Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauji Kauno autobusai Solaris Urbino 12

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Vaje, kai kurie gaus per galvą
    Ją tiesiog nulauš. Bet greičiau dėl keleivių skundų ją išmontuos.

    Comment


      Parašė mettal
      gamyklinės lentelės nefotografavot?

      P.s. Kokie per vidurį stovinčių mašinų garažo numeriai? Nuotraukose matosi tik 3 šoninių numeriai (773, 775, 776, 777, 781, 783).
      774, 780.

      Comment


        Ta švieslentė yra aukščiau durų lygio, tad nemanau jog labai trukdys. Na nebent tiems kurie yra virš 2 m., o tokie ir taip pripratę lankstytis
        Dear Sir,

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          http://foto.terpe.lt/inkelti/20120417/i69_IMG_0008.JPG

          O kokia to ekrano funkcija? Jis rodo vairuotojui vaizdą iš salono?
          Autobuso "Juodoji dėžė". Autobuse yra dvi kameros. Viena fiksuoja įvykius salone kita išorėje prieš autobusa.

          Comment


            ko jus prikibote prie tos svieslentes, gi ji yra auksciau duru virsaus, tai per duris kai lipame,pakausis sveikas, tai sveslentes dar auksciau yra...keistuoliai

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              O kam tas kaminas ant stogo jiem reikalingas?
              Sudegusių dujų išmetimo vamzdis.

              Comment


                pagaliau!

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Kas skiriasi? Kiek matau tai 4 sedynes perkeltos is desines puses i kaire puse, ten kur anksciau mazdaug per viduri autobuso budavo vezimeliams prisegamos vietos ir tt.. Dar kazkas pasiekeite? Vietu lygiai tiek pat liko sedimu?
                  Sėdimų vietų žymiai daugiau: dyzeliniuose Soliariuose yra labai didelė aikštelė stovintiems keleiviams ir vaikų ar neįgaliojo vežimėliui. Vilniaus 15-ametrinių aikštelė yra lygiai tokia pati. Dabar gi, neįgaliojo vietą perkėlus arčiau durų pagal "švedų standartą", aikštelės senojoje vietoje išvis nėra, o prie durų ji yra trečdaliu ar visa puse mažesnė.

                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                  774, 780.
                  Ačiū!
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Sėdimų vietų žymiai daugiau: dyzeliniuose Soliariuose yra labai didelė aikštelė stovintiems keleiviams ir vaikų ar neįgaliojo vežimėliui. Vilniaus 15-ametrinių aikštelė yra lygiai tokia pati. Dabar gi, neįgaliojo vietą perkėlus arčiau durų pagal "švedų standartą", aikštelės senojoje vietoje išvis nėra, o prie durų ji yra trečdaliu ar visa puse mažesnė.
                      Ačiū!
                      Prastas išplanavimas.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Prastas išplanavimas.
                        O kodėl prastas?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Nėra normalios sukaupimo aikštelės. O esama yra "už kampo" - turėklo, todėl funkcijos neatlieka. Įlips kokia mama su vežimėliu kai daugiau keleivių ir teks stumdytis, brautis...

                          Comment


                            Gera nuotrauka – šitas reisas į Kauno Tiekimą važiuoja tik 2 kartus per dieną.

                            Comment


                              Paskutinės dvi reklamos ant Solarių tikrai labai vykusiai atrodo, pakeičia autobuso įvaizdį, padaro tam tikra prasme "tiuninginiu" - ši ir dar tas baltas žalias su lapeliais.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Gera nuotrauka – šitas reisas į Kauno Tiekimą važiuoja tik 2 kartus per dieną.
                                Vis tik čia ne vienas iš tų atvejų - švieslentė sako "Į Kauno Ligoninę".
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  Šiandien pristatyti naujieji Solaris autobusai miestiečiams













                                  ir stovas dviračiams, bus toikie 3 bandomieji autobusai

                                  Comment


                                    Parašė a'Damned Rodyti pranešimą
                                    Visų pirma, tai labai smagu stebėti, kaip evoliucionuoja švieslentės. Vilniaus Soliariai troleibusai turi mažytę vienos eilutės lentelę, seniau pirktuose Kauno autobusiose - jau dvejų eilučių. O dabar jau didžiulė lenta

                                    Antras dalykas tai šaip pastebėjimas. Vienoje nuotraukoje autobuso salone matosi... ratas Kas ten?
                                    Atsarginis ratas. Jo vieta aišku ne salone.

                                    Comment


                                      Pagaliau bent kelete iš Kauno autobusų sumontuoti kondicionieriai ir vasara nebebus taip karšta juose važiuoti.

                                      Comment


                                        Apie naujus autobusu tęskite diskusijas čia

                                        Comment


                                          UAB "Kauno autobusai" įsigijo gamtinėmis dujomis varomus autobusus "Solaris Urbino 12 CNG"
                                          Autobuso "Solaris Urbino 12 CNG" techninės charakteristikos:
                                          Ilgis - 12 000 mm., plotis - 2 550 mm.,aukštis - 3 050 mm. (aukščiausia vieta 3400 mm.)
                                          Variklis - "Cummins", galingumas - 234,8kW (315 AG), darbinis tūris - 8 880 cm3, 6 cilindrai eilėje.
                                          Šie varikliai itin ekologiški, atitinkantys EEV reikalavimus ir "Euro 5" standartus.
                                          Pavarų dėžė - automatinė keturių laipsnių - Voith Diwa 5 (4 pirmyn 1 atgal)
                                          Autobuso talpa - 28 (+1) sėdimos, 57 stovimo vietos, salone įrengta vieta neįgaliam keleiviui su vežimėliu bei dvi mechaninės atkeliamos įvažos.
                                          Autobuso masė - 12 080 kg., maksimali leistina masė - 19 000 kg.


                                          Pora akimirkų iš Kauno Solaris Urbino 12 CNG pristatymo.






                                          © Denis Simonov
                                          Daugiau nuotraukų: http://fotki.yandex.ru/users/vlnauto...ino%2012%20cng
                                          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.21, 16:21.
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X