Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Stokholmo lengvojo geležinkelio, tvärbanan, linijos tiesimo iki Solnos centro ir naujos geležinkelio stoties darbų grafikas:

    (c) sl.se


    Šiais metais:
    • baigiami tiesti bėgiai atkarpoje tarp Bromma ir Sundbyberg

    • vyksta baigiamiegi infrastruktūros parengimo darbai Solnoje

    • šią vasarą bus atliekami atkarpos tarp Alvik ir Solna centrum testavimo darbai

    • rudenį bus pabaigtos įrengto laukimo paviljonai Solnoje ir naujoje Solnos stotyje. Taip pat bus pabaigti šiuo metu vykdomi atkarpos tarp Solnos centro ir stoties tiesimo darbai (įrengiami du tuneliai, montuojami bėgiai bei laukimo paviljonai).


    Šaltinis: http://www2.sl.se/Templates/PageWide.aspx?id=14299.
    Paskutinis taisė Silber418; 2012.04.24, 01:52.

    Comment


      #82
      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Taip pat Stokholme bus keičiami lengvojo geležinkelio tramvajai (tvärbanan, nokebybanan ir kt. linijose). 'Bombardier Flexity Swift' bus pakeisti talpesniais 'CAF' (http://www.caf.net/ingles/productos/...d=649&sec=desc).
      Naujų (užsakytų) Stokholmo tramvajų 'CAF' charakteristikos:

      Basic details:

      Carbody structure: Aluminium with steel underframes
      Consist: Three articulated carbodies over four bogies
      Doors clearance (mm): 1300 (double doors)
      Doors per side: 3
      Exterior width (mm): 2650
      Height of floor (mm): 355
      Length between bodyends (mm): 30800
      Supply (Vdc. catenary): 750
      Vehicle height (mm): 3600

      Performance:

      Maximum speed (Km/h): 90
      Seating places per streetcar: 72 (2 PRMs)
      Standing places per streetcar (7p/m2): 203
      Start up acceleration (m/s2): 1.2

      Equipment:

      Audio and visual information for passengers
      Breathalyzer
      Cab air conditioning
      Control and supervision system
      Event Recorder (OTMR)
      On board passenger counting system
      Passenger saloon air conditioning
      Video surveillance
      Wi-Fi Train-Ground Communication System

      Vehicle Type

      Bidirectional, UIC (1435 mm) LRV with two driver cabs, made up of 3 carbodies, articulated between each other, supported on four motor bogies.
      This LRV offers 85% low floor with access at 350 mm over the rail and a nominal vehicle floor height of 425 mm. It is fitted with four priority seat places and two places for wheelchairs, bicycles and pushchairs.
      LRV access is through 3 large double doors which are virtually at platform height. The vehicle interior has been designed to facilitate user movement within the vehicle with the removal of any obstacles that could hinder passenger movement.
      The units are prepared to operate in extreme weather conditions (-35ºC) and all the equipment is fitted with the appropriate protections for these operating conditions offering passenger a high degree of comfort.

      Bogies

      Bogies are based on the traditional bogie concept and permit a high degree of relative carbody-bogie turning with the ensuing improvement of wheel-rail interference.
      Motor bogies have two motors, one over each axle, mounted in longitudinal direction and entirely suspended. Equipped with resilient wheels, rubber primary and secondary suspension. They are also equipped with hydraulic and electromagnetic rail brakes.

      Šaltinis: http://www.caf.es/ingles/productos/p...c=desc&pais=40.

      Comment


        #83
        Naujos lengvojo geležinkelio linijos, tvärbanan, bėgiai jau nutiesti Sundbyberg (Stokholmo rajonas):





        Šaltinis

        Comment


          #84
          /\

          Bandomasis važiavimas linijoje Alvik - Solna Centrum:

          Comment


            #85
            /\

            1:05 min nulenkė šoninį veidrodį



            Comment


              #86
              Haha, įdomus pastebėjimas. Šiaip, šie "Bombardier" bus keičiami kitais traukinukais.

