Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar yra Ecolines į Lvovą antradieniais ir šeštadieniais. Per Lenkiją. Taigi, tas šeštadieninis į Ivano Frankovską tikrai perteklinis ir nereikalingas.

    Comment


      FOP Savchenko aprnaujamas Klaipėda-Chersonas, Kaune.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        LIKEBUS'o NEOPLAN maršrute Vilnius - Kijevas - Odesa.


        http://likebus.com.ua

        Comment


          Artėjant vasarai, paleidžiami keli nauji tarptautiniai reisai - visi į Ukrainą.

          1) TOKS nuo gegužės 18 d. važiuos į Kijevą du kartus per dieną - nuo gegužės 18 d. pridedamas antrasis reisas, kuriuo autobusai kasdien išvyks iš Vilniaus 17:30h.

          2) nuo gegužės 11 d. paleidžiamas nežinomo ukrainiečių vežėjo "Caravan TK" mikroautobusais aptarnaujamas maršrutas Kaunas-Vilnius-Kijevas. Išvykimai penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais - iš Kauno 16:00h, iš Vilniaus 18:00h

          3) įdomiausia naujiena - naujas ukrainiečių "FOP Nedev" maršrutas Ryga-Izmailas per Panevėžį, Vilnių, Minską, Gomelį, Kijevą, Odesą. Išvykimai nuo gegužės 17 d, kartą į savaitę - ketvirtadieniais, išvykimas iš Vilniaus 21:00h. maršruto tvarkaraštis čia https://infobus.eu/ru/bus/route/number-8577
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Mikrobais aptarnaujamas maršrutas tai kelionės komforto viršūnė...

            Comment


              Kas nors girdėti apie Flixbus atėjimą į Lietuvą ir Baltijos šalis?

              Comment


                Kiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.

                Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.

                Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Kiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.

                    Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.

                    Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
                    Nieko FlixBus neperims, jokio Tokso ir Kautros. Pastarieji gerai jaučiasi ir jiems tikrai nereikia stogo virš galvos, kuris diktuotų. Tuo labiau, kad tarpmiestiniai pervežimai pas mus ir tas formatas, kurį naudoja FlixBus iš esmės skiriasi. FlixBus ir kiti panašūs vežėjai Europoje veža tik tarp didžiųjų miestų vos su keliais tarpiniais sustojimais irgi dideliuose miestuose. Pas mus gi 90 ir daugiau proc. tarpmiestinių maršrutų stoja ir tarpinėse stotelėse. Automobilizacija ir taip didelė, keleivių mažai, pervežimų rinka užpildyta ir įsiterpti nėra kur.
                    Vienintelė niša tai tik pervilioti Kautrą ir TOKS iš Eurolines į Flixbus tarptautiniuose pervežimuose. Visgi manau, kad kažin ar ką apčiuopiamo galės pasiūlyti FlixBus tiek vežėjui, tiek ir keleiviams. Ir visų pirma vežėjams.
                    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.13, 20:23.

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                      As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
                      Deja, kaip tik Vakaruose buvo daug pavyzdžių, kai vežėjai migravo iš Eurolines į Flixbus, matyt, jiems buvo pasiūlytos geresnės sąlygos. Ypatingai daug tokių atvejų Vokietijoje, Prancūzijoje, Beneliukse. Dėl to Eurolines Europoje dabar yra stipriai praradęs pozicijas. Tad visai įmanoma, kad sugalvos pervilioti kokį TOKSą ir Kautrą.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                        As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
                        Kas sudaro tą serviso kokybę?


                        Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                          Deja, kaip tik Vakaruose buvo daug pavyzdžių, kai vežėjai migravo iš Eurolines į Flixbus, matyt, jiems buvo pasiūlytos geresnės sąlygos. Ypatingai daug tokių atvejų Vokietijoje, Prancūzijoje, Beneliukse. Dėl to Eurolines Europoje dabar yra stipriai praradęs pozicijas. Tad visai įmanoma, kad sugalvos pervilioti kokį TOKSą ir Kautrą.
                          O kas emigravo? Ir kur apie tai galima paskaityti?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Kas sudaro tą serviso kokybę?


                            Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
                            Tai ir yra serviso kokybė. Sėdynės, tarpai, wifi, rozetės, tv, ir visa kita.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Kas sudaro tą serviso kokybę?


