Pagal viska tai ne ŪSAS ir ne ŠTANGA, o SROVĖS NUĖMĖJAS.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
šitų smulkmenų nežinau,bet manau,kad palaukia,kol stvarkys viską,ir balių tesia toliauParašė taspac Rodyti pranešimąO kazin tokiu atveju ten besilinksminanciai kompanijai pinigai grazinami? Ar bent pasiulomas transportas iki pageidaujamos vietos? Ar tokiu atveju tenka patiem rupintis?
Comment
-
Kaune per avariją sužeisti maršrutinio mikroautobuso keleiviai
http://www.lrytas.lt/-12980267341295...-keleiviai.htm
Comment
-
Blemba, kas per isnaglejimas autubiku vairuotoju. Anksciau rasiau, kad nedaro priekiniu duru kai zmogus nori islipti. Dabar kitas variantas stebimas i ypac daznai pasitaikantis, ypac dvigubuose autobusuose - zmogus stovi noredamas ilipti trakim prie pries paskutiniu (treciu) duru, o vairuotojas ju neatidaro, tada zmogus turi begti prie antru ir vieninteliu atidarytu duru. Kas cia per naglumas?
Comment
-
Kad pasižiūrėk kokio amžiaus tie vairuotojai - nemaža dalis jau turėtų eiti į pensiją, dalis jų neprimato, todėl ir neatidaro tų tolimesnių durų... Šiaip, autobusų vairuotojai paskutiniu metu Kaune tikrai pasidarė naglesni, negu troleibusų vairuotojai, kurie pastaruoju metu yra mandagesni.Parašė Gator Rodyti pranešimąBlemba, kas per isnaglejimas autubiku vairuotoju. Anksciau rasiau, kad nedaro priekiniu duru kai zmogus nori islipti. Dabar kitas variantas stebimas i ypac daznai pasitaikantis, ypac dvigubuose autobusuose - zmogus stovi noredamas ilipti trakim prie pries paskutiniu (treciu) duru, o vairuotojas ju neatidaro, tada zmogus turi begti prie antru ir vieninteliu atidarytu duru. Kas cia per naglumas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ko nemato ?Parašė amiko Rodyti pranešimąKad pasižiūrėk kokio amžiaus tie vairuotojai - nemaža dalis jau turėtų eiti į pensiją, dalis jų neprimato, todėl ir neatidaro tų tolimesnių durų... Šiaip, autobusų vairuotojai paskutiniu metu Kaune tikrai pasidarė naglesni, negu troleibusų vairuotojai, kurie pastaruoju metu yra mandagesni.
Duru, ar mygtuko ?
O gal jau laikas tokiems neprimatantiems pasiulyti iseiti i uztarnauta pensija, ar pasiieskot kito darbo ?
Comment
-
Kiek legaliai autobusai ar troleibusai gali per anksti atvaziuot i stotele? Blemba retai vazineju, bet ne karta man jau diena sugadine jie yra per anksti pravaziave (iki 3min dar atledziu, nes visada +- 3 min pries ateinu i stotele). Retai vaziuoju (gal 3-4 kartus i menesi), bet jau vien per paskutinius 12 menesiu del ju per anksti atvaziavimo 1 karta vos nepavelavau i lektuva, 2 kartus susirgau sloga, 1 karta pavelavau i ziauriai svarbu rengini, kokius 3 kartus pavelavau i ne tokius svarbius susitikimus, viena karta teko grizt namo pesciomis pusantros valandos kelias (cia tik tas atvejis kai litu ir telefono neturejau), dar kelis kartus teko vaziuot su taksi, dar kokia 10 kartu teko grizt namo ir laukt kito ("sekancio") ir cia viskas skaiciuojant tuos kartus kai FRUKTAI ankasciau nei 3 minutem pries grafika pravaziuodavo. Kartai kai pravaziuodavo veliau grafiko - dar kita istorija, bet maziau skaudi.
Dabar antras dalykas - neueinu i marsrutus, tarkim 5 troleibusas gedimino stoteleje (link stoties). Pasiziuriu savaitgalio grafika - paskutinis 23:07 (iskaba stoteleje). Ieinu i interneta - pasirodo paskutinis 22:46. Kas cia per bajeris blyn? Ir cia tik vienas pavyzdys kaip klaidinami (su galbut didelemis pasekmemis) keleiviai!
