Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Tramvajai Ukrainoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    "Alstom" pasirašo tramvajų gamybos Ukrainoje sutartį

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tarti-1011099/
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #42
      Tramvajai Kijeve. Kelios nuotraukos. Starovokzalna g.

      Tatra T3SU.



      KT3UA - modernizuoti seni Tatra tramvajai su nauja žemagrinde sekcija per vidurį.



      K1M, pagamintas Ukrainoje Tatra 6B5 pagrindu. Jis važiuoja greitojo tramvajaus maršrutu Nr.1. Prie stoties yra du atskiri žiedai paprastiems ir greitiesiems tramvajams. Įlipimas į greitąjį tramvajų bent prie stoties yra kontroliuojamas. T.y. stotelė atitverta, o iš galų stovi kontrolieriai, kurie tikrina einančių į stotelę bilietus. Nežinau, kas atsitinka, kai nesant tramvajaus į stotelę kas nors ateina iš gatvės - o žmonės ten per gatvę vaikšto skersai ir išilgai.

      Paskutinis taisė Al1; 2013.10.20, 21:29.

      Comment


        #43
        Zaporožė. Žiedas prie geležinkelio stoties Zaporožė-1.

        Tatra T6B5SU.



        Tatra T3SU.

        Comment


          #44
          Eupatorija, Ukraina. Mieste trys tramvajaus linijos, 1000 mm. Visos linijos vienkelės su pralankomis. Eismas valdomas radijo ryšiu - ilgos antenos ant stogo. Pagrindiniu maršrutu Nr. 1 tramvajai kursuoja kas 7-8 minutes (piko metu), maršrutas Nr. 3 jungia geležinkelio stotį su centru. Maršrutas trumpas, tramvajui nei viename šio maršruto gale nėra apsisukimo žiedo, todėl naudojama Tatra su antra valdymo kabina arba dvipusės senosios Gotha. Maršrutą aptarnauja vienas tramvajus, važinėjantis maždaug kas 10 min. pirmyn ir atgal. Maršrutas Nr. 2 dažniausiai aptarnaujamas senosiomos Gothomis, juo tramvajai kursuoja retai - kas 20-30 min.
          Bilietus parduoda konduktorės.

          Maršrutas Nr.3, galinė stotelė prie stoties.



          Kažkur mieste



          Senamiestyje.



          Centre.



          Senoji Gotha T57.



          http://transphoto.ru

          Comment


            #45
            Lvovas. Electron T3L44, 2014 metų gamybos
            [/url]
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              #46
              Žitomiras. Mieste yra viena tramvajaus linija. Kažkada buvo 5 maršrutai. Nuo 1974 m. tik vienas. Bilietas kainuoja tiek pat kiek ir troleibuse, nes parkas bendras. Konduktorės parduoda bilietus.
              Tramvajus siaurasis, 1000 mm. Tramvajai - Tatra KT4 ir šiuo metu jau raritetinė Tatra T4SU. Tai siaurasis variantas Tatros T3.

              Tatra T4SU galinėje Pergalės a. stotelėje.





              Tatra KT4 galinėje stotelėje Pergalės a.



              B. Teno gatvė.







              Tądien dirbo dvi Tatros T4SU.



              Paskutinis taisė Al1; 2016.09.30, 21:52.

              Comment


                #47
                Vėl Pergalės a. žiede. Tatros su triženkliais numeriais iš Vinicos. Būklė jų irgi geresnė.



                Kijevo ir Nebesnos Sotnios gatvių sankryžoje.





                Paskutinis taisė Al1; 2016.10.01, 08:25.

                Comment


                  #48
                  Vinca, Ukraina.
                  Kaip minėjau temoje apie troleibusus, Vinicoje yra tramvajus. Kad nekartočiau tai, kad parašyta bendrai apie VT, nuoroda į pranešimą troleibusų temoje:
                  http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=954

                  Vinicoje yra 6 tramvajaus maršrutai, pernai buvo 5, pernai metų gale paleido dar vieną maršrutą esamame tinkle. Sistema yra išvystyta rytų-vakarų kryptimi. Rytuose ji prasideda prie geležinkelio stoties, vakarinėje miesto dalyje yra didelė kilpa, ištęsta irgi rytų-vakarų kryptimi ir viena atšaka į pietvakarius. Yra trys galiniai punktai visoje sistemoje, tarp kurių ir kursuoja visų 6 maršrutų tramvajai. Vienas iš jų yra žiedinis abiem kryptimis su tuo pačiu numeriu. Yra du troleibusų depai, vienas netoli geležinkelio stoties, o kitas - vakarinėje miesto dalyje.
                  Daugiau nei pusė tramvajų trasos eina šone gatvių, tačiau centre - gatvės viduriu.

