Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vab Rodyti pranešimą
    Na, šį rytą važiavau - tai stojo kaip anksčiau
    Per pietus 2G jau stojo troleibusu stotelėje.

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
      2G tvarkaraštis nesamonė - nuo spalio 1d. sumažėjo šiektiek reisų skaičius, ir kaikuriom valandom ne piko metu važiuoja vos 3 kartelius....
      Reisų gal ir sumažėjo, o autobusų skaičius ne /\
      Beje, šiandien 19-am maršrute du (o gal ir visi 3) ilgi autobusai. 1 grafiku dirba 884 (ekipažas iš 915) ir 19-2 grafiku 056.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Aš jau ~10.30 val. mačiau A22 ten stojantį, nes man stotelė po langais
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Reisų gal ir sumažėjo, o autobusų skaičius ne /\
          Reisų sumažėjo todėl, kad kiekvienas reisas papildomai gavo 5 minutes...

          Comment


            Po kurio laiko visi autobusai link Centro stos kartu su troleibusais, o pradžiai bus nesusipratimų - vienas stos senojoje stotelėje iš inercijos, kitas kartu su troleibusas, o trečias - ir ten ir ten
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Nukritęs troleibuso ūsas sudaužė stiklą ir praskėlė merginai galvą

              Kažkaip atrodo, jog 1666 (!) stiklą ne pats ūsas sudaužė, o nuo ūso atitrūkusi virvė.. Pastarasis variantas realesnis..
              Sako, jog skaičius 666 pritraukia nelaimes, kadaise girdėjau įdomių faktų šia tema. Kai kur numeracijoje jį netgi tiesiog praleidžia, pvz. JAV pakeitė greitkelio nr. 666 numerį, nes labai daug vairuotojų atsisakydavo šiuo greitkeliu važiuoti.

              Comment


                Buvusi Viešojo transporto eismo tarnybos vadovė Danuta Chlopova: į troleibusų techninę būklę numota rankomis
                Paskutinis taisė Romas; 2013.10.03, 21:39. Priežastis: KH -> CH

                Comment


                  Tai kad ir į autobusus irgi numota ranka... Bet troleibusistai nuolat sakys, kad tik juos skriaudžia.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis
                    Kadangi deja, KitoksBrolis nepriima asmeninių žinučių...
                    KitoksBrolis nepriima žinučių, kad nerašytų jam tokie kaip tamsta.

                    Perkami nauji TIK autobusai. Ar yra Vilniuje jaunesnių nei 7 metų, troleibusų? Amberiai mienniekis, tik du vienietai. Užtat jau nupirkta 18 MANų, greit bus dar 40 autobusų. Galų gale, Vilniuje niekur nepabandyta įrengti automatinio iešmo, o jau skelbiama, koks troleibusas blogas ir pan.
                    Nauji 58-60 autobusų niekas palyginus su dideliu skaičiumi jau susidėvėjusiu senų autobusų. Nori pasakyti, kad VanHool, Ramsier ir panašus brūdas tikrai geri autobusai?
                    Tenka vis kartoti ir kartoti, tačiau dar kartą pasakysiu: būtų tavo valia, visus autobusus pakeistum troleibusais. Tačiau kas važiuotų į tuos mikrorajonus, kur nėra KT? Ir tik nereikia sakyti apie blogus troleibusus (arba, kaip mėgsti sakyti, apie lėtus troleibusus): Justiniškių g., T. Narbuto g., Laisvės pr., Savanorių pr., Saulėtekio al. troleibusai važiuoja tokiu pat greičiu, kaip ir autobusai. Nereikia toli vaikščioti, dabar T2 Nemenčinės plente važiavo 35 km/h, T21 - 52 km/h, T6 Savanorių pr. važiuoja 40 km/h, T18 - 46 km/h, T7 Justiniškių g. - 46 km/h. Ir tokių pvz. daug. Čia lėtas troleibusas?

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Reisų sumažėjo todėl, kad kiekvienas reisas papildomai gavo 5 minutes...
                      Idiotizmas. Vakar kaip visada vykes i darba, gerokai pavelavau, nes pasikeites 2G grafikas, nors autobusu skaicius tas pat islikes. Vilkosi labai letai kaip greitasis, net troleibusu nesistengdamas aplenkti, vairuotojas visa laika krapste nori. Tai koks cia greitasisi jei papildomai pridejo laiko?? Juk pries tai kelis menesiusi viskas buvo gerai.

                      Comment


                        Senoji autobusų Gerosios Vilties stotelė link centro išvis panaikinta, ten net ženklo nebeliko. Visi tvarkaraščiai sukabinti kartu su troleibusų.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Beje, Pilaiti, kaip manai, ar reikia kontaktinio tinklo Vakariniame miesto aplinkkelyje? Gal būtų ten galima leisti 2GT? Trasa būtų Stotis - Vakarinis aplinkkelis - Perkūnkiemis - Fabijoniškės - Miškai - Santariškės.

