Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai buvusiose SSRS šalyse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tramvajai buvusiose SSRS šalyse

    Na aš irgi sudėsiu tramvajų foto :

    Vitebskas, Baltarusija. Atsiprašau dėl foto kokybės, tiesiog visą savaitę buvo prastas oras...

    Seniausias tramvajus depe, dabar tik muziejaus eksponatas:



    Spec. technika, perdaryta iš Rygos gamybos keleivinių vagonų:



    Spec. technika, pats seniausias veikiantas agregatas


    #2
    Kontrastai

    Ivanovo (Иваново) Rusija



    Dresdenas (Dresden) Vokietija


    Comment


      #3
      Beveik kaip metro

      [QUOTE=groundzer;334187]Volgogradas (Волгоград / Волгоградская область)

      Šitas atrodo kaip metro? Gal tai požeminis tramvajaus ruožas?

      Tatra KT 8 D5 #5834
      Atvaizdas
      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.21, 20:54.

      Comment


        #4
        Tai čia dar pabaigai

        Kaliningrado tramvajų schema:



        Seno tramvajaus likučiai Kaliningrade



        tramvajaus depas Kaliningrade



        Duevag (?) tramvajus - sako kad vokiška retenybė buvusioj sąjungoje...

        Comment


          #5
          Girdėjau, kad Kaliningrade pradėjo nurinkinėti bėgius ir naikinti tramvajų linijas. Ar tai tiesa?

          Comment


            #6
            Na visko gali būti, aš ten buvau tik 2006 metais.. Buvo tokios kalbos...

            Comment


              #7
              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Na visko gali būti, aš ten buvau tik 2006 metais.. Buvo tokios kalbos...
              Skaičiau internete ir kažkokiame kaliningradiečių forume - vietos gyventojai piktinasi.
              Motyvas - padidėję eismo srautai ir tas buvusias skiriamąsias tramvajų juostas geriau skirti automobiliams ir troleibusams . Keista logika.

              Comment


                #8
                Beje, radau internete dabartinę Kaliningrado tramvajų schemą: pamačius, kas atsitiko per 2 metus, aišku pasidarė, kad greitu laiku tramvajų mieste gali nelikti. Iš schemos supratau, kad bėgiai nurinkti pusė Kijevo gatvės (seniau ėjo visa gatve), taip pat dalis Pergalės ir Sovietų prospektuose, visiškai nurinkti A. Nevskio, Maršalo Borzovo, Gorkio ir Frunzės gatvėse. Beje, gal kas žino, ar ir Peterburge bei Kazanėj bėgius nurinkinėja? Archangelske ir Šachtose (toks miestas) jau 2005 m. ten bėgių nebeliko
                Paskutinis taisė Kosovo; 2009.03.25, 20:37.
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  #9
                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                  Beje, radau internete dabartinę Kaliningrado tramvajų schemą: pamačius, kas atsitiko per 2 metus, aišku pasidarė, kad greitu laiku tramvajų mieste gali nelikti. Iš schemos supratau, kad bėgiai nurinkti pusė Kijevo gatvės (seniau ėjo visa gatve), taip pat dalis Pergalės ir Sovietų prospektuose, visiškai nurinkti A. Nevskio, Maršalo Borzovo, Gorkio ir Frunzės gatvėse. Beje, gal kas žino, ar ir Peterburge bei Kazanėj bėgius nurinkinėja? Archangelske ir Šachtose (toks miestas) jau 2005 m. ten bėgių nebeliko
                  Gal gali įdėti žemėlapį ar jo nuorodą?

                  Comment


                    #10
                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Gal gali įdėti žemėlapį ar jo nuorodą?
                    http://stts.mosfont.ru/photo/111790/
                    http://stts.mosfont.ru/articles/235/

                    Radau per http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%...B2%D0%B0%D0%B9
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      #11
                      Atsistokime ir pagerbkime Riazanės tramvajus, kurie buvo uždaryti 2010 metų Balandžio 15-ą dieną...
                      Rusijos tramvajai nyksta nežmonišku greičiu, uždaromos trasos Sankt-Peterburge ir Maskvoje, Kaliningrade, visiškai uždaryti Voroneže, Archangelske, Astrachanėje, bet tikrai nesitikėjau, kad uždarys Riazanėje, ten tramvajus buvo pusiau greitasis, iš centro veždavo darbininkus į stambias gamyklas

                      Info: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%...B2%D0%B0%D0%B9
                      Paskutinis taisė Kosovo; 2010.05.30, 21:00.
                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                      Comment


