7 d.d dirba 10 masinu o 11- 9 masinos
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai antrą galima palikti tik piko metuParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąas 17 marsruta,vadinciau antru marsrutu. ta mintis buvo... bet per sukilelius pakanka dvieju troliku 1,2 ,tuo labiau 1 marsrutas beveik visa marsruta dubliuoja antra marsruta. todel derinys matei koks. ...
Bet tas tuščias 11 važinėjimas nieko neduoda. Kodėl 7 negali padažninti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTai antrą galima palikti tik piko metu
Bet tas tuščias 11 važinėjimas nieko neduoda. Kodėl 7 negali padažninti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tada galima pakaitom derinti 2 ir 17.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paprasti mirtingieji dar nežino, kaip kas bus iš tikrųjų. Bet kuriuo atveju, juk nedraudžiama pasidalinti savais pasiūlymais bei padiskutuoti, kokia galėtų būti situacija paleidus tokį ar kitokį naują maršrutą. Ir jokie čia tušti plepalai- tam ir skirtas forumas, kad žmonės galėtų pasidalinti savo idėjomis.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnebus jokio 17,kas cia jums pasidare
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks skirtumas 17, 18, 6 ar 2A ar kaip vadinsis, visiem įdomu kokios konkrečios trasos bus, o ne kiek numerių turėsime. O pasidaryt tai tiesiog įdomu ir tiek. Jei žinai, kažkokios info, bet nenori nutekint ar nežinai tiksliai, tai ramiai, o ne mėtyk "namiokus" ale "Žinau, bet nieko nesakysiu, jums, žemės dulkės". Nothing personal, bet nenorim, kad toks šaunus narys taptų antru Nerijum_kns.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnebus jokio 17,kas cia jums pasidare
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kam tu palieki tokius pranešimus? Juk juos galima visai ištrinti, nepaliekant nė ženklo, kad jie buvo. Spausk "Taisyti", "Trinti" ir neįrašyk jokios priežasties.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąl
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal galėtum pasidalinti savo žiniomis apie būsimus maršrutus? Autrolis juk yra monopolinis, turbūt nepretenduos į Kauno maršrutus "Vilniaus troleibusai", tad jokio komercinio intereso nepažeistum, juo labiau viską - ir "Kauno autobusus", ir "Autrolį", ir mikroautobusus reguliuoja savivaldybė. Nereikėtų mums tuščiai ginčytis.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnebus jokio 17,kas cia jums pasidare
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip pati savivaldybė turėtų viešai pranešti apie planuojamus pokyčius dar kol jie buvo svarstomi, pateikti brėžinių. Planuojama maršrutų pertvarka yra aktuali visiems miestiečiams, todėl visi turi turėti teisę žinoti apie planuojamus pasikeitimus bei pareikšti teigiamą/neigiamą nuomonę apie juos. Tai nėra jokia valstybinė paslaptis, normalioje valstybėje tai turėtų būti vieša, visiems prieinama informacija. Štai visa informacija apie valstybinių institucijų pirkimus juk yra skelbiama specialioje interneto svetainėje. Bet ne, einama įprastu keliu- planuojami pokyčiai yra kruopščiai slepiami nuo visuomenės iki paskutinės minutės, o apie pakeitimus yra paskelbiama tik tada, kai viskas jau yra nuspręsta ir skųstis yra per vėlu. Vien šis faktas jau kiek daug reiškia- gal ne itin teigiami pokyčiai bus.
OneMillion, kaip manai, ar čia normalu, kad visam miestui svarbūs sprendimai yra priimami slaptai, už uždarų durų? Esą "viskas" jau nuspręsta, tad neverta toliau diskutuoti. O kas nuspręsta, kas konkrečiai keisis?
P.S. (visiems forumiečiams)- beveik neabejoju, kad tarp jūsų atsiras tokių, kurie teigs, esą "eiliniai miestiečiai VT reikaluose visiškai nesigaudo, tad konsultuotis su jais nėra reikalo, tai tik kompetentingų asmenų darbas, planuoti VT maršrutus". Tai netiesa- esame demokratinė valstybė,tad teoriškai valdžioje gali dalyvauti kiekvienas (pilnametis) asmuo. Juolab kad "eiliniai miestiečiai" viešuoju transportu naudojasi kasdien, o tie, kas priima sprendimus, į autobusą ar troleibusą kojos turbūt nėra įkėlę nuo studijų laikų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nesutiksiu, šią savaitę su Keru susitikau autobuse, pasirodo jis važinėja viešuoju transportuParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiaip pati savivaldybė turėtų viešai pranešti apie planuojamus pokyčius dar kol jie buvo svarstomi, pateikti brėžinių. Planuojama maršrutų pertvarka yra aktuali visiems miestiečiams, todėl visi turi turėti teisę žinoti apie planuojamus pasikeitimus bei pareikšti teigiamą/neigiamą nuomonę apie juos. Tai nėra jokia valstybinė paslaptis, normalioje valstybėje tai turėtų būti vieša, visiems prieinama informacija. Štai visa informacija apie valstybinių institucijų pirkimus juk yra skelbiama specialioje interneto svetainėje. Bet ne, einama įprastu keliu- planuojami pokyčiai yra kruopščiai slepiami nuo visuomenės iki paskutinės minutės, o apie pakeitimus yra paskelbiama tik tada, kai viskas jau yra nuspręsta ir skųstis yra per vėlu. Vien šis faktas jau kiek daug reiškia- gal ne itin teigiami pokyčiai bus.
OneMillion, kaip manai, ar čia normalu, kad visam miestui svarbūs sprendimai yra priimami slaptai, už uždarų durų? Esą "viskas" jau nuspręsta, tad neverta toliau diskutuoti. O kas nuspręsta, kas konkrečiai keisis?
P.S. (visiems forumiečiams)- beveik neabejoju, kad tarp jūsų atsiras tokių, kurie teigs, esą "eiliniai miestiečiai VT reikaluose visiškai nesigaudo, tad konsultuotis su jais nėra reikalo, tai tik kompetentingų asmenų darbas, planuoti VT maršrutus". Tai netiesa- esame demokratinė valstybė,tad teoriškai valdžioje gali dalyvauti kiekvienas (pilnametis) asmuo. Juolab kad "eiliniai miestiečiai" viešuoju transportu naudojasi kasdien, o tie, kas priima sprendimus, į autobusą ar troleibusą kojos turbūt nėra įkėlę nuo studijų laikų.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiu atveju- kurie maršrutai bus koreguojami?Parašė OneMillion Rodyti pranešimąGerbiamieji, būkite kantrus ir visa infotmacija jus pasieks greitu metu, as nesu savaivaldybės atstovas ar transporto skyriaus darbuotojas, tiesiog žinau iš vadovybės ,kad jokio 17 nebus, bus koreguojami keli maršrutai, miegokite ramiai ir sapnuokite 17 jei taip jau norite

