Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusų stotys užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Iki Flixbuso buvo tik tarptautiniai iš gretimų šalių ir Postbuso tarpmiestiniai ten, kur nėra geležinkelio. Postbusas buvo ir yra vienintelis vežėjas, o Flixbus turėjo tik tris koridorius su maždaug dešimčia maršrutų per dieną šalies viduje. Nežinau, ar buvo galima važiuoti viduje Šveicarijos tarptautiniais Flixbus maršrutais. Šiuo metu dėl karantino veikia tik pavieniai tarptautiniai autobusų maršrutai, vidinių Flixbuso maršrutų nėra.

    Comment


      #22
      Milane gyvena 1,39 mln. gyventojų ir tai antras pagal dydį Italijos miestas.

      Milane yra dvi autobusų stotys. Pagrindinė yra Lampunjano (Lampugnano), kuri yra prie to paties pavadinimo metro stoties šiaurės vakarinėje miesto dalyje. Joje stoja tolimojo susisiekimo autobusai (tarptautiniai ir tarpmiestiniai). Taip pat iš šios stoties išvyksta regioninio maršruto autobusai į Bergamą (miestą, ne oro uostą).
      Kita stotis – atidaryta tik 2019 m. yra prie San Donato metro stoties pietrytinėje miesto dalyje. Joje stoja tik kai kurie tolimojo susisiekimo autobusai, pagrinde tai miesto VT mazgas, taip pat turistinių autobusų parkingas. Mano paskutinio vizito metu ji dar neveikė.
      Abi stotys pagal koncesiją priklauso privačiai kompanijai.

      Tie, kas bliauna apie „apleistą“, „sovietinę“ ir kitokią „netikusią“ Vilniaus AS, pasižiūrėkite, kokia „civilizuota“ ir „progresyvi“ stotis Milane.
      Lampunjano AS pastatas integruotas su metro stoties vestibiuliu. Yra nedidelė laukimo salė, mokamas tualetas, kasa, pardavimų automatai. Viskas labai nugyventa. Vieningo skelbiamo tvarkaraščio NĖRA. Kabo tik kai kurių vežėjų skelbimai su jų maršrutų reklama ir laikais. Visokių vežėjų iš Balkanų tvarkaraščiai ir skelbimai užklijuoti ant perono stulpų. Tiesa, vėliau, kai buvau paskutinį kartą, jie jau buvo nulupti, o stulpai perdažyti. Taip pat buvo pradėtas stoties patalpų kapitalinis remontas.

      Pirmas peronas, metro vestibiulis/stoties pastas. AS yra iš artimesnio galo, tolimesnė pastato dalis yra metro stoties.



      Kiek kairiau iš tos pačios vietos. Dengtas peronas



      Dar kiek kairiau. Kairėje esanti atskirta šaligatviu juosta - įvažiavimas į stotį. Palei tvorą kelios išvykimo aikštelės, iš kurių naudojama tik viena. Už mano nugaros žiedas, kuriama atvykė autobusai apsisuka 360 kampu prieš patekdami į peronus. Taip pat už mano nugaros kelios vietos autobusų atstovai.



      Yra 5 peronai, iš jų 4 po stogu. Perone gali sustoti nuo 2 iki 5 autobusų (žiūrint koks peronas). Pirmas peronas yra tiesiog prie šaligatvio šalia metro vestibiulio/stoties pastato. Jis be stogo. Taip pat yra dar kelios autobusų išvykimo vietos palei tvorą tolimame stoties teritorijos krašte (įvažiavime).

      Kaip ir daugumoje V. Europos ir R. Europos miestų autobusų stočių, keleivių ir autobusų judėjimo srautai neatskirti, keleiviai turi kirsti važiuojamąją dalį ne vieną kartą, norėdami pasiekti peroną, ties kuriuo stoja jų autobusas.
      Peronuose yra elektroniniai taškiniai šviesos diodų ekranai, rodantys berods du ar tris artimiausius maršrutus. Keletas suoliukų perone. Taip pat prie stoties pastato. Stoties teritorijoje veikė kebabinė ant ratų (mikroautobuse sumontuota).

      Dieną judėjimas yra nemažas. Teko būti ir naktį. Stoties pastatas, aišku, nedirba. Metro vestibiulis uždaromas baigus metro darbą. Vakare stoties teritorijoje buvo pilna šiukšlių, pakampėmis privemta ir primyžta. Apie vidurnaktį prasidėjo nelegali prekyba. Vietiniai prekeiviai atsinešė staliukus ir pardavinėjo čipsus, mineralinį vandenį, kitus nealkoholinius gėrimus.

      Kairėje mėlynas autobusas - regioninis į Bergamą. Italijoje yra nemažai vietinių vežėjų autobusais, priešingai nei Prancūzijoje, Vokietijoje, kur be Flixbuso, Blablabuso jau beveik nieko nebeliko...



      Kitas peronų galas. Dešinėje daugiaaukštis parkingas ir gatvė, kuria atvyksta autobusai į stotį ir į kurią išvažiuoja tiesiai iš peronų. Įvažiavimas ir išvažiavimai iš stoties atitverti šlagbaumais.



      Pirmas peronas iš kito galo.



      Pirmas peronas ir metro vestibiulis.

      Paskutinis taisė Al1; 2021.06.03, 15:39.

      Comment


        #23
        Atnaujinta autobusu stotis Brno mieste, Cekija.
        https://www.dezeen.com/2021/05/13/ch...-architecture/

        Click image for larger version

Name:	chybik-kristof-zvonarka-bus-terminal-czech-republic-architecture_dezeen_2364_col_0.jpg
Views:	299
Size:	527,6 kB
ID:	1891710
        Click image for larger version

Name:	chybik-kristof-zvonarka-bus-terminal-czech-republic-architecture_dezeen_2364_col_4.jpg
Views:	301
Size:	671,8 kB
ID:	1891711
        Attached Files

        Comment


          #24
          Tik dublikatus reikia ištrinti.
          Didelį Brno stotis. VT Čekijoje gerai išvystytas. AS prie geležinkelio stoties.

          Comment


            #25
            Stokholmas-Slussen. Neseniai vyko atvirų durų renginys išsprogdintose naujojo Slussen autubosams skirto terminalo Katarinaberget oloje galerijose. Slussen yra intermodslinis terminalas pačiame miesto centre, kuris apjungia metro, autobusus, lengvojo geležinkelio sistemą Salstjöbanan, tunelius automobiliams, tiltus ir šliuzą tarp Baltijos jūros ir Mėlareno ežero. Vieta pertvarkoma pagal architekto N.Foster projektą.

            IMG_9727D by acb, on Flickr

            IMG_9733D by acb, on Flickr

            IMG_9742D by acb, on Flickr

            IMG_9751D by acb, on Flickr

            IMG_9755D by acb, on Flickr

            Būsimo požeminio terminalo vizualizacija

            Vänthall nya bussterminalen i Katarinaberget by Projekt Slussen, on Flickr
            Paskutinis taisė Silber418; 2023.06.13, 17:23.

            Comment

            Working...
            X