Tai tie inzinieriai kur projektavo, turbut ta paskaiciavo, veidrodziams gal taupoma???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Variklį į 147 įstatė iš 081.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąO 2147 kartais negavo Scanios ar VanHool varikli ar pavaru deze?
Comment
-
Tokiu atveju neįsivaizduoju, kur dingo pavarų dėžės aušinimo sistema. Nes statant variklį jokių PD aušinimo sistemos vamzdžių, tvirtinimo kronšteinų, nebuvo.
Tikriausiai 1130 jau į gatves niekada neišvažiuos. Baigiasi techninė apžiūra, rėmai sulūžę, senai stovi nejudinama kolonoje. Ir jau pradėta naudoti kaip detalių donoras.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.18, 20:59.
Comment
-
Ant ko važiuos - ant dujų ar ant elektros?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąRytoj isvaziuos 807 hibridinis Castrosua 12 marsrute
Comment
-
Įsibėgės naudodamas elektrą, o toliau važiuos naudodamas dujas.Parašė zn76 Rodyti pranešimąAnt ko važiuos - ant dujų ar ant elektros?
Comment
-
kai greitis yra mazesnis negu 20km/h tada isijungia elektrinis variklisParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąĮsibėgės naudodamas elektrą, o toliau važiuos naudodamas dujas.
Comment
-
Pašnekėkim apie ribinius eksploatacinius režimus. Prieš velkant Castrosúa City Versus CNG būtina atjungti transmisiją. Tai galima atlikti nuimant kardaninį veleną arba ištraukiant pusašius. Gatvės sąlygomis daug patogiau ištraukti pusašius. Kad į stebulę nepatektų purvo ir dulkių, pagaminti specialūs dangčiai. Jei pamatysit velkamą šio modelio autobusą, dangčiai bus pritvirtinti 5 varžtais, o pusašis tvirtinamas 10 varžtų. Ir dangčio centre nėra ZF logotipo.
Comment
-
Nuo rugsejo 8d. del didelio keleiviu srauto darbo dienomis dabar 29-ame pastoviai vienas ilgasParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąŠiandieną 13,45h prie Kauno aklųjų ir silpnaregių centro stotelės , miesto centro link važiavo tas naujas "armonika" autobusas 29 maršrutu. Čia taip būna? Nes aš asmeniškai tokį variantą matau pirma kart gyvenime...
Comment
-
Ačiū už info. Tikrai buvau nustebęs.Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąNuo rugsejo 8d. del didelio keleiviu srauto darbo dienomis dabar 29-ame pastoviai vienas ilgasNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Pratęskim technines diskusijas, jeigu galima (jeigu tai netinka šiai temai, tegul adminai perkelia).Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPašnekėkim apie ribinius eksploatacinius režimus.
Mane domina (o gal ir kitus, kad nežino), koks yra dujinio autobuso variklio veikimo principas: kaip dyzelinio, kai dujos įsipurškia į cilindrą su suspaustu oru ir užsidega nuo aukštos temperatūros, arba kaip benzininio, kai į cilindrą patenka jau paruoštas oro ir dujų degusis mišinys ir užsidega nuo uždegimo (žvakės ir pan.).
Kokiame pavidale dujos patenka į variklį - skystame ar dujiniame?
Jeigu yra nuorodos, kur galima paskaityti apie tai, jos yra laukiamos.
Comment
-
Tai yra įprastas Otto variklis, su priverstiniu (kibirkštiniu) degiojo mišinio uždegimu. Visam laikui prisimink, kad autobusai naudoja suslėgtas gamtines dujas. Į variklį jos patenka jau sumaišytos su oru.
Apie 99 procentus gamtinių dujų sudaro metanas. Metano kritinė temperatūra yra -82.59 °C. Kai temperatūra aukštesnė, jokiame slėgyje suskystinti dujų neįmanoma, nes esant aukštesnei temperatūrai, bet kokiame slėgyje, metanas negali būti skystojo būvio. Todėl gamtinės dujos suspaudžiamos kompresoriumi, o ne skystinamos.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.09.24, 19:46.
Comment
Comment