Skaičius gerokai išpūstas, šiuo metu mieste ir 300 mikroautobusų nėra...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
700-800 buvo kazkada (1995? 1998? 2000?). Po pertvarkos sumazes perpus iki 70. Tai reiskia siandien ju yra maziau nei 150.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąSkaičius gerokai išpūstas, šiuo metu mieste ir 300 mikroautobusų nėra...Show must go von!
Comment
-
Pagal Fotobuso (http://fotobus.msk.ru/location/1940) duomenis grubiai susumavus visų mikriukų įmonių turimas mašinas (miesto + rajono) gaunasi 370. Kažkuri dalis jų jau bus nevažiuojantys, bet šiaip duomenų bazėje ko gero trūksta tik vienetų.Parašė VNS Rodyti pranešimą700-800 buvo kazkada (1995? 1998? 2000?). Po pertvarkos sumazes perpus iki 70. Tai reiskia siandien ju yra maziau nei 150.
Comment
-
http://kaunas.lt/index.php?2423624102
Atejo svente ir mano kiema. Transporto skyrius isgirdo prasymus. Galesiu netgi rinktis, kuo vaziuoti
Comment
-
Skaitau, skaitau tuos straipsnius apie reformą, ir bandau suprast viską iki galo. Ypač šita dalis kelia klausimų:
Kaip suprast 7 maršrutai? Ar tai reiškia, kad nebeliks visų kitų? Pavyzdžiui 30, 24, 9 ir 15?Nuo liepos Kaune liks 7 maršrutinių taksi maršrutai: 51 maršrutinis taksi AB „Urmas" - Kazliškiai (Tirkliškiai), 52 maršrutinis taksi Liucijanavos g. - Vaišvydava, 53 maršrutinis taksi Partizanų g. - Rokai, 54 maršrutinis taksi Sargėnai - Respublikinė Kauno ligoninė, 55 maršrutinis taksi Šilainiai - Palemonas, 56 maršrutinis taksi Ringaudai - Neveronys, 57 maršrutinis taksi 9-ojo forto g. - Partizanų g.
Comment
-
Apibendrinimas
Troleibusai:
1, 7, 9, 12, 15, 16 dažninami.
Autobusai:
10 - dažninamas;
34 - dažninamas, keičiama trasa, pertvarkomas į greitąjį;
37 - dažninamas;
39 - pertvarkomas į pusiau greitąjį;
44 - naujas maršrutas [I]Liucijanavos g. - Senamiestis
MT:
Naikinami: [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]3[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]9[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]11[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]13[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]15[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]24[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]27[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]30[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]33[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]35[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]37[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]42[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]43[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]44[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]92[/COLOR].
Bus:
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]51[/COLOR] - maždaug dabartinis 16, Urmas - Kazliškiai;
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]52[/COLOR] - maždaug dabartinis 40, Romainiai - Vaišvydava;
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]53[/COLOR] - Rokai - Dainava;
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]54[/COLOR] - kaip dabar;
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]55[/COLOR] - Šilainiai - Palemonas;
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]56[/COLOR] - kaip dabar;
[COLOR="rgb(46, 139, 87)"]57[/COLOR] - 9-ojo Forto g. - Dainava.
Comment
-
Taip. O kam reikalingi tokie maršrutai kaip 30, 24? Jie visiškai dubliuoja esamas trasas ir taip kenkia pagrindinei VT sistemai.Parašė Auwris Rodyti pranešimąSkaitau, skaitau tuos straipsnius apie reformą, ir bandau suprast viską iki galo. Ypač šita dalis kelia klausimų:
Kaip suprast 7 maršrutai? Ar tai reiškia, kad nebeliks visų kitų? Pavyzdžiui 30, 24, 9 ir 15?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Raudondvariu turėtų rūpintis rajono savivaldybė. Arba padažnins kiek nors, tik neskelbia.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKas su Raudondvariu bus? 48 juk nedažnina...Jei galios e. bilietas, kaip rašoma, tai įmonėms savivaldybė mokės už parduotus lengvatinius bilietus. Gal dar ir už nuostolingus kilometrus.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan tik idomu kaip del salygu mikroautobusams. Marsutai neatrodo dideliu pelnu kvepiantys, dar reikalavimai pakankamai griezti, kaip pats mikriuku biznis mokesciu vengimu pagristas. Gal is dabartiniu firmu, nebent N.Vaitkuno firma pajegi tai igyvendinti. Baisiai idomu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Siulau palaukt. Bent jau man atrodo, kad Vilniuj kolkas betvarke VT.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.
Comment
-
Kaunas ima pavyzdį, ne kaip gerą praktiką, bet kaip būdą susidoroti su mikriukais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kad jau kelis metus vis planuojama mazinti/naikinti mikriukus Kaune. Tikrai nenaujai sugalvojo pamate, kad Vilnius mazina.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.
Comment
-
Susidoroti su transporto priemone nepritaikyta miesto viesajam transportui - gera praktikaParašė Ametistas Rodyti pranešimąKaunas ima pavyzdį, ne kaip gerą praktiką, bet kaip būdą susidoroti su mikriukais.
Comment
-
Asmeniškai su 30 maršrutu nusigaunu į darbą, reikiamas vietas ir centrą, daug greičiau nei su „pagrindine VT sistema“. Kai kaina skiriasi tik 50 centų, o į reikiamą tašką nusigauti susitaupo laikas, tai dėl to ir klausiu. Ir čia ne man vienam taip, kurie gyvena Šilainiuose.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTaip. O kam reikalingi tokie maršrutai kaip 30, 24? Jie visiškai dubliuoja esamas trasas ir taip kenkia pagrindinei VT sistemai.
Comment
Comment