Tikrai keista, kad vairuotojai minėjo 23 maršrutą. Jis kaip tik iš tokių, kurių galinės stotelės yra mažos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Alia kaip vairuotojai norės su tokiais dirbti?Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąsu vienu vairuotoju siandien persimeciau pora zodziu tai sake kad i 23 ir dar 4x leis tuos autobusus, nes kiti marsrutai kaip ir be galimybes apsisukti, kiek tiesos nezinau.
Dar prisimenu, kaip Kaune atsirado ilgieji IKARUS-180 (?). Vairuotojai iš pradžių džiaugėsi naujove, bet greit ji apkarto...Paskutinis taisė Vitas; 2015.02.26, 22:20.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąNesuvokiu kam tuos 24 metru leisti Kauno pilis - Kaniukai jei žmonių ten tiek niekad nesusiriks , net 18 metrų būtų per daug..... Geriau juos dėti kur jų daug maž reikia.
Ne kauno pilis - kaniukai o partizanu gatve - kaniukai nes aplamai bus panaikintas 7 troleibusu marsrutas poto seks ir 8 troleibusu marsrutas.
Comment
-
matau tik viena priezasty 23 marsrute nes tarp 7 ir 8 h ryto zmones nesutelpa i autobusa su priekaba.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTikrai keista, kad vairuotojai minėjo 23 maršrutą. Jis kaip tik iš tokių, kurių galinės stotelės yra mažos.
Comment
-
Kaip tik manai reikia naikint autobusus nes jie neturi jokiu prespektyvų ateityje....
Nesutelpa važiuojant iš Šilainių pusės o po to visą likusia dienos dalį važinės tusčias, tad būtų užtekę tiesiog padažninti .Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąmatau tik viena priezasty 23 marsrute nes tarp 7 ir 8 h ryto zmones nesutelpa i autobusa su priekaba.Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.02.26, 22:32.
Comment
-
jie dirbs pertraukiamu grafiku tai gausis beveik visada piko metu, siaip ir as nesuprantu ju isigijimo prasmes bet jie nuostoliu neatnes mes gaunamos didesnes dotacijos negu uz paprasta autobusa.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąKaip tik manai reikia naikint autobusus nes jie neturi jokiu prespektyvų ateityje....
Nesutelpa važiuojant iš Šilainių pusės o po to visą likusia dienos dalį važinės tusčias, tad būtų užtekę tiesiog padažninti .
Comment
-
Parkui ne nuostolis, bet savivaldybei, kuri tas dotacijas moka? Čia kaip išdykęs vaikas, kur langus daužo: "man nuostolių jokių nebus, tėvelis viską atlygins".Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjie dirbs pertraukiamu grafiku tai gausis beveik visada piko metu, siaip ir as nesuprantu ju isigijimo prasmes bet jie nuostoliu neatnes mes gaunamos didesnes dotacijos negu uz paprasta autobusa.
Comment
-
jei nemoketu dotaciju tada nebutu jokiu nuolaidu (nebent tas nuolaidas padengtu savivaldybe) ir nei vienas nepraeitu be bilieto pvz kaip tarpmiestiniam autobuse jei yra asmuo be bilieto vairuotojas neturi teises pajudeti is sustojimoParašė disident Rodyti pranešimąParkui ne nuostolis, bet savivaldybei, kuri tas dotacijas moka? Čia kaip išdykęs vaikas, kur langus daužo: "man nuostolių jokių nebus, tėvelis viską atlygins".