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Beje, Pilaiti, kaip manai, ar reikia kontaktinio tinklo Vakariniame miesto aplinkkelyje? Gal būtų ten galima leisti 2GT? Trasa būtų Stotis - Vakarinis aplinkkelis - Perkūnkiemis - Fabijoniškės - Miškai - Santariškės.
                            Taip juokauti nereikėtų. A1 kategorijos gatvės neskirtos Vt išvis...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Taip juokauti nereikėtų. A1 kategorijos gatvės neskirtos Vt išvis...
                              Gaila, kad nepamenate kaip Pilaitis siūlė kažkokį maršrutą nukreipti Geležinio Vilko gatve nuo Santariškių.

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Ne A. Zuokas sudarinėja tvarkaraščius, ne jis planuoja ir tvirtina maršrutus. Jo iniciatyva buvo atlikti reformą, kad būtų greitesnis susisiekimas; optimizuoti VT, kad VMS tektų mažiau mokėti. Čia jau reikia reikšti nepasitenkinimą SĮSP darbu.
                                Tai kodėl iki šiol jis nepareiškė nepasitenkinimo ir nepakeitė SP vadovus?
                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Tegul būna, pasijuokti galima. Kai užaugs, supras, kad darė klaidas.
                                Klaidas daro tie, kad agituoja už tramvajus, autobusus, bet prieštarauja troleibusų plėtrai.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tai kodėl iki šiol jis nepareiškė nepasitenkinimo ir nepakeitė SP vadovus?
                                  Tai gal Zuoko pareiga atleidinėti visus vadovus, kurie dirba viešajam sektoriuje?

                                  Klaidas daro tie, kad agituoja už tramvajus, autobusus, bet prieštarauja
                                  troleibusų plėtrai.
                                  O kas pasakė, kad būtent troleibusų plėtra nėra klaida? Taip pat labai įdomu išgirsti iš Jūsų lūpų komentarą, kad reikalingi troleibusai (turbūt todėl, kad tai "švarus" transportas?), o dar neseniai teigėte, kad paprastas benzininis automobilis švaresnis už elektromobilį. Pamirštate ką sakote? Primenu:
                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Elektromobilis yra tas pats automobilis, tik varomas elektra, o ne degalais, t.y. gamta vistiek yra teršiama (jeigu kažkam neramu) - neteršia gamtos tik einantis žmogus.
                                  Tai kodėl tada taip pergyvenate, kad naikinami troleibusai (kurių dar niekas nenaikina)? Juk bus autobusai, kurie taip pat teršia gamta, kaip ir troleibusai

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Tai gal Zuoko pareiga atleidinėti visus vadovus, kurie dirba viešajam sektoriuje?
                                    Taip, jeigu jis dirba blogai, jį reikia pakeisti kitu, kuris dirbs gerai.
                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    O kas pasakė, kad būtent troleibusų plėtra nėra klaida? Taip pat labai įdomu išgirsti iš Jūsų lūpų komentarą, kad reikalingi troleibusai (turbūt todėl, kad tai "švarus" transportas?)
                                    Todėl kad troleibusų sistema yra veikianti sistema (ir veikianti gan neblogai). Kam ją naikinti? Jeigu troleibusų Vilniuje iki šiol nebūtų, tada galima būtų diskutuoti dėl galimybės paleisti troleibusų, tramų, elektrobusų, gondolų, travolatorų, maglevų ir pan. eismą. Bet troleibusai yra, todėl ir turi likti sistemos skeletu.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Gaila, kad nepamenate kaip Pilaitis siūlė kažkokį maršrutą nukreipti Geležinio Vilko gatve nuo Santariškių.
                                      Kažkiek gal ir keista, bet A24 ten važinėja. O nuo Žalgirio g. iki berods Mokyklos st. yra irgi įrengtos sustojimų nišos. Gal kas gali plačiau papasakoti, kas čia buvo sovietmečiu sumąstyta?

                                      Grįžtant prie troleibusų. Kas pigiau - nupirkti naujų ar juos keisti į elektrobusus? Kaip suprantu pastariesiems reikės ir įkrovimo stotelių papildomai įrengti.
                                      Paskutinis taisė SPX; 2013.10.04, 08:08.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Grįžtant prie troleibusų. Kas pigiau - nupirkti naujų ar juos keisti į elektrobusus? Kaip suprantu pastariesiems reikės ir įkrovimo stotelių papildomai įrengti.
                                        Pirkti bet kokiu atveju vistiek reikės. Elektriniai autobusai kol kas kaip suprantu yra pora šimtų tūkstančių litų brangesni (nerods 1.5 mln. Lt vienas toks, kaip čia važinėjo porą dienų). Tačiau mes kalbame apie 10 metų į ateitį. Tad prognozės rodytų, kad šių kaina kris, o troleibusai taps vis mažiau ir mažiau patrauklūs (nes kaina turbūt bus tokia pati, kaip elektrinių autobusų).

                                        Comment


                                          Sveiki, kolegos! Kam įdomu, pristatau atnaujintą Vilniaus viešojo transporto schemą. Trasos su visais pakeitimais suo spalio mėnesio.
                                          Kol kas neišryškinau atskirai greitųjų autobusų maršrutų, nes tose dalyse, kur jie važiuoja, schemą reikėtų perdaryti praktiškai iš naujo, kas užima daug laiko..
                                          Ateity, manau, bus dar kur tobulėt Schema nuorodoje.

                                          Vilniaus viešojo transporto schema

                                          Comment

                                          Working...
                                          X