                  Tramvajus siaurasis, 1000 mm. Tramvajų parko pagrindą sudaro šveicariški naudoti (1960-1968 metų gamybos) dviejų modelių tramvajai, kurie buvo 2007-2011 m. nupirkti iš Ciuricho. Yra nedidelis kiekis paprastų vieno vagono tramvajų Be 4/4 Karpfen, o tramvajų parko pagrindą sudaro Be 4/6 Mirage trijų sekcijų tramvajai. Dalis iš jų Ciuriche turėjo prikabinamus vagonus, kurie taip pat buvo nupirkti. Prikabinami vagonai dviejų tipų - paprasti vagonai ir trijų sekcijų, analogiški motoriniams su valdymo kabina trijų sekcijų tramvajams. Tačiau tik trumpai ir ne visi buvo eksploatuojami. Dabar visai neeksploatuojami, nors poreikis yra, tramvajai piko metu perpildyti. Normaliai tramvajų eksploatacijai su prikabinamais vagonais reikia pertvarkyti infrastruktūrą (stoteles), o ilgi tramvajai sudarys problemų centrinėje miesto dalyje, kur intensyvus eismas gatvėje.

                  Šveicariškiems tramvajams jau virš 50 metų. Galima sakyti, kad tai laužas. Visai ne. Jie ir Šveicarijoje dirbo virš 40 metų. Tokio ilgaamžiškumo paslaptis labai paprasta - gera priežiūra ir daugybė kapitalinių remontų. Tramvajuose yra lentelės su remontų datomis nuo pat pagaminimo - kapitaliniai remontai buvo atliekami kas 5-8 metus.

                  Taip pat naudojami keli Tatra KT4SU tramvajai, kurie iki šveicariškų tramvajų nupirkimo buvo tramvajų parko pagrindas. Virš 20 jų yra nenaudojami. Tačiau pradėtas gilios jų modernizacijos projektas. Du tramvajai jau modernizuoti, kaip bus su kitais - neaišku. Modernizuotu tramvajumi ir man teko važiuoti, bet nufotografuoti nebuvo progos. Modernizavimo kokybė iš pažiūros yra aukšta. Lygtai su lenkais kartu išdirbinėjo techninį projektą modernizacijai. Dar parke yra kelios techninės pagalbos ir ūkinių reikmių Tatros T4SU, taip pat keli istoriniai tramvajai.
                  Visi tramvajai nudažyti ta pačia mėlyna ir balta schema kaip ir troleibusai. Mačiau tik vieną šveicarišką tramvajų su reklama, bet ji iš Šveicarijos - kažkodėl jo neperdažė. Tiesa, minėjau, kad ant troleibusų nėra reklamos, ant tramvajų ji visgi yra, bet tai skydai ant stogo iš šonų su reklama. Tokios reklamos nedaug.

                  Iš viso parke yra apie 140 tramvajų ir prikabinamų vagonų. Apie 20 Tatrų, apie 85 naudojamų šveicariškų tramvajų, kiti nenaudojami. Tačiau to pakanka, kad tramvajai piko metu kursuotų 5-10 min. intervalais visais maršrutais. Stotelėse yra iškabinti tikslūs tvarkaraščiai. Kelionės kaina 2 grivnos pernai ir 3 gr. šiemet. Bilietus parduoda konduktoriai.

                  Be 4/6 Mirage Kociubinskio pr. ir Zamostianska g. sankryžoje.







                  Be 4/4 Karpfen galinėje stotelėje prie geležinkelio stoties ankstų rytą.





                  Soborna g. prie tilto per P. Bugą.

                  Paskutinis taisė Al1; 2016.10.05, 20:48.

                  Comment


                    #49
                    Tatra KT4SU, Soborna g. prie tilto per P. Bugą.



                    Toliau tramvajai skirtingose Sobornos g. vietose centre.











                    Comment


                      #50
                      Soborna g.



                      Sobornos g., Chmelniclio pl. ir Pirogovo g. sankryža, ties J. Gagarino parku.



                      Tas pats tramvajus kyla Pirogovo g.





                      Stotelėje prie J. Gagarino parko. Atkreipkite dėmesį. Šveicariškų tramvajų durys atsidaro į lauką ir lauko varčios šonu į įlipimo angą. Ne kas, jei tramvajai purvini...
                      Šveicariškų tramvajų duris atsidaro patys keleiviai. Užsidaro jos automatiškai: laipteliai turi daviklius - jei niekas nestovi, tai užsidaro po kelių sekundžių. Tatrose duris atidarinėja tramvajaus vairuotojas.



