Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dar kartą tau sakau, atkreipk dėmesį į mano ano komentaro paskutinius žodžius. Tai yra normalu kad jų paruošimas užtrunka. Vienuose miestuose tai trunka greičiau, kituose - lėčiau. Gal tai priklauso nuo užsakytų autobusų skaičiaus? O gal kaip tik taip buvo suplanuota dėl kažkokių priežaščių ar finansai neleido to padaryt greičiau? Visko gali būt.
Ir nereikia varyt ant manęs ir ribot mano žodžio laisvę nes aš galiu atsakyt tuo pačiu.Paskutinis taisė spirit; 2014.07.25, 20:44.
Comment
-
Būtent tai aš ir turėjau omenyje, kada klausiau, kodėl kituose miestuose (kurie autobusus gavo vėliau nei Kaunas), jie jau išvažiavo, o Kaune dar ne. Ir pagaminimai per sekundę ir teleportacijos čia visai ne prie ko.Parašė k0fis Rodyti pranešimąKadangi miestai, kurie gavo autobusą kone mėn ar daugiau vėliau, nei Kaunas jau paleido juos į maršrutus...
Ačiū k0fis už palaikymą ir užtarimą
Comment
-
Iš kur čia tiek daug humoro nesuprantančių žmonių? Lyg ir ne pilnatis dabar.Parašė zn76 Rodyti pranešimąIr pagaminimai per sekundę ir teleportacijos čia visai ne prie ko.
Comment
-
Džiaugiuosi, kad mano požiūris kardinaliai skiriasi nuo Jūsų, nes autobusus su šia dažymo schema Šiauliuose teks matyti vis dažniauParašė ViR2 Rodyti pranešimąbet kokios slykscios busturo spalvos...
.
Bet kokia forumiečių kritika Jūsų adresatu yra "varymas" ?Parašė spirit Rodyti pranešimąIr nereikia varyt ant manęs ir ribot mano žodžio laisvę nes aš galiu atsakyt tuo pačiu.
Niekur nematau jokio humoro..."Teleportacija" visiškai ne į temą....Parašė spirit Rodyti pranešimąIš kur čia tiek daug humoro nesuprantančių žmonių? Lyg ir ne pilnatis dabar.
Comment
-
Nežinau, tiesa pasakius retai važinėju VT. Betkokiu atvėju juokingai atrodo, kaip senam kokiam Ikaruse. Manau neturėtų būti tokių tiuningų autobusuose, tuolabiau naujame, visgi ne privatus automobilisParašė spirit Rodyti pranešimąČia vieninteliam ispane taip, ar yra daugiau?
Comment
-
Toks "tiuningas" mano nuomonė yra transporto priemonės niokojimas, o kadangi tai yra visų miestiečių transportas, o ne vairuotojų, parko vadvybė neturėtų toleruoti tokių saviveiklų.
Beja ar yra planų kadanors, sositnės vairuotojus apvilkti uniformomis? Turbūt esame vienintelė Europos sostinė, kur viešajį transportą vairuoja apsirengę, kaip nori..Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Estetinis vaizdas sugadintas. Apskritai nesuprantu, kam tapetais puošti autobuso sienas.. Keleiviai irgi patiuninguoja autobusu viduje aprašinėdami sienas ir sėdynes. Aš sutinku, kad tai darbo vieta, bet jei dabar visi ofise pradėtas, užuolaidėles ir tapetus kabintis, kaip atrodys?
Be abejo, kad apranga kainuoja, kaip ir visa kita ir tai neturi niekuo bendra, kad vairuotojai ateina tvarkingai apsirengęAviate, navigate, communicate
Comment
-
Man matant tokį balaganą iškart kyla mintys apie reikalingas permainas vadovybėje. Tiesiog nepanašu, kad kažkam rūpi įmonės įvaizdis, kaip ji reprezentuoja miestą. Toks tipinis sovietinis požiūris į savo darbą. Svarbu padaryti, kaip padarysi jau ne taip svarbu.Parašė Peizazas988
Įdomiem vairuotojam atiteko šis autobusas 
Visiškai su tokiu dalyku nesutikčiau, kaip dabar transporto priemonė suniokota? Kokia žala padaryta? O vairuotojai tai tik savo kabiną "patiuningavo", o ne keleivių saloną, kad miestiečiam tai trukdytų. Tai yra vairuotojo darbo vieta ir dėl tokių dalykų nematau problemų. Atsiprašant tuoj bus nurodyta, kad negalima pasidėti savo daiktų ant staliuko, nes tai yra transporto priemonės niokojimas.
Mūsų vairuotojai į darbą ateina padoriai apsirengė, nematau jokios problemos, kad reikėtų uniformos. Tai kainuoja taip pat pinigus.
