Dar pastebėjimas dėl pačio autobuso ilgio: Šv. Gertrūdos ir Gimanazijos sąnkryžoj toks 24m. monstras prie šviesoforo stovėjo per dvi eiles ir tikrai sudarė kamštį.
Ir vėl viskuo nepatenkintieji kauniečiai burbės...
Mačiau ir aš vakar tą "Artūro" gyvatę, tikrai reikėtų drausti tokias nesąmonės, labai krenta į akis. Dar pastebėjimas dėl pačio autobuso ilgio: Šv. Gertrūdos ir Gimanazijos sąnkryžoj toks 24m. monstras prie šviesoforo stovėjo per dvi eiles ir tikrai sudarė kamštį.
Idiotiškai atrodo tokie ''pagražinimai'' iš vairuotojų pusės. Keista, jog vis dar neatsiranda supratimo, kad tai ne asmeninis turtas, kur galima daryti ką nori. Išplitusi šita mada ir Vilniuje, Klaipėdoje bent kol kas nauji autobusai dar nesubjauroti, nors ant senųjų pasitaikydavo ir dar originalesnio ''tiuningo''. Galėtų įmonės pagaliau imtis tvarkyti šį reikalą, visgi tai tiek pačio parko, tiek miesto įvaizdžio dalis..
kaip bus pamatysim bent kalbama apie DEN autobusus kad bus gaunami
Den Oudsten gi bankrutavo 2002 m. o autobusai bus ne anksčiau 2004 m. pagaminti, taigi Denų negali būti nupirkta pagal matematinę formulę 2002<2004 Ar vėl iš parko ištraukti VBS tarnybos gandai?
Tenka sutikt su tokia nuomone. To laikmečio MB ir MAN dizainas gan konservatyvus, per porą dešimtmečių nekito. Vokiška technika garsėja savo patikimumu, bet tikrai ne dizainu. Lyginant Lietuvoje populiarų modelį "Mercedes-Benz O405N" ir "Van Hool A300" tų pačių metų, pastarasis atrodo daug novatoriškesnis kėbulo atžvilgiu, kaip tam laikmečiui.
Neoplan'ų, gamintų 90-aisiais, dizainas taip pat neblogas, dar dabar gerai atrodo.
Klaipėdoje vaizdą gadina senieji MB O405, vieni triukšmingiausių autobusų, pajudėdami iš stotelės palieka nemažą išmetamųjų dūmų šleifą
Juos perdažyti tereikia ir vėl atrodys padoriai. O dėl triukšmo nesutikčiau - patys triukšmingiausieji yra dujiniai Citaro, jiems pajudant iš stotelės pasijunti tarsi aerodrome.
Na gal ir gerai, kad nepasirinko vokiškos technikos, dėl to turime turbūt geriausia miesto VT įmonę. Vokišką technika žymiai brangesnė, o man asmeniškai ir MB ir MAN pagaminti iki 2000m atrodo dar baisiau nei Kauno Den Oudsen ir Berkhof.
Tenka sutikt su tokia nuomone. To laikmečio MB ir MAN dizainas gan konservatyvus, per porą dešimtmečių nekito. Vokiška technika garsėja savo patikimumu, bet tikrai ne dizainu. Lyginant Lietuvoje populiarų modelį "Mercedes-Benz O405N" ir "Van Hool A300" tų pačių metų, pastarasis atrodo daug novatoriškesnis kėbulo atžvilgiu, kaip tam laikmečiui.
Gerbiu, kolega Tamstos nuomonę, bet būdamas "netechnarius", nežinau kiek "beneliuksiška" technika "žymiai" pigesnė už vokišką. Manau nedaug, nes Klaipėdos ir Panevėžio AP pasirinko pastarąją. Vertindamas estiniu požiūriu - man tie Den Oudsen'ai ir Berkhof'ai yra baisiai atgyvenusio ir, tik paskutiniu metu įsigyti Van Hool'iai, buvo įdomesnio dizaino (aišku, tai subjektyvu) įsigyti padėvėti autobusai. Mano galva KA (o gal tai turėtų tapti ir viso Lietuvos VT "norma") turėtų pirkti ne senesnius nei 10 metų senumo autobusus. Bet labiausiai gaila, kaip suprantu, šiemet naujų autobusų (kaip pernai "ispanų") vajaus nebus...
Tenka naudotis tiek Klaipėdos, tiek Kauno VT po lygiai. Klaipėdoje vaizdą gadina senieji MB O405, vieni triukšmingiausių autobusų, pajudėdami iš stotelės palieka nemažą išmetamųjų dūmų šleifą, Kaune - senieji Scania ir Berkhof, pastarieji dar kiek "pagražinti" perdažant, nors virš dvidešimties metų amžiaus autobusai neturi perspektyvos, bet tai jau pasirinktas monės įvaizdžio gerinimo kelias. Techninė pusė lieka antrame plane. Keleiviai pirmiausiai atkreipia dėmesį į autobuso bendrą vaizdą, švarą ir tvarkingą saloną.
Naujausi Kauno "Den Oudsten" dar turėtų 5 - 7 metus "ištempti". Didžiausi privalumai, renkantis dėvėtus autobusus, tikriausiai buvo nedidelė kaina ir ,kaip minėjęs forumo dalyvis "Virtęs pelenais", eksploatacinės išlaidos, remonto darbininkų patirtis, olandiški autobusai turi tuos pačius DAF variklius bei Voith transmisiją kaip ir "Solaris Urbino 12".
Nors fotogalerija nelabai tinkama tema diskusijoms.
Na aš pats esu MB fanas, bet žiurint iš ekonominės pusės, esant tokiai mūsų parkų būklei,geriausia eksplotuoti kuo panašesnę techniką, kuo KA vienas iš nedaugelio parkų daro. Man tie Berkhof ir Den Oudsen irgi baisūs, bet turbūt 99proc. keleivių giliai dzin. Aš taipogi dedu viltis, kad ateis diena, kai bus perkami nauji ar bent apynaujai autobusai. Neveltui komercinį transportą eksplotuojančios firmos net neveža senesnės nei 10metų technikos, nes metai/rida/eksplotavimo sąlygos daro savo..
manau kad turėtų gauti už simbolinę kainą Den ir Berkhoff autobusus nes senesnes nei 10 metų ir 500 000 km nuvažiavusius autobusus nurašo Olandijos parkas.
Kažkada turi gauti 20 DEN autobusų nurašant senus Scania ir Vanhool autobusus.
Komentuoti: