Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose














    #2
    2008 10 05 Palanga.

    Birutės al. rekonstrukcijos tęsinys.



    Birutės al. tiltas po rekonstrukcijos.

    Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

    Comment


      #3
      Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

      „Trakų miesto Birutės ir Mindaugo gatvių rekonstravimas“

      Projekto aprašymas:
      Projektas „Trakų miesto Birutės ir Mindaugo gatvių rekonstravimas“ inicijuotas dėl palyginti prastos šių Trakų miesto gatvių būklės. Birutės gatvė iš abiejų pusių jungia pagrindinę Trakų miesto gatvę – Vytauto, kurios zonoje susikoncentravusios pagrindinės gyventojų prekybos ir aptarnavimo įstaigos, mokymo ir ugdymo įstaigos bei privačios įmonės. Taip pat ši gatvė yra pagrindinis privažiavimas prie gatvės zonoje esančių gyvenamųjų namų. Mindaugo gatvė jungia Vytauto ir Birutės gatves. Mindaugo gatvės zonoje yra įsikūrę itin svarbūs objektai – rajono ligoninė ir poliklinika bei prekybos centras. Esama padėtis trukdo turistams ir vietos gyventojams pasiekti svarbius miesto objektus, komplikuoja susisiekimą miesto teritorijoje, kadangi yra netolygus transporto pasiskirstymas, yra nesaugu eismo dalyviams ir pėstiesiems. Projektu metu bus rekonstruota minėtų gatvių danga, išplėsta ir suvienodinta važiuojamoji dalis iki 6,5 metrų, rekonstruoti ir įrengti pėsčiųjų takai, sutvarkyti lietaus kanalizacijos ir apšvietimo tinklai, atnaujintos ar naujai įrengtos eismo saugumą užtikrinančios priemonės (kelio ženklai, greičio apribojimo priemonės ir pan.). Projekto biudžetas siekia2627847,67 Lt su PVM, trukmė - 22 mėn. (2009 m. kovo - 2010 m. gruodžio mėn.). Iki paraiškos pateikimo TID laikotarpio, atlikti šie veiksmai: 1) parengta galimybių studija; 2) parengtas techninis projektas ir atlikta ekspertizė; 3) suderintas pirkimų planas. Projekto tikslas - plėtoti vietinės reikšmės transporto infrastruktūrą, formuojant patikimą ir reikiamo pralaidumo susisiekimo infrastruktūros (gatvių ir pėsčiųjų takų) tinklą Trakų mieste. Projektas prisidės prie šio priemonės „Savivaldos transporto infrastruktūros modernizavimas ir plėtra“ rodiklio pasiekimo: nutiesti nauji ir rekonstruoti esami automobilių keliai - 1,57 km.

      http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...order=&pgsz=10

      Mindaugo g.



      Mindaugo ir Birutės g. sankryža.



      Birutės g.










      maps.lt
      Paskutinis taisė Zorro; 2009.08.30, 21:13.

      Comment


        #4
        Šiuo metu Molėtuose yra vykdoma Kauno gatvės rekonstrukcija. Darbai jau yra neblogai pasistūmėję ir pavasario antroj pusėj tūri būti baigti ir gatvės pavadinimas bei būklė nebederės tarpusavy Darbus vykdo Akordas 1. Projektas iš dalies finansuojamas ES.
        Ta proga, kad šiandien į darbą pasiėmiau fotoaparatą, praėjau visą rekonstruojamą Kauno gatvę.




        Maždaug taip visa gatvė anksčiau ir atrodė:








        Viename gale jau klojami bordiurai:


        Štai čia Kauno gatvė susitinka pagrindinę Vilniaus gatvę:
        Paskutinis taisė digital; 2023.09.03, 13:21. Priežastis: atkurtos nuotraukos

        Comment


          #5
          „Trakų miesto Birutės ir Mindaugo gatvių rekonstravimas“

          Pernai rudenį baigti pirmo etapo darbai.

          2009 spalis.











          Comment


            #6
            Paskui buvo pradėti darbai Birutės g. atkarpoje tarp Mindaugo ir Sodų g.

            2009 gruodis.







            2010 kovas.



            Comment


              #7
              Na ir paskutinis etapas, Birutės g. atkarpa tarp Sodų ir Vytauto g.

              2010 balandis.





