Parašė lietus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno apskrities viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nagrinėdamas tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius, ne kartą įsitikinau , kad Kauno "Kautra" aptarnauja per Kauną einančius amršrutus, tokius kaip Vilnius_Skuodas, Vilnius-Palanga, Šiauliai-Vilkaviškis, Šiauliai-Druskininkai, Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai ir kt. Realybėje įsitikinau, kad šiuose vadinamuose tiesioginiuose maršrutuose persėsti vis tik reikia. Tuos persėdimus Kaune "Kautros" vežėjai persėdimais nevadina - pagal jų terminologiją tai autobuso keitimas Kauno autobusų stotyje. O keleiviiui mažas skirtumas, kaip tai vadinasi - perlipti iš autobuso į autobusą vis tik reikia...
 Manau, kad pvz. Šiaulių autobusų stoties tvarkaraštyje 17:10h. išvykstantį "Kautros" autobusą nereikėtų įvardinti kaip važiuojantį į Vilkaviškį- realiai autobusas važiuoja iki Kauno, o toliau važiuojantiems keleiviams Kauno autobusų stotyje tenka persėsti į kitą autobusą. Toks persėdimas kur kas sunkiau pernešamas anksti rytą 7:00h. važiuojant iš Šiaulių į Druskininkus, bet tvarkaraštis rodo iš Šiaulių 4:00h. išvykimą rodo į Druskininkus.
 Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali būti kad ir čia yra toks perlipimas, nes TOKSas šiuo maršrutu siunčia 2 vairuotojus.Parašė Vitas Rodyti pranešimąDar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, Šilalė-Vilnius važiuoja tas pats autobusas, nebent jį pakeičia Kaune dėl tech. apžiūros ir pan. Tokie maršrutai, manau, yra kaip tik labai gerai, nes tikrai būna keleivių važiuojančių iš Šiaulių į Marijampolę ir t.t. šiuo atveju keleivis nusipirkęs bilietą gali ramiai važiuoti ir nesijaudinti, kad nespės persėsti.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNagrinėdamas tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius, ne kartą įsitikinau , kad Kauno "Kautra" aptarnauja per Kauną einančius amršrutus, tokius kaip Vilnius_Skuodas, Vilnius-Palanga, Šiauliai-Vilkaviškis, Šiauliai-Druskininkai, Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai ir kt. Realybėje įsitikinau, kad šiuose vadinamuose tiesioginiuose maršrutuose persėsti vis tik reikia. Tuos persėdimus Kaune "Kautros" vežėjai persėdimais nevadina - pagal jų terminologiją tai autobuso keitimas Kauno autobusų stotyje. O keleiviiui mažas skirtumas, kaip tai vadinasi - perlipti iš autobuso į autobusą vis tik reikia...
 Manau, kad pvz. Šiaulių autobusų stoties tvarkaraštyje 17:10h. išvykstantį "Kautros" autobusą nereikėtų įvardinti kaip važiuojantį į Vilkaviškį- realiai autobusas važiuoja iki Kauno, o toliau važiuojantiems keleiviams Kauno autobusų stotyje tenka persėsti į kitą autobusą. Toks persėdimas kur kas sunkiau pernešamas anksti rytą 7:00h. važiuojant iš Šiaulių į Druskininkus, bet tvarkaraštis rodo iš Šiaulių 4:00h. išvykimą rodo į Druskininkus.
 Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelių transporto kodekse numatyta galimybė keisti autobusą. Tai nėra atskiri maršrutai. Jei nori, gali vadinti juos jungtiniais. Iš esmės tai nėra naujovė. Tokį principą naudoja ir Ecolines, tik jų maršrutų trasų ilgiai kitokie, nes keliauja tarp valstybių. O ar žinai, dėl ko maršrutai jungiami? Nes keičiamas vairuotojas. Ar žinai, kodėl? Nes vairuotojų darbo ir poilsio režime nustatytas valandų kiekis, kiek leidžiama vairuotojui važiuoti, kiek jis turi ilsėtis... Keičiant autobusą, išlaikomas patogumas, nes keleiviams nereikia ilgai laukti autobuso perlipti - jie patogiai tęsia kelionę. Kad perlipti nėra patogu - galima diskutuoti. Atnaujinus stotį, problema turėtų išnykti, jei bus įrengta stoginė.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNagrinėdamas tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius, ne kartą įsitikinau , kad Kauno "Kautra" aptarnauja per Kauną einančius amršrutus, tokius kaip Vilnius_Skuodas, Vilnius-Palanga, Šiauliai-Vilkaviškis, Šiauliai-Druskininkai, Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai ir kt. Realybėje įsitikinau, kad šiuose vadinamuose tiesioginiuose maršrutuose persėsti vis tik reikia. Tuos persėdimus Kaune "Kautros" vežėjai persėdimais nevadina - pagal jų terminologiją tai autobuso keitimas Kauno autobusų stotyje. O keleiviiui mažas skirtumas, kaip tai vadinasi - perlipti iš autobuso į autobusą vis tik reikia...
 Manau, kad pvz. Šiaulių autobusų stoties tvarkaraštyje 17:10h. išvykstantį "Kautros" autobusą nereikėtų įvardinti kaip važiuojantį į Vilkaviškį- realiai autobusas važiuoja iki Kauno, o toliau važiuojantiems keleiviams Kauno autobusų stotyje tenka persėsti į kitą autobusą. Toks persėdimas kur kas sunkiau pernešamas anksti rytą 7:00h. važiuojant iš Šiaulių į Druskininkus, bet tvarkaraštis rodo iš Šiaulių 4:00h. išvykimą rodo į Druskininkus.
