Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[JON] Jonavos viešasis transportas
Collapse
X
-
O Jonavos AP dar nenurašė Heuliezų? O kalbant apie miesto maršrutus-kam Jonavos AP į miestą leidžia labiau priemiesčiui/tarpmiesčiui tinkantį Otokarą, o į Kėdainius-labiau miestui tinkančią žemagrindę Setrą? Pritariu Al1, kad Otokaras miesto maršrute gadina vaizdą, taip pat kaip ir žemagrindė Setra maršrute į Kėdainius.
-
Geriau jau apynaujė žemagrindė SETRA rajone, nei koks triperinis Van Hool Alizee Vilnius - Klaipėda per Šiaulius, kur net kvėpuot gale nebūdavo kuo...
O kas liečia OTOKAR, kiek teko važiuot, tai iš Klaipėdos į Panevėžį tokiu pravažiavus, dar valandą viskas drebėdavo nuo jo... Vėl pliusas Setros naudai.
Comment
-
Žemagrindė Setra ne į Kėdainius važiavo. Ryte į Kauną, priešpiet į Bukonis.Parašė Elis Rodyti pranešimąO Jonavos AP dar nenurašė Heuliezų? O kalbant apie miesto maršrutus-kam Jonavos AP į miestą leidžia labiau priemiesčiui/tarpmiesčiui tinkantį Otokarą, o į Kėdainius-labiau miestui tinkančią žemagrindę Setrą? Pritariu Al1, kad Otokaras miesto maršrute gadina vaizdą, taip pat kaip ir žemagrindė Setra maršrute į Kėdainius.
Comment
-
Jonavoje numerius dabar turi tik miesto maršrutai.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąBeja, sovietmečiu maršrutą Jonava-Kaunas aptarnavo taip pat tik Jonavos AP (ATĮ) ir turėjo priemiestinio maršruto numerį 51. Gal ir dabar toks išliko?
Jau ne kartą minėta yra, kad čia ne Vilnius ar Kaunas, kur autobusas visada dirba tuo pačiu maršrutu. Rajonų AP autobusai dirba grafikais, o ne konkrečiais maršrutais. Tas puikiai matosi Valiaus Kėdainiečio fotoreportaže.Parašė Elis Rodyti pranešimąO kalbant apie miesto maršrutus-kam Jonavos AP į miestą leidžia labiau priemiesčiui/tarpmiesčiui tinkantį Otokarą, o į Kėdainius-labiau miestui tinkančią žemagrindę Setrą? Pritariu Al1, kad Otokaras miesto maršrute gadina vaizdą, taip pat kaip ir žemagrindė Setra maršrute į Kėdainius.
Comment
-
Jonavos AP nusipirko dar vieną Otokar Navigo T. Kaip ir jau esantys du, taip ir šis bus dažnai matomas miesto maršrutuose. Taip pat, šie autobusai ypatingai nepatogūs važiuojant didesniais atstumais. Prie lango esančios sėdynės be jokio tarpelio prispaustos prie sienos, o pati sėdynė irgi ne iš plačiausių, tad sėdėti tikrai nepatogu. O dar jei papuola atsisėsti prie lango balkio, tai važiavimas yra kankynė, nes visai nebėra kur rankos dėti. Šis autobusas išties yra siauras (2200 mm), 10 cm siauresnis už Temsa Opalin (kuris jau irgi patogumu nepasižymi) ir 20 cm siauresnis už daugelį kitų autobusų, leidžiamų priemiesčio maršrutais. Kiek esu matęs, Panevėžio AP juos siunčia į tolimus tarpmiestinius maršrutus, jau geriau tada Opalinas, manau.
Comment
-
Aš manau, kad Lietuvoje reikėtų naikinti dalį tarpmiestinių maršrutų reisų (ne pačius maršrutus) - tada didėtų esamų reisų apkrovimas ir atsiperkamumas, vežėjams būtų geresnės finansinės galimybės įsigyti patogesnes transporto priemones. Dabar tikrai juokinga, kai priemiestinio tipo autobusai skiriami į tarpmiestinius maršrutus.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąJonavos AP nusipirko dar vieną Otokar Navigo T. Kaip ir jau esantys du, taip ir šis bus dažnai matomas miesto maršrutuose. Taip pat, šie autobusai ypatingai nepatogūs važiuojant didesniais atstumais. Prie lango esančios sėdynės be jokio tarpelio prispaustos prie sienos, o pati sėdynė irgi ne iš plačiausių, tad sėdėti tikrai nepatogu. O dar jei papuola atsisėsti prie lango balkio, tai važiavimas yra kankynė, nes visai nebėra kur rankos dėti. Šis autobusas išties yra siauras (2200 mm), 10 cm siauresnis už Temsa Opalin (kuris jau irgi patogumu nepasižymi) ir 20 cm siauresnis už daugelį kitų autobusų, leidžiamų priemiesčio maršrutais. Kiek esu matęs, Panevėžio AP juos siunčia į tolimus tarpmiestinius maršrutus, jau geriau tada Opalinas, manau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visų pirma reikėtų sutvarkyti Vilniaus - Kauno ruožą. Nes iš tiesų autobusų kursavimas per dažnas. Keleivių pakanka mikrobams, o dalis autobusų net neužsipildo. Bet jei autobusai kursuotų kiek rečiau, keleivių pakaktų autobusams, o mikrobų nereikėtų. Jonavos - Kauno maršrute keleivių pakaktų autobusams, tik reikia naikinti visus mikrobus tarp šių miestų. Tačiau kas tai darys? Tuoj ims klykti apie laisvą rinką.