              Comment


                #87
                Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                /\

                1:05 min nulenkė šoninį veidrodį

                .jpg]Atvaizdas


                .jpg]Atvaizdas
                Leiskit paklaust, ar man atrodo, ar čia rimtai nuo bėgių tramvajus nuvažiavęs?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  #88
                  Lengvojo geležnkelio sistema Skonės grafystėje

                  Kaip ir buvo anksčiau minėta bei pažymėta Švedijos Malmės miesto ir Skonės (Skåne) regiono viešojo transporto plėtros plane/strategijoje, iki 2020 m. ruošiamasi gerinti susisiekimą tarp regiono centro ir didesnių aplinkinių miestų. Vienas iš užsibrėžtų tikslų - bendros lengvojo geležinkelio sistemos tarp Malmės (Malmö), Lundo (Lund) ir Helsingborgo (Helsingborg) steigimas. Neseniai buvo paviešintas numatytų darbų/tiksl planas, siekiant plėtoti LRT sistemą tarp šių urbanistinių teritorijų:

                  (c) sparvagnariskane.se

                  Šaltinis

                  Kaip matome, parengiamieji darbai pradedami šiemet. Bėgių tinklas kiekviename mieste bus pradėtas plėtoti atskirai, o iki 2020 m. sistemos bus sujungtos. Taip pat ši sistema papildys priemiestinių traukinių linijų tinklą.
                  Projekto įgyvendinimas sietinas ir su kai kurių teritorijų urbanizacija Malmės aglomeracijoje iki minėtojo laikotarpio.

                  Comment


                    #89
                    'Spårväg syd' - LRT sistemos plėtra pietinėje Stokholmo dalyje

                    Pagaliau patvirtintas Stokholmo lengvojo geležinkelio (tvärbanan) sistemos plėtros projektas 'Spårväg syd' pietų kryptimi. Ruošiamasi tiesti 17 km. ilgio bėgių iki Flemingsberg, Kungens kurva/Skärholmen ir Älvsjö. Numatoma kaina: 5 mlrd. SEK.

                    (c) sverigesradio.se


                    Daugiau informacijos: http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5312047 (švedų kalba).


                    YIMBY

                    Nauja LRT linija bus sujungti svarbiausi viešojo transporto mazgai pietinėje Stokholmo dalyje, o taip pat ir nauji traukos centrai gretimoje Huddinge savivaldybėje. 'Spårväg syd' funkcionuos kaip jungtis tarp dviejų metro raudonosios linijos atšakų bei priemiestinių traukinių pendeltåg sistemos ir metro.
                    Pirmojo etapo įgyvendinimo metu bus statomi bėgiai tarp Skärholmen ir Flemmingsberg.
                    Priminsiu, jog šiuo metu vyksta LRT tinklo plėtra šiaurės kryptimi - į Solna, Sundbyberg, Kista.

                    Comment


                      #90


                      Reikia pastebėti, kad kartu su tinklo plėtra, šiuo metu Stokholmo LRT sistemoje naudojami tramvajai Bombardier Flexity Swift bus palaipsniui (nuo 2013 m.) keičiami talpesniais CAF Urbos 3 serijos tramvajais. Senesnis CAF Urbos serijos tramvajus:


                      Šaltinis
                      Paskutinis taisė Silber418; 2012.10.24, 01:16.

                      Comment


                        #91
                        Lengvojo geležnkelio sistema Skonės grafystėje

                        Atskleista daugiau detalių apie būsimos Švedijos Skonės regiono lengvojo geležinkelio sistemos koncepciją. Pirmiausia, jungtinės kompanijos 'Spårvagnar i Skåne' siekiami tikslai yra:

                        Spårvagnar i Skåne (Trams in Skåne) is a joint organization with main objectives to:

                        procure energy efficient light rail in the region of Skåne – sustainable development

                        optimize the cooperation of the partners involved – save time and money

                        investigate common questions – create synergy

                        collectively communicate the project – open source
                        Remiantis anksčiau pateiktu planu, iki 2020 metų regiono centre Malmėje bei artimiausiuose miestuose Lund ir Helsingborg bus įrengiami lengvojo geležinkelio infratstruktūros objektai:

                        Malmėje

                        linijų skaičius: 2,
                        linijų ilgis: 10.8 ir 9.6 km. 18.9 km. ilgio dvigubų bėgių,
                        stotelių skaičius: 40 (21 vienoje linijoje ir 19 - kitoje, 5 - bendros),
                        tramvajų skaičius: 23;

                        Helsingborge

                        linijų skaičius: 1,
                        linijų ilgis: 9.5 km.,
                        stotelių skaičius: 13,
                        tramvajų skaičius: 11;

                        Lunde

                        linijų skaičius: 1,
                        linijų ilgis: 7 km.,
                        stotelių skaičius: 9,
                        tramvajų skaičius: 8.

                        Visos naujos linijos bus sujungtos tarpusavyje bei susietos bendra regioninio geležinkelio sistema.



                        Daugiau informacijos Sparvagnariskane, Spårvagnskoncept för Skåne (PDF byla, švedų kalba).

