Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priminiau dar viena priezasti: atsiradimas miestai.net forume Jo deka suzinojau daug naujo apie viesaji transporta ir apie tas visas priemones, kuriomis dabar naudojuos.

    Comment


      Daug panasumu su manimi. Prie tu punktu dar pridedu moralini pasitenkinima, kad netersiu aplinkos automobilio ismetamosiomis dujomis kaskart kai nusprendziu vaziuoti ne masina, o viesuoju
      Tikiuosi tavo pasakymas ikveps ir dar keleta zmoniu pameginti dazniau persesti i viesaji.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nepasitenkinimas tame, kad VT lėtas. Žinoma, iš pensininkų to neišgirsi. Jie neskuba. Užtat kiti ir nesinaudoja VT. O valdžia nemąsto kaip persodinti kuo daugiau žmonių iš automobilių į VT ir daro tai, dėl ko tik mažiau žmonių naudojasi VT. Dar po 10 metų VT keleivių sumažės iš esmės - dabartiniai pensininkų dalis išmirs, dalis visiškai nukarš ir niekur iš namų nosies nekels. O dabartinė priešpensijinė karta automobilizuota. Taip kad ir išėję į pensiją nelabai keis savo įpročius. Žinoma, daliai jų teks automobiliu mažiau naudotis dėl mažų pensijų. Bet ir dabar yra dalis pensininkų, kurie VT nesinaudoja - milijonų neturi, bet automobiliu važinėja. Vaikų ir studentų tik mažės.
        Jo, po 10 metų visi sės prie savų automobilių vairų ir sedės kamšiuose visa diena. Į darbą reikės išvažiuoti iškart po vidurnakčio kad suspėtai 7 ryta į darbą. Nors važiavimo 10 km. Kokį čia dviratį išradinėjat? Kas važiavo VT tas ir važinės per amžius. Ir tu keleivių kasmet daugės kaip kituose civilizuotose kraštuose.

        Comment


          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
          Jo, po 10 metų visi sės prie savų automobilių vairų ir sedės kamšiuose visa diena. Į darbą reikės išvažiuoti iškart po vidurnakčio kad suspėtai 7 ryta į darbą. Nors važiavimo 10 km. Kokį čia dviratį išradinėjat? Kas važiavo VT tas ir važinės per amžius. Ir tu keleivių kasmet daugės kaip kituose civilizuotose kraštuose.
          Keleivių šiaip sau nedaugės, jei nesiimti tam tikrų priemonių. Kaip tik augant ekonomikai, visada pastebimas automobilizacijos didėjimas.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Kauno viešojo transporto darbas spalio 29-lapkričio 2 dienomis
            http://www.kvt.lt/index.php?id=551
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              7. ismanusis telefonas ... pamenu po Blunto koncerto isejau ~12 is arenos, draugai buvo is Vln ir pilna masina tai isjudejo i Vln. Tad as, kaip toje reklamoje, isstraukiau savo ismanuji telefona, paziurejau, kad uz 45 min donelaicio stoteleje 37N autobusas, nuejau i bara Republic, uzkandau, dar isgeriau alaus, nurodyta minute atejau i stotele, atvaziavo autobusas ir sekmingai, pigiai grizau namo. Kitas pvz: grizau is Vln traukiniu (beje, panasios priezastys mane sugrazino ir i traukinius), nezinojau kaip man nusigauti namo nuo stoties. Pasirinkau "suformuoti marsruta" telefone ir suzinojau kad uz tiek ir tiek minucium toje ir toje stotele bus 3 autobusas kuris nuves mane namo
              Prie išmaniojo telefono dar reik paminėt ant tvarkaraščių esantį barkodą, kurį nuskanavus telefone atsidaro kokie artimiausi autobusai/troleibusai važiuos iš stotelės.

              Ir šiaip pritariu. Važiavimas visuomeniniu transportu - malonumas. Gaila, kad retai pavyksta sau tai leisti, vis tenka visur skubėti mašina.
              kaip?

              Comment


                Tiesa, prisiminiau, kokius barkodus mačiau šalia Žalgirio arenos stotelių
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė Ametistas
                  Matau cigaretę ant žemės... čia Kaunas?
                  Čia ne cigarėtė, o kancaras

                  Comment


                    Parašė Ametistas
                    Matau cigaretę ant žemės... čia Kaunas?
                    Tiek Zalgirio arena, tiek Kauno transporto logo po kodu leidzia teigti, kad taip

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Keleivių šiaip sau nedaugės, jei nesiimti tam tikrų priemonių. Kaip tik augant ekonomikai, visada pastebimas automobilizacijos didėjimas.
                      Taip, automobilizacija didės. Bet kam man sedėti kamšiuose ir nervuotis kaip laiku nuvikti į darbą, jai aš galiu sau ramiai galvodamas apie šiandieninius darbo planus važiuoti VT. Suprantu, kuriu reikalai yra lakstyti po visą miestą, tai su nuosavu transportu neapseisi. Bet kai reikia nuvikti į darbą 10 km. ir dėl to kurti mašiną, tai manau kvaila.

                      Comment


                        Automobilizacija didės, jeigu negerės VT komfortiškumas. Pirmiausia tai yra tempai, kuriais važinėja autobusai/troleibusai turėtų padidėti.

