Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiems, kas dar nematė, galima žvilgtelti taip pat ir čia:Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
 http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=561
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kazkada pamenu kai buvo.Galetu ir dabar as UZ!!!Parašė Ash Rodyti pranešimąTiems, kas dar nematė, galima žvilgtelti taip pat ir čia:
 http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=561
    
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viešojo transporto maršrutų paieška (greičiausio maršruto):
 
 http://www.marsrutai.lt/vilnius
 http://www.marsrutai.lt/kaunasMiestai ir architektūra - http://www.miestai.net
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 jeigu tyngisi ar nesinori skambinti i autobusu stoty pasiteirauti apie tarpmiestiniu autobusu laika,ta galima padaryti ir namuose:
 
 http://www.lintel.lt/lt.php/reisaiI don't drive fast,I just fly low
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar Klaipeda reiktu pridetiParašė 99 Rodyti pranešimąViešojo transporto maršrutų paieška (greičiausio maršruto):
 
 http://www.marsrutai.lt/vilnius
 http://www.marsrutai.lt/kaunas
 
 http://www.marsrutai.lt/klaipeda/m.asp
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė 99 Rodyti pranešimąViešojo transporto maršrutų paieška (greičiausio maršruto):
 
 http://www.marsrutai.lt/vilnius
 http://www.marsrutai.lt/kaunasIr PanevėžįParašė WILD_WEST Rodyti pranešimą 
 
 http://www.marsrutai.lt/panevezys/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginimas nenuskriaus, bet kainos bilietų tikrai ne Lietuvos keleivių naudai. Kaip matome atlyginimai skiriasi beveik 10 kartų, o visuom. transporto bilietų kainos - apie 5 kartus.Parašė JohnAtlyginimai Lietuvoje auga kur kas sparciau, nei D.Britanijoje, nors bilietu kainos tikrai neauga taip sparciai, kaip atlyginimai. Todel toks kainu pakylejimas tikrai nieko per daug nenuskriaus. Parašas :) Parašas :)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuj 1956, Kaune 1965Parašė daktaras Rodyti pranešimąnuo kurių metų kaune, ir nuo kada vilniuje važinėja troleibusai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na atrodo pirmas žingsnis jau žengiamas link normalesnio viešojo transporto, bet pagrindinės problemos tai vis tiek nešalina - zuikių. Kažkaip juokingai atrodo, kai perka vienam autikui 3 - 4 elektroninius skaitytuvus, kai geriau galėjo imti vieną tik vieną ir noramliai aptvėrus vairuotoją nuo žulikų laipinti žmones tik per priekines duris ...
 
 Ir dar galėtų tie autobuso sustojimo mygtukai būti sumontuoti ir normaliai veikiantys, nes dabar daug kur stoja reikia nereikia. Aišku iš pradžių tešlagalviai bet kada spaustų, bet vėliau ir jie pamatytų naudą .
 
 Dar apie ežio reklamą - jei reiktų rinktis ar tokie bilietai, ar automoblis, tai tikrai važinėčiau mašina, nes ežio ar kokia kita reklama ant tokios kortelės yra pasityčiojimas iš keleivio, kuris ir taip moka nemažus pinigus !Paskutinis taisė tricky_kid; 2007.10.07, 13:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praktikoje tokia sistema neveiktų, nes piko metu elementariai nesulaipintų keleivių.Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąNa atrodo pirmas žingsnis jau žengiamas link normalesnio viešojo transporto, bet pagrindinės problemos tai vis tiek nešalina - zuikių. Kažkaip juokingai atrodo, kai perka vienam autikui 3 - 4 elektroninius skaitytuvus, kai geriau galėjo imti vieną tik vieną ir noramliai aptvėrus vairuotoją nuo žulikų laipinti žmones tik per priekines duris ...
 
 Prieš kokį 10 metų Kaune važinėjo tokie seni belgiški ar olandiški autobusai VanHool. Jie apskritai turėjo tik dvejas duris - priekines ir vidurines (gale durų apskritai nebuvo). Keleivius laipindavo pro priekines, išlaipindavo pro vidurines. Tai autobusui sustojus stotelėje kildavo panika kaip čia įsigrūsti į autobusą, o autobuso viduje panika prie vidurinių durų - kaip čia išlipti ... Tuo tarpu autobuso galas (tas kur be durų) būdavo pastoviai pustuštis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, zuikių, bent Kaune, gerokai apmažėjo, kai pradėjo tikrinti saugos tarnyba, ji tikrina pakankamai dažnai.Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąNa atrodo pirmas žingsnis jau žengiamas link normalesnio viešojo transporto, bet pagrindinės problemos tai vis tiek nešalina - zuikių. Kažkaip juokingai atrodo, kai perka vienam autikui 3 - 4 elektroninius skaitytuvus, kai geriau galėjo imti vieną tik vieną ir noramliai aptvėrus vairuotoją nuo žulikų laipinti žmones tik per priekines duris ...
 
 Ir dar galėtų tie autobuso sustojimo mygtukai būti sumontuoti ir normaliai veikiantys, nes dabar daug kur stoja reikia nereikia. Aišku iš pradžių tešlagalviai bet kada spaustų, bet vėliau ir jie pamatytų naudą .
 
 Dar apie ežio reklamą - jei reiktų rinktis ar tokie bilietai, ar automoblis, tai tikrai važinėčiau mašina, nes ežio ar kokia kita reklama ant tokios kortelės yra pasityčiojimas iš keleivio, kuris ir taip moka nemažus pinigus !
 Per daug jau dėmesio kreipi į reklamą. Aišku, ji neskoninga, bet tiesiog reikia nekreipti dėmesio. Kitu atveju, nė laikraščio nebūtų įmanoma paimti į rankas, ten pilna reklamos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasitiketi Argusu del ko?Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ pritariu.
 dėl zuikių - tai čia ne metro, telieka pasitikėti argusu. jeigu nori būti į mišką išvežtas, važiuok be bilieto   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Siaip tas Argusas po tu incidentu, kaip tik turetu stenktis pataisyt savo reputacija, o ne dar kaip tu sakai cia kazka gasdint ir pan..Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ kad taip nugąsdins, jog kitą kart bilietą tikrai nusipirks 
 Comment


 
							
						










Comment