Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Panemunės tilto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Manau šis tiltas bus pradėtas judinti tik dviem atvejais:
    1.Kai jis sugrius ir bus daug ir didelių problemų.
    2.Kai įgrius/sugrius koks kitas Lietuvos tiltas ir bus priežastis išvengti dar vienos nelaimės.

    Comment


      #42
      skaiciau lietuvoj keli simtai tiltu jau laukia rekonstrukcijos, taciau tikroji ju bukle pastebima kai pradeda tiltas "ciuozti" , tada jau susirupinama tuo, kol zemen vaziuoti nepradeda tol visiems ** ant tu tiltu...
      Paskutinis taisė 99; 2009.03.26, 03:07.
      http://ardarkrize.lt

      Comment


        #43
        Reikėtu bent miesto autobusų ir troleibusų maršrutus neleisti per jį.

        Comment


          #44
          O kaip siulai koreguot marsrutus tada?
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #45
            Aš siūlau saugoti žmones , maršrutų korekcija - ne mano darbas.

            Comment


              #46
              Tai jei siulai viena, pasiulyk ir kita, kad pirmasis pasiulymas butu iki galo pamastytas. Tokiu siulytoju apstu. Aisku, kad ne tavo darbas mastyti kaìp ir ka padaryti, bet sedet ir nemastyt, o tik reiksti nepasitenkinima ir siulyt yra lengviausia.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #47
                Apie ka tu čia? Reikia mastyti kad reikia saugoti žmones? Man atrodo kad tai aksioma. Jei tiltas avarines bukles, kaip galima leisti juo važiuoti miesto transportui? Manau, kad reikia uždrausti juo važiuoti visiems apart lengvo nuosavo transporto ir tai su perspėjimu dideliem raidiem tipo "On your own risk ONLY"

                Comment


                  #48
                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  O kaip siulai koreguot marsrutus tada?
                  Elementoriškai (nes tai vienintelė dabar įmanoma galimybė, jei jau tiltas uždaromas): troleibusų - iki buvusio troleibusų parko; ten lyg ir apsisukimas turėtų būti išlikęs. Autobusų ir mikriukų - dalį paleisti per HE, dalį, galbūt, nuo Fredos pusės.
                  Beje, jei tiltą pradės remontuoti, tuos maršrutus tikriausiai vistiek reikės keisti.

                  Comment


                    #49
                    Parašė r08n Rodyti pranešimą
                    Elementoriškai (nes tai vienintelė dabar įmanoma galimybė, jei jau tiltas uždaromas): troleibusų - iki buvusio troleibusų parko; ten lyg ir apsisukimas turėtų būti išlikęs. Autobusų ir mikriukų - dalį paleisti per HE, dalį, galbūt, nuo Fredos pusės.
                    Beje, jei tiltą pradės remontuoti, tuos maršrutus tikriausiai vistiek reikės keisti.
                    Senojo troleibusų parko vietoje nėra išlikę jokio apsisukimo. Tiesa, apsisukimas įrengti nėra jau toks sudėtingas dalykas, jei kalbame apie vieną laidų kelią ir nenumatome vietos troleibusams ilsėtis.

                    Comment


                      #50
                      Parašė r08n Rodyti pranešimą
                      Elementoriškai (nes tai vienintelė dabar įmanoma galimybė, jei jau tiltas uždaromas): troleibusų - iki buvusio troleibusų parko; ten lyg ir apsisukimas turėtų būti išlikęs. Autobusų ir mikriukų - dalį paleisti per HE, dalį, galbūt, nuo Fredos pusės.
                      Beje, jei tiltą pradės remontuoti, tuos maršrutus tikriausiai vistiek reikės keisti.
                      Taip, reikės keist. Bet man keista, agnette užsiplieskė, bet taip ir nesuprato ką turiu omeny Galvoja, kad aš prieš tokį jos pasiūlymą, nors taip nėra. Tiesiog man įdomu, kaip siūlytumėte koreguoti maršrutus, nes tikiu, kad bus svarstomas šis siūlymas.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #51
                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Senojo troleibusų parko vietoje nėra išlikę jokio apsisukimo. Tiesa, apsisukimas įrengti nėra jau toks sudėtingas dalykas, jei kalbame apie vieną laidų kelią ir nenumatome vietos troleibusams ilsėtis.
                        Manau pakanka vietos prie Panemunės tilto prieigų, ten plati sankryža, tad troleibusas galėtų apsisukti. Žinoma, ilsėtis ten nebegalėtų.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #52
                          būtina jau dabar nuo ten viešąjį nuimti vien todėl, kad piko metu ten spūstyse stovi ne tik pulkas mašinų, bet ir keletas troleibusų ir autobusų. o prieš tiltą ženklas - 15 tonų... :/

                          Comment


                            #53
                            Gal pradžiai reikėtų apriboti leidžiamą masę per tiltą; sakysim, palikti vieną eismo juostą ir pastatyti laikinus šviesoforus. Aišku, susidarytų kamščiai šalia tilto, bet būtų mažesnis pavojus tiltui nugarmėti ir jis lėčiau dėvėtųsi iki remonto.

