Geros naujienos. Tik būtų šaunu, jeigu naujų soliarių vidaus išplanavimas būtų kiek geresnis, nei dabartinių. Dabartiniuose sėdimų vietų mažokai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tame straipsnyje paskaičiau komentarus. Vienas jų:Parašė groundzer Rodyti pranešimąKitąmet Kaunas sulauks 24 naujų „Solaris“ autobusų
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...utobusu-387185
Kaip manote, ar tik ne buvęs narys "Scania" vėl reiškia savo mintis?4. gintaras
2011 11 04 15:01
o dieve vėl lauzus pirks , jau dabartine solariu bukle apie ja patilesiu , su jeis nevazuoju nes bijau iluzti per išrudyjusias grindis, ypac kad uzsidegs (jau yra degusiu 5 solariai) ir garantuoju vėl pirks kazkokius kelmus ant kuriu neymanoma sedėti, ka jau kalbet apie konfortiškuma
Kažkaip jo braižas. Sprendžiu ir neapykantos Solariams bei žodžio "konfortiškas" 
O šiaip, džiugu, galės pagaliau nurašyti kai kuriuos apgailėtinos būklės autobusus, kuriuos jau turėtų būti gėda leisti į maršrutus.دائما الليتوانيه
Comment
-
Kas del Za5 tai vasara vaziuodavo pro Neries krantine.O situo marsrutu (pro Milikoniu kalna) nuo eurolygos pradzios .O dabar ir oficialiai apiformino.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkaip nematau jokio skirtumo tarp senos ir naujos ŽA2, 5 ir 7 trasų.
Comment
-
Na tikrai, manau, praktiškiau būtų jį atvirkščia trasa paleisti, pro Šančius į Petrašiūnus ir K.Baršausko g.Parašė Gator Rodyti pranešimąZa4 marsrutas idomus tuo, kad iki sanciu pesciom turbut bus greiciau nueiti nei atvaziuoti autobusu
P.S. O kokie autobusai "ŽA" maršrutais važinėja? Soliariai ar senesni ? (pvz: Scania ar Van Hool)
Comment
-
Pastebėjimai geri, bet dėstymas ir sąsajos tarp pastraipų... Jų nėra! Todėl skaitytojams galėjo kilti klausimų, ką autorius nori pasakyti. Kito ir manParašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vien Soliariai kiek teko matytiParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa tikrai, manau, praktiškiau būtų jį atvirkščia trasa paleisti, pro Šančius į Petrašiūnus ir K.Baršausko g.
P.S. O kokie autobusai "ŽA" maršrutais važinėja? Soliariai ar senesni ? (pvz: Scania ar Van Hool)
Comment
-
Atvirkštinis variantas būtų neracionalus. ŽA maršrutai jau organizuojami nuo vasaros, reiškiasi keleivių srautus TS apytiksliai žino ir maršrutus pakoregavo atsižvelgdami į keleivių srautą ir kaštus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa tikrai, manau, praktiškiau būtų jį atvirkščia trasa paleisti, pro Šančius į Petrašiūnus ir K.Baršausko g.
P.S. O kokie autobusai "ŽA" maršrutais važinėja? Soliariai ar senesni ? (pvz: Scania ar Van Hool)
Bet pritariu Gator, kad ŽA turėtų būti patrauklūs maršrutai, kad pritrauktų kauniečius naudotis VT bent jau į renginius (kad nekiltų parkavimo problemų).
Tačiau pasižiūrėję į schemą, gerai matome, kad trasos sudarytos taupant - kad kuo trumpesne trasa būtų aprėpta kuo didesnė miesto dalis ir su kuo mažiau maršrutų. Taigi esminis rodiklis čia buvo kaštai.
Įvertinus visus plius ir minus, mano nuomone, trasos sudarytos beveik be priekaištų. O jei būtų galimybė, tiesiog 6 maršrutą trumpinčiau iki Petrašiūnų ir sukurčiau dar vieną - į Vaidoto g. trumpiausiu keliu - pro Juozapavičiaus pr.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir jeigu į Vaidoto g. žmonių paprastai važiuoja nedaug, tai paleisti DABą - tegu žmonės pasidžiaugia tokiu aparatuParašė Ametistas Rodyti pranešimąO jei būtų galimybė, tiesiog 6 maršrutą trumpinčiau iki Petrašiūnų ir sukurčiau dar vieną - į Vaidoto g. trumpiausiu keliu - pro Juozapavičiaus pr.
.
Comment
-
žinoma, kad jis savo mintis reiškiaParašė arsiakas Rodyti pranešimąTame straipsnyje paskaičiau komentarus. Vienas jų:
Kaip manote, ar tik ne buvęs narys "Scania" vėl reiškia savo mintis?
