Ooo... Jau nuimtos tos baltos reklamos nuo Solarių 1679 ir 2714
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Reklamos ant viešojo transporto
Collapse
X
-
Solarius įprasta matyti raudonus.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTas pats Solaris, iš 55-ų, įsigytų 2003 m. Tai patvirtina ir garaž. nr. 637. Tiesiog reklama suglumino, nors man asmeniškai keista - nejaugi marga reklama gali taip suklaidinti?
Šiaip nepatinka toki išdarkymai, būtų solidžiau, jeigu visi autobusai būtų tokio paties kolorito.
Comment
-
Pirmieji gauti 2004-11 menesi, cia pataisymasParašė Ametistas Rodyti pranešimąTas pats Solaris, iš 55-ų, įsigytų 2003 m. Tai patvirtina ir garaž. nr. 637. Tiesiog reklama suglumino, nors man asmeniškai keista - nejaugi marga reklama gali taip suklaidinti?
O del solidumo, kuo daugiau reklamu, tuo daugiau papildomu lesu, be to skoninga reklama(sita man tokia ir atrodo) pagyvina pilka gatviu peizaza..
Comment
-
kažkur praeitos savaitės pradžioje nuėmė tas "login post" reklamasParašė rufas...tr Rodyti pranešimąOoo... Jau nuimtos tos baltos reklamos nuo Solarių 1679 ir 2714
Comment
-
Pagal švieslentę atskirsi, kad čia miesto autobusas.Parašė ČikupakasAišku, reklamų tikriausiai neįmanoma išvengt. Tiesiog vienodų spalvų autobusai atrodytų solidžiau, nei spalvų "mišrainė", dėl kurios kartais sunku atskirti ar čia miesto autobusas ar šiaip iš kažkur atvažiavęs.
O visiškai išvengti reklamos neišeis, nes šiais laikais vien iš bilietų gauti pakankamas pajamas beveik neįmanoma.
Comment
-
Tai jeigu numeris valstybinis, tai reiškia, kad autobusas seniai pirktas?Parašė Gytka Rodyti pranešimątai, kad pagal valstybinį numerį matosi, kad čia seniai pirktas autobusas
Comment
-
Žmogus norėjo pasakyti, kad dabar neišduodami numeriai, prasidedantys A raide, taip buvo prieš 6 metus. Kalbu apie bendrą nomenklatūrinę tendenciją, o ne apie galimybę gauti vienokį ar kitokį numerį.Parašė Gytka Rodyti pranešimątai, kad pagal valstybinį numerį matosi, kad čia seniai pirktas autobusas
Comment
-
aha, nes naujai pirkti autobusai buna be valstybiniu numeriuParašė OneMillion Rodyti pranešimąneblogai bajerius skaldai
Comment
-
Nemanau, kad kiekvienas čia rašantis domisi ir kreipia dėmesį į numerių serijas. Aš irgi iškart pradėjau žiūrėti į valstybinį numerį, tačiau ir su jais reikia būti labai atsargiems: Vilniuje yra keletas autobusų, kurie jau yra pasikeitę numerius dėl kažkokių priežasčių (pvz. BRH *** tapo FEN ***)
Comment
-
Čia man? Aš kalbu visiškai rimtai.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąneblogai bajerius skaldai
Dėkui. Dabar supratau.Parašė disident Rodyti pranešimąŽmogus norėjo pasakyti, kad dabar neišduodami numeriai, prasidedantys A raide, taip buvo prieš 6 metus. Kalbu apie bendrą nomenklatūrinę tendenciją, o ne apie galimybę gauti vienokį ar kitokį numerį.
Nesąmonė.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąaha, nes naujai pirkti autobusai buna be valstybiniu numeriuPaskutinis taisė Čikupakas; 2011.12.11, 21:10.
Comment
-
Juk tai reklama! Įmonė už tai gauna pinigus. O už tokią - kur kas didesnius, negu šiaip mažo ploto reklamėlę ant nugarinės sienelės.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąSolarius įprasta matyti raudonus.
