Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąArba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį. Iš VNO temos jau žinoma, kad nuo spalio mėnesio Wizz Air nebeskraidys į Varšuvą.
Taip pat Lux Express keičia maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštį - nuo rugsėjo 1 dienos vietoje 4 išvykimų per dieną bus tik trys.
Taip pat neaišku, ar Kautra toliau važiuos maršrutu Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas-Kelnas/Štutgartas. Šiam maršrutui bilietai parduodami kol kas tik iki rugsėjo 9 dienos.
Kas dėl autobusų į Varšuvą, tai taip, keleivių žiauriai sumažėjo. Nors kainos tai normalios, lyginant su vietiniais vidiniais maršrutais, kurių kainos iš tiesų neadekvačios. Net prieš dieną dažniausiai yra nemažai laisvų vietų į Varšuvą ar iš jos. Ir čia dar vienas argumentas prieš kliedintiems apie supergreitą RB. Kas ja keliaus? Traukinių keleiviai prašikti jau prieš 20 metų, dabar visi tokius atstumus skraido, o ne važinėja...
Kaina ir tarp Vilniaus bei Kauno neadekvati. Jau Lenkijos VT temoje rašiau, kad Bialystokas - Varšuva (190 km) autobusu kainuoja 5 eurus. Pas mus Vilnius - Kaunas su 105 km kainuoja 6,5 euro... Autobusai važiuoja kas 15-20 min., kai tuo tarpu tarp Varšuvos ir Bialystoko maždaug kas 1,5-2 val. Ir tik 2 pagrindiniai vežėjai yra, kai pas mus veža 3 pagrindiniai ir krūva rajoninių parkų...Paskutinis taisė Al1; 2018.08.11, 10:55.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš jau ne kartą rašiau, kad net būdamas VT entuziastas retokai renkuosi VT į kitus miestus dėl to, kad kaina visiškai neadekvati - praktiškai tiek pat kiek kainuoja nuosavu autommobiliu vienam nuvažiuoti. Kaunas - Vilnius tik geresnė situacija VT naudai, turbūt dėl konkurencijos VT.
Comment
-
Normalaus kelio į Varšuvą nėra, o keleivių mažėja. Tai kokios priežastys. Manau, pagrindinė - drastiškas gyventojų skaičiaus sumažėjimas Lietuvoje. Kelionėms į tolimesnį užsienį renkamasi lėktuvai, o ne antžeminis transportas. Ir Varšuva aplamai nėra tas oro uostas, kuriame yra geriausia persėsti į tolimesnį skrydį, tuo labiau, važiuoti iki Varšuvos autobusu, kad ten sėsti į lėktuvą...
Comment
-
Nuo rugsėjo pradžios nebeliko (ar buvo sumažinta) iškart kelių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos:
Kautros Ryga-Kelnas/Štutgartas (liko tik sutrumpinta trasa Ryga-Kaunas),
TOKS Vilnius-Ryga nuimtas rytinis reisas 6:00 iš Vilniaus,
Lux Express Vilnius-Varšuva nuimtas vienas reisas iš keturių,
TOKS Vilnius-Lyda panaikintas
TOKS Vilnius-Gdanskas nuo šiol išvyksta ne kasdien, o kas antrą dieną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVaršuva aplamai nėra tas oro uostas, kuriame yra geriausia persėsti į tolimesnį skrydį
Comment
-
Nustebau pamatęs, kad Flixbus jau važiuoja į/iš Minsko - https://global.flixbus.com/bus/minsk Nagi laukiam kada atsidarys Flixbus Vilnius, na ir toliau visas Baltics regionas. Buvo rašyta, kad jau kitais 2019 m.
Comment
-
Tai ten Lenkijos Flixbusas važiuoja. Lietuvoje nėra kur jiems važiuoti - Varšuva, Ryga ir taip pustuščiai autobusai žiemos metu. Vasarą irgi ne kažin kas. Matau tik perspektyvą greitesniam ilgam maršrutui per Lietuvą: Varšuva - Kaunas - Šiauliai - Ryga - Piarnu - Talinas. Be tarpinių sustojimų Marijampolėje, be važiavimo į Vilnių. Galbūt sustojant Suvalkuose (Į Suvalkus iš Varšuvos autobusų pakanka, bet konkrečiai Flixbus ten nevažiuoja). Bet žinant tai, kad Flixbus katastrofiškai vėluoja vos ne visais maršrutai, tai ar tipo greitesnis maršrutas realiai nebus lėtesnis nei dabar esami?..
Dar galimas variantas, jei perimtų iš Ollex Klaipėda - Ryga maršrutą. Bet dabar tuo maršrutu dažniausiai važiuoja mikrobai, tik retkarčiais autobusas. Flixbusas su mikrobais kažin ar prasidės. Jei Ollex sutiktų bent midibusais tą maršrutą aptarnauti, tai gal ir pavyktų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ten Lenkijos Flixbusas važiuoja. Lietuvoje nėra kur jiems važiuoti - Varšuva, Ryga ir taip pustuščiai autobusai žiemos metu. Vasarą irgi ne kažin kas. Matau tik perspektyvą greitesniam ilgam maršrutui per Lietuvą: Varšuva - Kaunas - Šiauliai - Ryga - Piarnu - Talinas. Be tarpinių sustojimų Marijampolėje, be važiavimo į Vilnių. Galbūt sustojant Suvalkuose (Į Suvalkus iš Varšuvos autobusų pakanka, bet konkrečiai Flixbus ten nevažiuoja). Bet žinant tai, kad Flixbus katastrofiškai vėluoja vos ne visais maršrutai, tai ar tipo greitesnis maršrutas realiai nebus lėtesnis nei dabar esami?..