Comment
-
Nežinau, kaip dabar, bet prieš kokius 5 metus pasitaikydavo dažnai tokių atvejų, kad paskutinius reisus turintis važiuoti autobusas net nevažiuodavo savo trasa, o keliaudavo tiesiai link parko. Tada nebetoli parko, kur nors nuošalioje vietoje pastovėdavo, kad neatrodytų, jog per anksti baigė darbą. Pikčiausia būdavo žiemą, kai nesulauki 2-3 paskutinių reisų. Gal jie taip taupydavo kurą, ar ką, bet vistiek vairuotojai nesutaupo laiko. Žinau, kad nėra tikslo važiuoti dėl 1-2 keleivių, bet darbas yra darbas. Kai ta situacija visiškai užkniso, pasiėmėm su draugu mašiną ir nufilmavome autobuso trasą paskutinio reiso metu. Užteko video perduoti administracijai, tai viskas pasikeitė į gerąją pousę.
Comment
-
Man atrodo tokie FRUKTAI, kaip tu, kurie nesugeba anksčiau ateiti į stotelę ir tempia iki paskutinės minutės ir paskui skundžiasi, atrodo juokingai.Parašė Gator Rodyti pranešimąKiek legaliai autobusai ar troleibusai gali per anksti atvaziuot i stotele? Blemba retai vazineju, bet ne karta man jau diena sugadine jie yra per anksti pravaziave (iki 3min dar atledziu, nes visada +- 3 min pries ateinu i stotele). Retai vaziuoju (gal 3-4 kartus i menesi), bet jau vien per paskutinius 12 menesiu del ju per anksti atvaziavimo 1 karta vos nepavelavau i lektuva, 2 kartus susirgau sloga, 1 karta pavelavau i ziauriai svarbu rengini, kokius 3 kartus pavelavau i ne tokius svarbius susitikimus, viena karta teko grizt namo pesciomis pusantros valandos kelias (cia tik tas atvejis kai litu ir telefono neturejau), dar kelis kartus teko vaziuot su taksi, dar kokia 10 kartu teko grizt namo ir laukt kito ("sekancio") ir cia viskas skaiciuojant tuos kartus kai FRUKTAI ankasciau nei 3 minutem pries grafika pravaziuodavo. Kartai kai pravaziuodavo veliau grafiko - dar kita istorija, bet maziau skaudi.
Dabar antras dalykas - neueinu i marsrutus, tarkim 5 troleibusas gedimino stoteleje (link stoties). Pasiziuriu savaitgalio grafika - paskutinis 23:07 (iskaba stoteleje). Ieinu i interneta - pasirodo paskutinis 22:46. Kas cia per bajeris blyn? Ir cia tik vienas pavyzdys kaip klaidinami (su galbut didelemis pasekmemis) keleiviai!
Tai gal tvarkaraštis stotelėje pakabintas senas, ant visų jų būna antspaudas su tvarkaraščio įsigaliojimo data. Internete esantys tvarkaraščiai yra patikimesni.
Dėl šio konkretaus atvejo, tai nesunku patikrinti, kad T5 iš Gedimino g. st. link stoties d.d. išvyksta paskutinis 23:07, o š.s. paskutinis 22:46. Taigi kyla labai logiškas klausimas: gal ne tos dienos tvarkaraščius pasižiūrėjai?
Dar priminimas, kad šį šeštadienį buvo darbo diena, gal susimaišei?
