Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tokia tvarka būtų ideali. Taline taip buvo, bent jau prieš keletą metų. Kaip dabar, tiksliai nežinau. Tikrai buvo smagu žiūrėti, kai per 3-4 min. net 2 valytojos išvalo visą prailgintą autobusą. Iš pradžių maniau, kad tik šiukšles aprenka, bet po to pastebėjau, kaip eidavo su kibirais vandens prie šalia esančio hidranto. Tai buvo pagrindiniame centro galiniame punkte - Viru Keskus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Būtų ideali, tačiau vargu ar lemta išsipildyti. Bent šiuo metu, arguomentuojama būtų, kad nėra lėšų valytojų algoms, valymo technikai ir t.t.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTokia tvarka būtų ideali. Taline taip buvo, bent jau prieš keletą metų. Kaip dabar, tiksliai nežinau. Tikrai buvo smagu žiūrėti, kai per 3-4 min. net 2 valytojos išvalo visą prailgintą autobusą. Iš pradžių maniau, kad tik šiukšles aprenka, bet po to pastebėjau, kaip eidavo su kibirais vandens prie šalia esančio hidranto. Tai buvo pagrindiniame centro galiniame punkte - Viru Keskus.
Comment
-
Jei net Vakarų Europoje kai kuriose šalyse vairuotojai po darbo autobuse surenka šiukšles, nes įmonė nori kiek įmanoma sumažinti kaštus, tai kodėl to negalima pritaikyti ir Lietuvoje?Parašė Komandoras Rodyti pranešimąBūtų ideali, tačiau vargu ar lemta išsipildyti. Bent šiuo metu, arguomentuojama būtų, kad nėra lėšų valytojų algoms, valymo technikai ir t.t.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Žinoma, kad taip turėtų būti. O jeigu galiniame punkte vairuotojas pamato, kad priteršta baisiai - pvz., išsilieję žmogaus kūno malonaus kvapo skysčiai, tuomet toks autobusas turėtų varyt į parką valymui, o į trasą važiuoti rezervas.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJei net Vakarų Europoje kai kuriose šalyse vairuotojai po darbo autobuse surenka šiukšles, nes įmonė nori kiek įmanoma sumažinti kaštus, tai kodėl to negalima pritaikyti ir Lietuvoje?
Comment
-
Taip, bet kazkodel pas vienus vairuotojus autobusai gerai prizureti, vairuotojai sveikinasi, maloniai bendrauja, kas yra normalu aptarnavimo srity, o pas kitus viskas blogai. Jei sako laba diena ar i kuria vieta vaziuoja, tai negi sunku atsakyti atgal???Parašė egiscrypthŠiaip as tai esu autobuso vairuotojas tai esu perskaites savo pareigybines nuo pradžių iki galo. Kokio lygio bendravimas galimas puikiai žinau, bet ar įmanoma išsikęs kad sustoji per toli sustojime nuo šaligatvio? Tikrai ne dėl to kad sunku o kad tie sustojimai yra duobėti saugant autobuso bufery o kitų sustojimų tokios "kišenės" kad išeina tik skersa autobusą pastatyt. O pagal žinomą naują tvarką vėlavimų skubėjimų iš šalies gali atrodyt kad kažkoks "durnelis" vairuoja viena sustojimą lekia kitą vos velkas. Patys keleiviai dažniausiai iššaukia konfliktus kad kažkur nešvaru ar kažkur juda plastmasės ar smirda svylančiu tepalu ar pan. nes vairuotojas ne valytojas ar meistras koky paskriria autobusą tokiu ir važiuoji.
Comment
-
Daug kas pabosta...Ir nebuna tiek tu klausimu, jei sveikinasi-pasisiveikini ar cia jau labai daug valios pastangu?Parašė egiscrypthbet jei vairuotojui pridedamas butu ir valymas ir tvarkymas manau turetu buti ir uz tai mokama.
Uz ta paty atlyginima niekas netvarkys.
Nesunku atsakyti i keleiviu klausimus bet kai per 8-10 valandu tu klausimu jau siekia ir 50 tik pabosta.
Labai gerai yra atskiromis kabinomis autobusai Solaris ar castrosua kur galima sakyt ir nesigirdi niekas
Comment
-
Vieniems žmonėms bendravimas yra malonumas, o kitiems - našta. Nepamirškime ir tai, kad dar didelė dalis vairuotojų yra sovietmečių augę, o tuo metu mąstysena buvo visiškai kitokia. Tokiems žmonėms išaiškinti, kas yra klientų aptarnavimas, labai sunku.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDaug kas pabosta...Ir nebuna tiek tu klausimu, jei sveikinasi-pasisiveikini ar cia jau labai daug valios pastangu?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Cia turetu parko valdzia manau isikisti, kad paaiskintu. Tenka pavazineti tarpmiestiniu transportu, tai tiek "Kautroj" tiek "Toks'e" kazkodel tikrai malonus bendravimas, jokiu bambejimu ar panasiai. Netgi sakyciau "Toks'e" vairuotojai malonesni, nors anksciau pasizymedavo grubumu ir pan.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVieniems žmonėms bendravimas yra malonumas, o kitiems - našta. Nepamirškime ir tai, kad dar didelė dalis vairuotojų yra sovietmečių augę, o tuo metu mąstysena buvo visiškai kitokia. Tokiems žmonėms išaiškinti, kas yra klientų aptarnavimas, labai sunku.
