Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaulių apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kur "Ridvija" Šiauliuose laiko savo techniką, nežinau.

    Comment


      Šiauliai Stadiono 1

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ko norėti, jei pagrindinis viešųjų pirkimų kriterijus yra kaina? ....
        Tai klausimas kodėl prie kainos negali pridėti ir amžiaus limito? Ar jie bijo kad jei pridės ir amžiaus reikalavimą niekas nedalyvaus jų konkursuose? Nereikia visiškai naujų autobusų, tiktų ir kokių 5-kių metų autobusai... Tie MB Vario yra pasityčiojimas iš keleivių.

        Tas man ir yra nesuprantama, nori kad kuo daugiau žmonių naudotūsi VT, tačiau į tai investuoti nenori. Manau kad nauji autobusai turėtų įtakos, žinoma reikėtų pasitelkt ir kitas priemones pvz. lengvatas, iniciatyvas it t.t. Viena priežaščių kodėl VT naudojasi tik moksleiviai ir pensininkai yra todėl kad VT yra nepritaikytas dirbantiem, ypač priemiestinis. Dabar nerandu tvarkaraščio Radviliškio AS, tačiau kiek teko žiūrėti tai visi maršrutai atgal į kaimus išvažiuoja apie 14-15 val. ir tuo viskas pasibaigia. Joks dirbantis žmogus į tokius autobusus nespės, spėju kad ir kai kurie mokiniai nespėja. Realiai naudojant naujus/apynaujus autobusus kurie kursuotų tinkamu - pritaikytu prie dirbančiu laiku, galima manau būtų pritraukti keleivių. Žinoma su tokiais MB Vario ir panašiais 'autobusais' nieko daryti neverta. Žmogus gyventantis Kuršėnuose tačiau dirbantis kokiam offise Šiauliuose, turėdamas galimybe nuspirkti normalia mašina į tokius laužus tikrai nepersės... Tokiais naudojasi tik tie kurie kitos išeities nusigauti kur jiem reikia neturi, todėl pagrindiniai keleiviai ir yra - mokiniai ir pensininkai.

        Naujų autobusu pirkti nebūtina, užtektų ir kelių metų senumo. Tamsta buvot minėjes kad autobusai tarp Kuršėnų ir Šiaulių kursuoja 15/20 min. intervalais - reiškias keleivių ir pajamų tikrai yra. Pats lėšų panaudojimas jau yra kitas klausimas. Aš vistiek lieku prie tos nuomonės kad tam maršrutui užtektų 2 normalių autobusų kurie kursuotų 30 min intervalais, kas automatiškai sumažintų išlaidas. Didelė bėda yra - nelogiškai sudaryti grafikai, kur greičiausiai didelė dalis pelno ir nueina. Žinau panašia situacija (Ne Lietuvoje - miestas praktiškai identiškas Šiauliam, ir miestelis 3 kartus mažesnis už Kuršėnus, abu nutole vienas nuo kito tuo pačiu atstumu kaip Šiauliai ir Kuršėnai). Logiškai sudaryti grafikai - Kas valandą iš rytoj iki 10-tos ryto nuvežt studentus-darbuotojus į darbą (Autobusas sustoja industrinėj zonoj), poto kadangi nėra reikalo autobusas važiuoja kas dvi valandas iki 5-ių vakaro, ir tada vėl kas valanda iki 7-ių vakaro, nuo kada vėl grafikas retinamas iki 2-jų valandų. Kiek teko stebėti išvažiuojančius autobusus įvairiom valandom- visi buvo pilni. Autobusai naudojami kelių metų senumo Setros, MB ir Scania. Tiesiog reikia turėti noro, ir įdėt šiek tiek pastangų...

        Na reikėtų pagirti Taurage kad bent jau kažką daro. Taip viešieji pirkimai nėra tobuli, ir taip gal tų eletrobusų Tauragei ir nereikia (Ne tai kad nereikia, tačiau gal elektrobusai tiesiog nėra pats geriausiais pasirinkimas), tačiau kadangi dabar jie ant bangos, jeigu kažkas nepatiks, galės parduot. Jeigu yra galimybės tegul naudojasi ES parama ir perka autobusus kol gali, žinoma jeigu perka autobusus nors nežino ar už juos sugebės sumokėt, tai aišku nėra gerai...

