Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konkes buvo daug kur, nes atsirado iki automobilio atsiradimo... Jurmaloj netgi buvo, nors caro laikais ji buvo kaimu...

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Konkė buvo ir Kaune (ėjo Vydūno al.), ir Klaipėdoje O kad Klaipėdoj buvo tikras tramvajus, tai neseniai kalbėjo dar ir per tv
      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Konkes buvo daug kur, nes atsirado iki automobilio atsiradimo... Jurmaloj netgi buvo, nors caro laikais ji buvo kaimu...
      Truputį pasidomėjus paaiškėjo, kad ne tik "konkė" Vilniuje buvo, bet ir dyzelinis tramvajus buvo paleistas Vilniaus gatvėmis.
      Įžvalgos.lt - FB - G+

      Comment


        Greitai galesim uzeiti i "greitaji Vilniaus tramvaju" ) prabegdamas pries kelias minutes nufotkinau tikriausiai savaitgaliui atidarys.





        Comment


          Norėčiau pakartoti vieno graiko žodžius apie Atėnų tramvajų. Kaip žinome jis buvo pastatytas prieš Olimpines žaidynes ir kol jos vyko tol daugybė žmonių kuo naudojosi. Pasibaigus olimpinėms žaidymėms viskas grįžo į savas vietas, žmonės ir toliau važinėja savo automobiliais, o tiksliau sakant stovi kamščiuose. Anot jo, labai nevykęs projektas pareikalavęs labai daug investicijų, po kurio įrengimo dingo nemažai patogių pėsčiųjų gatvelių ir t.t.

          O dabar galvokit patys.

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Norėčiau pakartoti vieno graiko žodžius apie Atėnų tramvajų. Kaip žinome jis buvo pastatytas prieš Olimpines žaidynes ir kol jos vyko tol daugybė žmonių kuo naudojosi. Pasibaigus olimpinėms žaidymėms viskas grįžo į savas vietas, žmonės ir toliau važinėja savo automobiliais, o tiksliau sakant stovi kamščiuose. Anot jo, labai nevykęs projektas pareikalavęs labai daug investicijų, po kurio įrengimo dingo nemažai patogių pėsčiųjų gatvelių ir t.t.
            Mano tėvas sako, kad durnam ir gydymas nepadės. Jeigu sėdėti kamštyje geriau negu važiuoti tramvajum, nu tai ką aš žinau. Blogai, kai mašina yra labiau socialinio statuso rodiklis, negu transporto priemone. Gi savo kietumo rodymui galėtume apsiriboti, tarkim, mobiliako naujumu ar kokio lauko teniso/golfo žaidimu.

            Comment


              Parašė balietis Rodyti pranešimą
              Mano tėvas sako, kad durnam ir gydymas nepadės. Jeigu sėdėti kamštyje geriau negu važiuoti tramvajum, nu tai ką aš žinau. Blogai, kai mašina yra labiau socialinio statuso rodiklis, negu transporto priemone. Gi savo kietumo rodymui galėtume apsiriboti, tarkim, mobiliako naujumu ar kokio lauko teniso/golfo žaidimu.
              Ne apie tai visai kalba.

              Comment


                Durnas ne tas, kuris savo automobiliu važiuoja, bet durnas tas kuris naiviai tikėjosi, kad tas paliks savo mašiną ir lips į tramvajų. Ir niekas nepaliks savo mašinų tol, kol nebus sukurtos atitinkamos sąlygos ir tas kietumo rodymas nė prie ko.

                Važinėju aš savo mašina į darbą ir toliau važinėsiu ir jeigu būtų įrengtas tramvajus. Ir jeigu pro mano važiavimo trąsa praeitų tramvajus, aš vistiek važiuočiau mašina. Kodėl? Todėl kad Nueiti iki tramvajaus stotelės, juo nuvažiuoti iki kitos stotelės ir nupėškuoti iki darbo manau užtruktų tiek pat kiek automobiliu ir kamšty prastovėjus, o gal net ir ilgiau. Plius dar šalta žiemą, gali sutikti nemalonių tipų ir t.t. vienu žodžiu renkiesi tą kas tau yra patogiau. Tik negalvokit, kad aš čia užkietėjęs automobilistas. Ne ne ne. Vasarą mielai į darbą važinėju dviračiu nes tuomet man juo patogiau. Nuskuodžiu greičiau nei su mašina ir maloniau dar.

                Comment


                  Tai taip išeina, kad mašina kamštyje juda greičiau negu tramvajus (kuris pagal idėją kamščiuose nestovi), bet lėčiau negu tavo dviratis (kuris irgi pagal idėją kamščiuose nestovi)? Tai kokiu tu greičiu tuos pedalus mini?

