Noriu sukurti panasia tema, kaip ir Vilniaus troleibusu, autobusu eismo stebejimai. Rasykit viska, ka naujo pastebit, bei visus ivykius ka pastebejot Kauno VT. Prie to galite prideti ir vairuotoju elgesius, ir visa kita.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galiu pasakyti toki pavyzdi. MERULOS autobusai, kurie vaziuoja 50 marsrutu, sutampa su 9 marsruto troleibusais isvaziuojant is Klinlku link Topolio. Jie aplenkia troleibusus ir po to kitose stotelese sustoja taip, kad troleibusui jau nera vietos, mat jie keleivius ileidineja per priekines durys. Pagal taisykles stotelei gali sustoti du autobusai ar troleibusai. O sitie, 50 marsruto, sustoja viduri stoteles, o tas atvaziaves is paskos turi laukti kol jis sulaipins keleivius. Tokios problemos su Kauno autobusais niekada nebuna, kaip su MERULOS 50 marsruto. Buna tokiu atveju, kad neiskentes tokio elgesio, tiesiog stotelei uzlendi pries ji ir uzblokuojant sustoji.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai pats neseniai rašei, kad T9 grafike laiko užtektinai. Pastovėt minutę būtų galima... Aišku, problema, kad sekantys troleibusai priversti laukti... Šiaip tame 50-ame maršrute važinėja visokie neūžaugos, tik vienas kitas normalu vairuotojas. Be to, jie dirba po 13-14 val. maršrute, tai ir nuovargis daro savo. Bėda ta, kad sutampa abiem kryptim važiuojančių 50 maršruto autobusų laikai, dėl statiško tvarkaraščio sutampa visą dieną darbo dienomis, todėl suvažiuoja du ir stovi ten. Dažnai atvažiuoja ir keliomis minutės anksčiau (nes per daug ištemptas grafikas), o valdžia liepus išsilyginti grafiką Klinikų stotelėje, tai ir stovi - trukdo kitiems...Parašė Boutsen Rodyti pranešimąGaliu pasakyti toki pavyzdi. MERULOS autobusai, kurie vaziuoja 50 marsrutu, sutampa su 9 marsruto troleibusais isvaziuojant is Klinlku link Topolio. Jie aplenkia troleibusus ir po to kitose stotelese sustoja taip, kad troleibusui jau nera vietos, mat jie keleivius ileidineja per priekines durys. Pagal taisykles stotelei gali sustoti du autobusai ar troleibusai. O sitie, 50 marsruto, sustoja viduri stoteles, o tas atvaziaves is paskos turi laukti kol jis sulaipins keleivius. Tokios problemos su Kauno autobusais niekada nebuna, kaip su MERULOS 50 marsruto. Buna tokiu atveju, kad neiskentes tokio elgesio, tiesiog stotelei uzlendi pries ji ir uzblokuojant sustoji.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panašių atvejų būna ir daugiau. Pavyzdžiui, Kauno pilies stotelėje važiuojant link Vilijampolės, dažnai miesto transportas užstrigdavo už priemiestinio, nors dabar tai matau rečiau. Taip pat Jurbarko g. (link Raudondvario pl.)stotelėje sustojus autobusui/troleibusui, su juo prasilenkti didesnei transporto priemonei irgi neįmanoma.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Del grafiku sutapimo nieko nekalbu. Bet jau stotelese reikia sustoti taip, kad isitektu ir is paskos atvaziaves autobusas, ar troleibusas. Bet jiems, MERULOS, tai yra, liaudiskai tarent, nusispjaut. Nezinau, cia yra kazkoks negerbimas. Juk mes dirbam ta pati darba.Parašė amiko Rodyti pranešimąTai pats neseniai rašei, kad T9 grafike laiko užtektinai. Pastovėt minutę būtų galima... Aišku, problema, kad sekantys troleibusai priversti laukti... Šiaip tame 50-ame maršrute važinėja visokie neūžaugos, tik vienas kitas normalu vairuotojas. Be to, jie dirba po 13-14 val. maršrute, tai ir nuovargis daro savo. Bėda ta, kad sutampa abiem kryptim važiuojančių 50 maršruto autobusų laikai, dėl statiško tvarkaraščio sutampa visą dieną darbo dienomis, todėl suvažiuoja du ir stovi ten. Dažnai atvažiuoja ir keliomis minutės anksčiau (nes per daug ištemptas grafikas), o valdžia liepus išsilyginti grafiką Klinikų stotelėje, tai ir stovi - trukdo kitiems...