              Comment


                #8
                Seimo narė: „Barbariška būtų pavogti tokį grindinį...“
                Loreta EŽERSKYTĖ
                2010-04-17 09:06
                „Gimtoji žemė"


                Seimo narė Aurelija Stancikienė balandžio 7 dieną raštu kreipėsi į Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos direktorę Dianą Varnaitę, Vilniaus apskrities viršininką Joną Vasiliauską ir Ukmergės rajono savivaldybės merą Algirdą Kopūstą, prašydama pateikti informacijos apie Vienuolyno gatvėje atliekamą rekonstrukciją. Vadovaujantis Seimo statutu, parlamentarei turi būti atsakyta per 20 dienų.

                „Nedaug Lietuvoje yra tokių miestų, kurių gatvės prieškariu buvo išgrįstos akmenimis. Jei valstybė į tai investavo didžiules lėšas, tas miesto centras buvo reikšmingas ir svarbus. Manau, kad tie akmenys yra vertingi ir juos reikia išsaugoti. Būtų barbariška dabar pavogti tokį grindinį..." - savo nuomonę „Gimtajai žemei" išsakė Seimo Aplinkos apsaugos komiteto narė.

                Nuomonės išsiskyrė

                Laikraštyje jau esame rašę, kad darbai Kęstučio aikštėje ir Vienuolyno gatvėje prasidėjo praėjusių metų rugsėjo mėnesį, kai tarp rajono savivaldybės administracijos ir akcinės bendrovės „Ukmergės keliai" buvo pasirašyta sutartis dėl Ukmergės miesto gatvių, šaligatvių, pėsčiųjų-dviračių takų (Maironio g., Vienuolyno g. ir Kęstučio a.) rekonstrukcijos. Įgyvendinant projektą bus sutvarkytos Vienuolyno ir Maironio gatvių važiuojamosios dalys, lietaus nuotekų tinklai, apšvietimo tinklai, Maironio gatvės pėsčiųjų takas, Vienuolyno gatvės ir Kęstučio aikštės šaligatviai, Kęstučio aikštės apšvietimo tinklai, atlikti archeologiniai kasinėjimai Vienuolyno gatvėje. Numatyta, kad projektas turi būti įgyvendintas per 24 mėnesius, jo vertė - 4 mln. 766 tūkst. Lt.

                Kadangi prieškariu Vienuolyno gatvė buvo grįsta lauko rieduliais ir tašytais akmenimis, paveldosaugininkai šį grindinį įtraukė į nekilnojamų kultūros vertybių registrą ir nurodė jį atkurti. Tam paprieštaravo projekto užsakovas - rajono savivaldybė. Valdininkų manymu, apvalūs lauko rieduliai netinkami grįsti važiuojamąją gatvės dangą. Tiems, kurie mūru stoja už senojo grindinio atkūrimą, buvo pasiūlyta užsukti į Žuvų gatvelę, kur dalis dangos išgrįsta netašytais akmenimis. Beje, kai buvo tvarkoma ši senamiesčio dalis, tarp rajono valdžios vyrų, miesto gyventojų atstovų ir Kultūros paveldo departamento specialistų taip pat buvo kilusi gana karšta diskusija. Tuomet priimtas kompromisinis sprendimas - dalis Žuvų gatvės išgrįsta akmenimis, dalis - trinkelėmis.

                Atsižvelgus į Kultūros paveldo departamento Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybos sudarytos komisijos, archeologų išvadas, Vienuolyno gatvės rekonstrukcijos projekte numatyta autentiško grindinio neatkurti. Tačiau klojant dangą automobilių stovėjimo aikštelėse prie Muzikos bei Sporto mokyklų bei pėsčiųjų bulvare bus panaudoti atkastieji akmenys.

                Šio objekto rangovo - AB „Ukmergės keliai" objekto vadovas Robertas Paulauskas pasakojo, kad didžioji dalis senojo Vienuolyno gatvės grindinio buvo atkasta praėjusį rudenį. Tik nedidelėje šios gatvės atkarpoje prie Apylinkės teismo akmenys iškasti šį pavasarį.

                „Visi akmenys su smėliu ir kitu gruntu buvo vežami saugoti į mūsų bendrovės teritoriją. Pažiūrėjus į tuos suverstus kalnus atrodė, kad akmenų yra tiek, jog jų užtektų ne tik Vienuolyno gatvei išgrįsti. Šią savaitę iškastas gruntas per specialų sietą buvo išsijotas ir liko tik akmenys. Dabar juos bus galima ir suskaičiuoti," - sakė R. Paulauskas.