        Na gerai, kas valanda yra per retai, tačiau kas 30 min. būtų pats tas. 30 Minučių nėra kažkoks masiškai didelis langas kad atbaidytų keleivius. Tam užtektų 2-jų normalių autobusų. Sakyti kad galimybių nusipirkti apynaujus du autobusus nėra, būtų netaisiklinga. Jeigu maršrutai kursuoja kas 15/20 min. vadinasi keleivių užtenka, kas reiškia pelnas yra. Paleidus du autobusus vietoj keturių laužų manau vežėjai dar ir neblogai sutaupytų.

        Man asmeniškai mikroautobusai irgi nepatinka, jeigu yra galimybė visada renkuosi autobusa. Tačiau ar tikrai naujas mikroautobusas būtų blogiau už dabartinius autobusus (Pagrinde MB Vario, nors jie man į autobusus nepanašūs) kurie yra naudojami maršrutuose? Paimkim kad ir Kautros Crafter'ius, jie yra šimta kartų geresni už dabartinius laužus. Jeigu vežėjai taip užsispyre išlaikyt tokį dažna grafika, tada sekantis geriausias dalykas būtų nauji mikroautobusai panašūs į tokius kuriuos naudoja Kautra, su švieslente ir t.t.

        Na aš asmeniškai esu tos nuomonės kad moksleivius turėtų vežioti mokykliniai autobusai - juos pristatyti ir paimti iš mokyklos. Žinoma į kiekviena kaimą greičiausiai nesuspės, tai kai kurie maršrutai papraščiausiai turėtų kursuot kiekviena dieną. Priemiestinių maršrutų naikint nereikia, juos tiesiog reikia praretint - suderint. Nėra tikslo važinėti į kaimus kiekviena dieną kadangi tų keleivių papraščiausiai nėra. 15min buvo neseniai padare reportažą 100Lietuvų rubrikai - https://www.15min.lt/media/timeline/...34-kunigiskiai . Važiavo normalus autobusas, o keleivių vos keli. Viena įvardintų priežaščių buvo - 'vairuotojui puikiai pažįstamų keleivių laukia pensijos.' Kita priežastis buvo Velykų atostogos mokiniam, kas reikia manyt sudaro kita dalį keleivių. Bet faktas išlieka, kad jeigu ne mokiniai - autobusus gainiot į kaimus kasdien papraščiausiai neverta ir neapsimoka. Didžioji dalis pensininkų gauna pensijas tarkim Ketvirtadienį kas reiškia savaitė ar dvi prieš pensijos gavima jie arba į miesta išvis nevažiuos arba važiuos kokį karta, maximum du kartus per savaite. Sutinku kad VT turi būti pritaikytas žmonėm, tačiau dauguma gyvenančių kaimuose yra pensininkai. Jie į miesta važiuoja tvarkyt reikalų pvz. Atsiimt pensija, į parduotuve ir pas daktarą. Pensija gauna tik kartą į mėnesį, į parduotuve tarkim važiuoja kokius du/tris kartus į savaite, be problemų galima pritaikyti protinga tvarkaraštį kuris pilnai išnaudotų autobusų pajėgumus. (Gaila neberandu Radviliškio AS tvarkaraščio, galėčiau pateikt kelis varijantus) Iš kitos pusės žiurint prarentintas grafikas tikrai nėra vienintelė priežastis kodėl žmonės nusisuko nuo VT. Autobusų stovis/būklė manau yra didelis faktorius kodėl žmonės nesinaudoja VT paslaugom. Ankščiau gal ir galėjai pakišt žmonėm lauža ir tikėtis kad jie važiuos, tačiau šiais laikais žmonės labai lengvai gali nusipirkti mašina kur kas padoresne už didžiaja dalį autobusų ir aplenkt VT. Kol mentalitetas bus toks kad - svarbu važiuoja, tol niekas VT Lietuvoj ir nesinaudos...

        Na aš kaip ir sakiau nematau nieko blogo kad autobusas kursuoja tik tam tikrom savaitės dienom, jeigu nėra keleivių tai gerai kad išvis autobusai važinėja, kad ir kaip retai tai būtų. Vėlgi reikia atsižvelgt į dabartine situacija, kaimai nyksta, visi keliasi į miestus, yra naivu tikėtis kad autobusai išlaikys tokį dažna kursavima koks buvo 198x. Kursavimas kiekviena diena nieko nepakeis jeigu keleivių tiesiog nėra. Tačiau kai kurie grafikai yra visiškai nelogiškai sudaryt, todėl iš dalies suprantu tamstos nepasitenkinima valdžia. Daug maršrutų reikia peržiūrėt, pertvarkyt, tačiau tam reikia valios ir noro, ko kaip matyti nelabai yra.