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu taip, nes ten stoteles stovi vienas salia kito. Priemestinis atvaziaves stoves tiek kol sulips keleivei. Kiek girdejau, kol bilietu kasa dirba, tol jis negali vaziuot. Mes visi miesto VT vairuotojai suprantam ir vienas kita palaikom. Aisku, ten Kauno pili, miesto VT sustoja priemestinio stotelei, bet jeigu mato , kad atvaziuoja priemestinis, tai stengesi kuo greiciau nesti savo kaili is tos stoteles.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPanašių atvejų būna ir daugiau. Pavyzdžiui, Kauno pilies stotelėje važiuojant link Vilijampolės, dažnai miesto transportas užstrigdavo už priemiestinio, nors dabar tai matau rečiau. Taip pat Jurbarko g. (link Raudondvario pl.)stotelėje sustojus autobusui/troleibusui, su juo prasilenkti didesnei transporto priemonei irgi neįmanoma.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip jau minėjau, dauguma vairuotojų ten yra neūžaugos. Pusei jų net nėra tokios minties, kad už nugaros esantis troleibusas negali pravažiuoti per juos. Plius - nuovargis - jie dirba dvigubai daugiau, nei jūs ir uždirba mažiau!Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDel grafiku sutapimo nieko nekalbu. Bet jau stotelese reikia sustoti taip, kad isitektu ir is paskos atvaziaves autobusas, ar troleibusas. Bet jiems, MERULOS, tai yra, liaudiskai tarent, nusispjaut. Nezinau, cia yra kazkoks negerbimas. Juk mes dirbam ta pati darba.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na jau čia nusišnekėjai. 50-ajį autobusų maršrutą aptarnauja UAB „Merula", o taksi aptarnauja UAB „Merulos taksi". Tai dvi visiškai skirtingos įmonės skirtingose Kaune vietose su skirtingais vadovais. Įmonių pavadinimuose figūruoja tas pats žodis „Merula" tik dėl to, kad anksčiau, prieš daugiau nei 5 metus, UAB „Merula" buvo viena įmonė, aptarnavusi ir 50 maršrutą, ir taksi. Vėliau įmonės atsiskyrė visiškai.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąPilnai sutinku. Nes daug kas bega dar is MERULOS taksi i kitas firmas, pvz.i taksi GREICIAU, vairuotoju, nes MERULOJ nezmoniskos salygos. Bedarbiu daug, tad prirenka visokiu neuzaugu, kurie daro ka nori negerbdami kitu.
Bet sprendžiant iš tavo nusakytų „Merulos taksi" užkulisių, tai kažkas panašaus yra ir „Meruloje", nors jie paskutiniu metu tvarkosi geriau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dekoju uz informacija. Nezinojau, kad jos jau atskiros. Nes kazkada man buvo teke susidurti su "Merulos taksi" uzkuliusiais.Bet ne kaip taksi vairuotojas, o kaip stebetojas.Parašė amiko Rodyti pranešimąNa jau čia nusišnekėjai. 50-ajį autobusų maršrutą aptarnauja UAB „Merula", o taksi aptarnauja UAB „Merulos taksi". Tai dvi visiškai skirtingos įmonės skirtingose Kaune vietose su skirtingais vadovais. Įmonių pavadinimuose figūruoja tas pats žodis „Merula" tik dėl to, kad anksčiau, prieš daugiau nei 5 metus, UAB „Merula" buvo viena įmonė, aptarnavusi ir 50 maršrutą, ir taksi. Vėliau įmonės atsiskyrė visiškai.
Bet sprendžiant iš tavo nusakytų „Merulos taksi" užkulisių, tai kažkas panašaus yra ir „Meruloje", nors jie paskutiniu metu tvarkosi geriau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
AMIKO, sakai kad Merulos autobusu vairuotojai dirba po 13 ar 14 valandu. Bet juk tai nusizengimas taisyklems. Norma yra 9 valandos. Galima virsyti kelias minutes, bet ne 13 14 valandu.Nezinau, kaip ten pas juos keliones lape rasoma.Bet policijai sustabdzius ir patikrinus keliones lapa, kuriame yra irasyta darbo pradzia ir pabaiga, tai butu nemaza baudele. Gali net atimti licenzija. Juk cia veza keleivius, o ne gyvulius. "Furuose" yra laikmenos, kurios parodo kiek yra vairuotojas isdirbes valandu per para ir jie daznai yra tikrinami keliu policijos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tą dalyką irgi girdėjau,dėl popieriu šiais laikais neproblema,aš pvz.su taksu praeita savaite išvis kito žmogaus vardu dirbau,taip pat gali važiuot ištisą parą,netgi grubiai paėmus,arguse baronka sukdavau po 16 valandų,po pora dienu iš eilės,daug kas sakys kiekčia kontrolė važiuoja,bet per pamaina 120-170 km. būdavo susidaro,o kai ryte po 4 val. miego reik vėl važiuot tai kartais budavo ir žiuri kad kur neikalt.Dėl tachografų,Pradžioje visiems soliariam autobusam keisdavo ,,šaibas'' kiekvienas vairuotojas,dabar,gal dėl krizes,jas keičia tik keliuose senuose laužuose,kurie skirti ala užsakymams vežti.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąAMIKO, sakai kad Merulos autobusu vairuotojai dirba po 13 ar 14 valandu. Bet juk tai nusizengimas taisyklems. Norma yra 9 valandos. Galima virsyti kelias minutes, bet ne 13 14 valandu.Nezinau, kaip ten pas juos keliones lape rasoma.Bet policijai sustabdzius ir patikrinus keliones lapa, kuriame yra irasyta darbo pradzia ir pabaiga, tai butu nemaza baudele. Gali net atimti licenzija. Juk cia veza keleivius, o ne gyvulius. "Furuose" yra laikmenos, kurios parodo kiek yra vairuotojas isdirbes valandu per para ir jie daznai yra tikrinami keliu policijos.Paskutinis taisė ikarusas; 2011.01.16, 20:17.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokioms dar taisyklėms? Nėra jokių taisyklių, apibrėžiančių, kiek dirbti galima ir kiek ne. Bet yra įstatymai, reglamentuojantys darbo valandas. Vairuotojams taikomas kitoks įstatymas, nes jiems taikomos griežtesnės sąlygos (darbuotojų naudai). Štai, galime paskaičiuoti: 9 grafikas, pirmas reisas išvyksta 5:45 val. iš Mastaičių, o paskutinis šio grafiko reisas baigia darbą 20:00 val. Darbo valandų - 14:15 val., dar reikėtų pridėti laiką, kai važiuojama nuo garažo į Mastaičius ryte (apie 25 min.) ir nuo Karmėlavos grįžta į garažą (apie 35 min.). Dėl ištempto grafiko (prastovos galiniame punkte po 10 ir 40 min.) grynojo darbo laiko išskaičiuojama mažiau. Tokiu principu dirba Lietuvoje ne tik "Merula", bet ir visi Vilniaus autobusų privatininkai, ten dar blogiau - valandų skaičius vos mažesnis, bet prastovos galiniuose punktuose klaikiai mažos. Nepavydžiu tiems apsimiegojusiems vairuotojams.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąAMIKO, sakai kad Merulos autobusu vairuotojai dirba po 13 ar 14 valandu. Bet juk tai nusizengimas taisyklems. Norma yra 9 valandos. Galima virsyti kelias minutes, bet ne 13 14 valandu.Nezinau, kaip ten pas juos keliones lape rasoma.Bet policijai sustabdzius ir patikrinus keliones lapa, kuriame yra irasyta darbo pradzia ir pabaiga, tai butu nemaza baudele. Gali net atimti licenzija. Juk cia veza keleivius, o ne gyvulius. "Furuose" yra laikmenos, kurios parodo kiek yra vairuotojas isdirbes valandu per para ir jie daznai yra tikrinami keliu policijos.
Visgi, jei dirba taip Lietuvoj ne viena įmonė, vadinasi, įstatymą kažkaip apeina. O juos apeiti, gerai įsigilinus, galima be didelių pastangų.
