Nu vistiek keistai jie daro... Taigi galejo padaryt 3 juostas nuo Gariunu ir 3 nuo ziedo. Vaziuojant nuo Gariunu teks ir toliau grustis kamsciuose, o i priesinga puse bus tuscia...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Lazdynų tilto prieigose rekonstrukcijos metu
Collapse
X
-
Juk skiriamosi juosta jau padaryta, kaip tu padarysi 3 į vieną, 3 į kitą?Parašė Bimbals Rodyti pranešimąNu vistiek keistai jie daro... Taigi galejo padaryt 3 juostas nuo Gariunu ir 3 nuo ziedo. Vaziuojant nuo Gariunu teks ir toliau grustis kamsciuose, o i priesinga puse bus tuscia...
Comment
-
Nematau jokiu problemu eisma paleist abipus skiriamosios tvoreles: eisma nuo Karoliniskiu paleist tom 2 naujom juostom, o nuo Oslo kalno 1 viena juosta kitapus tvoros.
Galite sakyt kad taip pavojinga eismo srauto nuo ziedo puses atzvilgiu, arba kad bus problema persirikiuojant... betgi visas tas sh... vyksta ir dabar. Priesingu krypciu masinu srautai atskirti tiktai serzantais, o del persirikiavimo paziurekit kas rytais darosi su Oslo ir Laisves srautais pries tilta.
taip kad as manau galejo palikt po 3 juostas...
Comment
-
Tai kaip peršoksi tą tvorą ir betoninį pamatą?Parašė Bimbals Rodyti pranešimąNematau jokiu problemu eisma paleist abipus skiriamosios tvoreles
Comment
-
..o kam sokineti, vaziuok tiesiai i estakada, kur problema?Tai kaip peršoksi tą tvorą ir betoninį pamatą?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Oslo ir Laisves srautams siuo metu didziausia problema kelia tai, kad dauguma is Laisves pr. bijo lietis i tas dvi juostas, o lenda tik kai nieko nera Oslo g. Tikiuosi atidarius dvi juostas kitapus tvoreles atsiras daugiau erdves ir susiliejimas bent kiek palengves. Zinoma ta trecia juosta gal ir butu patogi, bet kad tvoreles jau baigia sujungti. O be to, dabar juk turesime galimybe pajusti visus isplatinto tilto privalumus vaziuojant i Lazdynu puse.Parašė Bimbals Rodyti pranešimąNematau jokiu problemu eisma paleist abipus skiriamosios tvoreles: eisma nuo Karoliniskiu paleist tom 2 naujom juostom, o nuo Oslo kalno 1 viena juosta kitapus tvoros.
Galite sakyt kad taip pavojinga eismo srauto nuo ziedo puses atzvilgiu, arba kad bus problema persirikiuojant... betgi visas tas sh... vyksta ir dabar. Priesingu krypciu masinu srautai atskirti tiktai serzantais, o del persirikiavimo paziurekit kas rytais darosi su Oslo ir Laisves srautais pries tilta.
taip kad as manau galejo palikt po 3 juostas...
Comment
-
Prasivaziavau siandiena tiltu i abi puses. Tiesa vidurdieni, ne piko metu. Nuo Lazdynu link ziedo situacija isliko daugmaz tokia pati. Nors ir persikele juostos kitapus tvoreles ir pravaziavimas platesnis pasidare, taciau vairuotojai toliau sekmingai sugeba sudaryti spustis. Ale atgal nuo ziedo tu 4 juostu pasirode net daugoka. Tiesa dar nepakenktu nuzymeti juostas, ba nuo pietinio aplinkkelio estakados ir nuo ziedo kaikatrie bando i ta pacia juosta susiplakt. Uztai vakarinio piko metu jau spusciu turetu nebelikti.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.12.17, 13:55.
Comment
-
Keisis eismas Vilniaus Lazdynų tiltu
DELFIVilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad dėl vykdomų Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbų nuo 2010 m. kovo 1 d. iki birželio 30 d. laikinai keisis transporto eismas šiuo tiltu.
Važiuojant Lazdynų tiltu nuo Savanorių pr. žiedinės sankryžos link Gariūnų, transporto eismas vietoje buvusių keturių vyks dvejomis eismo juostomis. Važiuojant Lazdynų tiltu nuo Gariūnų link miesto centro, eismas nesikeis ir vyks dvejomis eismo juostomis.