Comment
-
Per penkis metus pirks 40 devėtu, žemagryndžių troleibusų. 2015 metais nupirks jų 10. Po 10 metų pirks 300 elektrinius autobusus. Jie bazuosis troleibusu depe. Jais dirbs troleibusu vairuotojai. 30 iš 300 elektriniu autobusu žadama jau kitais metais. Dėl devėtu troleibusu pirkimo jau paskelbtas konkursas. Šie troleibusai butinai turės buti žemagryndžiai. Buvo gave pasiulimą pirkti dvigubus Vanhulus. Bet jie neatitiko mūsų reikalavimų. Tad jų atsisakyta.Parašė Raivo Rodyti pranešimąDeja, bet šis VT keleiviui iš šono susidarantis vaizdas, parodo bendrą situaciją su troleibusais. Susijungus įmonėms troleibusai nugrimzdo į antrą planą, kai tuo tarpu autobusų įvaizdis tik gerėja. Troleibusų išleidimas į liniją nesumažėjo, bet vis labiau senstanti technika dažniau ir rimčiau genda, nėra kam važiuoti, todėl leidžiami visi turimi rezervai, kurie paprastai stovėdavo patvoriuose. Apie kosmetinį remontą net nėra ką kalbėti, jau pasikartosiu, bet tokie kaip Nr. 286, Nr. 301 po reklamos nuėmimo būtų sustabdyti iki dažymo. Troleibusų parko dažykloje dažomi autobusai, standartinio ilgio autobusui perdažyti skiriamos keturios dienos, taigi darbai vyksta pagal eilę, troleibusai ten patenka tik išimtinai.
Comment
-
Įdomi informacija, tačiau kiek ji yra patikima?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąPer penkis metus pirks 40 devėtu, žemagryndžių troleibusų. 2015 metais nupirks jų 10. Po 10 metų pirks 300 elektrinius autobusus. Jie bazuosis troleibusu depe. Jais dirbs troleibusu vairuotojai. 30 iš 300 elektriniu autobusu žadama jau kitais metais. Dėl devėtu troleibusu pirkimo jau paskelbtas konkursas. Šie troleibusai butinai turės buti žemagryndžiai. Buvo gave pasiulimą pirkti dvigubus Vanhulus. Bet jie neatitiko mūsų reikalavimų. Tad jų atsisakyta.
Comment
-
Iš pirmų lūpųParašė Komandoras Rodyti pranešimąĮdomi informacija, tačiau kiek ji yra patikima?
Comment
-
Naudotų žemagrindžių vienaaukščių troleibusų pirkimas
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=224673
Comment
-
Išties, skamba patikimai.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąIš pirmų lūpų
Tiesa, tai kol kas techninių specifikacijų projekto paskelbimas, kurį privaloma atlikti prieš kiekvieną stambesnį pirkimą. Tačiau, manau, kad netrukus turėtų sekti ir tikras pirkimas.Parašė Karoleo Rodyti pranešimąNaudotų žemagrindžių vienaaukščių troleibusų pirkimas
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=224673
O dėl 300 elektrinių autobusų, tai išties fantastika. Minimum kokie 300 000 Eur už vieną, tai norit pasakyt, kad ruošiamasi per 10 metų išleist 90 mln eurų vien transporto pirkimui? Nerealu.
Comment
-
Reikia pripažinti,kad to tikrai nebus , tų 300 elektrinių autobusų. Kiek žinau ,stengiamasi vis prikėlinėti tuos senus kledarus...
Beja atsiprašau už neskaitymą temos,nebuvo laiko,tai 7 troleibuso maršrutą naikina tik dėl Raudondvario pl.rekonstrukcijos,ar išvis jo nebebus?Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.02.28, 20:07.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąReikia pripažinti,kad to tikrai nebus , tų 300 elektrinių autobusų. Kiek žinau ,stengiamasi vis prikėlinėti tuos senus kledarus...
Beja atsiprašau už neskaitymą temos,nebuvo laiko,tai 7 troleibuso maršrutą naikina tik dėl Raudondvario pl.rekonstrukcijos,ar išvis jo nebebus?
reik suprast kad isvis jo nebus nes po rekonstrukcijos nebus raudondvario plente troleibusu tinklo taip pat turetu nelikt ir 8 marsruto.
Comment
-
Tai kad paleidzia ta ilga su priekaba bet siaurais praejimais, kaip ir ta vienguba siaura, tai kaip tau sutilps, net stovimu vietu nera tik viena aikstele 1mx1mParašė egiscrypth Rodyti pranešimąmatau tik viena priezasty 23 marsrute nes tarp 7 ir 8 h ryto zmones nesutelpa i autobusa su priekaba.
Comment
Comment