 Dar nepavyko įsitikinti, kaip būna maršrute Šilalė-Kaunas-Vilnius: "Kautra" turi ir tokį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet kuriuo atveju, keleivis neturi bijoti, ar spės persėsti, jei pirko bilietą ilgesnei atkarpai, negu jis buvo išlaipintas persėsti. Nes perlipimui skirtas autobusas visada laukia vėluojančio autobuso, atvežančio keleivius iš A punkto, kuriuos iš B punkto į C punktą vežama kitu autobusu. Vežėjo atsakomybė, nes jis įpareigotas keleivį nuvežti iki vietos, kurios keleivis įsigijo bilietą. Kad keičiamas autobusas - ne keleivio rūpestis.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNe, Šilalė-Vilnius važiuoja tas pats autobusas, nebent jį pakeičia Kaune dėl tech. apžiūros ir pan. Tokie maršrutai, manau, yra kaip tik labai gerai, nes tikrai būna keleivių važiuojančių iš Šiaulių į Marijampolę ir t.t. šiuo atveju keleivis nusipirkęs bilietą gali ramiai važiuoti ir nesijaudinti, kad nespės persėsti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau kad bilietą įsigyjančiam ir važiuoti susiruošusiam keleiviui klausime išvardintų dalykų ir kitų vežėjiškų užkulisių žinoti nereikia... Autobuso keitimas "Ecolines" maršrutuose nestebina. Ten keleiviai po ilgo važiavimo netgi pasiilgsta išlipti prasimankštinti, todėl perlipimas į kitą autobusą problemų sukelia mažiau. Lietuvos viduje - dalykas kitas... Juokinga, kad iš Kėdainių į Marijampolę neva tiesioginiu maršrutu (Šiauliai-Vilkaviškis) važiuodamas Kaune vis tik išlipti turi. Išlipusiam netgi apima mintys, gal dar Kaune pabūti, kažkur nuo stoties paėjėti, kelionę tęsti vėlesniu autobusu, bet bilietas jau yra... Prieš vėją nepapūsi - jei tiesioginius maršrutus su persėdimais į kitą autobusą sugalvojo "Kautra", gal būt pavyzdiu paseks "Toks", "Busturas", kiti vežėjai. Bet man (kaip keleiviui) ir tikriausiai ne tik man šiuo atveju norėtųsiParašė Ametistas Rodyti pranešimąKelių transporto kodekse numatyta galimybė keisti autobusą. Tai nėra atskiri maršrutai. Jei nori, gali vadinti juos jungtiniais. Iš esmės tai nėra naujovė. Tokį principą naudoja ir Ecolines, tik jų maršrutų trasų ilgiai kitokie, nes keliauja tarp valstybių.
 O ar žinai, dėl ko maršrutai jungiami? Nes keičiamas vairuotojas. Ar žinai, kodėl? Nes vairuotojų darbo ir poilsio režime nustatytas valandų kiekis, kiek leidžiama vairuotojui važiuoti, kiek jis turi ilsėtis... Keičiant autobusą, išlaikomas patogumas, nes keleiviams nereikia ilgai laukti autobuso perlipti - jie patogiai tęsia kelionę. Kad perlipti nėra patogu - galima diskutuoti. Atnaujinus stotį, problema turėtų išnykti, jei bus įrengta stoginė.
 štai ko: tokie maršrutų junginiai tvarkaraščiuose taip ir turėtų atsispindėti, o ne įvardijami kaip tiesioginis maršrutas. Deja, kol kas netgi www.autobusubilietai.lt jokio perspėjimo nėra, nekalbant jau apie tvarkaraščius stočių salėse ir autobusų išvykimo aikštelėse.Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.06, 10:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, nereikia, nes jo kelionei tai neturi įtakos. Man juokingas tavo piktinimasis dėl nieko. „Kautra“ yra vidurio Lietuvoje, o tu ieškai „Busturo“, „TOKS“ pavyzdžių - juk šie vežėjai yra Lietuvos pakraščiuose. Todėl „Kautra“ keičia autobusus, o kiti vežėjai elgiasi kitaip - vežasi 2 vairuotojus arba pažeidinėja vairuotojų darbo ir poilsio režimą.Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau kad bilietą įsigyjančiam ir važiuoti susiruošusiam keleiviui klausime išvardintų dalykų ir kitų vežėjiškų užkulisių žinoti nereikia... Autobuso keitimas "Ecolines" maršrutuose nestebina. Ten keleiviai po ilgo važiavimo netgi pasiilgsta išlipti prasimankštinti, todėl perlipimas į kitą autobusą problemų sukelia mažiau. Lietuvos viduje - dalykas kitas... Juokinga, kad iš Kėdainių į Marijampolę neva tiesioginiu maršrutu (Šiauliai-Vilkaviškis) važiuodamas Kaune vis tik išlipti turi. Išlipusiam netgi apima mintys, gal dar Kaune pabūti, kažkur nuo stoties paėjėti, kelionę tęsti vėlesniu autobusu, bet bilietas jau yra... Prieš vėją nepapūsi - jei tiesioginius maršrutus su persėdimais į kitą autobusą sugalvojo "Kautra", gal būt pavyzdiu paseks "Toks", "Busturas", kiti vežėjai. Bet man (kaip keleiviui) ir tikriausiai ne tik man šiuo atveju norėtųsi
 štai ko: tokie maršrutų junginiai tvarkaraščiuose taip ir turėtų atsispindėti, o ne įvardijami kaip tiesioginis maršrutas. Deja, kol kas netgi www.autobusubilietai.lt jokio perspėjimo nėra, nekalbant jau apie tvarkaraščius stočių salėse ir autobusų išvykimo aikštelėse.
 