                Viešos diskusijos - tik prasidėjus darbams

                Dar prieš pasirašant sutartį ir pradedant darbus Ukmergės miesto visuomenei buvo pristatytas rekonstrukcijos projektas. Viešų svarstymų, kurie vyko Vlado Šlaito viešojoje bibliotekoje, metu visi norintieji galėjo susipažinti su būsimais pertvarkymais bei pateikti savo nuomonę. Vyko du svarstymai, bet ukmergiškiai juose nebuvo aktyvūs. Tačiau pradėjus senamiestyje darbus, pasipylė gyventojų skundai. Pirmoji pasipiktinimo banga kilo, kai Vienuolyno gatvėje ir Kęstučio aikštėje praėjusių metų rugsėjo pabaigoje buvo pradėti šalinti medžiai. Pagal projektą Kęstučio aikštėje nupjauta 19 liepų ir 1 klevas, Vienuolyno gatvėje - 75 liepos. Gruodžio pradžioje, esant palankioms gamtos sąlygoms, vietoj rugsėjį nupjautų senų medžių Kęstučio aikštėje pasodinta septyniolika mažalapių liepaičių. Tokias pačias liepaites šiais metais numatyta sodinti ir Vienuolyno gatvėje.

                Dar didesnių aistrų sukėlė būsimasis Vienuolyno gatvės grindinys. Į diskusijas įsijungė ir politikai. Praėjusių metų gruodį rajono savivaldybės Tarybos Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcija rajono merui ir Tarybos nariams įteikė pareiškimą, kuriame reikalaujama akmeninį grindinį atkurti tiek Vienuolyno gatvėje, tiek visame senamiestyje.

                Susidomėjo Seimo narė

                Autentiško Vienuolyno gatvės grindinio išsaugojimu susidomėjo ir Seimo narė A. Stancikienė, aktyvi kultūros paveldo gynėja ir saugotoja. Į ją pagalbos kreipėsi ukmergiškiai. Politikė "Gimtajai žemei" sakė, jog belieka apgailestauti, kad tokie grindiniai, kaip Ukmergėje, jau išardyti Vilniaus gatvėse ir aikštėse.

                "Liūdna, kad buvę grindinių akmenys atsiranda privačiuose kiemuose..." - pastebėjo parlamentarė.

                A.Stancikienė teigė, kad lankydamasi Ukmergėje domėjosi, kur ir kaip saugomi Vienuolyno gatvėje atkasti senieji akmenys, ir tai jai sukėlė abejonių. Ji nori išsiaiškinti ir tai, ar biudžeto lėšomis nėra naikinamas paveldas.

                Politikė paminėjo neseną atvejį Šiauliuose, kuomet prokuratūra dėl žvyro, kadaise suvežto ir supilto prie oro uosto, nusavinimo pradėjo ikiteisminį tyrimą: „Šiuo atveju mes kalbame ne apie žvyrą, o akmenis. Jų išteklių mūsų šalis neturi. Išardyto grindinio vertė žymiai didesnė nei žvyro..."

                Seimo narė kategoriškų išvadų nedaro. Tai ji atliks, kai sulauks informacijos iš Kultūros paveldo departamento sudarytos komisijos, Vilniaus apskrities viršininko bei rajono mero.

                Laukia komisijos

                Balandžio mėnesį gana sparčiu tempu vykę Vienuolyno gatvės remonto darbai ketvirtadienį buvo pristabdyti. Tuo tarpu kalbinti rajono savivaldybės valdininkai nei-gė, kad rekonstrukcija stabdoma. Tačiau buvo užsiminta, jog projektas neva užkliuvo politikams.

                Kultūros paveldo departamento Vilniaus teritorinio padalinio vyriausioji valstybinė inspektorė Loreta Bukoveckienė „Gimtąją žemę" patikino, kad kol kas rekonstrukcija vyksta pagal numatytą planą. Tačiau laukiama komisijos, kuri bus sudaryta atsižvelgiant į Seimo narės raštą. Pasak pareigūnės, komisijos nariai atvyks į Ukmergę ir aiškinsis, ar rekonstruojant Vienuolyno gatvę nėra padaryta nusižengimų.

                L. Bukoveckienės manymu, gatvės remonto darbai vyksta pagal projektą, yra gauti visi reikalingi leidimai.

                Triukšmas dėl nieko?

                Rajono savivaldybės administracijos direktorius Juozas Varžgalys ketvirtadienį teigė nesuprantąs, kas ir ko nori, bandydamas prikibti prie Vienuolyno gatvės rekonstrukcijos projekto. Vadovo teigimu, projektas su visomis žinybomis suderintas, visi leidimai vykdyti darbus gauti, nenusižengta jokiems galiojantiems teisės aktams.

