Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Garažinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
    Dekoju
    idomi garazine numeracija,dvizenkle..ko gero Vilniui priklause si masina?
    O gal kas zino kaip tuo metu buvo sudaroma ir paskirstoma valstybine numeracija?

    Comment


      #62
      Žurnalas "Mokslas ir technika" 1973m.



      Comment


        #63
        Centralinės užmiesčių autobusųs soties tvarkaraštis, 1931 m.

        Pateikti autobusų tvarkaraščiai iš Kauno užmiesčio stoties ir stoties bei keleivių vežimo taisyklės. Knygutėje taip pat yra garlaivių tvarkaraščiai bei Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštis. Ir daug reklamos...

        Centralines_uzmiesciu_autobusu_stoties_tvarkarasti s_1931.PDF - 4.8 Mb

        Comment


          #64
          Si nuotrauka is Šiauliu....kas kas pakuomentuos
          Attached Files

          Comment


            #65
            Paz 672,gal zinot kokio ATI
            Attached Files

            Comment


              #66
              Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
              Si nuotrauka is Šiauliu....kas kas pakuomentuos
              Čia prie geležinkelio stoties.

              Comment


                #67
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Centralinės užmiesčių autobusųs soties tvarkaraštis, 1931 m.

                Pateikti autobusų tvarkaraščiai iš Kauno užmiesčio stoties ir stoties bei keleivių vežimo taisyklės. Knygutėje taip pat yra garlaivių tvarkaraščiai bei Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštis. Ir daug reklamos...

                Centralines_uzmiesciu_autobusu_stoties_tvarkarasti s_1931.PDF - 4.8 Mb
                Oho!
                Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
                Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.

                Comment


                  #68
                  Parašė glupstwo Rodyti pranešimą
                  Oho!
                  Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
                  Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.
                  Seniau važiuodavo į Širvintas autobusas kiekvieną dieną (greičiausiai net ne vienas reisas buvo), dabar paliktas tik penktadieniais, sekmadieniais.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    #69
                    Knygutėje tik autobusų iš Kauno stoties tvarkaraštis. Kai kurie artimi maršrutai prasidėdavo ne Kauno stotyje, o Ožeškienės g. Taip pat ir apie tvarkaraščius tarp kitų miestų infomacijos kol kas radau tik viename 1937 m. geležinkelių tvarkaraštyje... Bet dar jo nenukopijavau. Beje, tarpmiestinis susisiekimas autobusais Lietuvoje prasidėjo gan anksti. Rašytoja Žemaitė peršalo, susirgo plaučių uždegimu ir numirė, nes važiuojant iš Kauno į Marijampolę 1921 m. lapkričio pab., autobusas sugedo or teko nakvoti lauke...

                    Comment


                      #70
                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Garažinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
                      Nuotraukoje autobuso garažinis nr. 55, valst. nr. ЛУ 73-10. 33 garažinį nr. turėjo kitas ZIS 155 ЛЭ 15-81.

                      Comment


                        #71
                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                        Nuotraukoje autobuso garažinis nr. 55, valst. nr. ЛУ 73-10. 33 garažinį nr. turėjo kitas ZIS 155 ЛЭ 15-81.
                        Gal zinai visa tuometine Vilniaus autobusu parko (nes manau si masina priklause Vilniui) garazine numeracija?
                        Kaip matau tuo metu kolonu dar nebuvo?
                        Garaz.nr.55 cia jau matyt priklause tarpmiestiniai masinai ir buvo numeracijoje "ant galo"?

                        Comment


                          #72
                          Autobusai prie Vilkaviškio stoties. Jau tuomet autobusais buvo vežami keleiviai nuo stoties iki miesto.



                          Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.

                          Comment


                            #73
                            Žurnalas "Švyturys" 1974m. Pirmieji autobusai Kaune pradėjo kursuoti 1924m. rudeni.



                            Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.01.21, 07:11.

                            Comment


                              #74
                              Na, šiaip tai tarpmiestinis susisiekimas iš Kauno į Suvalkijos miestus - Marijampolę, Vilkaviškį, Virbalį ir Kybartus prasidėjo 1920 m. vasario 10 d. Viena mašina (tik neaišku, ar autobusas, ar didesnis lengvasis automobilis su 6-8 sėdimom vietom) vieną kartą per dieną - 7 val. ryto iš Kauno. Po pietų tikriausiai atgal.



                              Iš dienraščio "Lietuva" 1920 m. vasario 13 d. numerio.

                              Comment


                                #75
                                Turbūt tais laikais panašaus ilgio maršrutais buvo visai įprasta važiuoti stovint.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #76
                                  Būtent, kad ne. Nebuvo daug keleivių.

                                  Comment


                                    #77
                                    Turiu kelis istorinius klausimus:
                                    1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
                                    2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
                                    Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykas nes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Al1
                                      Būtent, kad ne. Nebuvo daug keleivių.
                                      Įdomu dėl ko? Ar traukinių bilietai buvo daug pigesni?

                                      Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #79
                                        Spėju, kad tais laikais išvis keliauta ne taip daug, kaip dabar.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          Turiu kelis istorinius klausimus:
                                          1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
                                          2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
                                          Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykas nes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.
                                          Įtariu, kas tai buvo privati bendrovė. Būstinė buvo Kaune. Autobusais, autobusais. Didesniais automobiliais galbūt pačioje nepriklausomybės pradžioje, apie 1920 m.

                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Įdomu dėl ko? Ar traukinių bilietai buvo daug pigesni?

                                          Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.
                                          Žmonės keliavo mažai. Po karo ir nepriklausomybės kovų buvo skurdas. Tų, kas galėjo keliauti, buvo nedaug. Į Virbalį, Kybartus, Vilkaviškį iš Kauno buvo galima nuvažiuoti traukiniu (2 kartus per parą važiuodavo) ir niekas nesitrankė autobusu. Užtat Marijampolė neturėjo susisiekimo su Kaunu, Vilkaviškiu. Todėl toks maršrutas pirmiausiai ir atsirado. Į Alytų buvo galima nuplaukti Nemunu, į Jurbarką taip pat. Žiemą, aišku, laivyba nevyko. Bet ir autobusu tais laikais žiemą buvo keliauti pavojinga. Jau rašiau, kad sugedus 1920 m lapkričio pabaigoje autobusui (tikriausiai tos kontoros, kurios reklamą įdėjau), vykusiam iš Kauno į Marijampolę, Žemaitei teko nakvoti lauke. Rašytoja sušalo, susirgo plaučiu uždegimu ir numirė.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2012.02.10, 21:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X