 Dėl perspėjimo apie perlipimą sutinku. Bet tada konkrečiai ir kalbėk, kad nepatinka, jog neperspėjama, o ne tai, kad ši tvarka yra bloga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Busturo maršrute Palanga-Vilnius keičiamas autobusas Šiauliuose. Kaip jau minėta kiti vežiojasi du vairuotojus, arba turi pusvalandžio atstovas, pavyzdžiui Zarasai-Klaipėda, Klaipėda-Utena po pusvalandį prastovi Šiauliuose.Parašė Vitas Rodyti pranešimąPrieš vėją nepapūsi - jei tiesioginius maršrutus su persėdimais į kitą autobusą sugalvojo "Kautra", gal būt pavyzdiu paseks "Toks", "Busturas", kiti vežėjai.
 
 Tokie maršrutai atsirado tik po Kautros privatizacijos ir maršrutų optimizavimo.Parašė Ametistas Rodyti pranešimą„Kautra“ yra vidurio Lietuvoje, o tu ieškai „Busturo“, „TOKS“ pavyzdžių - juk šie vežėjai yra Lietuvos pakraščiuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt iki tol "Kautra" neturėjo ilgų pro Kauną einančių maršrutų. Arba jais važiuodami 2 vairuotojai. Kaip ten bebūtų, jei dabar "Kautra" nevykdytų persėdimo, tuomet tai didintų įmonės išlaidas. Dabar tuos pinigus gali sėkmingai investuoti į parko atnaujinimą. Tai šiek tiek nepatogumų keleiviai nors ir patiria, bet reikėtų nepamiršti, kad įmonė keleiviams atsidėkodama vis atnaujina parką ir keleiviams už tą pačią kainą gerina paslaugų kokybę.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBusturo maršrute Palanga-Vilnius keičiamas autobusas Šiauliuose. Kaip jau minėta kiti vežiojasi du vairuotojus, arba turi pusvalandžio atstovas, pavyzdžiui Zarasai-Klaipėda, Klaipėda-Utena po pusvalandį prastovi Šiauliuose.
 
 
 
 Tokie maršrutai atsirado tik po Kautros privatizacijos ir maršrutų optimizavimo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jonavos autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...0/Jonava_1.png (1.2 Mb)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkiek juoko sukelia ir perdėtas "advokatavimas" "Kautrai"...Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTaip, nereikia, nes jo kelionei tai neturi įtakos. Man juokingas tavo piktinimasis dėl nieko. „Kautra“ yra vidurio Lietuvoje, o tu ieškai „Busturo“, „TOKS“ pavyzdžių - juk šie vežėjai yra Lietuvos pakraščiuose. Todėl „Kautra“ keičia autobusus, o kiti vežėjai elgiasi kitaip - vežasi 2 vairuotojus arba pažeidinėja vairuotojų darbo ir poilsio režimą.
 
