Parašė neoplan
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusų surinkimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTeko kalbėti apie Amberius, tai jau naujų tikrai nebus. 1720 troleibusą neseniai sudaužė, kaip pasakė buvo problemos su rankinių stabdžių.Keista, kai nusprendžiama troleibusų neberinkti, nes kažkas jį supylė.Parašė rvr Rodyti pranešimąTame ivykyje ne troleibusas buvo kaltas, o pats vairuotojas
Šiaip, kiek teko man šiuo 21-u važiuoti, gal man tiesiog taip sekdavosi pataikyti, bet troleibusas skraidydavo tikrai nemažais greičiais, tad nesistebiu, kad taip baigėsi...Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Ne dėl to troleibusus negamins, buvo neseniai "Vilniaus troleibusų" prof. sąjunga ir kitos atstovybės, tai buvo pasakytą, kad troleibusas neturi ateity Vilniuje, tai tikriausiai naikins po truputi, žinoma ne per dieną, ne per mėnesi ir ne per metus, gal po kokių 5-15 metų. Neapsimoka, žinoma troleibuso eksploatacinės išlaidos žymiai mažesnės, bet jeigu pažiūrėti kiek reikia pinigų kad prižiūrėti visą tinklą...Suma milžiniška, kur kas daugiau nei autobusų. Beto Europoje troleibusai nepriskiriami prie ekologiško transporto, todėl daug niuansu atsirado troleibusų pirkimo konkurse.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKeista, kai nusprendžiama troleibusų neberinkti, nes kažkas jį supylė.
Šiaip, kiek teko man šiuo 21-u važiuoti, gal man tiesiog taip sekdavosi pataikyti, bet troleibusas skraidydavo tikrai nemažais greičiais, tad nesistebiu, kad taip baigėsi...Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.27, 22:15.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Kas per propaganda, bent jau Kaune tai neteko man matyt, kad tą tinklą kas nors jau labai remontuotų ir prižiūrėtų. Kartą per metus pravažiuoja keltuvas ir pažiūri, pakeičia vieną kitą detalę - tai iš kur čia tos išlaidos priežiūrai?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąNe dėl to troleibusus negamins, buvo neseniai "Vilniaus troleibusų" prof. sąjunga ir kitos atstovybės, tai buvo pasakytą, kad troleibusas neturi ateity Vilniuje, tai tikriausiai naikins po truputi, žinoma ne per dieną, ne per mėnesi ir ne per metus, gal po kokių 5-15 metų. Neapsimoka, žinoma troleibuso eksploatacinės išlaidos žymiai mažesnės, bet jeigu pažiūrėti kiek reikia pinigų kad prižiūrėti visą tinklą...Suma milžiniška, kur kas daugiau nei autobusų. Beto Europoje troleibusai nepriskiriami prie ekologiško transporto, todėl daug niuansu atsirado troleibusų pirkimo konkurse.
Comment
-
Tai elementus gi keičia nakties metų.Parašė disident Rodyti pranešimąKas per propaganda, bent jau Kaune tai neteko man matyt, kad tą tinklą kas nors jau labai remontuotų ir prižiūrėtų. Kartą per metus pravažiuoja keltuvas ir pažiūri, pakeičia vieną kitą detalę - tai iš kur čia tos išlaidos priežiūrai?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Ir jie dažnai susidėvi?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTai elementus gi keičia nakties metų.
Comment
-
Na taip, Zuokas nusprendė, Zuokas savo padarys... gi sakė, kad troleibusus reikia naikinti, nes jam kontaktinis tinklas nepatinka, geriau jau tramvajaus bėgiai per visą miestą... Atrodo, kad Zuokas visgi privers visus jo taksi važinėti, sunaikinęs VTParašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąNe dėl to troleibusus negamins, buvo neseniai "Vilniaus troleibusų" prof. sąjunga ir kitos atstovybės, tai buvo pasakytą, kad troleibusas neturi ateity Vilniuje, tai tikriausiai naikins po truputi, žinoma ne per dieną, ne per mėnesi ir ne per metus, gal po kokių 5-15 metų. Neapsimoka, žinoma troleibuso eksploatacinės išlaidos žymiai mažesnės, bet jeigu pažiūrėti kiek reikia pinigų kad prižiūrėti visą tinklą...Suma milžiniška, kur kas daugiau nei autobusų. Beto Europoje troleibusai nepriskiriami prie ekologiško transporto, todėl daug niuansu atsirado troleibusų pirkimo konkurse.
Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Apie tai nežinau, neklausiau. Bet galiu pasakyti, pas pavyzdžiui troleibuse, elementas ,kuris dedamas į štangos galvute 2008 metais, kainavo 5 Lt (1 vnt), nors nesu troleibusu žinovas, tai kad nesumeluoti, atrodo tuos elementus reikia keisti pora kartų per dieną, o žiemos metų tai dar dažniau.Parašė LC. Rodyti pranešimąIr jie dažnai susidėvi?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Elektrinio variklio naudingumo koeficientas apie 96 proc., o vidaus degimo apie 20 proc.Parašė LC. Rodyti pranešimą/\ Elektra nemokama?
Comment
-
Ten grafito gabalas.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąApie tai nežinau, neklausiau. Bet galiu pasakyti, pas pavyzdžiui troleibuse, elementas ,kuris dedamas į štangos galvute 2008 metais, kainavo 5 Lt (1 vnt), nors nesu troleibusu žinovas, tai kad nesumeluoti, atrodo tuos elementus reikia keisti pora kartų per dieną, o žiemos metų tai dar dažniau.
Comment
-
Kontaktiniame tinkle prarandam dar apie trečdalį. Bet kokiu atveju elektra vis tiek pigiau. Ir svarbiausia - nėra lokalios taršos.Parašė disident Rodyti pranešimąElektrinio variklio naudingumo koeficientas apie 96 proc., o vidaus degimo apie 20 proc.
Comment
-
Ir ką tai keičia, jeigu jis brangus ir jį reikia dažnai keist?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen grafito gabalas.
Comment
-
Kiek žinau dujiniai. Tiesiog sakau tuos faktus, kurie "išlindo" konkurso metų.Tiesiog tai yra atsakymas į tai, kodėl Kaunas neperka troleibusus už Europos fondo pinigus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kas Europoje ekologiška? Dujiniai ar hibridiniai autobusai? Europa seniai jau išdurnėjo.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Politiku pozicija jau tokia, prieš troleibusus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko nekeičia. Tik faktą konstatuoju. Be to 10-20 Lt dienai tai nėra daug. Realiai jis 5 Lt neturėtų kainuoti, kažkas penisi stumdydamas tokį primityvą už didelę kainą.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Ir vėl dėl visko kalta ES. Iš tiesų tai Zuoko banditų išmislas. Liublinas Lenkijoje už ES lėšas 2,5 karto planuoja išplėsti troleibusų tinklą. Tai kaip suprasti??? Lenkijoje kitokios ES normos?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąPolitiku pozicija jau tokia, prieš troleibusus.
Comment
-
O gal čia kyšo žydomasonų ausys?Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl dėl visko kalta ES. Iš tiesų tai Zuoko banditų išmislas.
O šiaip, teiginys, kad troleibusai yra neekologiška transporto priemonė, prasilenkia su logika totaliai. Tai grąžinkim arklinį tramvajų, augiinkim Lietuvoje žemaitukus ir trakėnus, gausim ir Sapard, ir Sanglaudos fonų paramą VT, ir patys ekologiškai gyvensim, ir rusiškos naftos nereikės pirkti...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment