Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A15] Vilnius - Šalčininkai - Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Puslapis eismoinfo.lt neskubėjo su informacijos atnaujinimu dėl Rudaminos pervažos rekonstrukcijos (A15-KK106)

    Iš pat ryto nebuvo jokių pokyčių - Darbai A15 buvo visiškai neaminėti.
    Skiltyje "Darbai ir eismo apribojimai keliuose" tik popiet:atsirado įrašas apie pervažos rekonstrukciją ir eismo ribojimus.
    A15 Vilnius–Lyda*
    ● Geležinkelio pervažos rekonstravimas. Eismas draudžiamas ir kreipiamas apylanka magistraliniais keliais A3 Vilnius–Minskas* ir A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis, krašto keliais Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Vaidotai, Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ir Nr. 202 Vaidotai–Baltoji Vokė bei vietinės reikšmės keliais. Darbų vykdytojas: TS UAB „Tilsta“ .
    10,62 – 10,78 km iki 2022-10-07 eismas draudžiamas
    Rekomenduojama apylanka lengviesiems automobiliams: (nėra nuorodos) .
    Rekomenduojama apylanka visam transportui: (nėra nuorodos).
    Žemėlapis atsirado anksčiau - tarp 9:00 ir 10:00


    Padidinus matosi, kad KK106 kol kas visur galima pravažiuoti, nes darbų zona yra tik ties pačia pervaža ir ji nėra išplėsta iki "Jozitos" degalinės

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip tai neįtakojo?

    Daugiau krovinių -> Daugiau traukinių -> Daugiau kartų uždaroma pervaža -> Mažiau saugumo ir daugiau sugaišto eismo dalyvių laiko

    Dabar, kai krovinių bus mažiau, tai ir traukiniai važiuos rečiau.

    Užtat ar man vienam atrodo, kad per tunelį nebus pėsčiųjų takų?
    Paprastai neįtakojo - yra principinis sprendimas naikinti vieno lygio sankryžas (pervažas) ir jos bus naikinamos kol bus geležinkelis
    Be to esant mažesniam traukinių eismui bus ir nuostoliai dėl eismo ribojimo mažesni, o ilgainiui tų krovinių vis vien atsiras.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Kroviniai niekaip neįtakojo pervažos rekonstrukcijos motyvacijos, tad ir jų kiekio pokyčiai neturi įtakos.
    Kaip tai neįtakojo?

    Daugiau krovinių -> Daugiau traukinių -> Daugiau kartų uždaroma pervaža -> Mažiau saugumo ir daugiau sugaišto eismo dalyvių laiko

    Dabar, kai krovinių bus mažiau, tai ir traukiniai važiuos rečiau.

    Užtat ar man vienam atrodo, kad per tunelį nebus pėsčiųjų takų?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nebelikus krovinių, kažin ar verta tokių investicijų ši pervaža?
    Kroviniai niekaip neįtakojo pervažos rekonstrukcijos motyvacijos, tad ir jų kiekio pokyčiai neturi įtakos.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nebelikus krovinių, kažin ar verta tokių investicijų ši pervaža?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kai bus uždryta kelio A15 atkarpa ties Rudamina (sutampanti ir su KK 106), visas tranzitas Minsko-Kaliningrado kryptimi važiuos per miestą Žirnių - 1000-mečio - Oslo -Gariūnų gatvėmis. Pačiu laiku šiemet baigtas Liepkalnio - Minsko pl. mazgas
    Į Kauną turbūt patogiau bus važiuoti Savanoriu prospektu, o ne per Gariūnus.
    Man tai keista, kad gali imti ir uždaryti metams magistralinį kelią?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prasideda Rudaminos (Kinelių) viaduko per geležinkelį statybos.
    LTG Infra nenorėjo išpirkti žemės normalia sankryžai. Važiuojant iš Rudaminos bus padarytos fantastiškos trajektorijos ratais kvadratais.

    Pranešime teiginys "sankirtos įrengimas leis (...) sutrumpinti kelionės automobiliu laiką. Tikimasi ir teigiamo aplinkosauginio efekto" skamba kaip pasityčiojimas. Įdomu, kiek kuro sudegins Rudaminos gyventojai vietoj paprasto dešiniojo posūkio kasdien raitydami spirales.

