Parašė Missoni
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.Parašė jRamke Rodyti pranešimąPaskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.19, 09:43.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
 Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.
 Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savaitgali pažiūrėsiu.Parašė jRamke Rodyti pranešimą
 Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.
 Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
 http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92
 
 ZIS Kauno gatvėse, 1950
  pic uploader pic uploader
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskutinis ZIS-154 nurašytas 1959 m.spalio 7 d. (7 лч 73-12).Parašė jRamke Rodyti pranešimą
 Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
 Paskutiniai du ZIS-155 nurašyti 1968 m. kovo 22 d. (396 лч 31-65 ir 56 15-94 лиз (лч 66-39)).
 396 1962 m. gautas iš Kauno valstybinio dramos teatro.
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie ZIS-154 gamybos subtilybes išsamiai aprašo rusų saitas:Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.
 
 https://pikabu.ru/story/avtobusyi_zi...ototip_3591505.
 
 Kam yra sunkiau su rusų kalba, perpasakosiu glaustai:
 ZIS 154 kėbulai pradėti gaminti 1946m., gavus amerikiečių kompanijos "General Motors" licenciją. Variklis - elektro-dyzelis, įtaisytas galinėje autobuso dalyje. Iš pradžių variklius rusai bandė įtaisyti savo gamybos - JAZ-204D. Pastarieji nebuvo optimaliai ir kokybiškai sukonstruoti, labai dūmindavo, buvo itin triukšmingi, o ir resursas trumpas. Net tais laikais kuro sunaudojimas viršydavo visas normas. Maskvos valdžiai nutarus išleisti pirmąją ZIS 154 partiją į maršrutą, iš amerikiečių buvo nupirkta reikalingas kiekis "Detroit Diesel" originalių variklių ir problema laikinai buvo išspręsta. Vėliau nusižiūrėjus minėtus originalius amerikiečių variklius, tačiau neturint licencijos, rusai ėmėsi gaminti "savus". Tačiau ilgainiui ir tie nepasiteisino. 1949 m. buvo sukonstruotas ZIS 155, trumpesnio kėbulo ir visiškai kitokio variklio. Jis buvo vairuotojo kabinoje, kėlė didelį triukšmą ir skleidė itin daug šilumos. Apie vairuotojo komfortą anuomet niekas negalvojo.
 Grįžtant prie "General Motors" autobusų kėbulų, norėtųsi paminėti, jog pagal pastarųjų brėžinius buvo gaminami ir tramvajai MTV-82 bei troleibusai MTB-82. Šiuos modelius, iki atsirandant "Škodoms" vyresni vilniečiai bei miesto svečiai, manau, dar pamena.
 - 4 patinka
 Comment




 ebay.de
 ebay.de ebay.de
 ebay.de
							
						

 
							
						





 
							
						
Comment