Nors priklauso važiuoti be eilės, tačiau... eilėje. Toje, kuriems priklauso važiuoti be eilės.
Kilometrinės eilės šiandien iš pat ryto nusidriekė prie 'Smiltynės perkėlos'. Pradžia jų - kažkur toli toli, Minijos gatvėje... Eilės ir svilinantis karštis...
Vienoje iš fotografijų matyti pirmoje gatvės juostoje nusidriekusi automobilių kolona (kuri šalia perkėlos išsišakojo į tris eiles). Tai toks tas ir nepatogumas - sulėtėjęs eismas antrąja Minijos gatvės juosta dėl bandančių susigaudyti, kas čia per spūstis, kur eilės pradžia ir pan. O šiaip tai situaciją kontroliavo keletas policijos ekipažų.
Kol Klaipėdos AP ir Vlasava miega, Kautra keleivių be transporto nepalieka štai penktadienį į Palangą vienu reisu važiavo dvi transporto priemonės. Setra - į Palangą, Crafteris - iki Klaipėdos. Be VKTI leidimo siųsti daugiau nei vieną transporto priemonę į reisą, nėra galima...
Kol Klaipėdos AP ir Vlasava miega, Kautra keleivių be transporto nepalieka štai penktadienį į Palangą vienu reisu važiavo dvi transporto priemonės. Setra - į Palangą, Crafteris - iki Klaipėdos. Be VKTI leidimo siųsti daugiau nei vieną transporto priemonę į reisą, nėra galima... Atvaizdas
Turetu tiek dviauksciu masinu kiek "TOKS", tai dvieju transporto priemoniu nereiketu siusti.
Šiandien perkėloje į Neringos pusę neįprastai ramu, Vilniaus ir Kauno autobusai netgi lenkia nusistovėjusius grafikus, tačiau po pietų, grįžtant, laukia didelės didelės spūstys.
Nuotraukose 'Kautros' ekspresas į Nidą kelte.
Šilutės AP Van Hool Jumbo. Į Vilnių kaip ir priemiestiniai Steyr važinėja kone kasdien. O šiam maršrutui pakanka tik trijų autobusų... Atvaizdas
Vienas naujųjų Panevėžio AP Otokar, pastoviai maršrute į Druskininkus. Atvaizdas
Ir Marijampolės AP Setra S415HD grįžta iš Ignalinos. Atvaizdas
Is Raikonnen fotorafiju matosi, jog kai kurios masinos aptarnauja daug maz tuos pacius marsrutus.
Mano pastebejimai:
"Kautra" reisu Vilnius-Skuodas per Kauna, Raseinius, Telsius, Plunge nuo Vilniaus siuncia kad ir apyseni Neoplana, taciau dideles talpos. Kas keiciasi Kaune, kad atsiranda Temsa Opalin?? Keleiviu juk turetu logiskai mastant tik padaugeti, o ne sumazeti.
O gal tai tik akiu dumimas pries Vilniu, kokia didele masina "Kautra" leidzia, nes nuo Kauno iki Skuodo, keleiviai jau turi iki apsivemimo kratytis priemiesciui naudojamu Opalin'u. Negrazu.
I Vistyti "Kautra" leidzia savo dar sena, vieninteli Kauno filialui priklausanti Temsa Opalin, GN 219, naujai geltonai perdazyta, matyt todel, kad jis panasiausias i visciuka
Silutes AP atrodo, jog is vis gala su galu vos suduria. Toks jausmas, jog tuoj atsikratys is vis marsruto i Vilniu, nes neturi normalios technikos.
Skuodo AS, Kretingos AP, N.Akmenes AP ir dar kiti AP, taip pat neturi marsrutu i Vilniu, gal ir Silute pasieks ju pavyzdziu? Juolabiau, kad kai kuriu i Vilniu marsrutu grafikai primena tarptautiniu reisu laikus (prasideda naktimis).
"Kautros" GN 401 siais metais daznas pajurio lankytojas, o "TOKS'o" GN 165 stengiasi nepamirsti Raseiniu panasiai kaip ir GN 15.
Tai tiek pastebejimu.
Naujas Svirkos pirkinys - Setra S415 HD. Autobusas 2006 metų, anksčiau priklausė kitam Lietuvos vežėjui. Nors Svirka yra Švenčionių vežėjas, labai abejotina kad ši Setra važinės rajoniniais maršrutais, todėl dedu čia
"Kautra" reisu Vilnius-Skuodas per Kauna, Raseinius, Telsius, Plunge nuo Vilniaus siuncia kad ir apyseni Neoplana, taciau dideles talpos. Kas keiciasi Kaune, kad atsiranda Temsa Opalin?? Keleiviu juk turetu logiskai mastant tik padaugeti, o ne sumazeti.
Tai, kad tarp Vilniaus-Kauno kursuoja daug transporto, nereiškia jog jis važinėja tuščias. Keleivių srautas tarp Kauno-Skuodo yra mažesnis, nuo Raseinių ten iš vis oras vežamas.
Prodigal Stranger, tuoj neuzilgo atvyk i Klaipeda "Toks'o" masina GN 26. Vilnius-Sventoji per Raseinius, Klaipeda, Palanga. Su ja vaziuoju ir as dabar :-) gal pagausi ir mane i kadra :-)?
Comment