        Gal matėt kaip atrodo grafikas tarp Šiaulių ir Pakruojo? Kiek teko žiūrėt internete paskutinis autobusas į Pakruojį išvažiuoja 1700 vakare, kas pabrežia mano mintį antroje paragrafoje, kad joks dirbantis žmogus į autobusa kuris išvyksta vos tik dauguma žmonių baigia darbą - nespės.

        Comment


          Apie ką kalba? Valdžiai rūpi tik kuo mažiau išleisti pinigų VT. Naujesni autobusai - didesnė kaina. Kokie dar 5 metai, jei Vilniuje, sostinėje, laužai važinėja... Tai Vilnius dar atsinaujina už ES lėšas, o savivaldybė savo lėšų į VT investuoja labai minimaliai. Sostinė... O jūs norite kad kažkokiuose tai Šiaulių rajonuose būtų geriau...
          Iš Šiaulių į Pakruojį paskutinis išvažiuoja 17.20. Tai Joniškio AP tarpmiestinis, bet jis stoja visur. Aišku, kad per anksti. Visgi Pakruojo susisiekimu turi rūpintis Pakruojo valdžia. Yra Pakruojo priemiestiniai. Kada išvyksta iš Šiaulių, nežinau, bet iš Pakruojo paskutiniai į Šiaulius važiuoja 17.10 darbo d. ir sekmadieniais ir 20.00 kasdien.

          Comment


            Rigas Mikroautobusu Satiksme jau pradėjo ruoštis darbui Lietuvoje. Bent 6 2013 m. gamybos mikroautobusai yra perkelti iš Latvijos. Žr. komentarą http://fotobus.msk.ru/photo/1695293/#1164061
            Vieną jų fotografavau Rygoje 2015 m.:
            Paskutinis taisė Mettal; 2017.06.21, 08:22.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Gal kas jau matė, ką paleido latvių vežėjas į priemiestį?
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Idomu o kur Busturas savo priemestinius autobusus dės?

                Comment


                  Tikriausiai į metalo laužą, dalims paliks, galbūt kai kuriuos į miestą permes.

                  Comment


                    Bendrovė Šiaulių rajono gyventojus gabens 8 „Mercedes Benz Srinter“ modelio 2013 metų gamybos autobusais, turinčiais 20 sėdimų vietų. Vežėjo autobusų parką Šiauliuose prieš kelias dienas papildė ir 2 nauji, 2017 m. gamybos „Isuzu Turquoise“ modelio autobusai, turintys 33 sėdimas vietas, o rugpjūtį atkeliaus ir naujas šių metų gamybos „Volkswagen Crafter“ modelis, turintis 32 sėdimas vietas. Didžiausias Latvijos bendrovės autobusas, aptarnausiantis Šiaulių rajono keleivius - „Yutong 6121HQ“ markės IC13 modelio, 2015 m. gamybos autobusas, turintis 60 sėdimų vietų, rašoma pranešime.
                    http://etaplius.lt/siauliu-keleivius...vijos-bendrove

                    EDIT: šiame straipsnyje yra foto
                    Paskutinis taisė Arni5; 2017.07.03, 08:03.

                    Comment


                      Gal valstybinį numerį bent 1 autobuso pavyktų sužinoti? Deja, toje vienoje foto sunku kažką be raidžių įžiūrėt.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Crafteryje 32 sėdimos vietos? Gal 22? Nes 32 tai kad ir kiek platintų, ilgintų mikrobą, tiek vietų nesutilps. Nebent pilnas vietų skaičius, tada pailgintas triašis kaip silkes sutalpins. Yutong 6121HQ * nu va, ir kitaicų Lietuvon užvežė...

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Gal valstybinį numerį bent 1 autobuso pavyktų sužinoti? Deja, toje vienoje foto sunku kažką be raidžių įžiūrėt.
                          Šiame straipsnyje yra foto, kurioje matyti v/n.