Kažkaip jo braižas. Sprendžiu ir neapykantos Solariams bei žodžio "konfortiškas" 
iš kur jisai ištraukė, kad dabartiniuose "Solaris" autobusuose grindys surūdijusios? 
o šiaip gerbiu kauniečių sprendimą pirkti autobusus "Solaris"
Comment
-
Kauniečiai čia nieko nenusprendė, Solaris pasiūlė mažiausią kainą, todėl ir laimėjo.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąo šiaip gerbiu kauniečių sprendimą pirkti autobusus "Solaris"
Man išvis kyla klausimas, kad reikėjo tuos autobusus vasarą išbandyti, jei tai nedavė jokios naudos. Konkurso sąlygos buvo parengtos beveik standartiškai, nenusikratant prastesnės produkcijos gamintojų. Taip pat Kauno transporto skyriui kažkodėl nerūpi autobusų ekonomiškumas, kodėl nebuvo galima Kaune surengti panašių bandymų, kaip Vilniuje...?
O didžiausias minusas, kad vėl visi autobusai bus standartinio ilgio, tas pats Solaris gamina įvairių ilgių autobusus.
Comment
-
Kad Kaunui ir nereikia ilgesnių - ypač tiek daug.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKauniečiai čia nieko nenusprendė, Solaris pasiūlė mažiausią kainą, todėl ir laimėjo.
Man išvis kyla klausimas, kad reikėjo tuos autobusus vasarą išbandyti, jei tai nedavė jokios naudos. Konkurso sąlygos buvo parengtos beveik standartiškai, nenusikratant prastesnės produkcijos gamintojų. Taip pat Kauno transporto skyriui kažkodėl nerūpi autobusų ekonomiškumas, kodėl nebuvo galima Kaune surengti panašių bandymų, kaip Vilniuje...?
O didžiausias minusas, kad vėl visi autobusai bus standartinio ilgio, tas pats Solaris gamina įvairių ilgių autobusus.
O kauniečius čia turbūt turi omenyje ne Kauno gyventojus, bet apskritai kauniečius - Kauną.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ne visus, bet bent kelis galėjo paimti ir ilgus, pastaruoju metu visi pirkti autobusai buvo 12 m. ilgio. Bene, Vilniuje skelbtame konkurse nurodyta kiek ir kokio ilgio autobusų turi būti.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad Kaunui ir nereikia ilgesnių - ypač tiek daug.
O kauniečius čia turbūt turi omenyje ne Kauno gyventojus, bet apskritai kauniečius - Kauną.
Taip, kalbėjau apie kauniečius, kaip visumą.
Comment
-
Nereikia ilgesnių? Pabandyk kada nors piko metu Soliariu pasivažinėt..Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad Kaunui ir nereikia ilgesnių - ypač tiek daug.
O kauniečius čia turbūt turi omenyje ne Kauno gyventojus, bet apskritai kauniečius - Kauną.
Comment
-
Reikėtų kokių 10-15 vnt. 15 metrų ilgio ir iki 10 vnt. sudvejintų. O daugiau nelabai reikia. Daugiausia reikėtų jų 3, 37 maršrutams, 39 tinka sudvejinti, 23 sudvejintų ar kažkiek reikėtų, nes esamų neužtenka... O kuriuose maršrutuose dar reikia?Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNereikia ilgesnių? Pabandyk kada nors piko metu Soliariu pasivažinėt..
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Sudvejintu reikia dar 24, 36 dar 16 ir 18, bet gal labiau piko metu vazinejanciu..Parašė Ametistas Rodyti pranešimąReikėtų kokių 10-15 vnt. 15 metrų ilgio ir iki 10 vnt. sudvejintų. O daugiau nelabai reikia. Daugiausia reikėtų jų 3, 37 maršrutams, 39 tinka sudvejinti, 23 sudvejintų ar kažkiek reikėtų, nes esamų neužtenka... O kuriuose maršrutuose dar reikia?
Comment
-
Man atrodo, kad Kaune ilgų 18m autobusų yra pakankamai. O problemą su pergrūstais 3, 10, 37 galima spręsti dažninant reisus arba perkant 15m ilgio autobusus. Tiesa, pastarųjų komplektaciją reikėtų rinktis atsargiai - reikėtų žymiai galingesnio variklio ir pasiruošti didelėms degalų (dujų) sąnaudoms. Beje, o 15m autobusai kada nors važiavo į Parodos kalną?
Comment
-
Šių metų žiemą vieną kartą triašis dirbo 3-iu maršrutu. Kažkur šios temos pirmuosiuose puslapiuose turėtų būti ne ypač kokybiška DGroove nuotrauka.Parašė MettalMan atrodo, kad Kaune ilgų 18m autobusų yra pakankamai. O problemą su pergrūstais 3, 10, 37 galima spręsti dažninant reisus arba perkant 15m ilgio autobusus. Tiesa, pastarųjų komplektaciją reikėtų rinktis atsargiai - reikėtų žymiai galingesnio variklio ir pasiruošti didelėms degalų (dujų) sąnaudoms. Beje, o 15m autobusai kada nors važiavo į Parodos kalną?
Comment
Comment