                  Comment


                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Tai taip išeina, kad mašina kamštyje juda greičiau negu tramvajus (kuris pagal idėją kamščiuose nestovi), bet lėčiau negu tavo dviratis (kuris irgi pagal idėją kamščiuose nestovi)? Tai kokiu tu greičiu tuos pedalus mini?
                    Tai taip išeina, kad taip išeina. Skaityk iš naujo.
                    Nesuvoki apie ką kalba eina. Aš kalbu apie principą. O principas toks. Ką reikia padaryti, kad žmonės paliktų automobilius ir važiuotų viešuoju transportu bei kiek tai kainuos.

                    Gal tramvajus iš kiekvieno kiemo išvažiuos? Iki jo eiti pėškom nereikės? Laukti kol atvažiuos nereikės? Stotelėse nesustodinės? Vėl nuo jo sustojimo iki darbo eiti nereikės? Trąsa viena. Kiek žmonių jis palies? Tuos kurie gyvena prie pat pat Kalvarijų gatvės ir dirba prie pat sustojimo senamiestyje ar centre kur. Tai jiems gal ir apsimokėtų. Bet kiek gi tai žmonių, koks procentas? Manau kad Vilniuje tramvajus planuojamas ne transporto problemoms spręsti, bet dėl grožio, pasididžiavimo ar dar kažko.
                    Galvoji kamščiai tramvajaus nestabdys? Ir jo nepalies? Paskaityk pats per kiek laiko jis planuoja įveikti trąsą, po to paskaityk per kiek laiko piko metu, po to paskaityk kiek reikės jo laukti, o po to paskaityk kiek reikės laukti piko metu
                    Paskutinis taisė deep'as; 2007.01.12, 10:15.

                    Comment


                      na jeigu ir nepersės iš mašinų tai bent jau nukraus autubusus ir troleibusus, kurie tiesa sakant, piko metu jau perkimšti važinėja. tiesa sakant aš jaugeriau 40 min einu pėsčias į/iš darbą nei 20 min stumdaus viešajame transporte.

                      Comment


                        Manau šiuo metu reikia palaukti kol savivaldybė pristatys vilniečiams tramvaujaus projektą. Tada galėsim komentuoti, aptarinėti ir spręsti.

                        Bet galiu pasakyti tik tai, kad savivaldybė prastai dirba savo darbą. Turi būti įvertintos ir alternatyvos tramvajui.
                        Paskutinis taisė deep'as; 2007.01.12, 10:32.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Manau šiuo metu reikia palaukti kol savivaldybė pristatys vilniečiams tramvaujaus projektą. Tada galėsim komentuoti, aptarinėti ir spręsti.

                          Bet galiu pasakyti tik tai, kad savivaldybė prastai dirba savo darbą. Turi būti įvertintos ir alternatyvos tramvajui.
                          Kokios tos alternatyvos? ir kodel manai, kad jos nebuvo ivertintos?

                          Comment


                            Parašė tadux Rodyti pranešimą
                            Kokios tos alternatyvos? ir kodel manai, kad jos nebuvo ivertintos?
                            Tai kodėl apie tai nieko nežino gyventojai? Į klausimą kodėl nekiša senamiestyje tramvajaus po žeme buvo atsakyta jog tai "ekonomiškai neapsimoka" ir tam pritaria kažkokie tai ekspertai.

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Tai taip išeina, kad taip išeina. Skaityk iš naujo.
                              Nesuvoki apie ką kalba eina.
                              ...
                              Gal tramvajus iš kiekvieno kiemo išvažiuos? Iki jo eiti pėškom nereikės? Laukti kol atvažiuos nereikės? Stotelėse nesustodinės? Vėl nuo jo sustojimo iki darbo eiti nereikės? Trąsa viena. Kiek žmonių jis palies? Tuos kurie gyvena prie pat pat Kalvarijų gatvės ir dirba prie pat sustojimo senamiestyje ar centre kur. Tai jiems gal ir apsimokėtų. Bet kiek gi tai žmonių, koks procentas?
                              Jaučiu, sunku gyventi, kai aplinkui tik debilai, kurie nesuvokia apie ką kalba eina.
                              Jeigu tikėti http://www.development.lt/index.php/..._vilniuje/1013, tai projektas apima ir "automobilų stovėjimo aikštelių sistemą".
                              Dabar irgi ne visi po darbo langais parkuojasi. Dirbu Gedimino prospekte, tai daugybė bendradarbių parkuojasi prie Sporto rūmų, nes ten yra didelė nemokama aikštelė. Tai vat eiti jiems iki ten yra toliau, negu iki viešojo transporto stotelės.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Tai kodėl apie tai nieko nežino gyventojai? Į klausimą kodėl nekiša senamiestyje tramvajaus po žeme buvo atsakyta jog tai "ekonomiškai neapsimoka" ir tam pritaria kažkokie tai ekspertai.
                                Pats sakai kad buvo atsakyta i klausima ar apsimoka statyti po zeme. ir tuo paciu sakai kad gyventojai nieko nezino apie kitu galimybiu ivertinima. Del specelistu kompetencijos gincytis negaliu nes pats nelabai nutuokiu apie tokiu projektu ekonominius vertinimus.