                        Comment


                          Nepasitenkinimas tame, kad VT lėtas. Žinoma, iš pensininkų to neišgirsi. Jie neskuba. Užtat kiti ir nesinaudoja VT. O valdžia nemąsto kaip persodinti kuo daugiau žmonių iš automobilių į VT ir daro tai, dėl ko tik mažiau žmonių naudojasi VT. Dar po 10 metų VT keleivių sumažės iš esmės - dabartiniai pensininkų dalis išmirs, dalis visiškai nukarš ir niekur iš namų nosies nekels. O dabartinė priešpensijinė karta automobilizuota. Taip kad ir išėję į pensiją nelabai keis savo įpročius. Žinoma, daliai jų teks automobiliu mažiau naudotis dėl mažų pensijų. Bet ir dabar yra dalis pensininkų, kurie VT nesinaudoja - milijonų neturi, bet automobiliu važinėja. Vaikų ir studentų tik mažės.
                          Taip VT lėtas. Bet juo naudojasi studentai, kurie pinigų niekad per daug neturi ir dirbantys žmonės, kurie gyvena miegamuosiuose rajonuose, kur tankus VT, patogus ir greitas susisiekimas su darbu. Į automobilius sėda tie žmonės, kurių darbas, ar gyvena vieta priemiesčiuose, kur VT praktiškai nėra arba važiuoja labai retai. O pensininkų niekada iš VT neiškrapštys, nes retas kuris nori vairuoti o ir sveikata ne visada leidžia. Bet VT įmonė visiškai nesistengia privilioti daugiau keleivių, kad ir plėsdama tinklą, pirkdama mikriukus, kurie vežiotu keleivius ten kur nėra didelių srautų, bei mažindama pervežimo kainą.

                          Comment


                            visi tuos puslapius skaito(www.kaunas.lt; www.kvt.lt; www.marsrutai.lt) ...reikia naujiena skubeti pranesti ,kol ji dar nepasirodziusi tinklapyje ... pvz apie naktinius ketvirtadieninius troleibusus Kaune su uzsukimais i Kauno pili.

                            Comment


                              Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                              Taip, automobilizacija didės. Bet kam man sedėti kamšiuose ir nervuotis kaip laiku nuvikti į darbą, jai aš galiu sau ramiai galvodamas apie šiandieninius darbo planus važiuoti VT. Suprantu, kuriu reikalai yra lakstyti po visą miestą, tai su nuosavu transportu neapseisi. Bet kai reikia nuvikti į darbą 10 km. ir dėl to kurti mašiną, tai manau kvaila.
                              Kvaila neatrodo,kaip reikiamas autobusas poilsio dienomis vazineja su 1.5val. pertrauka.
                              I darba man reikia sekmadieni 9h. o autobusas nuo mano stoteles 7.45,bunu darbe 8.15h arba 10.05h ir darbe bunu 10.30h kai reikia buti 9.00h.
                              Vilniaus mieste,sekmadieniais kai kokiam kaime pasijauciu!

                              Comment



                                Atsižvelgus į keleivių srautus, keičiami autobusų maršrutai, kuriais keleiviai vežami po koncertų ir krepšinio rungtynių „Žalgirio“ arenoje.

                                Nuo lapkričio 1 d. po renginių arenoje keleiviai vežami šiais ŽA maršrutais:

                                ŽA2 Žalgirio arena – Partizanų g.

                                Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Kaunakiemio g., Karo Ligoninės g., Vytauto pr., Parodos g., K. Petrausko g., Vydūno al., Radvilėnų pl., A. Baranausko g., Birželio 23-iosios g., V. Krėvės pr.

                                ŽA3 Žalgirio arena-Veiverių g.-Seniavos pl. – Freda

                                Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Veiverių g., Seniavos pl., J. Pabrėžos g., Europos pr.

                                ŽA4 Žalgirio arena – Petrašiūnai – Panemunė – Šančiai

                                Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Kaunakiemio g., Karo Ligoninės g., Vytauto pr., M. K. Čiurlionio g., Tunelio g., K. Baršausko g., R. Kalantos g., T. Masiulio g., Marijampolės pl., Raudonojo Kryžiaus g., Vaidoto g., Birutės g., A. Smetonos al., Mažąja g., Vaidoto g., Tilto g., A. Juozapavičiaus pr.

                                ŽA5 Žalgirio arena – 2-oji ligoninė

                                Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Linkuvos g., Varnių g., Baltų pr., Žiemgalių g., Baltijos g., Naujakurių g.

                                ŽA6 Žalgirio arena – Taikos pr. – Pramonės pr. – Šiaurės pr.

                                Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Taikos pr., Draugystės g., Pramonės pr., Šiaurės pr.

                                ŽA7 Žalgirio arena – Eiguliai – Kalniečiai

                                Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Utenos g., Sukilėlių pr., Šiaurės pr., S. Žukausko g., P. Lukšio g., Savanorių pr.
                                gerai, kad negalvojama apie nuėmimus

                                Comment


                                  tai informacija paimta is KVT. siulau rasyti ,o ne perrasyti ,,naujienas''
                                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.11.03, 12:52.

                                  Comment


                                    AB Autrolis miesto savivaldybei pateike prasyma ridos didinimui. Prasymas patenkintas.Nuo gruodzio 1 oios dienos keisis Kauno troleibusu eismo tvarkarasciai, dides troleibusu skaicius keliuose marsrutuose. po viena pilna grafika bus pridedama pirmam, septintam,vienuoliktam, tryliktam,keturioliktam marsrutui.
                                    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.11.03, 15:12.

                                    Comment


                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      gerai, kad negalvojama apie nuėmimus
                                      Kažkaip nematau jokio skirtumo tarp senos ir naujos ŽA2, 5 ir 7 trasų.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2011.11.03, 13:54.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kitąmet Kaunas sulauks 24 naujų „Solaris“ autobusų
                                        http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...utobusu-387185

                                        Comment

                                        Working...
                                        X