                „Tiesą sakant, triukšmas dėl grindinio akmenų prasidėjo nuo Kauno gatvės remonto. Tuomet į visus klausimus buvo atsakyta, viskas išdėstyta, išaiškinta, ir sukeltos emocijos nuslūgo. Dabar tik spėjome atidengti grindinį Vienuolyno gatvėje - vėl triukšmas. Visi iškasti akmenys - ir tašyti, ir paprasti lauko - nuvežti ir saugomi akcinėje bendrovėje „Ukmergės keliai". Jie visi bus panaudoti taip, kaip numatyta projekte," - kalbėjo J. Varžgalys.

                Comment


                  #9
                  Perėją apšvies saulės energija

                  http://www.lrytas.lt/?data=20100512&...s100512&view=2
                  Virginija PETRAUSKIENĖ
                  LR korespondentė
                  2010-05-12
                  Panevėžyje šalia J.Miltinio gimnazijos esanti perėja nuo šiol nušvis ne tik sutemus, bet ir smarkiau apniukusią dieną. Čia neseniai įrengti saulės energija maitinami šviestuvai.

                  Pirmoji Lietuvoje šiuolaikiška pėsčiųjų perėja įrengta vienoje avaringiausių miesto vietų.

                  Naujoji apšvietimo sistema yra ne tik ekonomiška, bet ir autonomiška.

                  Dviejų dalių šviesos diodų šviestuvui, kuriame yra įmontuota saulės energija maitinama baterija, nereikia elektros energijos.

                  Todėl pėsčiųjų perėjos apšvietimas įsijungs nepriklausomai nuo gatvių apšvietimo sistemos.

                  Modernaus šviestuvo įrengimas kainavo apie 10 tūkstančių litų.

                  Darbą atlikusios bendrovės „Urbico“ atstovas Vytas Masiulionis teigė, jog įrengiant perėjos apšvietimą nereikėjo ardyti asfalto, kad po žeme būtų nutiestas elektros kabelis. Tai gerokai atpigino projektą.

                  „Šią idėją parsivežėme iš užsienio parodų. Mūsų kaimynai lenkai panašiai yra įrengę magistralių apšvietimą.

                  Prieš siūlydami naujovę pirmiausia eksperimentavome savo bendrovės teritorijoje. Įsitikinome, kad ši sistema pasiteisina“, – sakė V.Masiulionis.

                  Specialisto teigimu, panašūs pasiūlymai rengiami ir kitiems šalies miestams. Panevėžio savivaldybė planuoja naująją apšvietimo sistemą įrengti ir kitose miesto perėjose.

                  Comment


                    #10
                    Tęsiasi Birutės g. Trakuose rekonstravimo darbai. Prie pabaigos antras etapas, liko per kalnelį "perlipt".











                    Comment


                      #11
                      Pradėtas ir trečias etapas, bet kiek girdėjau, stringa dėl nesuderinto su bažnyčia projekto.









                      Comment


                        #12
                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Tęsiasi Birutės g. Trakuose rekonstravimo darbai. Prie pabaigos antras etapas, liko per kalnelį "perlipt".

                        Atvaizdas


                        Atvaizdas

                        Oho kokie šviestuvai
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          #13
                          Tokie anksčiau atsirado Kranto g.



                          Trakų g.



                          Comment


                            #14
                            Parama – ir miestams
                            2010-06-08
                            Marijampolę iki 2013-ųjų pasieks 71 mln. litų Europos Sąjungos (ES) fondų investicijų. Paramos sulauks ir kiti šalies miestai.

                            Vienas didžiausių projektų Marijampolėje – Jono Basanavičiaus aikštės rekonstrukcija, kuri kainuos 19 mln. litų. Iš jų 16 mln. litų – ES parama.

                            Miesto senamiesčiui ir jo prieigoms sutvarkyti bus panaudota 13,6 mln. litų, Vytauto poezijos parkui ir teritorijai prie Rygiškių Jono gimnazijos – 10,2 mln. litų ES paramos.

                            Iki 2011 metų balandžio J.Basanavičiaus aikštėje planuojama įrengti naują apšvietimą, sutvarkyti apželdinimą ir įrengti scenos pakylą.

                            Šalia aikštės įsikurs tautodailės dirbinių prekyvietės.

                            Telšių senamiesčiui, stadionui ir Masčio ežero pakrantėms sutvarkyti skirta apie 15 mln. litų. Tai dalis iš 45 mln. litų miestui numatytos ES 2007-2013 metų laikotarpio paramos.

