Parašė Pilaitis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nenoriu būt toks metro ar pan. šalininkas kaip music ir įrodinėti nežinia ką, bet tie tyrimai už gerą milijoną jau buvo atlikti. Ką gavome? Nieko. Ką užsakovas nurodo, tai ir bus įvardijama kaip superinė TP, o kita - jog tai dinozaurų transportas. Dėl MetroTramvajaus db pasakysiu tik tiek, jog dabar tai geriausia išeitis bent jau mano nuomone.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąSutinku su tamstos teiginiu, svarbiausia jog naujoji VT rūšis nesikirstų su kitais transporto srautais. O jau kokia technologija bus naudojama (metro, tramvajus, troleibusai ar BRT) tai parodys tik išsamūs tyrimai ir skaičiavimai ilgalaikiam laikotarpiui.
P.S. Toje metro schemoj Sudervė įvardijama kaip dabartinė Pilaitė (po 1990 metų), o tesiog Pilaitė tai šalia VSD ir Sudervės upelio.Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.02.16, 12:59.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu jau fantazuot metro schemas Vilniuje tai sakyčiau nebent: Fabijoniškės-Pašilaičiai-Justiniškės-Viršuliškės-Žvėrynas ir nuo čia toliau 2 atšakos, pirma: Panorama-Europos a.- Žalgirio stadionas- Tuskulėnų dvaras- Neris -Klinikos - Antakalnis-Saulėtekis; antra: Lukiškių aikštė - Kudirkos aikštė -Rotušės aikštė -Stotis ir gal toliau Naujininkai - Oro uostas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbant apie metro trasas, tai man labai patiko esanti 136 šios temos puslapyje esanti metro schema. Su kai kuriais pakeitimais tai pagal mane tokie ir turėtų būti greitojo transporto (pvz. metrotramo)+BRT (pvz. trigubų troleibusų) maršrutai.
Pagal mane, tai Vilniaus perspektyva turėtų būti iš trijų metrotramo linijų + 1 BRT trigubų troleibusų maršrutų.
MT:
1. Žiedinė linija : Stotis - Laisvės pr. - Kalvarijų g. - Centras - Stotis
2. Pilaitė - Centras - Saulėtekis
2A. Pilaitė - Centras - Oro uostas
3. Naujoji Vilnia - Stotis - Lentvaris
3A. Stotis - Salininkai
BRT:
1. Fabijoniškės - Centras - Oro uostas (kaip 3G)
Tačiau tai būtų labai brangu, tad vargu ar tai bus įmanoma.
Tiesa sakant, tai tik mano asmeninė nuomonė ir čia aš tik pafantazavau per 15 minučių pridedant kaip pavyzdį tą 136 psl. schema.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkas čia prašė metro schemos su gatvių tinklų. Palyginus su Creatium įmesta schema, ten suformuluota labai neaiškiai viskas.
Schema pagal metro sąjūdį.
Yra dar pora metro schemų, tačiau ten jau keverzonės. Daug ką galima rasti Gūglėje parašius Vilniaus naujų transporto rūšių spec. planas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ganėtinai nestandartinės trasos. Ypač kai metro stotelės būtų atokiau nuo stotelių, kur būtų galima persėsti į autobusus/troleibusus. Tas nereikalingas vaikščiojimas nuo metro stotelės iki VT stotelės nesutaupytų visiškai jokio laiko vilniečiams ir metro projektas būtų dar vienas nesąmoningas projektas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKažkas čia prašė metro schemos su gatvių tinklų. Palyginus su Creatium įmesta schema, ten suformuluota labai neaiškiai viskas.
