Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar dienos foto. Skirtumas tik tas, kad dainiausko foto jungiamasis kelias jau asfaltuojamas.



    Gudručių kelias nepravažiuojamas ("plyta" ten tik dėl grožio).

    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Šiandien jau paklotas asfalto sluoksnis, linijos nupaišytos, tvarkoma šalikelė.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Nauja transporto schema:

        Balandžio 20 dieną, vykdant Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus, uždaroma Sidaronių gatvė ir Vakarinio aplinkkelio sankryža. Šiuo keliu vilniečiai iki šiol vykdavo į Buivydiškes ir iš jų. Dėl šių eismo pakeitimų koreguosis ir 32 autobuso maršruto trasa.

        Vairuotojų patogumui Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje darbus vykdanti bendrovė „Kauno tiltai“ kartu su partneriais aplinkkelyje įrengs laikiną 140 metrų ilgio, 6 metrų pločio kelią su asfalto danga. Eismas laikinam naudojimui įrengta gatve vyks tol, kol nebus pabaigta tiesti nauja gatvė visam laikui sujungsianti Sidaronių gatvę su Pilaitės prospektu.

        „Iki šiol vairuotojai vykstantys iš pietinės Vilniaus miesto pusės Šiaurės kryptimi, tai yra iš Lazdynų link Viršuliškių, galėdavo sukti į kairę Buivydiškių kryptimi. Nuo balandžio 20 dienos šiuo maršrutu vykstantys vairuotojai bus nukreipiami ant Pilaitės viaduko, tuomet turės kiek pavažiuoti Pilaitės prospektu ir prieš degalinę sukti į dešinę“, – sako Gediminas Turčinskas, bendrovės „Kauno tiltai“ Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos vadovas.

        Pasak G. Turčinsko, dėl numatomų pakeitimų kiek koreguosis ir 32 autobuso maršruto trasa, tačiau stotelės maršrute nesikeis, todėl keleiviai neturėtų patirti nepatogumų.

        Dėl aukštesnių saugumo reikalavimų iki šiol naudoto išvažiavimo iš Buivydiškių į Vakarinį aplinkkelį šioje strategiškai svarbioje transporto arterijoje nebeliks.
        http://www.vilnius.lt/index.php?4198795544

        Buivydiškių vairuotojams belieka palinkėti ramybės ir kantrybės rytinių kamščių metu
        Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.19, 19:50. Priežastis: Citata

        Comment


          Parašė Aronas Rodyti pranešimą
          Nauja transporto schema:
          http://www.vilnius.lt/index.php?4198795544

          Buivydiškių vairuotojams belieka palinkėti ramybės ir kantrybės rytinių kamščių metu
          Ne tik jiems, bet ir iš Pilaitės važiuojantiems, nes jau ir dabar būna dienų kai nuo Pupos iki Pedagoginio būna kamščiai. Labai įdomu pamatyti kas dėsis dabar

          Comment


            Trečiadienio rytas Pilaitėje: uždarius į aplinkkelį vedančią gatvę, susiformavo spūstys

            http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tys-221-613777

            Comment


              Parašė Uptown Rodyti pranešimą
              Trečiadienio rytas Pilaitėje: uždarius į aplinkkelį vedančią gatvę, susiformavo spūstys

              http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tys-221-613777

              Atvaizdas
              Išties būta chaoso, "vėžlių", žioplių... Grūstis jungiamojoje gatvėje dingo, kai automobiliams buvo laikinai leista išvažiuoti į aplinkelį... Prisigrūdo pilnas Viršuliškių skersgatvis bandančių važiuoti į Buivydiškes, o galėjo sukti tik dešinėn ir grįžti į Justiniškes... Ženklų nėra, mačiau du oranžinius vyrukas ryte ant viaduko ženklus sukant - pačiu laiku...

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/f...a-838-614029#_

                Turint omenyje tokius kamščius, aiškėja, koks reikalingas yra Šešuolių – Sidaronių g. viadukas. Jo nestatymas buvo didžiulė klaida.
                Dabar matome situaciją kai šia gatve važiuoja ir tie kurie įprastai važiuos Talino ar Helsinkio gatvėmis plius situacija pasikeis kai atsiras šviesoforinė sankryža ties Lukoilu.

                Kita vertus atvaziuojantys nuo viršuliškių skersgatvio išvis yra nonsensas, šis srautas jau rytoj važiuos taip kaip ir buvo sugalvota į sankryžą prie Prismos.

                Comment


                  Parašė miniMauglis Rodyti pranešimą
                  Dabar matome situaciją kai šia gatve važiuoja ir tie kurie įprastai važiuos Talino ar Helsinkio gatvėmis plius situacija pasikeis kai atsiras šviesoforinė sankryža ties Lukoilu.

