Tai ilgi ne tik Ikarus, bet ir Säffle bei Scania dirbavo savaitgaliais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Nereikia skleisti demagogijos...Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąVis dėlto yra ko bijot parodos kalno ryte 840 į kalną neužvažiavo.
Į 840 sumontuota degalų apskaitos įranga. Ji skirta tiksliai nustatyti degalų suvartojimą. Būtent dėl šios sistemos darbo nesklandamų varikliui pritrūko kuro esant didelei apkrovai.
Comment
-
Nurašyta paskutinė karosa, 2211. Šito visi laukė, niekam nekeista, nėra apie tai ką diskutuot.
Tačiau net man keista, kad tenka nurašyti 1660. Sugriuvo rėmai. Kairės pusės galinio rato galinis oro pagalvės balkis perlūžo. Nors ji nurašyta tik šiandien, jau panaudota kaip donoras. Į 1663 perdėtas ventiliatoriaus siurblys. Pavarų dėžė atiteks 2220, kuri gana ilgai stovi sugedusi.
Comment
-
Šiandien dar mačiau apie 16.54 val. Taikos pr. (prie draugystės žiedo) techninės tarnybos tempiamą troleibusą. (su lryto reklama) tikriausiai dirbo 16 maršrute. (garažinio neužmačiau).Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Comment
-
Keista, Karosos 1997-1998 metų gamybos visos jau nurašytos, o skandinavai net 198X (!) metų dar važinėja.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNurašyta paskutinė karosa, 2211. Šito visi laukė, niekam nekeista, nėra apie tai ką diskutuot.
Kame čia reikalas, kodėl Karosų toks trumpas gyvavimo laikas? Juk kiti autobusai tokio amžiaus (panašiai kaip nurašytos Karosos) dar perkami, prikeliami "antram gyvenimui" (tuo labai džiaugiamasi, kad nupirkti "nauji" autobusai) ir ruošiamasi juos dar tiek pat laiko naudoti.
Comment
-
Na ir kurie bus tie nelaimingieji?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDalis autobusų, pastatytų vasarai, jau į maršrutus nebeižvažiuos. Sudarytas sąrašas, kurie nurašomi, kurie galimai nurašomi, o kurie turėtų dar važiuoti.
Comment
-
Tai jau po vasaros senųjų Saffle pagaliau nebematysime...Pagarba švedams už tokių autobusų gamybą, bet viskam ateina savas laikas.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
Comment

Comment