Kiek metų važinėju Kauno VT, bet šitiek problemų dėl atvykimo nelaiku man nebuvo.Paskutinis taisė Ametistas; 2011.02.21, 10:29.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dabar tokie bajeriai neįmanoma, už tai vairuotojas geriausiu atveju gautų solidžią piniginę baudą, o blogiausiu - atleidimas iš darbo. To būtų neįmanoma neužfiksuoti, juk kiekvienoje transporto priemonėje įrengti borto kompiuteriai, kuriuose kaupiama informacija apie transporto judėjimą.Parašė sknts Rodyti pranešimąNežinau, kaip dabar, bet prieš kokius 5 metus pasitaikydavo dažnai tokių atvejų, kad paskutinius reisus turintis važiuoti autobusas net nevažiuodavo savo trasa, o keliaudavo tiesiai link parko. Tada nebetoli parko, kur nors nuošalioje vietoje pastovėdavo, kad neatrodytų, jog per anksti baigė darbą. Pikčiausia būdavo žiemą, kai nesulauki 2-3 paskutinių reisų. Gal jie taip taupydavo kurą, ar ką, bet vistiek vairuotojai nesutaupo laiko. Žinau, kad nėra tikslo važiuoti dėl 1-2 keleivių, bet darbas yra darbas. Kai ta situacija visiškai užkniso, pasiėmėm su draugu mašiną ir nufilmavome autobuso trasą paskutinio reiso metu. Užteko video perduoti administracijai, tai viskas pasikeitė į gerąją pousę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Žmonės stotelėje laukiantys viešojo transporto dažniausiai, net nežiūrį į įsigaliojimo data kuri yra eismo tvarkaraščių cilindruose. Jie tiesiog žiūri į tvarkaraštį. Ir taip pastebiu, kai tik pakeičia eismo tvarkaraščius.Parašė amiko Rodyti pranešimą<....> Tai gal tvarkaraštis stotelėje pakabintas senas, ant visų jų būna antspaudas su tvarkaraščio įsigaliojimo data. Internete esantys tvarkaraščiai yra patikimesni.<...>Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Pažiūri į datą, kai 5 min laukia po nurodyto laikoParašė centras85 Rodyti pranešimąŽmonės stotelėje laukiantys viešojo transporto dažniausiai, net nežiūrį į įsigaliojimo data kuri yra eismo tvarkaraščių cilindruose. Jie tiesiog žiūri į tvarkaraštį. Ir taip pastebiu, kai tik pakeičia eismo tvarkaraščius.
Tada vėl tikrina laiką, savaitės dieną, galiausiai ateina eilė ir tvarkaraščio datai 
O kad tarp vairuotojų yra mėgėjų pralėkt keliomis minutėmis anksčiau - tiesa. Ypač paskutiniuose reisuose. Gal dispečerei bonkelę nuneša, ar ką, kad už kiaušių nepaimtų.
Tai nėra labai dažna, bet porą kart per mėnesį tenka išgirsti, kad kažką troleibusas pavedė.
Comment
-
Man tenka po darbo grįžti namo vėlai, tai dar nei karto nebuvo problemos. Siūlau apie kiekvieną transporto neatvykimo ar atvykimo ne laiku atvejį informuoti Transporto ir eismo organizavimo skyrių, kontaktai yra www.kvt.ltParašė disident Rodyti pranešimąPažiūri į datą, kai 5 min laukia po nurodyto laiko
Tada vėl tikrina laiką, savaitės dieną, galiausiai ateina eilė ir tvarkaraščio datai 
O kad tarp vairuotojų yra mėgėjų pralėkt keliomis minutėmis anksčiau - tiesa. Ypač paskutiniuose reisuose. Gal dispečerei bonkelę nuneša, ar ką, kad už kiaušių nepaimtų.
Tai nėra labai dažna, bet porą kart per mėnesį tenka išgirsti, kad kažką troleibusas pavedė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dispečerei nunešta bonkelė nieko nepadeda, nes visų troleibusų judėjimo laikai yra įrašomi, o po to tam tikri įgalioti asmenys viska peržiuri ir visi duomenys nueina į buhalteriją. O po to gauni algalapį ir matai už kokias nuodėmes tau atskaičiavo nuo algos. Nesutiksi su tuo, tau iškart parodis išklotines, kuriame visi laikai užfiksuoti ir niekam nepasiskūsi. Anksčiau galima atvažiuoti 1 min. Prieš pora metu buvo galima anksčiau atvažiuoti 3 min. Matau dar vis tarp mano kolegų atsiranda negerbenčių keleivių. Tai yra negerai. Man tankei tenka važiuoti 9 maršrute paskutiniu grafiku ir stengiuosi laikytis grafiko, netgi 1 min. veluodamas. Dėl "Kauno autobusų" nieko negaliu pasakyti. Manau jie yra mažai kontroliuojami. Seniau, kai naudodavausi viešuoju transportu, tai tankei matydavau autobusus atvažiuojančius anksčiau grafiko. Netgi 4-5 min. Pvz. dabar yra tokie grafikai T-9 ir A-3, kurie vienodu laiku išvažiuoja iš Klinikų link Topolio. Pagal grafikus jie turi važiuoti vienas paskui kita. Bet dažnai pasitaiko toks atvejis, kad A-3 kaip nulekė taip ir nulekė, jo net nesimato. Tai vadinasi jisai važiuoja ne pagal grafiką, skuba kokias 3-4 minutes. Aš dirbdamas kelis kartus tokį atvejį stebėjau. Rytoj tokiu grafiku dirbsiu, tai stebėsiu.Parašė disident Rodyti pranešimąPažiūri į datą, kai 5 min laukia po nurodyto laiko
Tada vėl tikrina laiką, savaitės dieną, galiausiai ateina eilė ir tvarkaraščio datai 
O kad tarp vairuotojų yra mėgėjų pralėkt keliomis minutėmis anksčiau - tiesa. Ypač paskutiniuose reisuose. Gal dispečerei bonkelę nuneša, ar ką, kad už kiaušių nepaimtų.