                  Kita vertus atvaziuojantys nuo viršuliškių skersgatvio išvis yra nonsensas, šis srautas jau rytoj važiuos taip kaip ir buvo sugalvota į sankryžą prie Prismos.
                  Toje sankryžoje (Spaudos gatvės su Pilaitės prospektu) yra žalia rodyklė į dešinę, bet būna važiuojančių tiesiai. Bent jau laikinai reikėtų iš kairės juostos leisti sukti į kairę ir važiuoti tiesiai, o iš dešinės - tik sukti į dešinę, taip turbūt toje vietoje žymiai sumažėtų kamščių.

                  Comment


                    Pabaigus III etapą, labai svarbu išspręsti srautų valdymą ant Lazdynų tilto per Neries upę, nes įvažiuojantieji iš Laisvės pr. sustabdo judėjimą ir užkemša aplinkelį. Atidarius III etapo atkarpą, kamštis gali nusidriekti iki pat Pilaitės prospekto. Gal vertėtų uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į abi kraštines juostas ant tilto, o įvažiuoti į aplinkelį (Tūkstantmečio g.) leisti per Savanorių žiedą (žinoma, tada žiede jau bus reikalingi šviesoforai, kad tokį srautą paskirstyti).

                    Comment


                      Bėda ta, kad po rekonstrukcijos Lazdynų tilto nauja dalis gavosi ne viename lygyje su senąja tilto dalimi, todėl labai ribotas ruožas, kuriame galėtų pasiskirstyti automobilių srautai...

                      Comment


                        Parašė HSV Rodyti pranešimą
                        Bėda ta, kad po rekonstrukcijos Lazdynų tilto nauja dalis gavosi ne viename lygyje su senąja tilto dalimi, todėl labai ribotas ruožas, kuriame galėtų pasiskirstyti automobilių srautai...
                        Todėl, kad senas įlinkęs, o nauja dalis yra kaip ir atskiras tiltas.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                          Kelios šiandienos. Nepykit už kokybę, pro langą darytos.

                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Ar kokie darbai vyksta prie nebaigto daugiabučio,kur antroj foto?

                          Comment


                            Tai chaosas visada būna pirmąją apylankos dieną. Keista, kad kai kurie daro išvadas iš vienos dienos statistikos (tiek šioje temoje, tiek gretimoje apie pačio aplinkkelio statybas).
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Kasdien tenka važiuoti aplinkeliu "prieš srautą", tai labai dažnai rytinio piko metu būna kamštis nuo Asanavičiūtės g. viaduko,
                              labiausiai aplinkelį užkiša Grosios Vilties žiedas, dėl to, kad viską žiedas užsikiša nuo G. Vilties/ Geležinio Vilko g šviesoforo, taip pat kišasi ir dėl įvažiavimo į Oslo g link Gariūnų (reiktų iki tilto per Nerį nutiesti dar vieną juostą).
                              Manyčiau, kad paleidus trečią aplinkelio etapą bus šakės, tiesiog neapsimokės važiuoti aplinkeliu ir strigti ten apie valandą kamštyje...

                              p.s. vakarinio piko metu dėl debiliško nusukimo iš Oslo g. į aplinkelį tikriausiai jau kamsštis bus ne tik nuo Gariūnų, bet nuo Regitros...
                              Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                              Comment


                                Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                                Pabaigus III etapą, labai svarbu išspręsti srautų valdymą ant Lazdynų tilto per Neries upę, nes įvažiuojantieji iš Laisvės pr. sustabdo judėjimą ir užkemša aplinkelį. Atidarius III etapo atkarpą, kamštis gali nusidriekti iki pat Pilaitės prospekto. Gal vertėtų uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į abi kraštines juostas ant tilto, o įvažiuoti į aplinkelį (Tūkstantmečio g.) leisti per Savanorių žiedą (žinoma, tada žiede jau bus reikalingi šviesoforai, kad tokį srautą paskirstyti).
                                Išeitis būtų tokią pačią tilto dalį, kokia buvo pastatyta, pirmame etape, pristatyti šiaurinėje tilto dalyje. Tokiu atveju važiuojant Oslo gatve link Tūkstantmečio g. ant tilto būtų nebe dvi, o trys juostos, iš kurių dešinioji būtų greitėjimo juosta atvažiuojantiems nuo Laisvės pr.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Toje sankryžoje (Spaudos gatvės su Pilaitės prospektu) yra žalia rodyklė į dešinę, bet būna važiuojančių tiesiai. Bent jau laikinai reikėtų iš kairės juostos leisti sukti į kairę ir važiuoti tiesiai, o iš dešinės - tik sukti į dešinę, taip turbūt toje vietoje žymiai sumažėtų kamščių.
                                  Buvau parašęs oficialiai savivaldybei tai gavau atsakymą, ir tik po antro užregistruoto karto, kad negali, nes reikia pajudinti užpakalį:

