Parašė rvr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kaunas per porą metų atsisveikins su Škoda 14Tr troleibusais: kodėl tai būtina? Ir 10 įdomių faktų apie troleibusus Kaune
http://nodum.lt/skoda14trkaune/
- 1 patinka
Comment
-
O gal kas įsivaizduojate koks kainos skirtumas tarp troleibuso ir elektrinio autobuso?Parašė Jopapa Rodyti pranešimąKaunas per porą metų atsisveikins su Škoda 14Tr troleibusais: kodėl tai būtina? Ir 10 įdomių faktų apie troleibusus Kaune
http://nodum.lt/skoda14trkaune/
Beje, Škoda 9Tr tai galėtų palikti keliose, miesto centrą kertančiose, linijose ar specialioje trasoje. Kaip savotišką transporto paveldą, galbūt sudominsiantį turistus. Panšiai kaip Lisabona turi savo 28 tram'ą.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Galvoju ta specialią trasa galetu but ex 3 arba 1a koks Panemunė - Kauno pilis troleibuso maršrutasParašė 99 Rodyti pranešimą
O gal kas įsivaizduojate koks kainos skirtumas tarp troleibuso ir elektrinio autobuso?
Beje, Škoda 9Tr tai galėtų palikti keliose, miesto centrą kertančiose, linijose ar specialioje trasoje. Kaip savotišką transporto paveldą, galbūt sudominsiantį turistus. Panšiai kaip Lisabona turi savo 28 tram'ą.
bet čia tik svajonė manau...
Paskutinis taisė minde_kns; 2017.07.21, 01:01.
Comment
-
Kaune bus išbandomas KARSAN JEST+. Asmeniškai baisesnio autobuso nemačiau ir įsivaizduot nesugebu. Dizainas baisus ir dar baisesnis už baisų. Dėžė mechaninė (eksploatuojant nuolat reiškia nuolatines prastovas dėl sankabos, nes naujoji vairuotojų karta ją pjauna kaip grybo kotą). Akumuliatoriai gale, o variklis priekyje (reikšmingas įtampos kritimas dėl laido varžos). Variklis aptarnaujamas pro angą iš salono, kas yra labai nepatogu, ir dar blogiau už nepatogumą - neišvengiamai teršiamas salonas. Vairuotojui įlipti labai nepatogu (parke daug vyresnio amžiaus vairuotojų - ačiū jiems, kad dar dirba, nes be jų būtų labai sunku). Gale viengubi ratai - privalumo tame irgi nematau... Salonas žlega, barška (nors mašinos rida - 189 kilometrai). Žemagrindis, pilasi adblue. Greičiau jo Kaune neliktų, nes net sprinteris yra nepalyginamai geresnis.
- 3 patinka
Comment
-
bet užtat kokia jo naujo kaina juokinga apie 45000 eurų. Aišku už tai nuperkami 4 Volvo padėvėti autobusai. Būtų įdomu sužinoti apie Volvo autobusus nuomonę ar jie verti dėmesio?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąKaune bus išbandomas KARSAN JEST+. Asmeniškai baisesnio autobuso nemačiau ir įsivaizduot nesugebu. Dizainas baisus ir dar baisesnis už baisų. Dėžė mechaninė (eksploatuojant nuolat reiškia nuolatines prastovas dėl sankabos, nes naujoji vairuotojų karta ją pjauna kaip grybo kotą). Akumuliatoriai gale, o variklis priekyje (reikšmingas įtampos kritimas dėl laido varžos). Variklis aptarnaujamas pro angą iš salono, kas yra labai nepatogu, ir dar blogiau už nepatogumą - neišvengiamai teršiamas salonas. Vairuotojui įlipti labai nepatogu (parke daug vyresnio amžiaus vairuotojų - ačiū jiems, kad dar dirba, nes be jų būtų labai sunku). Gale viengubi ratai - privalumo tame irgi nematau... Salonas žlega, barška (nors mašinos rida - 189 kilometrai). Žemagrindis, pilasi adblue. Greičiau jo Kaune neliktų, nes net sprinteris yra nepalyginamai geresnis.Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.07.25, 09:05.
Comment
-
praktiškai neišbandyta bet apžiūrėjus turėtų per kokius keletą centimetrų ratas praeiti nuo durų.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan įdomu sužinoti, ar dešinysis ratas, pasuktas į kairę, remiasi į atidarytas duris?
Comment
-
Kiek jų dabar atvyko į Kauną ir kiek atvyks dar? Gal žinote, ar iš tiesų tokie pat turi pasiekti Šiaulius?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąTikrinom volvo ant stendo, kad nieko baisaus ten jiems nėra. Kosmetiniai defektai, stabilizatoriai, o taip nieko baisaus. Priekyje normali priklausoma pakaba. O kol nepradėjo dirbt, niekas gerai nežino, kaip tarnaus.
Comment
-
ir dar svarbiausia kad prieš dirbant reikės daug šveičiamosios pastos saloną išsivalyt ir kažką galvoti kaip užsidengti kabiną nes labai jau atvira su keleiviais.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąTikrinom volvo ant stendo, kad nieko baisaus ten jiems nėra. Kosmetiniai defektai, stabilizatoriai, o taip nieko baisaus. Priekyje normali priklausoma pakaba. O kol nepradėjo dirbt, niekas gerai nežino, kaip tarnaus.
Comment
-
O viešojo pirkimo tai nebuvo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTuri būti tikslus skaičius viešuosiuose pirkimuose. Kaip kad su Vilniaus devėtais MAN iš Oslo.
Comment
-
Šiandien važiuodamas nuo Klaipėdos pastebėjau naujuosiu Kauno Volvo autobusus.Šiuo momentu važiavo 5 autobusai šiaip išorinė būklė nebloga,bet ant kaikurių autobusų matosi nusilupe dažai,matyt buvo blogai nulupti lipdukai ir kartu nusilupo dažai,bet gadangi juos perdažys tai turėtu būti gerai.
(Atsiprašau foto nespėjau padaryti)Paskutinis taisė Tycka03; 2017.07.26, 17:46.
Comment
-
Kaip kam. Vieniems kaip tik labai patinka, kad neatskirti nuo keleivių. O kitiems labiau norisi didesnio saugumo ir privatumo.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ir dar svarbiausia kad prieš dirbant reikės daug šveičiamosios pastos saloną išsivalyt ir kažką galvoti kaip užsidengti kabiną nes labai jau atvira su keleiviais.
Comment
Comment