Šiaip nepatinka toki išdarkymai, būtų solidžiau, jeigu visi autobusai būtų tokio paties kolorito.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš rašiau ne kada gauti, bet kada įsigyti. Atidžiau skaitykParašė Garbanius Rodyti pranešimąPirmieji gauti 2004-11 menesi, cia pataisymas
O del solidumo, kuo daugiau reklamu, tuo daugiau papildomu lesu, be to skoninga reklama(sita man tokia ir atrodo) pagyvina pilka gatviu peizaza..
Ką turi omenyje „kuo daugiau reklamų, tuo daugiau papildomų lėšų“? Manai, į reklamos kainą neįskaičiuotos tos papildomos lėšos?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O ar negalėtų būti įvesta taisyklė, kad visos reklamos būtų, pavyzdžiui baltos-raudonos spalvų?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJuk tai reklama! Įmonė už tai gauna pinigus. O už tokią - kur kas didesnius, negu šiaip mažo ploto reklamėlę ant nugarinės sienelės.
Manau, kad jis norėjo pasakyti, jog kuo daugiau bus reklamų ant autobusų ir troleibusų tuo didesnes pajamas gaus savivaldybė iš įmonių, kurios reklamuojasi.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKą turi omenyje „kuo daugiau reklamų, tuo daugiau papildomų lėšų“? Manai, į reklamos kainą neįskaičiuotos tos papildomos lėšos?
Comment
-
Ne visoms įmonėms tiks reklamuotis būtent balta ar raudona spalva. Spalvos apribojimas reikš mažesnį reklamos užsakovų skaičių, taigi ir mažesnes pajamas autobusų/troleibusų parkui. Kadangi parkai už reklamą gauna tikrai nemažus pinigus, jie suinteresuoti kuo daugiau įmonių sudominti galimybe reklamuotis ant transporto priemonių, todėl ir stengiasi pernelyg neriboti užsakovo fantazijos. Šiuo atveju pinigai svarbesni už estetiką. Turint omeny, kad ekonominė situacija šalyje ne geriausia (o pavyzdžiui, Vilniuje parkai iš viso sėdi giliose skolose), gal tai ir nėra blogai. Geriau jau papildomai užsidirbti iš galimai neestetiškos reklamos, negu taupyti eilinį kartą suretinant kurį nors maršrutą.Parašė ČikupakasO ar negalėtų būti įvesta taisyklė, kad visos reklamos būtų, pavyzdžiui baltos-raudonos spalvų?
Comment
-
Šiuo atveju sąlygas diktuoja autobusų parkas. O firmelės niekur nedings, reklamos juk reik.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visoms įmonėms tiks reklamuotis būtent balta ar raudona spalva. Spalvos apribojimas reikš mažesnį reklamos užsakovų skaičių, taigi ir mažesnes pajamas autobusų/troleibusų parkui. Kadangi parkai už reklamą gauna tikrai nemažus pinigus, jie suinteresuoti kuo daugiau įmonių sudominti galimybe reklamuotis ant transporto priemonių, todėl ir stengiasi pernelyg neriboti užsakovo fantazijos. Šiuo atveju pinigai svarbesni už estetiką. Turint omeny, kad ekonominė situacija šalyje ne geriausia (o pavyzdžiui, Vilniuje parkai iš viso sėdi giliose skolose), gal tai ir nėra blogai. Geriau jau papildomai užsidirbti iš galimai neestetiškos reklamos, negu taupyti eilinį kartą suretinant kurį nors maršrutą.
Comment
-
Tiesa, bet autobusų parkas linkęs įmonėms nustatyti kuo švelnesnes reklamavimosi sąlygas tam, kad kuo daugiau įmonių susidomėtų galimybe reklamuotis ant transporto priemonių. Deja, ne kiekviena firmelė turi galimybę pasisamdyti gerus kvalifikuotus dizainerius, todėl ir padaro ne ypač gražią reklamą. Parkai praleidžia, nes jiems svarbiausia yra papildomos pajamos.Parašė Čikupakas
Šiuo atveju sąlygas diktuoja autobusų parkas. O firmelės niekur nedings, reklamos juk reik.
Comment
Comment