Neveikia švieslenės naujuose autobusuose - dzin. Vairuotojai klijuoja naujų autobusų langus kažkokiais spalvotais tapetais - koks skirtumas. Dirba su šortais ir maikėmis be rankovių - o ką?. Verkiant kompanijai reikia specialisto atsakingo už įmonės įvaizdį, o dabartinis žmogus, atsakantis už tai akivaizdžiai nosį krapšto. Nors toks vaizdas, kad ne tik su įmonės viešo įvaizdžio formavimu bėdų yra.
Comment
-
Gryni pusgalviai vairuotojai. Tada nors blogiausiu atveju juoda spalva "aptiuningiuotu".Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Comment
-
Gal kartais turi to vairuotojo su kepure nuotrauka, ar gali ji kaip nors issamiau apibudintiParašė PeizazasNa taip, atrodo tos užuolaidėles kaip iš sodnamio atneštos. Sakau, labai įdomūs tos mašinos vairuotojai, vienas vairuotojas visada vaikšto su ta pačia kepure, o kitas į pistoleto dėklą įsidėjes dujų balionėlį
?
Gal toks juodais plaukais su usiukais ir visada atkista apatine lupa, uzdarydamas duris ziuri i veidrodi aukstai iskeles galva ir visada garsiai klausosi "senu-geru" gabalu
?
Pamenu pries kokiu 15 metu esu pora kartu vaziaves Ikarus'u, GN 2367.
Visa masina buvo tiuninguota, vairuotojo kabina-ypatingai. Ko tik ten nebuvo, ir garso koloneles ir visi kiti pribumbasai. Aplink vairuotojo kabinos stiklus, prikaisiota po 1 cnt (link apvadais), kokiu 10 lt gal susidarytu
Vairuotojo kabina is tolo kvepianti pusies kvapo oro gaivikliais.
Vairuotojas, kaip jau minejau, buvo su juoda kepuraite su snapeliu, visada ant keliu uzsimetes ranksluosti (nezinia del ko
), klausydavosi tuo metu labai populiarios pop grupoes "Junior" dainu, su pirstais "grodavo" i tiununguota pavaru perjungimo svirti, ant vairo budavo rankenele (furistu), visada aukstia iskeles galva ziuredavo i veidrodzius ir atkises apatine lupa.
Be viso to, buvo ir labai mandagus, nes manes ir dar keliu keleiviu visada palaukdavo begant i autobusa, o karta pradejes vaziuoti, pamates atbeganti keleivi iskart svelniai "kirto" per stabdzius, ir jau lauke su is anksto atidarytomis durimis.
Man asmeniskai, sis vairuotojas tikrai patiko, nes inesdavo kazko tokio ypatingo i VT sistema, budavo malonu vaziuoti tuo autobusu, ir netgi buvo sudomines vairuotojo profesija
net ir paciu vairuotoju, buvau pradejes dometis ir "gaudyti" sia masina, kad tik pavaziuoti su ja 
Nurasius si tiuninguota Ikarus'a, GN 2367, karta maciau si vairuotoja dirbant su midibusu MB Clubstar, berots GN 097, veliau dar vienu likusiu paskutiniu is trumpu Ikarus'u, dar veliau lyg ir trumpa Karosa, kuri dabar irgi nurasyta.
Paskiau deja nesutikau... :/ viliuosi jog tai gali buti tas pat, vairuotojas
Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.07.26, 10:42.
Comment
-
Ir kas pasikeis pasakius? Nuims? Aš manau tokie klausimai, kad keleiviai nežiūrinėtų ir pan. ( nors visgi, ką jau ten tokio vairuotojas paslaptingo daro, kad keleivis negali žiūrėti? ) turi būti sprendžiami vadovybės ir turi būti priimtas bendras spendimas visiems tam tikros markės autobusams (tarkim kaip minėjo arelis apklijuota tam tikra, vienoda plevėle ), o ne taip, kai kiekvienas vairuotojas savo puošyba užsiima kaip indų furistas.Parašė PeizazasTai nueik ir pasakyk tai vairuotojui.
Vairuotojai taip padaro, kad keleiviai nežiūrinėtu ką vairuotojas spaudžioja ir pan., nes seniau net pėdalai matėsi.
Comment
-
Vo tai, man atrodo, ir yra svarbiausia, o ne tai, kokia plėvele vairuotojas apklijavo kabinos (savo darbo vietos) stiklą. Vairuotojas taip pat yra žmogus ir turi teisę į privatumą. Kas nors iš jūsų, kritikuojančiųjų, norėtumėte, kad savo darbo vietose būtumėt skersai-išilgai permatomi savo klientams, tame skaičiuje ir visi jūsų asmeniniai daiktai ir visa kita?Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąBe viso to, buvo ir labai mandagus, nes manes ir dar keliu keleiviu visada palaukdavo begant i autobusa, o karta pradejes vaziuoti, pamates atbeganti keleivi iskart svelniai "kirto" per stabdzius, ir jau lauke su is anksto atidarytomis durimis.