Comment
-
Kažin ar Transrevis greit užsilenks, kai katik nusipirko naujų mikrobų. Bet to tarpmiestiniam transportui atsirado nauji mano manymų labai stiprūs konkurentai: FB grupės važiuojančios nuo taško A į B.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų pirma reikėtų sutvarkyti Vilniaus - Kauno ruožą. Nes iš tiesų autobusų kursavimas per dažnas. Keleivių pakanka mikrobams, o dalis autobusų net neužsipildo. Bet jei autobusai kursuotų kiek rečiau, keleivių pakaktų autobusams, o mikrobų nereikėtų. Jonavos - Kauno maršrute keleivių pakaktų autobusams, tik reikia naikinti visus mikrobus tarp šių miestų. Tačiau kas tai darys? Tuoj ims klykti apie laisvą rinką.
Comment
-
Kiek man tekę naudotis Transrevio paslaugomis, nei karto nedavė bilieto ir nei karto vairuotojas nepasiūlė į bagažinę įkelti bagažą. Džiaugčiausi nematydamas Transrevio Vilnius - Kaunas maršrute. Tokios paslaugos daro gėdą Lietuvos tarpmiestiniam transportui.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKažin ar Transrevis greit užsilenks, kai katik nusipirko naujų mikrobų. Bet to tarpmiestiniam transportui atsirado nauji mano manymų labai stiprūs konkurentai: FB grupės važiuojančios nuo taško A į B.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jonavos autobusų maršrutų žemėlapis - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/5853/Jonava_1.1.jpg
Comment
-
Su "Transreviu" yra taip: vairuotojas stovi prie durų su pačke banknotų ir ima už kelionę iš įlipančių. Bilietus tipo duos vėliau. Duoda tik lengvatas turintiems.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKiek man tekę naudotis Transrevio paslaugomis, nei karto nedavė bilieto ir nei karto vairuotojas nepasiūlė į bagažinę įkelti bagažą. Džiaugčiausi nematydamas Transrevio Vilnius - Kaunas maršrute. Tokios paslaugos daro gėdą Lietuvos tarpmiestiniam transportui.
Comment
-
Jonavos autobusų parke – du nauji autobusai
Turkų gamybos „Otokar“ autobusai į Jonavą atvežti neseniai, jie papildė atnaujinamą autobusų parką.
Ekonomiški, 37 sėdimų vietų autobusai atitinka „Euro6“ standartus ir yra mažiausiai žalingi aplinkai. Autobusuose veiks ir belaidis internetas.



ŠALTINIS
Comment
-
Man ir gi sunku paaiškint - įtariu kaltas "priemiestinis" maršrutas Jonava-Kaunas. O visumoje geros naujienos - vis daugiau miestų autobusų parkų (į)perka naujus autobusus ir tikiuosi, kad greitai tai taps "norma".Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPaaiškinkit kasnors Jonavos AP fenomeną
Comment
-
Liūdna. Tai mano kartos autobusas. Būtų smagu, jei bent po vieną egzempliorių (250, 255, 260, 280) pavyktų išsaugot gyvai. Pats esu nusibrėžęs tikslą juos visus surinkti "ant popieriaus". Deja, turiu prisipažint, to dar nepavyko. Tikiuosi turiu kokius 99 proc. Jei su didžiaisiais miestais beveik viskas aišku (išskyrus Šiaulius), tai tarp "mažųjų" (Plungės, Vilkaviškio, Tauragės (gal Kėdainių?)) manau yra po keletą nematytų. Būtų smagu tai padaryti bendrom jėgom. Paskutiniu metu internetinėje erdvėje radau, man nežinomus Plungės ATĮ gautus 1981m. ir 1982m. du (turiu duomenų tik apie vieną) 260-uosius.Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąŠtai kaip šiandien atrodo Jonavos Ikarus 280
Atvaizdas
Comment
Comment