Parašė vab
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Reisų gal ir sumažėjo, o autobusų skaičius ne /\Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą2G tvarkaraštis nesamonė - nuo spalio 1d. sumažėjo šiektiek reisų skaičius, ir kaikuriom valandom ne piko metu važiuoja vos 3 kartelius....
Beje, šiandien 19-am maršrute du (o gal ir visi 3) ilgi autobusai. 1 grafiku dirba 884 (ekipažas iš 915) ir 19-2 grafiku 056.
Comment
-
Reisų sumažėjo todėl, kad kiekvienas reisas papildomai gavo 5 minutes...Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąReisų gal ir sumažėjo, o autobusų skaičius ne /\
Comment
-
Sako, jog skaičius 666 pritraukia nelaimes, kadaise girdėjau įdomių faktų šia tema. Kai kur numeracijoje jį netgi tiesiog praleidžia, pvz. JAV pakeitė greitkelio nr. 666 numerį, nes labai daug vairuotojų atsisakydavo šiuo greitkeliu važiuoti.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNukritęs troleibuso ūsas sudaužė stiklą ir praskėlė merginai galvą
Kažkaip atrodo, jog 1666 (!) stiklą ne pats ūsas sudaužė, o nuo ūso atitrūkusi virvė.. Pastarasis variantas realesnis..
Comment
-
KitoksBrolis nepriima žinučių, kad nerašytų jam tokie kaip tamsta.Parašė PilaitisKadangi deja, KitoksBrolis nepriima asmeninių žinučių...
Nauji 58-60 autobusų niekas palyginus su dideliu skaičiumi jau susidėvėjusiu senų autobusų. Nori pasakyti, kad VanHool, Ramsier ir panašus brūdas tikrai geri autobusai?Perkami nauji TIK autobusai. Ar yra Vilniuje jaunesnių nei 7 metų, troleibusų? Amberiai mienniekis, tik du vienietai. Užtat jau nupirkta 18 MANų, greit bus dar 40 autobusų. Galų gale, Vilniuje niekur nepabandyta įrengti automatinio iešmo, o jau skelbiama, koks troleibusas blogas ir pan.
Tenka vis kartoti ir kartoti, tačiau dar kartą pasakysiu: būtų tavo valia, visus autobusus pakeistum troleibusais. Tačiau kas važiuotų į tuos mikrorajonus, kur nėra KT? Ir tik nereikia sakyti apie blogus troleibusus (arba, kaip mėgsti sakyti, apie lėtus troleibusus): Justiniškių g., T. Narbuto g., Laisvės pr., Savanorių pr., Saulėtekio al. troleibusai važiuoja tokiu pat greičiu, kaip ir autobusai. Nereikia toli vaikščioti, dabar T2 Nemenčinės plente važiavo 35 km/h, T21 - 52 km/h, T6 Savanorių pr. važiuoja 40 km/h, T18 - 46 km/h, T7 Justiniškių g. - 46 km/h. Ir tokių pvz. daug. Čia lėtas troleibusas?
Comment
-
Idiotizmas. Vakar kaip visada vykes i darba, gerokai pavelavau, nes pasikeites 2G grafikas, nors autobusu skaicius tas pat islikes. Vilkosi labai letai kaip greitasis, net troleibusu nesistengdamas aplenkti, vairuotojas visa laika krapste nori. Tai koks cia greitasisi jei papildomai pridejo laiko?? Juk pries tai kelis menesiusi viskas buvo gerai.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąReisų sumažėjo todėl, kad kiekvienas reisas papildomai gavo 5 minutes...
Comment
-
Taip juokauti nereikėtų. A1 kategorijos gatvės neskirtos Vt išvis...Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąBeje, Pilaiti, kaip manai, ar reikia kontaktinio tinklo Vakariniame miesto aplinkkelyje? Gal būtų ten galima leisti 2GT? Trasa būtų Stotis - Vakarinis aplinkkelis - Perkūnkiemis - Fabijoniškės - Miškai - Santariškės.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Gaila, kad nepamenate kaip Pilaitis siūlė kažkokį maršrutą nukreipti Geležinio Vilko gatve nuo Santariškių.Parašė SPX Rodyti pranešimąTaip juokauti nereikėtų. A1 kategorijos gatvės neskirtos Vt išvis...
Comment
-
Tai kodėl iki šiol jis nepareiškė nepasitenkinimo ir nepakeitė SP vadovus?Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNe A. Zuokas sudarinėja tvarkaraščius, ne jis planuoja ir tvirtina maršrutus. Jo iniciatyva buvo atlikti reformą, kad būtų greitesnis susisiekimas; optimizuoti VT, kad VMS tektų mažiau mokėti. Čia jau reikia reikšti nepasitenkinimą SĮSP darbu.