Dar galimas variantas, jei perimtų iš Ollex Klaipėda - Ryga maršrutą. Bet dabar tuo maršrutu dažniausiai važiuoja mikrobai, tik retkarčiais autobusas. Flixbusas su mikrobais kažin ar prasidės. Jei Ollex sutiktų bent midibusais tą maršrutą aptarnauti, tai gal ir pavyktų.
Comment
-
Flixbus į Baltarusiją dar tiesiogiai neįžengė, tiesiog keliuose esamuose baltarusių maršrutuose (minskas-Praha ir Minskas-Varšuva) flixbus įgijo teisę į 5 vietas kiekviename autobuse, į kurias prekiauja bilietais. T.y. tai yra flixbus partneriai. Panašiu būdu flixbus įžengė į Serbiją ir Bosniją.
Comment
-
Taip, kompanija Flixbus neturi nei vieno nuosavo autobuso. Bet visgi reikia skirti Flixbus vežėjus ir vežėjus-partnerius.
Vežėjai - tai tos įmonės, kurios vykdo pervežimus išimtinai tik flixbus nustatytais maršrutais (tai nereiškia, jog visi jų autobusai dirba tik flixbusui, tačiau tie, kurie pagal kontraktą dirba flixbus'ui, kitos veiklos vykdyti negali). Vežėjas suteikia tik transporto priemonę ir personalą, o viskuo kitų užsiima flixbus - prekiauja bilietais, sudaro ir keičia maršruto tvarkaraštį, rūpinasi visais reikiamais leidimais ir dokumentais, reikalingais maršruto veikimui). Tokiu atveju autobusas yra pilnai nudažytas flixbus spalvomis, vairuotojai dėvi uniformą su flixbus simbolika, tai yra, paprastas keleivis net neatskirs, kad autobusas priklauso ne flixbus, o kažkam kitam. Į visas autobuse esančias vietas bilietais prekiaujama tik per flixbus platformą ir vežėjas neturi teisės pats pardavinėti bilietų kitais kanalais.
Kas kita yra vežėjas-partneris. Tai savarankiškos įmonės, kurios pasirašo sutartį su flixbus ir leidžia pastarajam prekiauti bilietais į nedidelę dalį vietų savo nuosavuose maršrutuose (dažniausiai 15-20proc. visų sėdynių). Tokiu atveju vežėjas išlieka savarankiška įmone, autobusai nėra dažomi flixbus simbolika, apie bendradarbiavimą dažniausiai liudija tik mažytė flixbus lentelė arba lipdukas autobuso priekyje arba šone.
taigi kol kas flixbus neturi nei vieno nuosavo maršruto nei Baltarusijoje, nei Ukrainoje. Ten važinėja tik jų vežėjai-partneriai, kurių maršrutai egzistuoja jau senokai, tik neseniai flixbus pradėjo pardavinėti bilietus į dalį vietų jų autobusuose. Dažniausiai būtent tokiu būdu pradedama veikla kurioje nors šalyje, tik vėliau jau įsteigiamos įmonės tose valstybėse ir atsiranda nuosavi maršrutai.
Panašiai taip prasidėjo veikla Lenkijoje. Pradžioje buvo pardavinėjamos dalys vietų vežėjo Souler Holdings Poland nuosavuose reisuose, o vėliau taip jau gavosi, kad pastarasis vežėjas visiškai atsisakė savo paties vystyto "PolskiBus" prekės ženklo ir pilnai pradėjo dirbti po flixbus vėliava. Taip ir įvyko flixbus įžengimas į Lenkijos rinką.
Natūraliai sekantis plėtros etapas turėtų būti Baltijos šalys. Visgi, turint omeny, kad šiose šalyse rinka yra persotinta, yra konkurencija tarp net trijų vežėjų, labai abejoju, ar per artimiausius kelis metus galime sulaukti kokių visiškai naujų maršrutų. Greičiau bus parduodama dalis bilietų į kai kuriuos vietinių vežėjų (pvz: Ollex, Ecolines ar Lux Express) reisus.