                      Kociubinskio pr., tramvajaus bėgiai, ėje gatvės viduriu, suka į gatvės pakraštį, kur prasideda atskirta nuo eismo tramvajų linijos dalis.



                      Vėl Kociubinskio pr. ir Zamostianskos g. sankryža.

                      Paskutinis taisė Al1; 2016.10.05, 20:19.

                      Comment


                        #51
                        Tramvajų galinis žiedas šalia geležinkelio stoties.



                        Tatra žiede prie stoties.



                        Šveicariško tramvajaus viduje.





                        Prie J. Gagarino parko. Čia esantys iešmai buvo labai nusidėvėję, gatvės asfaltas ir gi išmaltas. Šiemet vasarą ši sankryža buvo rekonstruota, pakeltas gatvės lygis. Dėl to vasatą kursavo tik dviejų maršrutų tramvajai. Bet ši dar pernai metų nuotrauka.



                        Pirogovo g.



                        Pirogovo g.



                        Kociubinskio pr. ir Zamostianska g. sankryžoje.



                        Skirtingose Sobornos g. vietose.





                        Paskutinis taisė Al1; 2016.10.05, 20:25.

                        Comment


                          #52
                          Skirtingose Sobornos g. vietose.





                          Soborna g. ties Nepriklausomybės a.



                          Tarnybinis (ūkinis) tramvajus Tatra T4SU Pirogovo g. (berods).



                          Kociubinskio pr. ir Zamostianska g. sankryžoje.



                          Tramvajų ir geležinkelio geitas prie geležinkelio stoties žiedo.



                          Vaizdas į priešingą pusę. Kairėje tolyn eina geležinkelio privažiuojamasis kelias, kuris kerta prieš geležinkelio stotį esančią aikštę.



                          Travajus priešais tramvajų parko pastatą vakarinėje miesto dalyje, Chmelnickio plente.



                          Retrotramvajus. Važiavo su vaikais.



                          Ties J. Gagarino parku. Pirogovo g. pradžia.



                          Ties J. Gagarino parku.



                          Pabaiga.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.06, 12:04.

                          Comment


                            #53
                            Modernizuota Vinicos Tatra.

                            http://transphoto.ru/vehicle/362354/

                            Comment


                              #54
                              O tie retro ten anksčiau važinėjo ir kokie turi būti, ar iš kažkur atvežtos butaforijos?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #55
                                Paminklas - 2003 pagaminta butaforija http://transphoto.ru/vehicle/78910/
                                Važinėjantis - perdarytas Gotha T57. http://transphoto.ru/vehicle/18189/

                                Comment


                                  #56
                                  Lvovas.
                                  Tramvajus veikia nuo 1894 m. Vėžė 1000 mm. Šiuo metu yra 8 maršrutai. Dėl gatvių remonto ir taip pat tramvajų linijų rekonstrukcijos senamiestyje, maršrutai paskutinius kelis metus dažnai keičiami, uždaromi, atidaromi. Kaina ir apmokėjimas kaip ir troleibusuose. Elektrotransporto įmonė viena. Yra du tramvajų depai. Naudojami tramvajai Tatra KT4SU ir KT4D (iš Vokietijos). 2013 ir 2014 m. buvo nupirkti du nauji tramvajai Electron (ukrainietiški), pirmasis 5 sekcijų, antrasis 3 sekcijų. Šiemet spalį nupirkti dar 7 nauji trijų sekcijų Electron tramvajai.
                                  Tramvajai kursuoja dažnai, keli maršrutai kiek rečiau, iki 20 min. intervalais. Darba pradeda apie 6 val., baigia 22 val. keli maršrutai kiek anksčiau, o vienas baigia apie 23 val.

                                  Dmitra Vitovskoho g. Pastatas su vėliava - SBU Lvovo srities skyrius. Kiek dešiniau (į kadrą nepapuolė) - tramvajų depas. Tarybų Sąjungai gaminta Tatra. Durys ir langai kaip atpažinimo detalės.



                                  O čia ir minėtasis tramvajų depas. Už sukančio sankryžoje tramvajaus. Tramvajus iš Vokietijos - langai su atverčiamom fortkėm.



                                  Irgi iš Vokietijos - durų įstikilinimas kitoks. Tiek langai, tiek naujos konstrukcijos durys tai remonto Vokietijoje pasekmė, o ne originalas iš Tatros gamyklos.