                                  Pirmas 2015.07:
                                  noriu pasiūlyti nežymiai pakeisti eismą važiuojant nuo Prismos pro Pilaitės pr. į vakarinį aplinkkelį. Šiuo metu iš pirmos juostos leidžiama sukti į dešinę (tame tarpe ir pagal žalią skardinę rodyklę) bei važiuoti tiesiai Sietyno gatvės link. Iš antros juostos leidžiama sukti į kairę.
                                  Tiesiai Sietyno g. link yra nykstamai mažas mašinų kiekis lyginant su sukančiais į dešinę, į aplinkkelį, ypač rytais. Atsiradusi nors viena mašina kuri laukia žalio signalo, kad važiuoti tiesiai, užkemša visą juostą.
                                  Taip pat į kairę suka nežymus kiekis mašinų.
                                  Siūlyčiau pakeisti judėjimo kryptis leidžiant iš pirmos juostos tik sukti į dešinę, o iš antros tiesiai ir į kairę.
                                  Tokiu būdu pavyks sumažinti kamščius rudenį dėl uždarytos Šešuolių => aplinkkelis krypties.

                                  Antras:

                                  Manau, kad yra padaryta klaidinga išvada, kad siūlomas automobilių judėjimo sąnkryžoje nuo Prismos pro Pilaitės pr. į vakarinį aplinkkelį juostų pakeitimas yra aktualus tik vakare. Vakare taip pat aktualu, tačiau žymiai aktualesnis yra ryte, kai iš miegamųjų rajonų važiuojama beveik vienu metu į darbą ir susidarė rugsėjo pradžioje katastrofiška būsena Laisvės pr. iki pat Mandarino prekybos centro Fabijoniškėse.

                                  Posūkiui į kairę ir tiesiai yra atskira juosta, kurioje telpa maždaug 6 mašinos, realiai nebūna ten tiek norinčių. Tai rašau iš savo patirties kiekvieną dieną matydamas.


                                  2015-09-07 10:15:18 Skyriaus vedėjo pavaduotojas - Eismo valdymo Poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis

                                  Informuojame, kad minėtoje sankryžoje nagrinėjamoje eismo kryptyje yra įrengtas atskiras šviesoforas kairiajam posūkiui. Pertvarkant eismo reguliavimą pagal Jūsų siūlymą reikėtų atlikti techninio projekto korektūrą, kadangi šiuo metu galioja KET 164 p.
                                  p.s. deja jis dar dirba...
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2016.04.20, 19:06.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                                    Pabaigus III etapą, labai svarbu išspręsti srautų valdymą ant Lazdynų tilto per Neries upę, nes įvažiuojantieji iš Laisvės pr. sustabdo judėjimą ir užkemša aplinkelį. Atidarius III etapo atkarpą, kamštis gali nusidriekti iki pat Pilaitės prospekto. Gal vertėtų uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į abi kraštines juostas ant tilto, o įvažiuoti į aplinkelį (Tūkstantmečio g.) leisti per Savanorių žiedą (žinoma, tada žiede jau bus reikalingi šviesoforai, kad tokį srautą paskirstyti).
                                    Subjektyviai - Oslo g. atkarpa nuo aplinkkelio iki Lazdynų tilto prašytųsi 3-ios eismo juostos su trumpa estakada jungiančia šią atkarpą su naujosios Lazdynų tilto dalies kraštine dešine juosta.

                                    Comment


                                      Parašė skunk Rodyti pranešimą

                                      p.s. vakarinio piko metu dėl debiliško nusukimo iš Oslo g. į aplinkelį tikriausiai jau kamsštis bus ne tik nuo Gariūnų, bet nuo Regitros...
                                      Tai didžiausias projektuotojų "feilas". Trūksta keliasdešimt metrų asfalto, bet niekas piršto nepajudins dar dvidešimt metų.

                                      Comment


                                        Labai keista matyt, kad projekte nenumatytas viadukas, jungiantis Šešuolių gatvę su Sidaronių gatve. Manau nebūtų sunku pabraižyt ant žemėlapio viaduką virš vakarinio aplinkkelio.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Labai keista matyt, kad projekte nenumatytas viadukas, jungiantis Šešuolių gatvę su Sidaronių gatve. Manau nebūtų sunku pabraižyt ant žemėlapio viaduką virš vakarinio aplinkkelio.
                                          Taip, kiekvienas turintis pieštukų turėtų ištaisyti šią klaidą!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X