Klaidas daro tie, kad agituoja už tramvajus, autobusus, bet prieštarauja troleibusų plėtrai.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTegul būna, pasijuokti galima. Kai užaugs, supras, kad darė klaidas.
Comment
-
Tai gal Zuoko pareiga atleidinėti visus vadovus, kurie dirba viešajam sektoriuje?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai kodėl iki šiol jis nepareiškė nepasitenkinimo ir nepakeitė SP vadovus?
O kas pasakė, kad būtent troleibusų plėtra nėra klaida? Taip pat labai įdomu išgirsti iš Jūsų lūpų komentarą, kad reikalingi troleibusai (turbūt todėl, kad tai "švarus" transportas?), o dar neseniai teigėte, kad paprastas benzininis automobilis švaresnis už elektromobilį.Klaidas daro tie, kad agituoja už tramvajus, autobusus, bet prieštarauja
troleibusų plėtrai.
Pamirštate ką sakote? Primenu:
Tai kodėl tada taip pergyvenate, kad naikinami troleibusai (kurių dar niekas nenaikina)? Juk bus autobusai, kurie taip pat teršia gamta, kaip ir troleibusaiParašė Aleksio Rodyti pranešimąElektromobilis yra tas pats automobilis, tik varomas elektra, o ne degalais, t.y. gamta vistiek yra teršiama (jeigu kažkam neramu) - neteršia gamtos tik einantis žmogus.
Comment
-
Taip, jeigu jis dirba blogai, jį reikia pakeisti kitu, kuris dirbs gerai.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai gal Zuoko pareiga atleidinėti visus vadovus, kurie dirba viešajam sektoriuje?
Todėl kad troleibusų sistema yra veikianti sistema (ir veikianti gan neblogai). Kam ją naikinti? Jeigu troleibusų Vilniuje iki šiol nebūtų, tada galima būtų diskutuoti dėl galimybės paleisti troleibusų, tramų, elektrobusų, gondolų, travolatorų, maglevų ir pan. eismą. Bet troleibusai yra, todėl ir turi likti sistemos skeletu.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kas pasakė, kad būtent troleibusų plėtra nėra klaida? Taip pat labai įdomu išgirsti iš Jūsų lūpų komentarą, kad reikalingi troleibusai (turbūt todėl, kad tai "švarus" transportas?)
Comment
-
Kažkiek gal ir keista, bet A24 ten važinėja. O nuo Žalgirio g. iki berods Mokyklos st. yra irgi įrengtos sustojimų nišos. Gal kas gali plačiau papasakoti, kas čia buvo sovietmečiu sumąstyta?Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGaila, kad nepamenate kaip Pilaitis siūlė kažkokį maršrutą nukreipti Geležinio Vilko gatve nuo Santariškių.
Grįžtant prie troleibusų. Kas pigiau - nupirkti naujų ar juos keisti į elektrobusus? Kaip suprantu pastariesiems reikės ir įkrovimo stotelių papildomai įrengti.Paskutinis taisė SPX; 2013.10.04, 09:08.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pirkti bet kokiu atveju vistiek reikės. Elektriniai autobusai kol kas kaip suprantu yra pora šimtų tūkstančių litų brangesni (nerods 1.5 mln. Lt vienas toks, kaip čia važinėjo porą dienų). Tačiau mes kalbame apie 10 metų į ateitį. Tad prognozės rodytų, kad šių kaina kris, o troleibusai taps vis mažiau ir mažiau patrauklūs (nes kaina turbūt bus tokia pati, kaip elektrinių autobusų).Parašė SPX Rodyti pranešimąGrįžtant prie troleibusų. Kas pigiau - nupirkti naujų ar juos keisti į elektrobusus? Kaip suprantu pastariesiems reikės ir įkrovimo stotelių papildomai įrengti.
Comment
-
Sveiki, kolegos! Kam įdomu, pristatau atnaujintą Vilniaus viešojo transporto schemą. Trasos su visais pakeitimais suo spalio mėnesio.
Kol kas neišryškinau atskirai greitųjų autobusų maršrutų, nes tose dalyse, kur jie važiuoja, schemą reikėtų perdaryti praktiškai iš naujo, kas užima daug laiko..
Ateity, manau, bus dar kur tobulėt
Schema nuorodoje.
Vilniaus viešojo transporto schema
Comment
Comment