                              Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
                              Na tai matyt nesate važiavęs su Flixbusu. Ten niekas nėra garantuota išskyrius wifi. Ir tai jo gali išvis nebūti (ir gana dažnai palyginus). Labai dažnai blogas internetas (bet čia jau visos Vokietijos mobiliojo tinklo operatorių problema). O visa kita yra kaip pataikysi, rozetės negarantuojamos, ekranų dar nesu niekur matęs, o tokius dalykus kaip kavos aparatas ten išvis niekas negirdėjo; nesakau kad tai yra nepatogumas, bet minusas palyginus su StudentAgency ar LuxExpress. Ir sedynės buvo tarp kitko irgi visada patogiausios pas StudentAgency ar LuxExpress. Vairuotojų kultūra irgi kaip pataikysi (o pas LuxExpress beveik visada aukštas lygis). Flixbuso problema yra bendro standarto neturėjimas. Viskas priklauso nuo vežėjo, nuo autobuso. Yra ir pliusai, pvz. dviračių gabenimas.

                              Comment


                                Vienas egzotiškesnių - Stokholmas-Bukareštas. Rumunai važiuoja du kartus per savaitę, dar kažkaip paima keleivius ir iš Oslo (galbūt antras autobusas arba šiam priveža). Kelionė trunka dvi dienas ir kainuoja 115 eurus (kas nėra labai brangu). Iš Stokholmo išvyko beveik užpildytas.
                                DSC_0592 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Vilnius-Gardinas maršrute pradėjo (informacijos, kada tiksliai pradėjo kursuoti neradau) važinėti UAB Edepa mikroautobusas. Išvykimas kasdien 09:00 iš Vilniaus ir 14:30 iš Gardino. Anksčiau tokiu laiku iš Vilniaus vykdavo Šalčininkų AP kasdien, po to paliko reisą tik penktadieniais, tiesa iš Gardino jie vykdavo vėliau.
                                  Šiandien Vilniuje.
                                  DSC_0085 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Geros Flixbus naujienos iš Lenkijos ir patvirtinimas, kad jie netrukus pradės veiklą ir Baltijos šalyse:

                                    In the first half of 2018, FlixBus, the largest long-distance bus operator in Europe, transported nearly 2 million passengers. At the same time, he gained 11 local bus partners and received over 30 permits for traveling under the new route network, which will cover at least 130 destinations, including approximately 70 new cities in Poland and 20 abroad.
                                    The company plans to start operations in the following years in Ukraine and the Baltic States, thanks to which Poland will become an even more important communication point on the map of the entire Flixbus.

                                    Click image for larger version

Name:	flixbus-siatka-polaczen-2018-druga-polowa1.png
Views:	138
Size:	620,9 kB
ID:	1649952
                                    Paskutinis taisė vilnews; 2018.06.22, 17:10.

                                    Comment


                                      Nežinau, kur jie čia ketina į Baltijos šalis plėstis, bet Lietuvoje jiems vietos nėra ir nebent tik esamų tarptautinių vežėjų perpirkimo, perviliojimo sąskaita...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nežinau, kur jie čia ketina į Baltijos šalis plėstis, bet Lietuvoje jiems vietos nėra ir nebent tik esamų tarptautinių vežėjų perpirkimo, perviliojimo sąskaita...
                                        Flixbus nereikia vežėjų perpirkti, jie dirba partnerystės pagrindu su vietiniais vežėjais. Jie yra savotiška autobusų transporto Uber sistema - viską sustyguoja, padaro jungimus, pajungia į globalią bilietų pirkimo sistemą. Win-win situacija visiems!

                                        Comment


                                          Vakarų Europoje tas modelis tinka, nes tarpmiestiniai autobusai kaip susisiekimo priemonė atsirado labai neseniai, iki tol beveik visi pervežimai buvo tik geležinkeliu, o mūsuose toks modelis netinka, nes pervežimai autobusais sudarė didesnę pusę visų pervežimų dar tarybiniais laikais, o dabar irgi tas pats, nepaisant bendro viso VT nuosmūkio. Kas dėl tarptautinių pervežimų, tai vežėjai ir taip gerai jaučiasi, dar ant savo sprando užsileisti utėlę, kuri siurbtų dalį pelno, nėra jiems jokio reikalo. Nebent Flixbus sutiks tik su bilietų platinimu per savo sistemą, aišku, ne už dyką. O vežėjai išliks tie patys su savo ženklais ir savo bilietų platinimo sistemomis. Tik Eurolines prie Flixbus nesijungs, nes tai europinio masto konkurentas. O štai Ecolines ir Luxexpress gali, nes tai regioniniai vežėjai...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 06:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X