Schema pagal metro sąjūdį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors nesu didelis metro šalininkas ir negynsiu šio projekto, bet čia tik orientacinis žemėlapis. Juk nėra pažymėta, kur tiksliai bus X stotis, nes tie skirtliukai dideli ir nelabai matosi tiksli vieta, be to, jeigu stotis požeminė, tai tada visi išėjimai kardinaliai keisis nei čia pavaizduota.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGanėtinai nestandartinės trasos. Ypač kai metro stotelės būtų atokiau nuo stotelių, kur būtų galima persėsti į autobusus/troleibusus. Tas nereikalingas vaikščiojimas nuo metro stotelės iki VT stotelės nesutaupytų visiškai jokio laiko vilniečiams ir metro projektas būtų dar vienas nesąmoningas projektas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Trasa einanti palei Vakarinį aplinkkelį, bei būsimą Šiaurinę g. rodo, jog būtent ten tikrai būtų antžeminiai bėgiai. Nors keista, kodėl nori tiesti bėgius paraleliai greitosiomis gatvėmis. Su metro gal kaip tik geriau "skersuot" per jau išvystytą gatvės infrastruktūrą ir tiest po grynai tankiausiai apgyvendintom vietom, t.y tiesiai po Pašilaičiais, Justiniškėm, Karoliniškėm?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąjeigu stotis požeminė, tai tada visi išėjimai kardinaliai keisis nei čia pavaizduota.Paskutinis taisė dondc; 2014.02.22, 18:16.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors tai tėra planas, tačiau jo rengėjai galėtų atidžiau jį parengti. Pvz., maršrutas Justiniškės - Saulėtekis visiškai eliminuoja Žirmūnus. Yra sustojimas Žirmūnų pašonėje prie Valakampių tilto miške, kuris yra ganėtinai nelogiškas (kaip ir maršruto Pilaitė - Žirmūnai galinis punktas). Taip pat visiškai eliminuojama šiaurinė Vilniaus dalis (Fabijoniškės, Baltupiai, Santariškės), o vietoj to metro driekiasi į Bajorus, Gineitiškes ir išorine didelių Vilniaus mikrorajonų (Pašilaičiai, Viršuliškės, Karoliniškės) dalimi, kur, vėlgi, iki persėdimo į kitą VT reikia įveikti nemažą kelio dalį. Pilaitėje metro būtų toje vietoje, kur mažiausi keleivių srautai, o ne driektųsi tarp I. Kanto alėjos ir Vydūno g., kur dabartinis VT vos susitvarko su keleiviais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man atrodo, trasos dar ne kartą bus apdirbtos ir galų gale bus pasirinktos trasos per Laisvės, Pilaitės pr. ir pan.Parašė dondc Rodyti pranešimąTrasa einanti palei Vakarinį aplinkkelį, bei būsimą Šiaurinę g. rodo, jog būtent ten tikrai būtų antžeminiai bėgiai. Nors keista, kodėl nori tiesti bėgius paraleliai greitosiomis gatvėmis. Su metro gal kaip tik geriau "skersuot" per jau išvystytą gatvės infrastruktūrą ir tiest po grynai tankiausiai apgyvendintom vietom, t.y tiesiai po Pašilaičiais, Justiniškėm, Karoliniškėm?
Beje, pasidomėjau metrotramvajumi. Jeigu tikėt šios temos apklausa, tai jis labiausiai norimas. Taigi, ANTžeminio metro kaina ~100 mln. litų. Tramvajaus - ~90 mln. litų. Požeminio metro kaina maždaug 170 mln. litų, tačiau praeinant po svarbesniais pastatais kainuos maždaug 200 mln. litų už kilometrą. Metro tramvajaus km požeme kainuos apie 140 mln. Ant žemės maždaug 95 mln. Ką rinktis, išleisti mažiau bet turėti problemų su eismu, išleist daugiau, bet problemos su finansais, ar rinktis tarpinį variantą?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nelabai tikslinga. Tada reikėtų statyti metro tada, kai tos vietovės bus tankiai apgyvendintos, kitaip, vėlgi, bus pinigai išmesti į balą, nes tuščioje vietoje metro tikrai nereikalingas ir nepasiteisins.Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Reikia žiūrėti į ateitį, kad nebūtų išmesti pinigai...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar kol pastatys, praeis daug laiko. O kam lėtas tramvajus reikalingas? Jau geriau tada niekur neskubėti ir optimizuoti esamą infrastruktūrą, suteikti daugiau teisių viešajam transportui. Greitieji autobusai pakankamai greitai juda, tik jiems reikia pravalyti kelią.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNelabai tikslinga. Tada reikėtų statyti metro tada, kai tos vietovės bus tankiai apgyvendintos, kitaip, vėlgi, bus pinigai išmesti į balą, nes tuščioje vietoje metro tikrai nereikalingas ir nepasiteisins.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Valstybe statys?Parašė Creatium Rodyti pranešimąManau, kad įmanoma. Tik tos investicijos nebus savivaldybės, mat pati savivaldybė (tuo tarpu ir Zuokas asmeniškai) nepritaria metro projektui.
							
						Show must go von!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi straipsniuose senuose 15min, Defli, metro iniciatorių buvo minėta, jog investuotojai (Kinija, Singapūras atrodo?) jau domėjosi galimybėmis investuoti. Jie suinteresuoti tokiais stambiais projektais. Todėl ne šiaip sau ir priėmė koncesiją dėl metro.Parašė VNS Rodyti pranešimąValstybe statys?
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 
							
						
Comment