Dar svarbu, kad per vasaros karščius transporte veiktų kondicionierius (arba, jeigu jo nėra, ventiliacija), o žiemą - apšildymas (o ne atvirkščiai
).
Comment
-
Iš tiesų pastebėjau kad Lietuvoje vairuotojai (ir šiaip žmonės) linkę į uždarumą, nori užsiskleisti, pasislėpti.
Niekur kitur Europoje tokių uždangų autobusuose nemačiau, kita vertus jei tai būtų priimta, tuomet jau gamykloje vairuotojo kabina būtų daroma uždaresnė.
Mano nuomone jei Žmogus pasirinko keleivių vairuotojo darbą, jis turėtų būti atviras, mokėti bendrauti, nebijoti žmonių ir nesislėpti už "užuolaidų".
Jam taip pat turėtų rūpėti kas vyksta autobuso salone, todėl atviresnė kabina manau yra tik pliusas.
Pvz.: JAV daugumoje autobusu nėra net stiklinės pertvaros.Dear Sir,
Comment
-
Tai ir sakau, jei vairuotojai tuo skundžiasi, turi būti priimtas bendras nutarimas, kaip uždengti, o ne taip kaip kiekvienas nori pagal save. Dabar įsivaizduok pradėtų prezidentinių kortežų, policjos, greitosios ir t.t. pradėti tiuninguoti savo darbo vietas kaip tai atrodytų? kaip kokiose atsilikusiose šalyse. Tam pačiam ofise dirbantys žmonės imtų tapetuoti sienas kaip nori, ar tai būtų leidžiama? Beto tai yra viešasis transportas, tai apie kokius čia slapstymusis ir triuningus kalbama? To išvis neturi būti, nes tai yra ne privatus automobilis (nuosavybė) kaip, kad kokio taksisto, arba turi būti aiškiai išvardinta kažkokiuose nutarimuose, kaip vairuotojas gali paįvairinti savo darbo vietą, bet tokie tapetavimai tai labai akis bado.Parašė zn76 Rodyti pranešimąVo tai, man atrodo, ir yra svarbiausia, o ne tai, kokia plėvele vairuotojas apklijavo kabinos (savo darbo vietos) stiklą. Vairuotojas taip pat yra žmogus ir turi teisę į privatumą. Kas nors iš jūsų, kritikuojančiųjų, norėtumėte, kad savo darbo vietose būtumėt skersai-išilgai permatomi savo klientams, tame skaičiuje ir visi jūsų asmeniniai daiktai ir visa kita?
Dar svarbu, kad per vasaros karščius transporte veiktų kondicionierius (arba, jeigu jo nėra, ventiliacija), o žiemą - apšildymas (o ne atvirkščiai
).
Comment
-
Geriau būtų tvarkingai apsiklijavę visą tą permatomą atitvarą balta arba juoda plėvele, kad atrodytų estetiškiau. Kai kabina yra permatoma kaip akvariumas, vairuotojui tikrai yra nemalonus jausmas, kai visi į tave spokso. Aišku, jokiu būdu neteisinu tokių beskonių "tapetų".
O dėl vairuotojų uniformų - čia jau n-tos eilės prioritetas. Pirma tegu skiria pinigų ir priverčia dirbti tuos, dėl kurių kaltės autobusų parke praktiškai nėra pilnai techniškai tvarkingų autobusų, kuriuose veiktų visos salono šildymo/vėdinimo sistemos, variklio aušinimas (kad nereikėtų važinėti pravertu variklio dangčiu ir su įjungtu šildymu), stabdžiai veiktų tinkamai (dabar kiekviename autobuse jie veikia vis kitaip), retarderis išvis veiktų, durys užsidarinėtų iškart, o ne iš 10 karto (visų Volvo durų problema bei MB Citaro vidurinės durys), niekas nelašėtų iš variklio ir pavarų dėžės skyriaus, kondicionieriaus kondensatas išbėgtų per tam skirtus vamzdelius į lauką, o ne keleiviams ant galvų, užvažiavus ant nelygumo pakaba nedardėtų per visą rajoną...
P.S. prašymas kai kuriems forumiečiams susilaikyti nuo vairuotojų viešo aptarinėjimo. Savo įspūdžiais apie juos galite dalintis asmeninėse žinutėse.Paskutinis taisė Mettal; 2014.07.26, 12:30.
Comment

Comment