                            Paramą skyrusi Vidaus reikalų ministerija pranešė, jog lėšų bus skirta ir kitiems regioniniams centrams – Alytui, Mažeikiams, Tauragei, Utenai ir Visaginui.

                            „Aplink šiuos miestus gyvenimo lygis žemesnis, todėl jie turi tapti vedliais, paskui kuriuos sėkmingai galėtų pirmyn judėti greta esantys miesteliai ir kaimai“, – sakė vidaus reikalų ministras Raimundas Palaitis.

                            Remiantis ES fondais, Telšių senamiestyje bus atlikta maždaug 3,5 mln. litų vertės darbų, dar apie 10 mln. litų numatoma miesto stadiono rekonstrukcijai.

                            Prie Masčio ežero už maždaug 2 mln. litų bus įrengtos prieplaukos, automobilių stovėjimo, vaikų žaidimo aikštelės, pavėsinė. (BNS, LR)

                            Comment


                              #15
                              Tauragėj šiaip daug kas vyksta...gatvių tvarkymai, aikščių, parkų renovacijos...stadionas....iš vienos pusės nėra kažko labai reikšmingo, kam reiktų skirt ypatingą dėmesį, iš kitos pusės reikėtų džiaugtis, jog kažkas aplamai vyksta, yra daroma... gryžęs pasidomiu ir pagalvoju ar tai yra verta didesnio demesio? Kartais atrodo, kad tas gatvės ar šaligatvio sutvarkymas labiau esminis įvykis visgi yra vietiniams, kurie nuolat mato tą seną, atsinaujinančią, naują miesto atkarpėlę, o Lietuvos mastu tai yra menkniekis. Bet kartais pamatai, kad iš tų menkniekių susidaro kažkas daugiau, ir bent jau gal;būt verta parodyti kitiems, kad ir tas nedidelis miestelis Tauragė nemirė ir visgi stengiasi judėti į priekį. Kanadgi atstovų šiamę forume iš Tauragės nelabai užsiuodžia, gal ir pasistengsiu visus tuos minimalius pokyčius nušviest čia. Nors vasara visad man būna darbymetis, ir į gimtinę gryžt pasiseka nedažnai, bet apibegt ją gryžus užtenka ir pusdienio, dar pusdienio reikia viską papasakot čia. Taip, kad nusprendžiau, jog stengsimės atstovaut Tauragei

                              Comment


                                #16
                                Marijampolietis abejoja milijoną kainuojančios požeminės perėjos nauda
                                DELFI skaitytojas I.Marcinkevičius atsiuntė nuotraukas ir stebėjosi, kam reikia įrenginėti požeminę perėją po Vilkaviškio gatve, jei apie 20 metrų dešiniau nuo būsimos perėjos yra tiltas ir po juo praėjimas. Jis pastebi, kad yra dar dvi saugios alternatyvos – laiptais užlipus į kalną, kairiau, maždaug už 100 metrų, yra pėsčiųjų perėja, dar kiek toliau yra kita perėja su šviesoforu.

                                Comment


                                  #17
                                  pasižadėjau aš čia apie Tauragę atnaujint kažką, bet nėr laiko gryžt...darbai užpuolė. Tai geriausiu atveju tik rugpjūčio mėnesį sukrapštyčiau vaizdinę medžiagą...

                                  Comment


                                    #18
                                    Rekonstruojama viena pagrindinių Rokiškio gatvių, vedanti nuo miesto senosios dalies/centro link naujojo mikrorajono. Stabtelėjau prie parduotuvės ir kaip tik fotoaparatas buvo šalia, tai keletas kadrų. Gatvė rekonstruojama iš pagrindų: tiesiamos naujos komunikacijos, iškirsti medžiai, keičiami šaligatviai ir panašiai.
                                    Į daugiabučių mikrorajono pusę




                                    Į miesto centro pusę


                                    Čia prisiminimui iš mano reportažo apie Rokiškį, tai prieš rekonstrukciją gatvė atrodė taip:

                                    Comment


                                      #19
                                      Gerai kad rekonstruoja. Jau buvo užknisę važinėt per tuos šulinius kas penkis metrus
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        #20
                                        Pirkimo dalis 21099:1 - ZARASŲ MIESTO ŠAULIŲ – ŠALTUPĖS GATVIŲ REKONSTRAVIMO TECHNINIO PROJEKTO PARENGIMO PASLAUGA
                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                                        Comment

                                        Working...
                                        X