                                Comment


                                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                  Jaučiu, sunku gyventi, kai aplinkui tik debilai, kurie nesuvokia apie ką kalba eina.
                                  Jeigu tikėti http://www.development.lt/index.php/..._vilniuje/1013, tai projektas apima ir "automobilų stovėjimo aikštelių sistemą".
                                  Dabar irgi ne visi po darbo langais parkuojasi. Dirbu Gedimino prospekte, tai daugybė bendradarbių parkuojasi prie Sporto rūmų, nes ten yra didelė nemokama aikštelė. Tai vat eiti jiems iki ten yra toliau, negu iki viešojo transporto stotelės.
                                  Pasikarščiavau . Tiesiog tikėjausi kitokio atsakymo. Pacituodamas graiką aš pasakiau situaciją Atėnuose. Ar nemanote, kad mes irgi link to einame?

                                  Comment


                                    Parašė tadux Rodyti pranešimą
                                    Pats sakai kad buvo atsakyta i klausima ar apsimoka statyti po zeme. ir tuo paciu sakai kad gyventojai nieko nezino apie kitu galimybiu ivertinima. Del specelistu kompetencijos gincytis negaliu nes pats nelabai nutuokiu apie tokiu projektu ekonominius vertinimus.
                                    Tai argi čia atsakymas? Atsakymas turėtų būti toks Statant po žeme kainuos apie tiek ir tiek, Važiavimo greitis padidės iki tiek ir tiek, keliavimo laikas sutrumpės tiek ir tiek. Poveikis senamiesčiui bei aplinkai bus toks ir toks. Kamščiams sumažėti galimybė tokia ir tokia.

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Pasikarščiavau . Tiesiog tikėjausi kitokio atsakymo. Pacituodamas graiką aš pasakiau situaciją Atėnuose. Ar nemanote, kad mes irgi link to einame?
                                      Matyt jų visuomenė yra prie to įpratusi ir važiuoti automobiliu sukurtos geriausios sąlygos. Tai gali būti dėl per vėlai priimtų sprendimų viešojo transporto plėtrai. Vilniuje situacija dar nėra tokia bloga ir nemažai naudojasi viešuoju transportu, nors jis yra lėtas. Galima būtų tikėtis, kad atsiradus greitesnei transporto rūšiai, persėdančių prie automobilio vairo sumažėtų.
                                      Mano galerija Flickr'yje

                                      Comment


                                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                        Jeigu tikėti http://www.development.lt/index.php/..._vilniuje/1013, tai projektas apima ir "automobilų stovėjimo aikštelių sistemą".
                                        Taip turėtų būti, tačiau kur bus tos aikštelės, kol kas nenutuokiu. "Vilniaus planas" šneka apie detaliuosius planus. Bet vėlgi, juk tramvajus eis iš stoties į Santariškes.

                                        Kur prie Stoties tokią aikštelę padaryti? Juk ten turės pasistatyti mašinas tie, kurie iš Naujininkų ir viso to miesto galo atvažiuos.

                                        Kol kas kalbama tik apie aikšteles aplink Senamiestį. Bet kam jų reikės, juk tam ir daromas tramvajus, kad automobilių ne tik aplink senamiestį, bet ir, tarkime, Kalvarijų gatvėje nebūtų.

                                        Comment


                                          Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                                          Matyt jų visuomenė yra prie to įpratusi ir važiuoti automobiliu sukurtos geriausios sąlygos. Tai gali būti dėl per vėlai priimtų sprendimų viešojo transporto plėtrai. Vilniuje situacija dar nėra tokia bloga ir nemažai naudojasi viešuoju transportu, nors jis yra lėtas. Galima būtų tikėtis, kad atsiradus greitesnei transporto rūšiai, persėdančių prie automobilio vairo sumažėtų.
                                          Greitis yra vienas pagrindinių kriterijų ir jį reikia daryti kaip įmanoma maximalų. Visgi manau reiktų palaukti tramvajaus pristatymo. Savivaldybė ne už ilgo ruošiasi juos rengti. Tada galėsim balsuoti už ar prieš.

                                          Kai kas į tramvajų žiūri taip: gerai kad nors tokį turėsim. Bet reikėtų žiūrėti taip. Tramvajaus linija kaip planuojama gali kainuoti apie 600 mln, o ką galima nuveikti su 600 mln. gerinant transporto sistemą jeigu mes atsisakytumėm tramvajaus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X