                          Comment


                            Pora nuotraukų iš pranešimo spaudai (atidarykit naujame lange kad peržiūrėti visu dydžiu)




                            Į Lietuvos viešojo transporto rinką žengianti Latvijos bendrovė pirmuosius keleivius veš Šiaulių rajone
                            http://sc.bns.lt/view/item/238709

                            Comment


                              Trololo, gerai atrodo numerių rėmeliai - LATVIJA.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Į Lietuvos viešojo transporto rinką žengianti Latvijos bendrovė pirmuosius keleivius veš Šiaulių rajone
                                http://sc.bns.lt/view/item/238709
                                Ten yra labai įdomus istorinis faktas apie B-Bus'ą:
                                ...kuri teikia viešojo transporto paslaugas nuo 1933 m.
                                Išties senas tradicijas turinti įmonė
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
                                  Trololo, gerai atrodo numerių rėmeliai - LATVIJA.
                                  Turima omeny garažiniai numeriai viršuje?

                                  ---

                                  Ar nepadaryta klaida rašant metus apie B-Bus'ą?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Turima omeny garažiniai numeriai viršuje?

                                    ---

                                    Ar nepadaryta klaida rašant metus apie B-Bus'ą?
                                    Mintyje turiu valstybinių numerių rėmelius.

                                    Comment


                                      Vasaros viduryje pervežimus priemiestiniais maršrutais pilnai perėmė nauji vežėjai. Iki tol, birželio pradžioje iš naujų vežėju dirbo tik "Vlasava" ir "Ridvija", kuri nėra naujas vežėjas, bet pasikeitė jos aptarnaujami maršrutai. Taigi, be minėtų įmonių į Šiaulių rajoną atėjo Latvijos vežėjas "Rīgas mikroautobusu satiksme".
                                      Visų kitų rajono privatininkų nebeliko, o "Busturas" nebeteko priemiestinių maršrutų. Kuršėnų AP irgi susilpnino savo pozicijas Kuršėnuose, nors maršrutuose į Šiaulius sustiprino.

                                      Fotoreportažas iš Šiaulių.

                                      "Vlasava" kartu su "Ridvija" gavo riebius maršrutus į Joniškį. Jie aptarnaujami autobusais - vienu "Vlasavos" ir vienu "Ridvijos".

                                      Čia tądien į Joniškį važinėjęs "Vlasavos" Vest Center L.





                                      Ir kitas "Vlasavos" autobusas - Vest Liner 310 Midi į Mažaičius. Anksčiau dirbo Palangoje. Kaip ir mėlynasis.



                                      Kitus maršrutus "Vlasava" aptarnauja mikroautobusais. Tai maršrutai į Šiupylius per Gruzdžius, Vinkšnėnus, Naisius per Meškuičius ir kelis kitus.

                                      "Ridvija", kaip minėjau, autobusu aptarnauja kelis reisus į Joniškį. Tądien dirbo šis MAN A20 NÜ263.



                                      Kitus maršrutus "Ridvija" aptarnauja mikroautobusais. Tai maršrutai į Pakruojį, Šakyną per Gruzdžius ir dar kelis.

                                      Didžiausią rinkos dalį, deja, gavo latviai.

                                      Jie veža visais likusiais maršrutais, net į Kuršėnus yra gavę keletą reisų.

                                      Mikroautobusai veža į Radviliškį. Kai kurie reisai yra maršrutiniai taksi, kai kurie - autobusų (su lengvatomis). Taip pat veža į Voveriškius, Kelmę, Bazilionius, Šilėnus, Eimučius.
                                      O taip pat ir į Kuršėnus. Tačiau apie maršrutus į Kuršėnus ir Kuršėnų priemiestinius bei miesto maršrutus - kitame fotoreportaže.

                                      RMS'o Universāls (MB Sprinter).







                                      RMS'o autobusai: 2 vnt. naujų Anadolu Isuzu Turquoise. Jais keleiviai vežami į Šaukėnus, Tytuvėnus, Bubių sodus.





                                      Ir kol kas pirmasis maršrutinis kitaicas Lietuvoje - Youtong ZK6121HQ. Juo RMS'as veža keleivius maršrutu į Kairius. Autobusas naujas, 2015 m.





                                      Taip pat yra dar vienas didelis autobusas, atvarytas iš Latvijos, kuris tądien arba važiavo vakare, arba atliko rezervo funkciją. Tai šis Säffle 2000. Deja, pamačiau jį tik išvažiuoidamas iš Šiaulių ir dar stovėjo prieš saulę...




                                      Comment


                                        "Transbusas" ir toliau veža maršrutu Kelmė - Šiauliai. Taip pat "Tranbusas" turi maršrutą Šiauliai - Užventis, kuris priklauso Kelmės rajonui (Užventis yra Kelmės rajone). Į Kelmę tadien važiavo MB T2, o į Užventį autobusas MB.

                                        Nors mikroautobusų į Kuršėnus sumažėjo, tačiau Kuršėnų AP veža ir mikroautobusais. Gerai, kad jų reisų, lyginant su ankstesniais laikais kur kas mažiau, visgi dominuoja midibusai. Taip pat, kaip minėjau, RMS'as į Kuršėnus irgi veža mikroautobusais.



                                        Kuršėnų AP naujausias autobusas. Visiškai naujas Feniksbus FBI86L, pagamintas Serbijoje. Jų yra 3 vnt. Daugiau nuotraukų bus reportaže iš Kuršėnų.



                                        Naujas "Pakruojo autotransporto" pirkinys - MB Vario. Gaila, nepavyko geroje vietoje pagauti, prieš saulę išėjo ne kaip.




                                        Kiek atnaujintas "Saulės miestas" ir stoties peronų stogeliai. Bei Joniškio AP seniena...

                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.02, 19:46.

                                        Comment


                                          Tęsiu toliau. Kuršėnai.

                                          Kuršėnuos irgi įvyko pokyčiai. Kuršėnų AP jau nebe vienintelis vežėjas priemiestiniais maršrutais (į Šiaulius nesiskaito) šioje Šiaulių rajono dalyje. Keletą maršrutų aptarnauja "Vlasava" ir "Ridvija".

                                          "Vlasava" veža į Dirvonėnus, Skačius, taip pat į Šiaulius, bet tai tikriausiai "užmetamieji" reisai, kad nevažinėti tuščiai iš Šiaulių dėl kelių reisų į kaimus iš Kuršėnų. Visgi į Šiaulius teko matyti važiuojantį tik vieną "Vlasavos" mikroautobusą, o kitas arba bazuojasi Kuršėnuose, arba atvažiavo iš Šiaulių specialiai reisui į kaimą iš Kuršėnų. Visgi keista, kad taip yra, nes iš Šiaulių į Kuršėnus tikriausiai atstumas ilgesnis nei to priemiestinio reiso maršrutas.

                                          Du "Valsavos" mikroautobusai Kuršėnų AS.
                                          Kas keisčiausia, tai šio žalias Iveco garažinis numeris sutampa su šiemet "Vlasavos" įsigyto autobuso garažiniu numeriu:
                                          http://fotobus.msk.ru/vehicle/1153538/#n1437996

                                          Baltasis Iveco dirba ir Šiauliuose.


                                          "Ridvijos" mikroautobusą mačiau tik viename priemiestiniame maršrute iš Kuršėnų, tiksliau atvykusį iš Auksučių. Galbūt šis mikrobas bazuojasi Kuršėnuose. "Ridvijos" Ford Transit FTK 777, išvažiuojantis iš stoties. Anksčiau nespėjau nufotografuoti...



                                          Užtat "Rīgas mikroautobsu satiksme" iš Šiaulių į Kuršėnus savo mikroautobusu užmeta ne reisais iš Šiaulių. Kas labai keista, nes Kuršėnuose mačiau net 5 skirtingus mikroautobusus, kurių bent keli atvyko nuliniais reisais iš Šiaulių be keleivių. Kiti jau su keleiviais.
                                          Šis mikroautobusas atvyko pirmasis po 15 val ir daugiau nei valandą stovėjo Kuršėnuose. Po to tik išvyko į Šiaulius. RMS po pietų į Šiaulius pradeda važinėti 16.20 val reisu. Ir po to visi reisai į Šiaulius yra RMS'o. Po kokios 18 val. intervalas tarp reisų tampa 30 min. ir keleivius į Šiaulius vėl veža Kuršėnų AP. Tikriausiai kai kurie pirmieji reisai ryte iš Šiaulių į Kuršėnus irgi yra aptarnaujami RMS'o.





                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.10.03, 17:39.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X