Gal Valius Kedainietis apie srautus Kedainiuose papasakos placiau.. O kas del mikrobu, tai pavyzdys "Busturas", mikrobu neturi, vazineja pustuciai autobusai kai kuriais reisais, ko pasekoje ant bankroto ribos. Aisku apie tokius mikrobu marsutus kaip Kaunas-Jurbarkas ar Kaunas-Jonava nesnekam..
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno apskrities viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paliko ne tik seną autobusą, bet ir vairuotojo uniformąParašė Al1 Rodyti pranešimą
							
						„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Diskusija apie bendrą VT situaciją Lietuvoje perkelta į labiau tinkamą temą: Viešasis transportas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kauno rajone dabar jau važinėja visi dešimt naujų Temsa MD9LE. Teko jau nekartą juos išmėginti, autobusai puikūs, bet lieku prie nuomonės, jog Kautra jų per daug nupirko, ypač kuomet į Birštoną jie nevažinėja. Kauno rajonas nėra taip degradavęs, kaip kiti, todėl būna ne vienas reisas, kada ir 50 sėdimų vietų turintis Neoplan Transliner važiuoja su stovinčiais keleiviais, tokiu atveju šie midibusai per maži. Kautra galėtų atidžiau peržiūrėti srautus savo maršrutuose
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vežėjai tęsi pažadus
2012 m. gruodžio 5 d. keleivių vežėjai UAB „Kautra“ ir UAB „Uma trans“ pastatė tris naujus keleivių laukimo paviljonus. UAB „Kautra“ – Garliavoje ir Domeikavoje, UAB „Uma trans“ – Gervėnupyje. Unifikuotos laukimo paviljonų spalvos – raudona ir mėlyna – atspindi Kauno rajono atributikoje naudojamas pagrindines spalvas. Tų pačių spalvų ir naujieji rajono autobusai, kurie buvo pristatyti gyventojams šių metų lapkričio 16 dieną.
Garliavos ir Gervėnupio stotelėse taip pat įrengti ir modernūs cilindriniai įrenginiai eismo tvarkaraščiams.
UAB „Merula“ keleivių laukimo paviljoną Babtuose planuoja pastatyti iki šv. Kalėdų.
NUOTRAUKOS
KRS informacija
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, bet jei vežėjai sutinka, kodėl gi ne. Būtų puiku, jei Kauno rajone būtų visos stotelės vienodos, deja, prieš kelis mėnesius Raudondvaryje KRS urbanistikos skyrius suprojektavo mūrinį griozdą...Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai stotelių infrastruktūra turėtų rūpintis savivaldybės, o ne vežėjai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vargu ar yra, bet žinant 1 km tarifą ir atstumus* tarp stotelių galima lengvai apskaičiuoti.Parašė Gator Rodyti pranešimąAr yra koks nors puslapis kur galima butu bent pamatyti Kauno rajono autobusu bilietu kainas (pavyzdziui kiek nuvykti i Domeikava, kiek I kulautuva kainuoja)?
* atstumai nurodyti grafikuose krs.lt tinklapyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Todel, kad skirtusi.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąkazi kodel negalejo ju padaryt kaip Kauno autobusu - raudonu?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keista, toki dalyka padaryt juoku darbas, o naudos is rinkodaros puses nemazai, arba labai daug imant idetu pastangu ir naudos santyki (tipo kainos ir kokybes santyki). Labai netgi keista...Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip, tokia informacija nėra skelbiama, tad reikia skaičiuotis patiems, Kauno rajone vieno kilometro kaina yra 25 ct., minimali kelionės kaina bene 1,5 Lt.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reisas Jonava-Kedainiai, priemiestinis ar tarpmiestinis?Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
Comment
 
Comment