O tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutuiParašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
Comment
-
Kaip tai ? O 2-tras ?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutui
Comment
-
o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
Kaip tai ? O 2-tras ?
Comment
-
Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.
Comment
-
Ką tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
Comment
-
bet kiek variantų nuo donelaičio gatvės išlipus sporto sustojime. Tam yra galimas perlipimas 4 troleibusas 43 autobusas. O po pertvarkos kurios manau mes nesulauksim nei mūsų vaikai išvis neturėtų likti tokių ilgų maršrutų ilgesnių nei 30 min.Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.04.14, 11:53.
Comment
-
Ooooooo! Kątik KA atsakė į anksčiau mano pateiktą užklausą tuo pačiu klausimu. Pasirodo, kad naują kontaktinį tinklą nutiesti planuojama iki rudensParašė do. Rodyti pranešimąKą tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
- 3 patinka
Comment
-
gal bus koks vėl maršrutas 00 su dviem autobusais nuo savanorių iki utenos sankryžos.Parašė Xamas Rodyti pranešimąKilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
Comment
-
Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.Parašė Xamas Rodyti pranešimąKilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.
Comment
-
Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.
Comment
-
Bet nemanau, kad Kautra vien dėl to, kad išnuomotų kokiems ,dabar sakykim max 6 mėnesiams, pirktų miesto autobusų. Kur paskiau juos dėtų? Sakykim porą tarkim į Druskininkus (jei naujus pirktų), kelis į Vilnių vežioti darbuotojus, bet vis tiek dar daug liktų.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Ar tikrai jie visi metalo laužę? Nes kai kurie lyg palikti tiesiog jų parke mėtosi, tokie kaip 603 ir dar kažkurie. Vienas Dresdeno perdarytas į "kalėdinį" autobusą buvo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPaimkim tą patį Meteorit Turą - prisipirko autobusų, kuriuos keičia kaip pirštines. Ypač su ilgaisiais Dresdeno MB O405GN2, kuriuos nuomojo iki 2016 m. - vos 1 ar 2 dirba Visagine, o likę - metalo lauže. O gaila - VVT tai buvo vieni iš geresnių autobusų.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Iš tų autobusų kas yra likę Visagine naudojamų gal koks 10% turimų. Visi kiti donorai autobusams kurie dirba 40, 49, 69. Nemanau, kad turint tokį kiekį autobusų būtų perkamos atsarginės dalys. Ši įmonė sugeba nurašyti ir ganėtinai padorius autobusus, pavyzdys 9329 (2002m.) Jie dabar pardavinėja autobusų dalis iš jau nebenaudojamų autobusų. Autobusai pardavinėjami taipogi, bet tik tie kurie Vilniuje nebuvo eksplotuoti ir klausimas ar iš vis Lietuvoje buvo registruoti. Beje pastebiu, kad visi iš 56 maršruto likę autobusai yra toliau naudojami Vilniuje. Kas tikrai džiugina, net ir puvenų nežada nurašinėti pavyzdys 9314.
Comment
Comment