Nežinau, gal Keras ir yra teigiama išimtis iš taisyklės, bet šiaip tai man puikiai žinomas rinkiminis triukas- pavažiuoti porą stotelių autobusu ar troleibusu, nusifotografuoti ten ir paskui rinkėjams pasipasakoti, esą "koks aš draugiškas aplinkai, į darbą važiuoja tik viešuoju transportu". Bet šiaip pripažinkim, kad didžioji dauguma tų, kurie priima sprendimus, viešuoju transportu nesinaudoja.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnesutiksiu, šią savaitę su Keru susitikau autobuse, pasirodo jis važinėja viešuoju transportu
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.21, 13:50.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turime nedidelį pasirinkimą: 3 arba 4 arba 10 arba jie visi kartuParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTokiu atveju- kurie maršrutai bus koreguojami?

Jei dauguma autobusų maršrutų važiuos savanoriais, tai greičiausiai koreguojami bus visi mano paminėti maršrutai.
Antro nepaminėjau, nes iš šių žodžių
spėju, kad antras liečiamas nebus, o ir toliau padės pirmajam maršrutui.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnekliedekite, 1 nesusitvarkys, pamirsote koks sausakimsas jis buvo kol 2 negrazino???Paskutinis taisė Traf; 2012.09.21, 16:07.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nelabai matau rimtų priežasčių, kurios neleistų didinti troleibusų ridos limito. Negi čia yra taip griežtai viskas sudėliota, kad įstatymai draudžia metų eigoje ją didinti? Juk logiškai mąstant, atidarius naujas linijas, rida bet kuriuo atveju didės, nes atsiras nauji maršrutai (ar pakeitus vienų trasas, kitiems maršrutams teks pridėti papildomų troleibusų, nes jiems didės apkrova).
Kaip čia taip gaunasi, kad vieniems susisiekimas turi būti gerinamas tik su sąlyga, kad kitiems jis pablogės? Būtent taip aš suprantu Nerijus_kns pranešimus, kuriuos jis pasistengė išdarkyt. Akivaizdu, kad jis žino kur kas daugiau nei pasako užuominomis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Net nesugalvojau į kokią temą dėt, bet pagalvojau, jog visai įdomu. Vakar (09.26) eidamas į darbą VILNIUJE, apie 9 val. ryte pamačiau Savanorių pr. kiemuose, griaunamos parduotuvės teritorijoje stovintį kauno kontrolės autobusiuką. Tiksli buvimo vieta čia
							
						Paskutinis taisė kalabacharka; 2012.09.27, 10:52.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ekskomisarų biuras jau nebevykdo kontrolės KVT. O lipdukų nuo mašinos nenulupo ir tiek.Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
Comment
 
Comment