Parašė jRamke
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui.Parašė wanderer Rodyti pranešimąLID prasidėdavo 72-XX.-galejo but isduotas 1964m.apie geguzes men
 Kada buvo pereita iš geltonų į juodus (trijų raidžių) numerius?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmi numeriai juodame fone pradeti isdavinet 1959m.balandzio men.16d.Parašė jRamke Rodyti pranešimąDėkui.
 Kada buvo pereita iš geltonų į juodus (trijų raidžių) numerius?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šį savaitgalį teko pabuvoti Kaune, tai padariau kelias dešimtis autobusų ir troleibusų foto, čia keletas iš jų
 
 
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 ir dar daug kitų www.smail.lt/~projektai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 80-aisiais Kauno autobusų maršrutiniai numeriai buvo tokie:
 
  
 
 O apie Tavo pasakytą versiją, kad buvo balti skaičiai juodame fone, nieko nesu girdėjęs. Jei turi kokį faktą, pateik. Būsiu dėkingas.
 Dar vienas klausimas. Tavo pateiktoje nuotraukoje autobuso garažo nr. šriftas ne toks kaip kauniškių.
 Pvz: įdedu „27“ maršruto „Geležinkelio stotis – Kalniečių g." Ikarus-620 nuotrauką galutinėje stotelėje. Matosi garažo Nr. 267. Foto daryta 1971 metų gegužės 24d.
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė AutoLietSveiki.
 Siunčiu Kauno AP Laz 695B autobusų sąrašą. Kitą savaitę atsiųsiu Vilniaus AP Laz 695B autobusų sąrašą. http://www.failai.lt/m9m6x040j06p/Ka...z_695B.xls.htm
 Prie AutoLiet sąrašo pridedu ir fotkę:
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Auto" bendrovė 1926 m. nesulaukė berods, bankrutavo gana greit, ji atsirado 1924 m. vasarą, bet už tokias kainas ir bankrutavo, pirmas jos maršrutas "Rotušė - Geležinkelio stotis", turėjo 3 autobusus, vėliau daugiau. Kaina už važiavimą tarp dviejų stotelių - 0,25 Lt, vėliau - 0,30 Lt, turint omeny, kad žemiausios kategorijos tarnautojas gaudavo ~120 Lt per mėnesį, tai kaina buvo gana didelė, vėliau jai bankrutavus, autobusai atiteko įmonės darbuotojams kaip kompensacija už nesumokėtas algas, jie vėliau kainas sumažino. Tai tiek žinau apie bendrovę "Auto"Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąBilietų kainos Smetonos laikais.
 Atvaizdas
 Paskutinis taisė Kosovo; 2010.07.15, 18:10."I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 AB "Auto" bankrutavo 1928 m.Parašė Kosovo Rodyti pranešimą"Auto" bendrovė 1926 m. nesulaukė berods,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąBilietų kainos Smetonos laikais.
 Atvaizdas
 
 Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, bet rugsėjo mėn.bandysiu sužinoti.Parašė jRamke Rodyti pranešimąVienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".
 Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.24, 09:27.
 Comment




 
							
						

 
							
						 
							
						 
							
						

 
							
						







 
							
						
Comment