    LRT.Lt 2021.11.17
    Dėl geležinkelio viaduko statybų ties Rudamina bus apribotas eismas
    Šalia Vilniaus miesto pradedami geležinkelio pervažos viaduko statybos darbai. Viadukas bus įrengtas geležinkelio kelio Kyviškės – Valčiūnai 18+419 km ir automobilių kelio A15 Vilnius – Lyda sankirtoje. Dviejų lygių sankirtos įrengimas leis padidinti eismo saugumą, padidinti pralaidumą ir sutrumpinti kelionės automobiliu laiką. Tikimasi ir teigiamo aplinkosauginio efekto.
    Darbai truks metus, iki 2022 metų pabaigos. (...)

    Nuo lapkričio 22 dienos šioje teritorijoje ir aplink bus esminių eismo pakeitimų, kurie tęsis iki kitų metų spalio 7 dienos – visas transporto eismas, judantis per pervažą A15 keliu ir Liepkalnio g., bus nukreipiamas apylankomis.

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...rutai-21429618
    Galimi A15 apylankų variantai važiuojant Šalčininkų kryptimi

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A15-KK106. Rudaminos sankryža ir geležinkelio viadukas

    Ankstesni sankryžos ir geležinkelio viaduko sprendiniai vizualiai beveik nepasikeitė
    Paspaudus - didesnis vaizdas

    https://www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/13673

    Labai gaila, kad nebuvo nupirktas ar nacionalizuotas (su kompensacija) "Jozitos" degalinės sklypas ir padarytas normalus transporto mazgas.
    Dabar gavosi labai pigus ir nepatogus sprendimas daugeliui metų.

    Turbūt bus sugaišta daugiau laiko ir sudeginta degalų visai Rudaminai besisukiojant ratais kvadratais nei šiuo metu kartais tenka sugaišti stovint pervažoje.

    Tokia trajektorija darbą kasdien turės važinėti Rudaminos gyventojai.


    Kad užsakovas LTG Infra ir jo samdyti projektuotojai visiškai nieko negalvojo apie Rudaminos gyventojus, tai nieko keisto.
    Tačiau įdomu, kur derindami projektą buvo Vilniaus rajono savivaldybės ir Rudaminos seniūnijos atstovai.

    Po kelių mėnesių smarkiai sumažės tranzitinis eismas geležinkeliu iš Baltarusijos į Klaipėdą.

    Gal geriau būtų kol kas sustabdyti šį ne itin sėkmingą projektą.
    Tačiau biurokratinė mašina paleista ir pinigus įsisavinti reikia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus rajono savivaldybė 2021.10.22
    Netrukus prasidės Rudaminos pervažos rekonstrukcijos darbai
    Rudaminos geležinkelio pervažos laukia dideli pokyčiai – čia bus statomas viadukas virš geležinkelio bėgių bei įrengta žiedinė sankryža. Rekonstrukcijos darbai bei susiję aktualūs klausimai šiandien buvo pristatyti Savivaldybėje vykusiame susitikime.
    Šiandien su statybos darbų rangovų UAB „Tilsta“ bei projektuotojų atstovais susitiko Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktorė Liucina Kotlovska. (...)




    Pagal parengtą ir suderintą „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A15 Vilnius-Lyda ruožo nuo 10,62 iki 11,08 km ir valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia-Rudamina-Vaidotai ruožo nuo 15,21 iki 15,41 km rekonstravimo, įrengiant žiedinę sankryžą ir viaduką ties geležinkelio 18+419 km pervaža Vilniaus r. sav., bei Vilniaus m. Liepkalnio g. ruožo nuo Daškūnų g. iki Vilniaus m. ribos rekonstravimo projektas, Nr. P20-015, parengimo metai 2021“ projektą, bus statomas viadukas virš geležinkelio pervažos bei įrengiama dviejų lygių žiedinė sankryža.

    Šiuo metu šį kelio ruožą kerta geležinkelis, todėl, siekiant išvengti transporto srautų susikirtimo bus įrengtas viadukas, kuriuo, nekirsdamas geležinkelio bėgių, ir važiuos automobiliai.

    Rekonstruojamose sankryžoje ir jos prieigose numatoma įrengti apšvietimą, kuris apšvies važiuojamąsias dalis bei šaligatvius. Taip pat bus rekonstruojami kelio A15 ir kelio Nr. 106 ruožai bei naujai projektuojama žiedinė sankryža (šalia degalinės „Jozita“). Darbų užsakovas (statytojas) – Lietuvos geležinkelių tinklą valdanti įmonė AB „LTG Infra“.