                                  Dmitra Vitovskoho g. netoli Ivano Franko aikštės.



                                  Dmitra Vitovskoho g. šalia Ivano Franko aikštės.



                                  Ten pat.



                                  S. Banderos g.



                                  Ten pat. Electron T5L64, penkių sekcijų.



                                  Tiksliai nepamenu kur.



                                  Žiede netoli geležinkelio st.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.11.16, 19:00.

                                  Comment


                                    #57
                                    Linija link geležinkelio stoties.



                                    Žiede netoli geležinkelio st.



                                    Electron T3L44, trijų sekcijų.



                                    Iš geležinkelio stoties važiuoja senamiesčio link.



                                    Šalia I. Fanko aikštės.



                                    Tarybų Sąjungai skirtos Tatros salonas.



                                    S. Banderos g. šalia jo paminklo.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.17, 08:35.

                                    Comment


                                      #58
                                      Centrinio pašto stotelė. Vienintelė tokia dengta pagal "Vakarų standartus". Taip pat čia važiuoja ir kai kurie autobusai.



                                      Bėgiai netoli stotelės. Čia tramvajų linija ir gatvė suremontuota pagal "Vakarų standartus"... Bet tramvajų greitis vis tiek nedidelis.



                                      Elektroniniai informaciniai ekranai, rodantys tramvajaus atvykimo laiką į stotelę, yra keliose stotelėse. Kiek man teko matyti, tai prie geležinkelio stoties, prie priemiestinės geležinkelio stoties (sekanti stotelė už geležinkelio stoties), ir šioje centrinio pašto stotelėje.



                                      Tramvajus artėja prie Centrinio pašto stotelės.



                                      Kai kuriose gatvėse tramvajaus linijos eina gatvės pakraščiuose, o centrinėje gatvės dalyje automobiliai parkuojami. Automobiliai važiuoja tramvajaus bėgiais.



                                      Lygtai irgi S. Banderos g.



                                      S. Banderos g.



                                      Šalia I. Franko g. Ši linija tuo metu buvo uždaryta, tramvajus įvarytas į nenaudojama liniją ir stovi. Dabar linija veikianti (4 maršrutas).

                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.17, 08:39.

                                      Comment


                                        #59
                                        Modernizuota Tatra. Klijuoti stiklai, naujos durys irgi su klijuotais stiklais. Kabinos "dizainas" tai kažkoks nesusipratimas...
                                        Žiede prie geležinkelio stoties.



                                        Prie geležinkelio stoties.



                                        Ten pat.



                                        Horodocka g.



                                        Comment


                                          #60
                                          Nikolajevas, Ukraina. Be troleibusų, kelių autobusų maršrutų ir maršrutinių taksi, mieste veikia tramvajus. 1897 m. buvo nutiesta konkė, 1915 m. pradėta elektriifikacija, bet konkė veikė iki 1925 m. Pradžioje vėžė buvo 1000 mm., 1952-1972 m. per 20 metų buvo pereita prie 1520 mm.
                                          Mieste veikia 6 maršrutai, tačiau tik 4 iš jų turi padorų grafiką, o du kursuoja gan retai, 1-2 kartus per valandą. Visgi tramvajus daugelyje maršrutų nėra dubliuojamas kito VT. Tai privalumas. Tačiau prasta kelių būklė neužtikrina normalaus greičio. Kelionės kaina - 2 gr., bilietus parduoda vairuotojai, juos reikia komposteruoti. Taip pat bilietai parduodami ir specialiuose kioskuose kai kuriose stotelėse. Bilietai galioja ir troleibusuose. Tramvajų parką sudaro apie 60 tramvajų, ne visi važiuojantys. Modeliai: 71-605 (apie trečdalis viso parko, seni, tarybiniai, 198x metų) taip pat keli 71-605A, naujesni, 1991-92 m. Tatra T3M iš Pilzeno, 11 vnt., Tatra T3 iš Rygos, 1 vnt. Yra po keletą vienetų kitų tramvajų modelių: Tatra-Jug T6B5, Ukrainoje pagal Tatros licenciją pagaminti tramvajai, K1 - irgi Ukrainos gamybos nauji (naujausi parke) tramvajai bei 71-608К, 1994 m. gamybos rusiški tramvajai.

                                          71-605A


                                          71-605.

                                          Tatra-Jug T6B5.

                                          K1, iš esmės tai Tatra-Jug, tik modernesnio dizaino priekis ir galas bei, jei neklystu, šiuolaikiška elektros įranga.





                                          Tatra T3M







                                          71-605A.




                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 09:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X