 Dėl perspėjimo apie perlipimą sutinku. Bet tada konkrečiai ir kalbėk, kad nepatinka, jog neperspėjama, o ne tai, kad ši tvarka yra bloga.
 Kai kurie forumo skaitytojai nurodė persėdimo (autobuso keitimo) pavyzdžių "Busture". Ir kogi "Toks" nesuorganizuos tiesioginį maršrutą pvz. iš Druskininkų į Zarasus su autobuso keitimu Vilniuje? arba iš Palangos į Minską?(o gal šiame naktiniame maršrute ir keičia arba vasarą sumanys keisti ?).
 Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą Kaune perlipimo į kitą autobusą tikrai nenorėčiau, tuo tikslu vežėją rinkčiausi kitą, gal būt kurio maršrutas Kauną aplenkia Islandijos plentu... . Ir nereikėtų manęs kaltinti už tokius rašymus, nes savo nuomonę turi kiekvienas, kiekvienam savi kelionės poreikiai ir kai ta kelionė kainuoja palyginti brangiai tuos poreikius niekam nedraudžiama rašyti viešai. Bet nesu prieš jokią tvarką nusistatęs prieš, kadangi joks nusistatymas nieko nepakeis ("prieš vėją nepapūsi").Paskutinis taisė Vitas; 2013.04.08, 11:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie ko čia dabar advokatavimas? Aš tau normaliai aiškinu, kad suprastum. Be to, kad mūsų nuomonės nesutampa, tai nereikia čia švaistytis skambiomis frazėmis. O, kad tai sukelia juoką - na, turbūt esi tiesiog šventai tikintis savo tiesa ir negalintis išklausyti kito - ar dėl to kelia juoką?Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkiek juoko sukelia ir perdėtas "advokatavimas" "Kautrai"...
 Kai kurie forumo skaitytojai nurodė persėdimo (autobuso keitimo) pavyzdžių "Busture". Ir kogi "Toks" nesuorganizuos tiesioginį maršrutą pvz. iš Druskininkų į Zarasus su autobuso keitimu Vilniuje? arba iš Palangos į Minską?(o gal šiame naktiniame maršrute ir keičia arba vasarą sumanys keisti ?).
 Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą Kaune perlipimo į kitą autobusą tikrai nenorėčiau, tuo tikslu vežėją rinkčiausi kitą, gal būt kurio maršrutas Kauną aplenkia Islandijos plentu... . Ir nereikėtų manęs kaltinti už tokius rašymus, nes savo nuomonę turi kiekvienas, kiekvienam savi kelionės poreikiai ir kai ta kelionė kainuoja palyginti brangiai tuos poreikius niekam nedraudžiama rašyti viešai. Bet nesu prieš jokią tvarką nusistatęs prieš, kadangi joks nusistatymas nieko nepakeis ("prieš vėją nepapūsi").
 
 Už rašytus tavęs tikrai nekaltinu - prisigalvoji. Aš paprasčiausiai šioje tvarkoje nematau problemų ir man ji atrodo logiška, paaiškinama.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiu atveju papildomą persėdimą galima pasidaryti kiekvienoje autobusų stotyje ar net stotelėje...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAs izvelgiu persedime tik pliusu. Islipt ir pajundint uzpakali sveikiau, nei 3h sedet ir bambet
 Iš vaikystės prisimenu, kaip tėvai iš Marijampolės į Karaliaučiaus kraštą vengdavo važiuoti autobusu Kaunas-Kaliningradas ir mus (vaikus) veždavosi persėsdami Vilkaviškyje, Kybartuose (iš ten pėsčiomis nutipendavome į Eitkūnus (Černyševskoje), po to - "rusišku" kartais be persėdimo, o kartais persėsdami Stalupėnuose (Nesterov) pasiekdavomei Gumbinę (Gusev). Gal būt, taip kelionė kainuodavo pigiau...
 Kiek 2012m. vasarą pastebėjau, iš Kauno į Vilnių pigiau kainuoja persėdant Elektrėnuose ir toliau į Vilnių važiuojant priemiestiniu autobusu Elektrėnai-Vilnius. Bet 2013.01.01 tarpmiestinių autobusų bilietų kainos sumažėjo, priemiestinių sumažėjimo dar nepastebėjau.
 Comment





 
							
						


 
  
  
  
  
  
							
						 
  
  
  
  
							
						
Comment