    Darbus planuojama pradėti jau šių metų lapkritį ir baigti per metus.
    Dėl didelės apimties vykdomų darbų – pervažos uždarymas neišvengiamas. Per visą statybos darbų laikotarpį, t. y. per visus metus, bus uždarytas eismas per esančią geležinkelio pervažą. Eismas bus nukreipiamas aplinkiniais keliais, pagal schemas, kurios šiuo metu yra derinamos.
    Atkreipiame dėmesį, kad Visų šventųjų ir Vėlinių (lapkričio 1-2 d.) statybos darbai dar nevyks ir eismo ribojimų, susijusių su pervažos rekonstrukcija, nebus.

    www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/13673

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    LTG yra valstybinė įmonė.
    Bet finansuoja ji pati save.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tai tegul valstybė ir užsako visus darbus ir sumoka už tai.
    LTG yra valstybinė įmonė.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip jos galėjo nelikti, jeigu čia valstybinės reikšmės magistralinis kelias
    Tai tegul valstybė ir užsako visus darbus ir sumoka už tai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia buvo ironija - LTG Infra padaro itin komplikuotą Rudminos gyventojams sankryžą; išvis džiaukitės, kad nereikia važiuoti aplink per Skaidiškes.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tegul žmonės pasako ačiū įmonei LTG INFRA kad lieka nors tokia galimybė kirsti geležinkelį.
    Įdomu, kaip jos galėjo nelikti, jeigu čia valstybinės reikšmės magistralinis kelias

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vis dėlto labai įdomu, ar Rudaminos gyventojai žino, koks prizas siurprizas jų lauks pasibaigus pervažos rekonstrukcijai

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A15 Vilnius – Lyda ruožo nuo 10,62 iki 11,08 km ir valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia – Rudamina – Vaidotai ruožo nuo 15,21 iki 15,41 km rekonstravimo, įrengiant žiedinę sankryžą ir viaduką, projektavimą

    Įdomu, ar kas nors buvo pakabinęs Rudaminos miestelyje tą brėžinį su važiavimo į Vilnių kryptimis?...
    Jei niekas po svarstymų nepasikeitė, tai 4000 Rudaminos gyventojų taps taupaus užsakovo AB Lietuvos geležinkelių infrastruktūra ir apie gyventojus negalvojančio projektuotojo įkaitais, kasdien važinėjantys ratais kvadratais.​
    Tegul žmonės pasako ačiū įmonei LTG INFRA kad lieka nors tokia galimybė kirsti geležinkelį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A15 Vilnius – Lyda ruožo nuo 10,62 iki 11,08 km ir valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia – Rudamina – Vaidotai ruožo nuo 15,21 iki 15,41 km rekonstravimo, įrengiant žiedinę sankryžą ir viaduką, projektavimą

    Kinelių (Rudaminos) viadukas ir kelių A15 bei KK106 žiedinė sankryža buvo projektuota tik esamuose infrastruktūros paskirties sklypuose







    Viešas svarstymas Vilniaus r. savivaldybėje vyko savivaldybės salėje (ne Rudaminos miestelyje) 2020 m. rugpjūčio 27 d.
    https://www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/10974
    Viešas svarstymas Vilniaus m. savivalldybėje vyko per Zoom 2020 m. rugsėjo 9 d.
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ilnia-rudamin/

    Įdomu, ar kas nors buvo pakabinęs Rudaminos miestelyje tą brėžinį su važiavimo į Vilnių kryptimis?...
    Jei niekas po svarstymų nepasikeitė, tai 4000 Rudaminos gyventojų taps taupaus užsakovo AB Lietuvos geležinkelių infrastruktūra ir apie gyventojus negalvojančio projektuotojo įkaitais, kasdien važinėjantys ratais kvadratais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Informavimas apie
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A15 Vilnius – Lyda ruožo nuo 10,62 iki 11,08 km ir
    valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia – Rudamina – Vaidotai ruožo nuo 15,21 iki 15,41 km
    rekonstravimo, įrengiant žiedinę sankryžą ir viaduką, projektavimą

    Paspaudus - didesni brėžiniai

    1. Bendras Kinelių (Rudaminos) viaduko ir kelių A15 -KK106 žiedinės sankryžos vaizdas


    2. Išdidinta žiedinės sankryžos ir viaduko zona.
    Nurodyta eismo kryptis iš Rudaminos į Vilnių


    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ilnia-rudamin/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A15 Vilnius – Lyda ruožo nuo 10,62 iki 11,08 km ir valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia – Rudamina – Vaidotai ruožo nuo 15,21 iki 15,41 km rekonstravimo, įrengiant žiedinę sankryžą ir viaduką, projektavimą

    Rudaminos (Kinelių) viadukas




    Projektiniai pasiūlymai (PDF)
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ilnia-rudamin/

    Komentuoti:

Working...
X