Parašė rvr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Kažin kam reikalingos trys durys priemiesčio autobusui... Manau, įvedu priekinių durų tvarką, visai neblogai šis autobusas ir miestui tinkaParašė Mettal Rodyti pranešimąDar vienas netinkamo autobusų naudojimo pavyzdys - CK serijos Scania (nr. 219) skirta priemiesčiui, o ne miestui...
Comment
-
Priekinės Scanios durys vienvartės- čia tikrai minusas veikiant priekinių durų tvarkai, nes mažesnis durų pralaidumas.Parašė Raikkonen
Kažin kam reikalingos trys durys priemiesčio autobusui... Manau, įvedu priekinių durų tvarką, visai neblogai šis autobusas ir miestui tinka
Tikimės, visi nauji Solariai turės erdvų priekinį praėjimą.
Comment
-
Keleiviai telpa ir per tokias, juolab, kad ne visų autobusų/troleibusų vairuotojai turėdami dvivartes duris atidaro abidvi.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPriekinės Scanios durys vienvartės- čia tikrai minusas veikiant priekinių durų tvarkai, nes mažesnis durų pralaidumas.
Tikimės, visi nauji Solariai turės erdvų priekinį praėjimą.
Comment
-
Kai kam čia didelis pliusas - „konfortas“Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMinkstos sedynes, visos purvinos ir sudraskytos
.
Comment
-
Bet, sutik, pro dvivartes duris bus įlipama greičiau. Scanios jau tiek to, jos savo jau baigia atitarnauti, bet naujus autobusus reikėtų pirkti tik su dvivartėmis priekinėmis durimis. Jei vairuotojai atidaro tik vieną varčią- tai nėra normalu, bet tai ne vien vairuotojų kaltė, nes kai kuriuose autobusuose viena iš varčių yra pajungta prie mygtuko, kuris išsidėstęs ne prie kitų durų atidarymo mygtukų, o visai kitur.Parašė Raikkonen
Keleiviai telpa ir per tokias, juolab, kad ne visų autobusų/troleibusų vairuotojai turėdami dvivartes duris atidaro abidvi.
Na, diskusijai apie priekinių durų tvarką yra kita tema, čia gal neverta jos vystyti
Comment
-
Žinoma, kad sutinku, jog dvivartės priekinės durys geriau, tačiau, toks jau tas autobusas yra ir nieko nepakeisi. Kitas klausimas kam reikia dvivarčių durų autobuso viduryje ir gale, jei keleivių įlaipinimas užtrunka ilgiau nei išlaipinimas, ar nebūtų geriau vietoj to įrengti daugiau sėdimų vietų. Mano manymu geriausias naujai perkamų autobusų durų išdėstymas būtų 2+2+1 (tiesa, tokių Solarių tikriausiai negamina).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet, sutik, pro dvivartes duris bus įlipama greičiau. Scanios jau tiek to, jos savo jau baigia atitarnauti, bet naujus autobusus reikėtų pirkti tik su dvivartėmis priekinėmis durimis. Jei vairuotojai atidaro tik vieną varčią- tai nėra normalu, bet tai ne vien vairuotojų kaltė, nes kai kuriuose autobusuose viena iš varčių yra pajungta prie mygtuko, kuris išsidėstęs ne prie kitų durų atidarymo mygtukų, o visai kitur.
Na, diskusijai apie priekinių durų tvarką yra kita tema, čia gal neverta jos vystyti
Comment
-
Gamina, gi buvo net Kaune bandomasis zaliasParašė Raikkonen Rodyti pranešimąŽinoma, kad sutinku, jog dvivartės priekinės durys geriau, tačiau, toks jau tas autobusas yra ir nieko nepakeisi. Kitas klausimas kam reikia dvivarčių durų autobuso viduryje ir gale, jei keleivių įlaipinimas užtrunka ilgiau nei išlaipinimas, ar nebūtų geriau vietoj to įrengti daugiau sėdimų vietų. Mano manymu geriausias naujai perkamų autobusų durų išdėstymas būtų 2+2+1 (tiesa, tokių Solarių tikriausiai negamina).
Comment
-
Galinės durys gali būti ir vienvartės, bet, kaip rodo praktika, dažniausiai tokie autobusai daugiau sėdimų vietų neturi- gal tik sėdintiems gale yra daugiau vietos kojoms (kaip kai kuriuose Vilniaus dujinukuose).Parašė Raikkonen
Žinoma, kad sutinku, jog dvivartės priekinės durys geriau, tačiau, toks jau tas autobusas yra ir nieko nepakeisi. Kitas klausimas kam reikia dvivarčių durų autobuso viduryje ir gale, jei keleivių įlaipinimas užtrunka ilgiau nei išlaipinimas, ar nebūtų geriau vietoj to įrengti daugiau sėdimų vietų. Mano manymu geriausias naujai perkamų autobusų durų išdėstymas būtų 2+2+1 (tiesa, tokių Solarių tikriausiai negamina).
Kas dėl priekinių durų, tai ir kalbėjau apie naujai perkamus autobusus- senų juk neperdarysi. Jei Kaunas nesiruošia atsisakyti laipinimo pro priekines duris tvarkos, tuomet turėtų pirkti tik dvivartes priekines duris turinčius autobusus. Galima šį punktą net tarp konkursų sąlygų įtraukti.
Comment
-
Nu kad negamina su tokia durų modifikacija...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGamina, gi buvo net Kaune bandomasis zalias
Comment
-
Lyg buvo pernai?gali but, kad ir maisau..Parašė Mettal Rodyti pranešimąNu kad negamina su tokia durų modifikacija...
Comment
-
Turbut tais paciais metais ir Busturas gavo Scania autobusus. Bet jau cia kita tema.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąpirmieji labdariniai 1998, paskutiniai pirkti 2004
Comment
-
Matyt maišai su kažkuo. Pernai tik Kautra bandė tarpmiestinę versiją, bet ten iš viso durų schema 1+1+0.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLyg buvo pernai?gali but, kad ir maisau..
Visi Busturo autobusai yra iš Skandinavijos ir gauti labai įvairiu laiku.Parašė rvr Rodyti pranešimąTurbut tais paciais metais ir Busturas gavo Scania autobusus. Bet jau cia kita tema.
Comment
-
zemagrinde pradeta leisti nuo 2005m. Skirtumas kebule yra, gerai isiziurejus ir analizuojant. Pvz.
http://fotobus.msk.ru/photo/411145/
http://fotobus.msk.ru/photo/395067/
Comment
-
Turėtų būti aišku.Ekologiški autobusai
2011-11-04
UAB „Kauno autobusai“ atsižvelgiant į visuomenės poreikius planuoją įsigyti 24 naujus ekologiškus autobusus. 2011 birželio 15 d. buvo paskelbtas viešasis konkursas, dėl biodujomis varomų autobusų pirkimo. Konkursą laimėjo lenkų kompanija „SOLARIS Bus & Coach“ S.A. Planuojama, kad 2012 m. balandį į Kauno gatves išriedės pirmieji 8 „Solaris Urbino 12 CNG“ markės autobusai. Autobusai bus erdvūs, miesto tipo, pritaikyti neįgaliesiems, taip pat jų išmetamų dujų tarša bus ženkliai mažesnė nei šiuo metu važinėjančių dyzelinių autobusų.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė EXP Rodyti pranešimązemagrinde pradeta leisti nuo 2005m. Skirtumas kebule yra, gerai isiziurejus ir analizuojant. Pvz.
http://fotobus.msk.ru/photo/411145/
http://fotobus.msk.ru/photo/395067/
Pas jus bus LF o ne LEViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment






Comment