Tai nėra labai dažna, bet porą kart per mėnesį tenka išgirsti, kad kažką troleibusas pavedė.
Comment
-
O ar borto kompiuteriuose yra kaupiama informacija apie transporto priemonių judėjimo greitį? Jei taip, tai, ar parkų vadovai informuoja policiją apie KET nesilaikymo atvejus iš vairuotojų pusės?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDispečerei nunešta bonkelė nieko nepadeda, nes visų troleibusų judėjimo laikai yra įrašomi, o po to tam tikri įgalioti asmenys viska peržiuri ir visi duomenys nueina į buhalteriją. O po to gauni algalapį ir matai už kokias nuodėmes tau atskaičiavo nuo algos. Nesutiksi su tuo, tau iškart parodis išklotines, kuriame visi laikai užfiksuoti ir niekam nepasiskūsi. Anksčiau galima atvažiuoti 1 min. Prieš pora metu buvo galima anksčiau atvažiuoti 3 min. Matau dar vis tarp mano kolegų atsiranda negerbenčių keleivių. Tai yra negerai. Man tankei tenka važiuoti 9 maršrute paskutiniu grafiku ir stengiuosi laikytis grafiko, netgi 1 min. veluodamas. Dėl "Kauno autobusų" nieko negaliu pasakyti. Manau jie yra mažai kontroliuojami. Seniau, kai naudodavausi viešuoju transportu, tai tankei matydavau autobusus atvažiuojančius anksčiau grafiko. Netgi 4-5 min. Pvz. dabar yra tokie grafikai T-9 ir A-3, kurie vienodu laiku išvažiuoja iš Klinikų link Topolio. Pagal grafikus jie turi važiuoti vienas paskui kita. Bet dažnai pasitaiko toks atvejis, kad A-3 kaip nulekė taip ir nulekė, jo net nesimato. Tai vadinasi jisai važiuoja ne pagal grafiką, skuba kokias 3-4 minutes. Aš dirbdamas kelis kartus tokį atvejį stebėjau. Rytoj tokiu grafiku dirbsiu, tai stebėsiu.
Comment
-
Taip,borto kompiuteriuose yra kaupiama informacija apie transporto priemonių judėjimo greitį. Bet parkų vadovai apie greičio viršijimą policijos neinformuoja. Netgi parko vidaus taisyklėse nekalbama apie greičio viršijimą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar borto kompiuteriuose yra kaupiama informacija apie transporto priemonių judėjimo greitį? Jei taip, tai, ar parkų vadovai informuoja policiją apie KET nesilaikymo atvejus iš vairuotojų pusės?
Comment
-
Dėl to stebėtis visai nereikėtų. Vidaus taisyklės skirtos apibrėžti vidines taisykles. O greičio viršijimas susijęs ne su tuo. Tam skirtos KET.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTaip,borto kompiuteriuose yra kaupiama informacija apie transporto priemonių judėjimo greitį. Bet parkų vadovai apie greičio viršijimą policijos neinformuoja. Netgi parko vidaus taisyklėse nekalbama apie greičio viršijimą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip, aš turėjau galvoja saugumo taisykles. Ten kalbama apie greičius važiuojant pro tinklo spec. dalys. O greičio viršijimas ir kiti eismo taisyklių pažeidimai, tai pačio vairuotojo atsakomybė, jis išlaikes teises ir parko valdžia į tai nesikiša. Tiesa, kiekvienais metais, pas mus "Autrolija" būna įskaitos iš kelių eismo taisyklių ir saugos technikos. Kiekvienas vairuotojas privalo išlaikyti įskaitą.Parašė amiko Rodyti pranešimąDėl to stebėtis visai nereikėtų. Vidaus taisyklės skirtos apibrėžti vidines taisykles. O greičio viršijimas susijęs ne su tuo. Tam skirtos KET.
Comment
kazkada maciau 41 marsrute. gal jis jau nebevazinuoja, ar retai isrieda i kauno gatves. Gal kas apie tai ka nors zinot.
Comment