                        Comment


                          #92
                          Pranešimai atkelti iš temos Tramvajai Europoje.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #93
                            Anksčiau, XX a. viduryje, elektrinių tramvajų tinklas egzistavo ir Jevlės (Gävle) mieste, esančiame apie 100 km. į šiaurę nuo Stokholmo grafystės ribų. Keli tramvajai įmažinti 1946 m. nuotraukoje:


                            Trams in Gävle 1946 by Stockholm Transport Museum Commons, on Flickr

                            Stokholmo transporto muziejaus archyvo nuotrauka

                            Daugiau informacijos apie buvusią tramvajų sistemą neradau, tačiau paieškosiu.

                            Comment


                              #94
                              Tramvajai Švedijoje (Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje.)

                              Radau daugiau įdomios informacijos apie buvusias ir esamas tramvajų sistemas Švedijoje.
                              XX a. elektrinių tramvajų sistemos egzistavo 14 miestų. Trylikoje miestų egzistavo nuolatos veikianti sistema, o Ulricehamn tramvajų sistema buvo naudojama bandymų metu. Iki elektrinių tramvajų tinklo plėtros, šešių miestų gatvėmis važiavo ir arkliais tempiami tramvajai.
                              XX - XXI a. tramvajų sistemos Švedijoje (žr. žemėlapį):



                              Miestas - miesto, kuriame egzistavo/egzistuoja tramvajų sistema, pavadinimas;
                              Miestas - miesto, kuriame egzistuoja tramvajų sistema šiomis dienomis, pavadinimas;
                              Miestas - miesto, kuriame tramvajų sistema šiomis dienomis atkuriama arba vyksta sistemos atnaujinimo darbai, pavadinimas.

                              Gävle: elektrinis tramvajus; 1909-11-13 - 1956-04-05;
                              Göteborg: arklinis tramvajus, 1879-09-24 - 1902-10-28, elektrinis tramvajus, 1902-08-18 - iki šių dienų;
                              Helsingborg: elektrinis tramvajus; 1903-06-11 - 1967-09-02; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
                              Jönköping: elektrinis tramvajus; 1907-07-12 - 1958-06-07;
                              Karlskrona: elektrinis tramvajus; 1910-12-21 - 1949-05-15;
                              Kiruna: elektrinis miesto tramvajus (1907-10-01 - 1958-05-28), elektrinis muziejinis tramvajus (1984 - 1993-08-14);
                              Lidingö sala (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, šiaurinė atšaka (Norra Lidingöbanan): 1909-11-01 - 1971-06-12, pietinė atšaka (Södra Lidingöbanan): 1907-10-26 - iki šių dienų;
                              Limhamn (Malmė): arklinis travajus, 1900-07-01 - 1914-09;
                              Ljunghusen (prie Malmės): 1905-05 - 1924-08;
                              Malmköping: muziejinis tramvajus; 1969-06-15 - iki šių dienų;
                              Malmö: arklinis tramvajus (1887-08-28 - 1907-02-02), elektrinis tra,vajus (1906-12-20 - 1973-04-27), muziejinis tramvajus (1987-08-15 - iki šių dienų); tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
                              Norrköping: elektrinis tramvajus, 1904-03-10 - iki šių dienų;
                              Ramlösa (prie Helsingborgo): arklinis tramvajus, 1877-06 - 1890-09; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
                              Stockholm: arklinis tramvajus (šiaurinis tinklas: 1877-07-10 - 1905-02-10, pietinis tinklas: 1877-08-11 - 1901-11-15), elektrinis tramvajus (įvairių tipų tramvajai ir įvairios atšakos; 1887-08-11 - 1901-11-15, 1901-09-05 - 1916-12-31, 1901-09-05 - iki šių dienų, 1904-02-13 - 1916-12-31, 1924-04-14 - 1929-03-01);
                              Stocksund (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, 1911-10-15 - 1966-09-25;
                              Sundsvall: elektrinis tramvajus, 1910-12-21 - 1952-11-09;
                              Ulricehamn: bandomoji elektrinio tramvajaus linija, (1911);
                              Uppsala: elektrinis tramvajus, 1906-09-11 - 1953-10-12.

                              Šaltinis: Svenska Spårvägsstäder. Paspaudę miesto pavadinimo nuorodą, galite atsisiųsti PDF bylą su detalesne informacija apie tramvajų tinklą tam tikrame mieste (švedų kalba).

                              Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje. (išskyrus pirmąjį sakinį)
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2013.02.05, 01:49.