                            Comment


                              #54
                              Išvis kas čiaper nesamonė laukt kol nugrius benaudojant. Tiesiog uždaryt tiltą ir laukt gerų laikų kol bus pinigų naujo tilto statybom. Čia nauja mada gal, laukt kol sugrius, bet gi ne virtuvės kranas, kad blogiausiu atveju sulūžus namus vanduo apsems. Nx nesuprantu aš kartais šiuolaikinio idiotizmo...

                              Ir koks skirtumas per kur autobusai ar troleibusai važiuos, jei per avarinės būklės tiltą jiem važiuot negalima... Yra gi atsakingi žmonės, tegu mažiau kavą geria o sėdi ir skaičiuoja...
                              Autoturistai

                              Comment


                                #55
                                Abejoju ar tiltas tikrai tokios blogos būklės, kad reikėtų čia taip reikšti savo emocijas. Jo būklė visada buvo prasta, bet tik pasirodžius keliems straipsniams, žmonės ėmė apie tai mąstyti ir reikšti nepasitenkinimą. O ką, prieš metus jis nebuvo nesaugus? Kaip jau sakiau, abejoju, ar jis yra tokios būklės, jog galėtų bet kada nugriūti, kaip skleidžia žiniasklaida. Tai tik nupirkti gandai.
                                Žinoma, svarstyti variantą, kad viešasis transportas būtų nukreiptas kitais tiltais, reikėtų. Bet šitais piktintis neverta.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #56
                                  Amiko, esi per jį važiavęs? Aš esu su dviračiu. Spėjau apžiūrėti jį, patikėk, jo būklė labai bloga. Visi tie betoniniai turėklai į šonus pasvirę, juda, kruta visas tiltas. Aš su dviračiu bijojau važiuoti per jį, ką sakyti apie automobilį Beje tai buvo prieš metus. Dabar velniai žino, kiek dar betono išbyrėjo. Uždaryti ir taškas!

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                    Amiko, esi per jį važiavęs? Aš esu su dviračiu. Spėjau apžiūrėti jį, patikėk, jo būklė labai bloga. Visi tie betoniniai turėklai į šonus pasvirę, juda, kruta visas tiltas. Aš su dviračiu bijojau važiuoti per jį, ką sakyti apie automobilį Beje tai buvo prieš metus. Dabar velniai žino, kiek dar betono išbyrėjo. Uždaryti ir taškas!
                                    Na, kiek čia mūsų ekspertų susirinkę O aš manau, kad reikia:
                                    1. Apriboti sunkiasvorio transporto eismą (didžiausi važiuotų mikroautobusai, išskyrus miesto viešojo transporto troleibusus ir autobusus).
                                    2. Piko metu policininkams reguoliuoti eismą, kad nesusidarytų transporto kamšatis ant tilto.
                                    3. Tuo metu ekspertų komisija apžiūri tiltą, įvertina ir pateikia išvadas.
                                    4. Miesto valdžia sprendžia ką daryti.
                                    Taigi per du mėnesius greitai dirbant, būtų rasta išeitis.
                                    Kol mūsų nupezusių, aptingusių ir lašiniais apaugusių valdininkų smegenys mąsto, tol policininkai diriguoja, o Transporto skyrius greitai sumąsto ir per savaitę nusprendžia, kokius maršrutus būtų galima nukreipti kitais tiltais.
                                    Galiausiai valdininkai nusprendžia, kad tiltas kol kas dar saugus (sapnuose) ir dar metus jis vargsta, bet maršrutai taip ir toliau suka ratus. Po metų situaciją pakartojam ir uždarom tiltą.
                                    Manau čia optimistiškiausias lietuviškas variantas

                                    Kantrybės tiltu besinaudojantiems ir nepamirškite išeidami iš namų pasiimti maudymosi kostiumo, rankšluosčio ir pripučiamos anties
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.30, 11:53.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #58
                                      Kiek kartų ekspertai sakė, kad titlas avarinės būklės ir jį būtina uždaryti? Vėl papildomos lėšos i balą, arba kažkam į kišenę.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Na, kiek čia mūsų ekspertų susirinkę O aš manau, kad reikia:

                                        3. Tuo metu ekspertų komisija apžiūri tiltą, įvertina ir pateikia išvadas.


                                        Kantrybės tiltu besinaudojantiems ir nepamirškite išeidami iš namų pasiimti maudymosi kostiumo, rankšluosčio ir pripučiamos anties
                                        Metai iš metų komisijos tikrina ir vis tą patį nusprendžia, kad tilto naudot nebegalima

                                        O paskutinė mintis arčiau realybės
                                        Autoturistai

                                        Comment


                                          #60
                                          Kol čia diskutavom, tilto būklė kiek pagerėjo. Žodžiu bėga metai, o tiltas po truputį tvarkosi, dar ilgiau palauktume ir būtų kaip naujas. Gražu žiūrėt į komisijų darbą, 5 metus kasmet tirdami nustato, kad avarinės būklės ir turi būti uždarytas, o sekančiais metais nustato, kad viskas nėra blogai ir nėra ko nervuotis...

                                          Gi pamenu jau kažkas net atsisakė tirt ir duot atsakymą vien dėl to,kad po to nebūtų apkaltintas nekompetetingumu jei tiltas įgriūtų

                                          Čia plačiau aprašyta Kauno dienoj...

                                          http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...ragiska-210211
                                          Autoturistai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X