                        #12
                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                        Atsistokime ir pagerbkime Riazanės tramvajus, kurie buvo uždaryti 2010 metų Balandžio 15-ą dieną...
                        Rusijos tramvajai nyksta nežmonišku greičiu, uždaromos trasos Sankt-Peterburge ir Maskvoje, Kaliningrade, visiškai uždaryti Voroneže, Archangelske, Astrachanėje, bet tikrai nesitikėjau, kad uždarys Riazanėje, ten tramvajus buvo pusiau greitasis, iš centro veždavo darbininkus į stambias gamyklas

                        Info: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%...B2%D0%B0%D0%B9
                        Gal yra žinomos ir konkrečios uždarymo priežastys, ypač Riazanėje?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #13
                          Vikipedijoje parašyta - katastrofiška finansinė padėtis. O šiaip tai sumažėjo keleivių, nes tas vienintelis maršrutas buvo skirtas aptarnauti pramonės rajoną. Dalis įmonių užsidarė, kitose sumažėjo darbuotojų. Ir ėmė pakakti autobusų likusių keleivių pervežimui. Be to tramvajų įmonės būklė buvo prasta jau eilę metų, matyt visiškai nusidėvėjo keliai, kontaktinis tinklas, vagonai.

                          Beje, tramvajų įmonė buvo privati. Nuo pat pradžių (1963 m.) tramvajus priklausė naftos įmonei, po kurios bankroto nauji savininkai atsisakė visos nesusijusios su nafta veiklos. Tramvajų pardavė ar perėmė privati įmonė (savivaldybė atsisakė perimti), kuriai blogai sekėsi. 2007 m. tramvajus nutraukė veiklą. Įmonę perėmė savivaldybė, veiklą atnaujino. Bet situacija buvo prasta. Nuo 2009 m. rugsėjo tik du vagonai kursavo maršrute.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vikipedijoje parašyta - katastrofiška finansinė padėtis. O šiaip tai sumažėjo keleivių, nes tas vienintelis maršrutas buvo skirtas aptarnauti pramonės rajoną. Dalis įmonių užsidarė, kitose sumažėjo darbuotojų. Ir ėmė pakakti autobusų likusių keleivių pervežimui. Be to tramvajų įmonės būklė buvo prasta jau eilę metų, matyt visiškai nusidėvėjo keliai, kontaktinis tinklas, vagonai.

                            Beje, tramvajų įmonė buvo privati. Nuo pat pradžių (1963 m.) tramvajus priklausė naftos įmonei, po kurios bankroto nauji savininkai atsisakė visos nesusijusios su nafta veiklos. Tramvajų pardavė ar perėmė privati įmonė (savivaldybė atsisakė perimti), kuriai blogai sekėsi. 2007 m. tramvajus nutraukė veiklą. Įmonę perėmė savivaldybė, veiklą atnaujino. Bet situacija buvo prasta. Nuo 2009 m. rugsėjo tik du vagonai kursavo maršrute.
                            Gal žinai, kokio perkūno uždarė Voroneže? Ir kodėl trumpėja Peterburge?
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              #15
                              Dėl bukos valdžios buko požiūrio į tramvajų kaip į atgyveną. Dėl reikalingumo atlaisvinti gatves automobiliams. Tik ar tai būdas išvengti spūsčių?
                              Tai yra realios priežastys, o visa kita - makaronai liaudžiai...

                              Comment


                                #16
                                Tramvajus ant ledo St. Petersburge















                                Šaltinis englishrussia.com
                                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                Comment


                                  #17
                                  Nuotraukos parodo, kokia Rusija buvo atsilikusi. Nieko pati negamino. Tramvajai tai importiniai ir pritaikyti šilto ar netgi tropinio klimato sąlygoms, kur net lietus retai lyja. Tramvajaus vairuotojas niekaip neapsaugotas nei nuo lietaus, nei sniego, nei šalčio. Negi problema buvo padaryti uždarą kabiną?

                                  Comment


                                    #18
                                    Maskva 1935

                                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                    Comment


                                      #19
                                      Manau, kad retas "Forumietis" tikėjosi išvysti kažką panašaus: Mini-Maršrutinis-Tramvajus ?

                                      The new experimental tram has appeared in Moscow these days. Its developers believe, this mini-tram will be able to seriously compete with minibuses. Its prototype was designed in 2004 but started to be used only now.










                                      http://englishrussia.com/index.php/2...roads-part-32/
                                      Paskutinis taisė LAZAS_; 2011.04.05, 02:02.

                                      Comment


                                        #20
                                        Juk ne balandžio pirmoji...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X