                              Comment


                                #95
                                Keletas praeitų metų nuotraukų iš Stokholmo

                                Labiausiai apkrauta linija:




                                Piko metu, įlipti į tramvajų ne galinėje stotelėje praktiškai neįmanoma, o ir konduktoriai, bilietų praktiškai neturi galimybių patikrinti


                                Globe:


                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  #96
                                  Artimiausiu metu bus įgyvendinami šie Stokholmo lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės kryptimi darbai:

                                  - 2013 m. spalio mėn. bus atidaryta nauja atšaka Solna Centrum-Alvik,

                                  - iki 2014 m. gegužės mėnesio linijos Sickla Udde-Alvik ir Alvik-Solna Centrum bus atskiros dėl skirtingų signalų sistemų,

                                  - 2014 m. gegužės - rugpjūčio mėnesiais vyks signalų sistemos atnaujinimo darbai linijoje Sickla Udde-Alvik,

                                  - 2014 m. rugpjūčio mėnesio viduryje bus pradėtas eismas visa linija Sickla Udde-Solna Centrum.

                                  Šaltinis

                                  Taip pat ateityje vyks lengvojo geležinkelio linijų tinklo plėtra pietų kryptimi.


                                  Šaltinis
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.12, 05:37.

                                  Comment


                                    #97
                                    Tramvajų (spårvagn) tinklo plėtra mieste numatoma per naująjį rajoną Norra Djurgårdsstaden ir Stokholmo Värtahamnen bei Frihamnen uostus. Darbai vyks tokia eiga (žr. schemą):

                                    - iki 2014 m. vyks senų tramvajų linijos Lidingö saloje atnaujinimo darbai,

                                    - 2014/15 metais bus pabaigti tramvajų linijos No.7 pratęsimo darbai,

                                    - iki 2017 m. bus nutiesta linija Djurgårdsbron-Södra Värtahamnen,

                                    - iki 2018 m. linija bus pratęsta iki Ropsten (Södra Värtahamnen),

                                    - 2018 m. bus pratęsta tramavajų linija No.7 iki T-Centralen.



                                    Taip pat iki 2018 m. numatyta pastatyti naują metro/tramvajų tiltą Ropsten.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.06, 21:13.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                      Keletas praeitų metų nuotraukų iš Stokholmo

                                      Labiausiai apkrauta linija:
                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Piko metu, įlipti į tramvajų ne galinėje stotelėje praktiškai neįmanoma, o ir konduktoriai, bilietų praktiškai neturi galimybių patikrinti
                                      Atvaizdas


                                      Globe:
                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas
                                      Ačiū už temos papildymą. Šiaip, labiausiai apkrautos lengvojo geležinkelio (tvärbanan), matomo dviejose paskutinėse nuotraukose, linijos.
                                      O aukščiau matomos tramvajaus nuotraukos, kuris važiuoja labiau turistiniu maršrutu. Iki 2018 m. vyks tramavajaus bei lengvojo geležinkelio sistemų plėtra. Sąstatai taip pat bus pakeisti.
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.06, 21:49.

                                      Comment


                                        #99
                                        Gražus video su senais tramvajais Geteborge, kurie eksploatuojami turistams skirtoje linijoje nuo Centrinės geležinkelio stoties iki atrakcionų parko 'Liseberg' (12 maršrutas). Filmuke galite pamatyti ir kitų tramvajų. Įdomu, kad miesto gatvėmis važiuoja kelių skirtingų kartų sąstatai, tačiau nuo šių metų dalis parko bus atnaujinama. Bendras sistemos ilgis - 190 km. (didžiausia sistema Skandinavijoje), 13 maršrutų (14 svarstomas).

                                        Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.13, 13:36.

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Tramvajų (spårvagn) tinklo plėtra mieste numatoma per naująjį rajoną Norra Djurgårdsstaden ir Stokholmo Värtahamnen bei Frihamnen uostus. Darbai vyks tokia eiga (žr. schemą):

                                          - iki 2014 m. vyks senų tramvajų linijos Lidingö saloje atnaujinimo darbai,

                                          - 2014/15 metais bus pabaigti tramvajų linijos No.7 pratęsimo darbai,

                                          - iki 2017 m. bus nutiesta linija Djurgårdsbron-Södra Värtahamnen,

                                          - iki 2018 m. linija bus pratęsta iki Ropsten (Södra Värtahamnen),

                                          - 2018 m. bus pratęsta tramavajų linija No.7 iki T-Centralen.

                                          Atvaizdas


                                          Taip pat iki 2018 m. numatyta pastatyti naują metro/tramvajų tiltą Ropsten.
                                          Vakar apsilankiau Stokholme ir susimąsčiau...Man kilo klausimas, kiek toli yra nutolusi T-Centralen metro stotis nuo Sergels Torg aikštės. Man pasirodė, kad aikštė ir jungia tas dvi vietas. Ir, tas atstumas yra trumpas, bet kur tas tramvajus bus nutiestas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X