Comment
-
Taigi cia buvo M30, darbas uz inasa, 30 automobiliu trasoje, 25 girobuso ir 5 dakajaus.Kas rinko ir tikrino ar atnese pilna inasa visi puikiai zino. Aukso puodas pildesi nepaliaujamu greiciu. Bet kranelis uzsisuko, nes norejo labai daug ir nuo kovo 18 d. era baigesi. Padidejo intervalai nuo 3 minuciu iki 9 minuciu ir sumazejo masinu iki 10. Nebeliko lenktyniu, santykiu aiskinimosi galuose,kas kurio zmogu ne savo laiku paeme, kas i svetima kisene trasoje ilindo .....ir taip toliau. Pajamos padidejo nes yra kautroje mokama alga, yra kameros, skaiciavimo srautas, atiduodami ir rodomi visi surinkti pinigai ir svarbiausia darbo valandos 8 - 8,5 per diena, ne taip kaip ten po 16 per diena vaziuodavo ir 20 dienu i menesi. tai buvo tikras vergo darbas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą57 marsruto pajamos padidejo 75 proc.
Comment
-
Patikslinsiu informaciją dėl 4 troleibuso maršruto, tai dirbs 4 solariai troleibusai pamaininiais grafikais ir 2 škodos pertraukiamu grafiku , 236 ir 315. Ir nuo spalio 6d troleibusų rezerve visai nebus tad tikiuosi iki tos dienos atveš bent keleta naudotų troleibusų apie kuriuos dar tylu.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.09.23, 14:36.
Comment
-
Tai vis tik kils škodos į Parodą, kaip suprantu.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąPatikslinsiu informaciją dėl 4 troleibuso maršruto, tai dirbs 4 solariai troleibusai pamaininiais grafikais ir 2 škodos pertraukiamu grafiku , 236 ir 315. Ir nuo spalio 6d troleibusų rezerve visai nebus tad tikiuosi iki tos dienos atveš bent keleta naudotų troleibusų apie kuriuos dar tylu.
Comment
-
Tai reiškia ir Škodos važiuos į Parodos g. kalną? Nes iš pradžių buvo rašyta, kad į kalną važiuos tik Solariai. Ar jau buvo atlikti troleibusų testiniai važiavimai Parodos gatve?
Dar klausimas dėl laisvų troleibusų nebuvimo. Kodėl taip atsitiko? Nes kai panaikino 4 maršrutą, po to dar 3, tai gi patys troleibusai neišgaravo. Kur jie? Ar padidėjo išleidimas į kitus maršrutus?
Comment
-
O senutė 236 (1985 m.) įveiks Parodos g. kalną? Kodėl nebuvo pasirinktas naujesnis troleibusas tokiam atsakingam maršrutui?Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąPatikslinsiu informaciją dėl 4 troleibuso maršruto, tai dirbs 4 solariai troleibusai pamaininiais grafikais ir 2 škodos pertraukiamu grafiku , 236 ir 315.
Buvo nemažai kalbų dėl naudotų troleibusų, tame skaičiuje ir sudvejintų 15Tr, įsigijimo iš Rygos, kur jie yra pakankamai neblogos būklės ir nenaudojami (dėl troleibusų parko atnaujinimo). Pažiūrėjus Rygos troleibusų parko sudėtį (http://transphoto.ru/list.php?t=2&cid=35), matyti, kad visi sudvejinti troleibusai Škoda 15Tr yra veikiantys. Neveikiančių yra tik 14Tr troleibusų (trumpi), sąraše pažymėti geltonu fonu, kai kurie iš jų pažymėti kaip skirti pardavimui.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąIr nuo spalio 6d troleibusų rezerve visai nebus tad tikiuosi iki tos dienos atveš bent keleta naudotų troleibusų apie kuriuos dar tylu.
Comment
-
Dėl Škoda 15tr jų sulauksim nebent tik kitais metais.
O dėl 236 aš pats apakau pamatęs kad jis turės kopti į kalną, aisku manau kad užvažiuos jis bet nežinia ar sunkiai ar ne. Bet kaip ir planuose buvo 4 troleibuso maršrute važiuos tik vyrai, o 236 vairuotojas vyras, kiti islandijos pl vairuotojei dirbantys pertraukiamu grafiku yra moterys.
Comment
-
Dėl Škodų 15 TR, manau, Rygoj jos atsilaisvins, kai Ryga gaus pakankamai Škoda 27 TR, kurių pirmieji jau nukeliavo ar dar tik ruošiami kelionei į Rygą.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąDėl Škoda 15tr jų sulauksim nebent tik kitais metais.
O dėl 236 aš pats apakau pamatęs kad jis turės kopti į kalną, aisku manau kad užvažiuos jis bet nežinia ar sunkiai ar ne. Bet kaip ir planuose buvo 4 troleibuso maršrute važiuos tik vyrai, o 236 vairuotojas vyras, kiti islandijos pl vairuotojei dirbantys pertraukiamu grafiku yra moterys.
Dėl 236, tai verčiau būtų būtų parinkę 318 ar 265.
Comment
-
Tikrai keistas sprendimas, juk ir tų pačių škodų yra geresnės būklės. Pavyzdžiui visa serija 1998m. 347-351. Kiek prisimenu, 349 troleibusas buvo gerai prižiūrėtas (nežinau, kokia situacija dabar), bet 236 tik per senas troleibusas parodos kalnu. Nors, gal per bandomąjį važiavimą pasirodė visai neblogai? (Nesinori tikėti, kad tokio nebuvo)Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąMatomai 318 ir 265 vairuotojei nesutiko dirbti 4ame, bet manau galėjo bent 265 vairuotoja sukeist su 236 ... Tik aišku tas 236 būklė nespindi kai jis buvęs rezervinis troleibusas ir keliavęs per rankas.
Šiaip ar taip jau greitai galėsime išbandyti ir įsitiknti ar gerai 236 užkops į kalną ar sunkiai
Comment
).
Comment