Kalbant apie naujus maršrutus, manau, visiškai naujų sunkiai verta tikėtis - rinka, kaip minėjau persotinta. Greičiau flixbus bandys į savo gretas prisivilioti TOKS, Kautrą ir Ollex. Taip jau buvo įvykę Vokietijoje, Prancūzijoje, Danijoje, Italijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Bosnijoje, Rumunijoje, kur po Eurolines vėliava anksčiau dirbę vežėjai (visi ar dalis jų) buvo pervilioti į Flixbus gretas. Kadaise Europoje dominavęs Eurolines šiomis dienomis akivaizdžiai stagnuoja ir susitraukia, užleisdamas vietą vis agresyviau besiplečančian flixbus. Tad tikimybė, kad į flixbus gretas gali būti įjungti dar likę tarptautiniai Kautros ir TOKS maršrutai ar bent dalis jų (Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga, Vilnius-Talinas, Vilnius-Kaliningradas, Vilnius-Minskas, Vilnius-Kijevas, Vilnius-Lvovas, Vilnius-Gdanskas, Kaunas-Ryga, Kaunas-Gardinas) tikrai yra. Dar tai gali būti ollex maršrutas Klaipėda-Ryga ir KLAP'o į Rygą ir Kaliningradą. Tiesa, ollex atveju, žinoma, mikrobai būtų pakeisti dideliais autobusais ir dėl to sumažėtų reisų skaičius.
Manau, Flixbus dalimi tikrai nepanorės tapti Ecolines ir Lux Express. Pirmieji patys yra kaip vežėjų susivienijimas, antrieji teikia visai kito standarto paslaugą.
- 4 patinka
Comment
-
German Flixbus may enter Estonian market
http://www.baltic-course.com/eng/goo...ss/?doc=136225
According to Hugo Osula, owner of the Estonian transport group Mootor Grupp, the German bus company Flixbus could enter the Estonian market in the near future, the daily Postimees reports, cites LETA/BNS.
According to Osula, the success of Flixbus lies in using innovative technology as well as in the company using financing logics characteristic of a startup, according to which it is initially more important to take over the market than to earn profit. "Technology is behind the success of Flixbus," he added.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo rugsėjo pradžios nebeliko (ar buvo sumažinta) iškart kelių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos:
Kautros Ryga-Kelnas/Štutgartas (liko tik sutrumpinta trasa Ryga-Kaunas),
TOKS Vilnius-Ryga nuimtas rytinis reisas 6:00 iš Vilniaus,
Lux Express Vilnius-Varšuva nuimtas vienas reisas iš keturių,
TOKS Vilnius-Lyda panaikintas
TOKS Vilnius-Gdanskas nuo šiol išvyksta ne kasdien, o kas antrą dieną.
Comment
-
Jau gana senas straipsnis. Bet iki šiol aktualus. Pagaliau Flixbusas pataikė ant stipraus konkurento, kuris net neplanuoja pasiduoti. Maža to, tai yra praktiškai vienintėlis Flixbuso konkurentas, kuris turi leidimus vežti keleivius Vokietijos viduje. Būtu neblogai jei Regiojet pradėtų aktyviai konkuruoti su Flixbusu Vokietijos vidiniame tinkle, nes dabar vos kelis maršrutus turi, ir tie yra tarptautiniai.
https://prague.tv/en/s72/Directory/c...lixbus-pricing
Manau LuxExpress ir Ecolines irgi turi pasiruošti Flixbuso puolimui. Ypač Ecolines.
Pas Eurolines matosi aiški stagnacija, toks jausmas, kad jie griauna savo kompaniją iš vidaus...
Comment
-
Aha, liberalai labai mėgsta verkti apie konkurenciją, o tai, ką faktiškau jau padarė FlixBus kai kuriose šalyse yra gryniausia monopolija. Lietuvon į tarptautinius maršrutus FlixBus gali ateiti tik su žiauriu dempingu. Ir tai, nu nėra keleivių. Vilnius - Ryga ruožas ir taip pertekęs reisais, o keleivių mažai. Vilnius - Varšuva irgi keleivių sumažėję... Ir jų neatsiras, net jei keleivius veš už 5 eurus... Tačiau 5 eurai tai dempingas ir kažin ar esami vežėjai ilgai taikstytųsi su tokia kaina ir nesikreiptų į teismą dėl dempingo. Vakarų Europos šalyse, kur nėra konkurencijos, FlixBus gali ardytis, gali ir dempinguoti kainas mažiems vežėjams išnaikinti.
Comment
-
Visų pirma, Baltijos šalyse rinka yra persotinta ir vargu ar čia yra vietos visiškai naujiems maršrutams. Netgi Kautra ir TOKS (t.y. Eurolines) išnaikino visus savo maršrutus Vakarų Kryptimi toliau Varšuvos.
Realiausias variantas Flixbus ateiti į mūsų rinką - vežėjų perviliojimas iš stagnuojančio Eurolines (kas jau vyksta daugelyje ES valstybių).
Lux Express nėra ko baimintis Flixbus konkurencijos, manyčiau. Visų pirma, kelionėms Vilnius-Ryga ir Ryga-Talinas, jie siūlo tokį dažnumą (13-14 reisų per dieną), ko Flixbus vargu ar pasiūlys. Be to, jų paslauga yra visai kito lygio nei Flixbus, ir jie turi pastovių klientų ratą (tame tarpe ir verslo), kuriems ne kaina yra prioritetas.
Comment
-
Vasario 21 d. Flixbus startuoja Rusijoje -
https://gruender.wiwo.de/flixbus-nae...stop-russland/
Comment
Comment