Vairuotojai prašomi būti atidūs ir laikytis kelių eismo taisyklių.
Comment
-
Nebūtų jis naudingas, nes vistiek didžioji dauguma rinksis trumpesnį maršrutą per Lazdynus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Oslo g. (t.y. faktiškai Vakarinio aplinkkelio dalis), deja, atsiras dar negreitai.
Savanorių žiedas piko metu būna nemažai apkrautas.
Na, nemanau, kad jungtis tarp Laisvės pr. ir Oslo g. (t.y. nusukimas iš Laisvės pr. į Oslo g. į Kauno pusę) yra prioritetinis projektas, yra ir svarbesnių darbų. Bet jis būtų naudingas.
Comment
-
Gal konkursas jau buvo paskelbtas?Parašė SPX Rodyti pranešimąTaip, ten žada pradėti darbus.
Kiek as suprantu, max iki metu galo, o pagal paskutini piara vos ne kartu su tiltu...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Oslo g. (t.y. faktiškai Vakarinio aplinkkelio dalis), deja, atsiras dar negreitai.
Comment
-
Daugmaž aišku, kad naujasis tiltas nuo senojo bus atskirtas ir pirmiausiai naudojamas Laisvės pr. srautui. Jau matosi sumontuota betoninė pertvara. O ir kauno tiltų tinklapyje rašoma "tokiu būdu Lazdynų tiltas praplatės 2 eismo juostomis - jomis vyks visi, atvažiuojantys nuo Laisvės prospekto pusės".
Mano nuomone tas atskyrimas yra absoliutus blogis. Gal kas žino/įsivaizduoja kaip bus organizuojamas eismas su Oslo g. srautu?
Comment
-
/\ Jei matei atvažiuojant nuo Laisvės pr. naujus ženklus sustatė, jie dar uždengti, bet ten yra kryptys naujos. Kiek spėjau užmatyt kai statė, tai teks rikiuotis prieš tiltą norint patekt į Tūkstantmečio g. estakadą. Žodžiu gali būti ten painiavos ir avarijų. Nors iš kitos pusės, gal ir gerai, kad srautas nuo Laisvės pr. ypač troleibusai judės atskirai nuo srauto atjudančio iš Oslo g.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Reikia gal susijusių paklausti kaip ir kas. Nors mano kolegos pagrinde ryšininkai dabarParašė giurza Rodyti pranešimą/\ man tik baisiai įdomu kaip teks nuo oslo link savanorių žiedo patekt. Tikiuosi paliks galimybę persirikiuoti už/prieš tiltą.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Jau buvo kalbėta apie tai, dalman piešinukas čia. Toks variantas dar net saugesnis būtų, nereiktų niekam persirikuoti ant tilto ir srautai nesikirstų.Parašė giurza Rodyti pranešimą/\ man tik baisiai įdomu kaip teks nuo oslo link savanorių žiedo patekt. Tikiuosi paliks galimybę persirikiuoti už/prieš tiltą.
http://www.miestai.net/forumas/attac...3&d=1269100800
Comment
-
Atsimenu šį variantą, tiesiog kaip suprantu jis buvo nepatvirtinta fantazija. Gal kas žino kaip bus iš tiesų? Be to , tam, kad dalman variantas būtų išbaigtas "papildomai" reikėtų sutvarkyti nusukimą (melsva linija) prieš tiltą. To lyg ir nėra numatyta.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJau buvo kalbėta apie tai, dalman piešinukas čia. Toks variantas dar net saugesnis būtų, nereiktų niekam persirikuoti ant tilto ir srautai nesikirstų.
http://www.miestai.net/forumas/attac...3&d=1269100800
Comment
-
Na pagal pastatytus ženklus vyks panašiai kaip ir dabar, tik kad plačiau.Parašė giurza Rodyti pranešimąAtsimenu šį variantą, tiesiog kaip suprantu jis buvo nepatvirtinta fantazija. Gal kas žino kaip bus iš tiesų?
Oslo g. srautas važiuos tiesiai arba iš kraštinės persirikiuos dešinėn, Laisvės pr. srautas išsiplės į tris juostas ir iš kairiosios galės, užleidęs kelią pasukti ant senosios dalies vedančios į estakadą.
Comment







Comment