Na dėl greičio pritariu bet manau geriau negu nieko . Dėl stotelių irgi kraupus vaizdas nes nemazai stoteliu yra trumpos ir nepritakytos tokio ilgio autobusui , net buvo tokių atvėju kai priekis pravažiavus stotelę ir dar pasukus link važiuojamosios juostos , galas vis dar trigdė eismą pirmoje juostoje . Aišku jei ateityje planuojama daugiau tokių autobusų tikiuosi atsižvelgs į tai ir bus rekonstruojamos stotelės (Ilginamos kišenės)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
/\
Autobusas dirbo kolkas tik primą dieną (antradienį) linijoje, su įspūdžiais dar per anksti. Forumo dalyvis "Gintaras663" įkėlęs tiek fotografijų, tiek video, viešumo šiam autobusui tikrai netrūksta ir kituose interneto šaltiniuose, "tyla" to nepavadinčiau
.
Apie stotelių įvažas jau buvo ne kartą kalbėta, tai net matosi video įraše važiuojant Vydūno alėja, bet tai jau infrastruktūros problema, ne transporto priemonės.
Comment
-
Na, labai gudru nusipirkti kelis neva pigesnius autobusus, o paskui leisti milijonus infrastruktūros rekonstrukcijai.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą...tikiuosi atsižvelgs į tai ir bus rekonstruojamos stotelės (Ilginamos kišenės)
Bet mano galva didžiausia klaida yra negalvoti, kodėl tie autobusai pigūs. O pigūs dėl to, kad santykinai jų prastovos dėl gedimų žymiai didesnės nei įprastų, todėl pvz. vokiečiai apskritai jų atsikrato.
Kita liaupsė tai skaičiuoti, kiek kartų jie pigesni už tokį naują. Bet o kiek jie pigesni ne už tokį ekskliuzyvinį modelį, o paprastą sujungtą? Ar išvis?
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNa, labai gudru nusipirkti kelis neva pigesnius autobusus, o paskui leisti milijonus infrastruktūros rekonstrukcijai.
Bet mano galva didžiausia klaida yra negalvoti, kodėl tie autobusai pigūs. O pigūs dėl to, kad santykinai jų prastovos dėl gedimų žymiai didesnės nei įprastų, todėl pvz. vokiečiai apskritai jų atsikrato.
Kita liaupsė tai skaičiuoti, kiek kartų jie pigesni už tokį naują. Bet o kiek jie pigesni ne už tokį ekskliuzyvinį modelį, o paprastą sujungtą? Ar išvis?
del keliu ilgesniu autobusu kas cia ilgins sustojimus? Jei keleiviui nesaugu islipti turi pasirinkti kita islipimo buda.
O kodel jie pigesni, todel kad jie jau atidirbe savo darbo laika (10 metu arba 500000 km) kad jie neputu patvory geriau parduot uz simboline kaina.
Comment
-
Tereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.Parašė rvr Rodyti pranešimąIš matytų video, tai neatrodo labai gerai. Per trumpos stotelių įvažos ir į tą parodos kalną jis jau vos vos užkyla. O apie sekcijų tvirtimo mazgų girgždėjimą iš vis patyliu...
Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
Comment
-
Sutinku 100%. Įdomu, koks pavarų dežės pultas pas juos?Parašė Mettal Rodyti pranešimąTereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
Comment
-
O Vilniuje yra statesnių kalnų negu Kauno Parodos?Parašė Mettal Rodyti pranešimąTereikia prisiminti mums abiems puikiai žinomus Vilniaus pavyzdžius ir pamatysi, kad viskas nėra taip blogai.
Greitis į kalną - Karosos ir visi ex Groningeno ilgieji Mercedes-Benz į didžiausius Vilniaus kalnus važiuoja 20 km/val., o jeigu ten 473 ar 477 - 15 km/val.
Girgždėjimas - irgi nėra taip blogai. KA mechanikai tokius dalykus tikrai gali sutvarkyti, priešingai nei VVT. Tu galbūt dar nepameni, kokius baisius garsus leisdavo ilgųjų Castrosua sujungimai.
Comment
-
Greičiausiai ZF. Virtęs pelenais galėtų patikslinti.Parašė rvr Rodyti pranešimąSutinku 100%. Įdomu, koks pavarų dežės pultas pas juos?
Naugarduko g. ir K. Kalinausko gatvės net statesnės, tik ten nevažiuoja joks VT. O šiaip Parodos kalnui nenusileidžia Didlaukio ir Ozo kalnai.Parašė Elis Rodyti pranešimąO Vilniuje yra statesnių kalnų negu Kauno Parodos?
Comment
-
Dėl gedimų. O paskutiniu metu jis pastoviai dirba 34 maršruto pertraukiamu grafikuParašė Tycka03 Rodyti pranešimąO kodėl hybrid taip retai išrieda į gatves?
Comment
-
Labas, mielas naujoke, džiugu, kad prisijungi. Tikėkimės, ateityje atidžiau rašysi, o jei ir suklysi, tai pasitaisysi ne kurdamas naują komentarą, bet tiesiog spustelėdamas mygtuką Taisyti ant jau esamo komentaro ir ten pakeitęs tekstą. Taip pat tikiuosi, kad pasiskaitei forumo taisyklesParašė Tycka03 Rodyti pranešimąSveiki mieli kolegos
Aš esu najaukas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.

Kaip tu iš mūsų kiekvieno tikiesi nuomonių, taip aš asmeniškai tikiuosi efektyvių komentarų ir gerų diskusijų - ne šiaip pašnekesių.
Sėkmės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Be to, ką paminėjo Ametistas, dar derėtų kreipti dėmesį į temos pavadinimą. Fotogalerijos skirtos nuotraukoms, ši tema - įvairiems klausimams, kaip kad apie hibridą.Parašė Tycka03 Rodyti pranešimąSveiki mieli kolegos
Aš esu najaukas todėl man bus labai svarbi jūsų nuomonė ir komentarai.Labai ačiū.
Comment
?
Comment