Sunku pasakyti, kaip su kelionės lapais ten daroma, bet vieną mintį turiu.Tachografai miesto VT gali ir neveikti. Jie reikalingi tik tolimesnius reisus važiuojantiems.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąTą dalyką irgi girdėjau,dėl popieriu šiais laikais neproblema,aš pvz.su taksu praeita savaite išvis kito žmogaus vardu dirbau,taip pat gali važiuot ištisą parą,netgi grubiai paėmus,arguse baronka sukdavau po 16 valandų,po pora dienu iš eilės,daug kas sakys kiekčia kontrolė važiuoja,bet per pamaina 120-170 km. būdavo susidaro,o kai ryte po 4 val. miego reik vėl važiuot tai kartais budavo ir žiuri kad kur neikalt.Dėl tachografų,Pradžioje visiems soliariam autobusam keisdavo ,,šaibas'' kiekvienas vairuotojas,dabar,gal dėl krizes,jas keičia tik keliuose senuose laužuose,kurie skirti ala užsakymams vežti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu pas privatininkus taip yra, as sutinku. Pas mus jau tokie istatymai, galima juos apeiti. Jei kokia avarija del nuovargio, tai vairuotojas liks kaltas, o privatininkas isnes sveika kaili. O turetu buti atvirksei. O savivaldybei priklausantis VT, yra griesti reikalavimai del valandu. Ir ten pries veja nepapusi.Parašė amiko Rodyti pranešimąKokioms dar taisyklėms? Nėra jokių taisyklių, apibrėžiančių, kiek dirbti galima ir kiek ne. Bet yra įstatymai, reglamentuojantys darbo valandas. Vairuotojams taikomas kitoks įstatymas, nes jiems taikomos griežtesnės sąlygos (darbuotojų naudai). Štai, galime paskaičiuoti: 9 grafikas, pirmas reisas išvyksta 5:45 val. iš Mastaičių, o paskutinis šio grafiko reisas baigia darbą 20:00 val. Darbo valandų - 14:15 val., dar reikėtų pridėti laiką, kai važiuojama nuo garažo į Mastaičius ryte (apie 25 min.) ir nuo Karmėlavos grįžta į garažą (apie 35 min.). Dėl ištempto grafiko (prastovos galiniame punkte po 10 ir 40 min.) grynojo darbo laiko išskaičiuojama mažiau. Tokiu principu dirba Lietuvoje ne tik "Merula", bet ir visi Vilniaus autobusų privatininkai, ten dar blogiau - valandų skaičius vos mažesnis, bet prastovos galiniuose punktuose klaikiai mažos. Nepavydžiu tiems apsimiegojusiems vairuotojams.
Visgi, jei dirba taip Lietuvoj ne viena įmonė, vadinasi, įstatymą kažkaip apeina. O juos apeiti, gerai įsigilinus, galima be didelių pastangų.
Sunku pasakyti, kaip su kelionės lapais ten daroma, bet vieną mintį turiu.Tachografai miesto VT gali ir neveikti. Jie reikalingi tik tolimesnius reisus važiuojantiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasakysių liaudiškai. 353 ekipažas priklauso Centro brigadai. Tad, jie dirba 11, 13 ,14 maršrutuose. O Draugystė ir Petrašiunai yra viena brigada, vadinama Petrašiunų brigada. Tad, kiekviena mėnesi vis paįmamas solaris is Petrašiunų.Parašė 14tr Rodyti pranešimąBoutsen Vilniaus troleibusų ir autobusų eismo stebėjime minėjai jog yra problema su 8 maršrutu dėl solariu įdomu nebutu galima vietoj antro solario paleisti Jelcz/PNTKM M121E 353 jis pusiau žemagrindis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kol naktimis šala, tol troleibusai nebus plaunami. Tad rytoj dauguma jų bus murzini. Bus tie "nuprausti", kurie šiandien buvo profilaktikoj.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąKokia situacija Kaune su troleibusų plovimu, ar daug murzinų važinėja? Klausiu, nes ryt noriu palėkt iki Kauno, bet jeigu murzini, tai nėra ko
Comment
 
Comment