Šilutės, Šilalės ir Klaipėdos regionai.
      Eik tu sau!!!!!!!!!

      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Taip, plėtra dirbtinė - prijungiant artimiausius kaimus ir miestelius, vien dėl to, kad būtų galima būtų sakyti - Vilnius plečiasi ir reikia dar daugiau pinigų jam plėsti. Plėtra yra dirbtinė.
      Kas ir kada, paskutiniu metu, buvo 'prijungta' prie Vilniaus miesto savivaldybės?

      Grigiškės 'prijungtos' 2000-aisiais. Kas poto?

      Parašė Adata Rodyti pranešimą
      Beje, jei kyla problemų su kamščiais, iškelkite dalį ministerijų į Klaipėda, Kauna ir kitus miestus, tada rimtų problemų neliks.... PONAI, LAIKAS PRADĖTI DAIKTUS VADINTI SAVO VARDAIS !
      Tarkim, perkelia...

      Kas mokės už stipriai išaugusias išlaidas? Kaip bus kompensuojamas mažėjantis tarp-ministerinio darbo efektyvumas? Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?

      Comment


        Parašė pablonis Rodyti pranešimą
        Neturiu laiko ir noro skaityti/komentuoti šitiek blevyzgų, bet

        Kiek kompetetingas esi pats, ar kiti šio forumo nariai, kad tie argumentai galėtų būti traktuojami rimtai?
        O pats esi labai kompetentingas?

        Comment


          Parašė pablonis Rodyti pranešimą
          Eik tu sau!!!!!!!!!
          Kokias problemas sprendė Vilniaus vandes turizmo plėtra? Jokias! Net buvo minčių atsisakyti šio projekto

          Comment


            Parašė pablonis Rodyti pranešimą
            Grigiškės 'prijungtos' 2000-aisiais. Kas poto?
            Nuo 1996 metų vilniaus gyventojų skaičius smarkiai mažėjo. Prijungus - šiek tiek padidėjo, tačiau atsistatyti pradėjo tik 2005 metais... Skaičiai buvo patiekti.

            Comment


              Parašė pablonis Rodyti pranešimą
              Tarkim, perkelia...

              Kas mokės už stipriai išaugusias išlaidas? Kaip bus kompensuojamas mažėjantis tarp-ministerinio darbo efektyvumas? Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?
              Apie kompetenciją patylėsim. Turėjau susidurti su kai kuriais valdininkais neseniai Rygoje. Reikia pasakyti, nesugeba net normalaus pranešimo perskaityti... Baisu buvo žiūrėti...

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                1. Mums reikia METRO ir BET kokia kaina!
                Čia dar nematytas argumentas

                Comment


                  Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?
                  Matosi jog esi tipiskas Vilnietis pablonis
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment


                    Tarkim, perkelia...

                    Kas mokės už stipriai išaugusias išlaidas? Kaip bus kompensuojamas mažėjantis tarp-ministerinio darbo efektyvumas? Kuo bus keičiama masė kvalifikuotų ir patyrusių darbuotojų, nenoričių kraustytis į provinciją?[/QUOTE]


                    Koks dar tarp-ministerinio darbo efektyvumas, prigalvojat naujadarų ir didelis laimėjimas. Čia man labai panašiai kaip su tuo metro. Metro bet "metro/tranvajus". Suprask, pigus kaip tramvajus, efektyvus kaip metro. Jaučiu visas pasulis žvengtų. Sakytų, tai metro po žeme būna, o jūs kodėl tramvajum metro vadinat??

                    Ministerijos turi dirbti Lietuvos žmonėms, o ne sau, jų tapusavio bendravimas gali vykti elektroninis. Tik mažiau korupcijos būtų. Ir šiaip ministerijos žiuriai išpūstos, kitaip tariant didelės pinigų plovyklos. O paskutinis pasakymas viska atskleidžia, kad nenorite su Lietuvos kaimiečiais gyventi. O apie specelistus jūsų, tai žinote....
                    Jaučiu pinigai baigtūsi, kaip Amerijoje tai tuoj pasimatytų viskas.... Kai mano senelis sakytų Ateis vyrai iš miško ir šikna ištarkuos už kvailas mintis, nes jos kvailus darbus nudirba. Su Vilniečiais taip ir bus...
                    Paskutinis taisė Adata; 2009.02.11, 17:05.

                    Comment


                      Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                      Dėja dėja. Čia turėtų diskutuoti nebent specialistai, kurie išmano šitą reikalą, su visa statistiką ir skaičiavimais.

                      labai keistas poziuris. kiekvienas ,kuris gyvena vilniuje mato,kad nera to keleiviu srauto . sutinku,kad galite tiesti metro tunelius ateiciai naujiems rajonams ,tada uztektu dabar neuzstatytuose vietose vykdyti atviru budu zemes darbus,kas jau nebutu taip nezmoniskai brangu. nes reikes ateityje ir keliu lygiu sankryzu ,kur dalis srauto eitu po zeme,dalis kaip dabar ir estakadomis. o israusti metro tuneli po dabartiniu miesto centru iki kokios stoties ar oro uosto.....jus dar tiek pinigu neuzdirbote,kad galetumete sau leisti toki malonuma.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Iš kurių didžiausia dalis turi menamus "metro" . Tame jūsų metro miestų sąraše yra ir Talinas.
                        Taip bet jie jau turi, o tamsta bandai įrodyti, kad "tramvajus trukdys klausytis radijo". Kažkur girdėta, ar ne ?

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Kokias problemas sprendė Vilniaus vandes turizmo plėtra? Jokias! Net buvo minčių atsisakyti šio projekto


                          jokiu ir neissprende. Lietuvos upes per seklios ir per mazos,kad tiktu turizmui . jomis gali plaukioti tik su baidaremis ir motorinemis valtelemis. neri ties vilniumi kai kuriose vietose , kokia karstesne vasara ,kai upe nusenka is vis gali pereiti ir plaukti neprireiks:-))

                          Comment


                            Parašė Adata Rodyti pranešimą
                            Ministerijos turi dirbti Lietuvos žmonėms, o ne sau, jų tapusavio bendravimas gali vykti elektroninis.
                            Tuomet klausimas, kam tos ministerijos iš vis reikalingos. Ypač tokiu pavidalu, kaip pastatas su krūva biurokratų. Tegu dirba iš namų, arba objektuose.

                            Comment


                              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                              Taip bet jie jau turi, o tamsta bandai įrodyti, kad "tramvajus trukdys klausytis radijo". Kažkur girdėta, ar ne ?


                              Mes norim irodyti ,kad tavo uzpakalis plikas ir neturi uz ka pasistatyti metro. tai vienas argumentas. Antras -nera tokiu keleiviu srautu,kad reiketu statyti metro.geriau tokias sumas pinigu jau panaudoti kitoms ekonomikos sakoms pletoti.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Mes norim irodyti ,kad tavo uzpakalis plikas ir neturi uz ka pasistatyti metro. tai vienas argumentas. Antras -nera tokiu keleiviu srautu,kad reiketu statyti metro.geriau tokias sumas pinigu jau panaudoti kitoms ekonomikos sakoms pletoti.
                                metro - tai ne ekonomikos šaka. o srautai yra - tik jie visi paskutiniai idiotai sėdi automobiliuose.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tuomet klausimas, kam tos ministerijos iš vis reikalingos. Ypač tokiu pavidalu, kaip pastatas su krūva biurokratų. Tegu dirba iš namų, arba objektuose.
                                  tegu išvis nedirba. išvaikom ministerijas ir seimą!!!!

                                  Comment


                                    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                    Matosi jog esi tipiskas Vilnietis pablonis
                                    o kas yra tipiškas vilnietis? tas kur ne tipiškas kaunietis?

                                    Comment


                                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                      metro - tai ne ekonomikos šaka. o srautai yra - tik jie visi paskutiniai idiotai sėdi automobiliuose.

                                      jei tu matai kilometro ilgio lengvuju automobiliu kamsti ir manai,kad cia butu keleiviu srautai. kokie trys autobusai ir po viso tavo srauto. o metro ,kai sudarytas is keliu vagonu ,tai.....nebutu nei vieno stovincio keleivio,uztektu erdves ir gulimoms vietoms irengti:-)))

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        jei tu matai kilometro ilgio lengvuju automobiliu kamsti ir manai,kad cia butu keleiviu srautai. kokie trys autobusai ir po viso tavo srauto. o metro ,kai sudarytas is keliu vagonu ,tai.....nebutu nei vieno stovincio keleivio,uztektu erdves ir gulimoms vietoms irengti:-)))
                                        gerai. aš sau linkiu snaudžiant metro gulimoje vietoje skrosti skersai miestą, kol tu stovi automobilių kamštyje.

                                        Comment


                                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                          metro - tai ne ekonomikos šaka. o srautai yra - tik jie visi paskutiniai idiotai sėdi automobiliuose.
                                          Ne įdiotai, neuždrausi žmonėms gyventi patogiai. Vien iš idėjos nepersės žmonės iš savo transporto į viešąjį, bet to beabejo reikia siekti.
                                          Apskritai tokias problemas reikia spręsti kompleksiškai. Viena metro linija pratiškai jokių problemų neišspręstų, o apraizgyti visą miestą metro linijomis būtų neracionalu Vilniaus atveju, nes miestas yra per daug išsimėtęs.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X